De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Nieuwe receiver

  1. #1

    Standaard Nieuwe receiver

    Goedendag,

    Na een verhuizing ben ik opzoek naar een nieuwe geluidsinstallatie (receiver, CD & luidsprekers).

    Een aantal eisen die ik heb:

    - De receiver moet van een tuner voorzien zijn.
    - De receiver moet een HDD hebben, waarop minimaal zo'n 50gb aan muziek is te zetten.
    - De receiver moet een set worden met een CD-speler.
    - Het geheel moet liggen (zoals de meeste DVD spelers), dus het moet geen "torentje" worden.
    - Twee nieuwe luidsprekers, geen subwoofer. Enigszins smalle boxen die niet hoger zijn dan een halve meter.
    - Budget voor het geheel, circa 1000 euro (minder mag altijd...)

    Hebben jullie wat tips (merken, types, advies etc.) voor mij?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    De geluidsinstallatie zal trouwens voornamelijk gebruikt worden voor het luisteren naar muziek (met name klassiek & rock).

  3. #3

    Standaard

    Ik ken geen enkele receiver waar een HDD in zit. Maar goed. Ik ben ook lang niet overal bekend mee. Als ik je wensen zo lees zou ik als ik jou was voor een stereo versterker/receiver gaan. Als je er hoofdzakelijk muziek mee gaat luisteren is dat de beste optie. Waar je ook naar zou kunnen kijken is of je receiver een USB ingang heeft voor het luisteren van digitale muziek. Mijn home cinema receiver heeft ook MP3 ondersteuning via een USB poortje. Gewoon een USB stickje erin en klaar. Ik ben niet thuis in wat er op dit moment zoal qua stereo op de markt is.

    De speakers moet je gewoonweg af laten hangen van de receiver die je koopt. Gewoon luisteren is het devies...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •