Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 190 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TK diverse BD (update 13-10)

    De prijzen zijn exclusief verzendkosten. De BD’s worden verzonden in een bubbeltjesenveloppe volgens TPG tarief en gewicht, zie: http://www.tntpost.nl/ (Meerdere afname kan dus voordeliger zijn)

    Deze zijn bijna of nieuw! en Nederlandse uitgaven met Nederlandse ondertitels.

    Te Koop of te Ruil Blu-Ray’s regio B met NL ot:

    € 4,0 - Cat Run (2011) [P.Vega/J.McTeer/C.McDonald] (Actie/Komedie)

    Verdere info via de PB.

    Ruil is eventueel ook mogelijk
    Laatst aangepast door Hombre : 13-10-2013 om 10:48

  2. #2

    Standaard

    Waarom een topic openen met daarin een waslijst aan verkochte titels? Dat is niet echt logisch en tevens niet handig als mensen zoeken op een bepaalde titel. Graag deze titels verwijderen.

  3. #3

    Standaard

    PM over The American + Michael Clayton

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Zit hier iets bij voor the social network?

    Starship troopers UK geen nl subs
    teminator 2 UK skynet edition
    lethal weapon nl uitvoering
    shrek de derde nl uitvoering
    predator 2 nl uitvoering
    lost seizoen 5 (denk uk uitvoering maar iig wel nl subbed)michael clayton nl uitvoering
    night at the museum (nl doosje met engelse blu ray zonder nl subs)ivm met aankoop box van beide films
    first blood
    stallone rambo (nl doosje met engelse blu ray zonder nl subs) ivm aankoop rambo box

  6. #6

    Standaard

    12,= - Legend Of The Guardians: The Owls Of Ga'Hoole [digitale animatie] (Avontuur/Familie)


    Pm.

  7. #7

    Standaard

    doe mij lengeda of gahoole en social network maar.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    doe mij lengeda of gahoole en social network maar.
    Rustig aan. Lees de reacties boven je.

  9. #9

    Standaard

    ik ben rustig hoor, maar de ene is een ruil voor een titel en de ander (van jou, koop voor legend) dus blijft misschien the social network over, weet de verkoper tenminste dat ik ook veel interesse heb.En misschien dat jij denkt, oh het is een film over uilen, dus doe maar niet, dan heb ik ze misschien beiden

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    ik ben rustig hoor, maar de ene is een ruil voor een titel en de ander (van jou, koop voor legend) dus blijft misschien the social network over, weet de verkoper tenminste dat ik ook veel interesse heb.En misschien dat jij denkt, oh het is een film over uilen, dus doe maar niet, dan heb ik ze misschien beiden
    Is je goed recht. Al had ik voor je al een PM gestuurd over Social Network.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #11

    Standaard

    prima, ik wacht het allemaal wel af

  12. #12

    Standaard

    iemand al reactie gehad op een PM?

  13. #13

    Standaard

    Nee, maar is dat zo raar?!?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #14

    Standaard

    Nou ja even melden of de films nog beschikbaar zijn zou netjes zijn toch?

  15. #15

    Standaard

    Ik ga ervan uit dat Hombre dat wel doet (gezien zijn traderstatus en de tijd dat hij actief is). Zo lang staan ze er immers ook nog niet op.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #16

    Standaard

    Het moet niet te lang duren natuurlijk maar dit klinkt wel erg ongeduldig.


    Ik heb antwoord gehad. No deal dus leef je uit.

  17. #17

    Standaard

    nou nou als iemand niet reageerd, dan kan dat toch allerlei oorzaken hebben, misschien carnavallen ofzo? doe lekker rustig aan met zijn allen,en wacht je berichtje af!

  18. #18

    Standaard

    nieuwe titel + prijsverlaging

  19. #19

    Standaard

    Hoi,
    doe mij Due Date maar
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #20

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Mod opmerking: Het is geen regel, maar ik wil je toch vragen de verkochte titels weg te halen. Het voegt helemaal niets toe aan je topic en het vervuilt zelfs de zoekopdrachten die op het forum worden uitgevoerd. Daardoor wordt het lastiger voor andere forumgebruikers om een specifieke titel te vinden die nog te koop is. Begrijp je? Ik of iemand anders van de crew zal ze niet weghalen, want nogmaals, het is geen regel.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    nieuwe titels + prijsverlaging

  25. #25

    Standaard

    nieuwe titels + prijsverlaging

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •