Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als ik hem zou downloaden, zou dat alleen zijn om er een transcript van te maken. Ik ben nog bezig om mijn transcript van FotR te herzien en dan gaat-ie het internet op. Maar als ik TTT dus zou downen zou dat niet zijn om de film zelf te zien, maar om er wat mee te doen. Maar ik denk niet dat ik 'm nu al zou downen, omdat ik het niet zou kunnen weerstaan om te wachten met kijken tot na de bios-release.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    ben ik de enige die wel af en toe een avi_tje bekijkt via p2p downloading? het is illegaal
    Nee hoor, is niet illegaal. Het aanbieden van kopietjes aan derden is illegaal. Het downloaden en kijken ervan niet.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Nee hoor, is niet illegaal. Het aanbieden van kopietjes aan derden is illegaal. Het downloaden en kijken ervan niet.
    Ik ben benieuwd hoe je aan deze wijsheid komt, want het klopt echt niet wat je zegt. Het is zo illegaal als maar zijn kan om een film te bekijken zonder dat je daarvoor rechten hebt betaald (zij het middels een bioscoopkaartje, zij het via de aankoop van een DVD, zij het dat een TV zender dat al voor je heeft gedaan).

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje

    Nee hoor, is niet illegaal. Het aanbieden van kopietjes aan derden is illegaal. Het downloaden en kijken ervan niet.
    Als ik "two towers" intype in mij KaZaA, wordt er *wel wat* gevonden, maar als ik eens naar de bestandsnamen of bestandsgroottes kijk, dan heb ik er niet al teveel vertrouwen in...

    [En hier wilde ik een afbeelding toevoegen, maar blijkbaar werkt dat alleen als die afbeelding al ergens op het internet staat]

    Regards,
    Robin...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John



    gollem in de sneak preview op de FOTR dvd is precies zoals je hem voorsteld.....
    Ik denk niet dat wij Gollum al in volle glorie hebben gezien hoor

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger


    Als ik "two towers" intype in mij KaZaA, wordt er *wel wat* gevonden, maar als ik eens naar de bestandsnamen of bestandsgroottes kijk, dan heb ik er niet al teveel vertrouwen in...
    Klopt. Er is wel een avi-bestand van 136 mb, maar dat is nog het kleinste. Dus op KaZaA hoef je niet te zoeken, en op een andere site staat die ook niet.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns


    Ik ben benieuwd hoe je aan deze wijsheid komt, want het klopt echt niet wat je zegt. Het is zo illegaal als maar zijn kan om een film te bekijken zonder dat je daarvoor rechten hebt betaald (zij het middels een bioscoopkaartje, zij het via de aankoop van een DVD, zij het dat een TV zender dat al voor je heeft gedaan).
    Ik zuig het niet uit me duim hoor. Kijk bijvoorbeeld hier eens: http://home.hccnet.nl/b.knubben/auteursrecht.html
    Lees de conclusie. Waar haal jij dus de wijsheid vandaan dat het echt niet klopt wat ik zeg?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger


    Als ik "two towers" intype in mij KaZaA, wordt er *wel wat* gevonden, maar als ik eens naar de bestandsnamen of bestandsgroottes kijk, dan heb ik er niet al teveel vertrouwen in...

    [En hier wilde ik een afbeelding toevoegen, maar blijkbaar werkt dat alleen als die afbeelding al ergens op het internet staat]

    Regards,
    Robin...
    Nou dan heb je niet zo goed gekeken want er staat nu en file bij van 1.1 gige.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman

    Nou dan heb je niet zo goed gekeken want er staat nu en file bij van 1.1 gige.
    doei Sonyman
    Hmm, zie hem nog niet staan. Maar ga zeker vaker proberen. Wil wel even spieken voor 18 december...

    Nu is het ook zo dat KaZaA niet altijd alles weergeeft, ik weet ook niet precies hoe dat werkt...

    Regards,
    Robin...

  10. #35

    Standaard

    Allemaal leuk en aardig maar ik ben het met de mensen eens die zeggen dat ze hem liever in die bios met GOEDE kwaliteit kijken dan op m'n 17" monitor met mindere kwalitiet (beeld en geluid) en daarna koop ik hem wel op DVD en download hem dus ook niet!
    en dt deze te downen is wil ik best geloven btw...
    StarTrader

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman

    Nou dan heb je niet zo goed gekeken want er staat nu en file bij van 1.1 gige.
    doei Sonyman
    Ja, ik zie de file nu ook staan. Maar ik zet er mijn vraagtekens bij. De omschrijving mag dan wel LOTR-The two Towers zijn. Het bestand zelf heet Spiderman 2002.avi (of iets dergelijks)

    Regards,
    Robin...

  12. #37

    Standaard

    Waarom trapt iedereen hier in? Hij is niet uit! Ik kan ook een avi bestand renamen naar Two Towers.avi. Eigenlijk heb ik The Return Of The King al!

  13. #38

    Standaard Makkelijk...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Waarom trapt iedereen hier in? Hij is niet uit! Ik kan ook een avi bestand renamen naar Two Towers.avi. Eigenlijk heb ik The Return Of The King al!
    Piet, dat is toch wat te makkelijk hoor. LOTR deel 1 had ik ook al voordat die uitkwam. Verder heb ik Spider-Man gezien voordat die uitkwam.

    Qua muziek had ik het laatste album van The Cure (Bloodflowers) lang voordat die uitkwam en ik heb zelfs een album van Simple Minds dat nooit is uitgekomen...

    Regards,
    Robin...

  14. #39

    Standaard Re: Makkelijk...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger


    Piet, dat is toch wat te makkelijk hoor. LOTR deel 1 had ik ook al voordat die uitkwam. Verder heb ik Spider-Man gezien voordat die uitkwam.

    Qua muziek had ik het laatste album van The Cure (Bloodflowers) lang voordat die uitkwam en ik heb zelfs een album van Simple Minds dat nooit is uitgekomen...

    Regards,
    Robin...
    Guttegut, ja hoor, heel bijzonder allemaal. Natuurlijk komt er heel veel uit voordat ze hier in de bios draaien of op DVD te verkrijgen zijn. Maar deze Two Towers geruchten zijn pure onzin. Maarja, geloof maar wat je wil geloven.

  15. #40

    Standaard

    Ik hoorde Ruud de Wild vandaag op de radio zeggen dattie al vanaf www.ruuddewild.nl te downloaden is. Kan dit op het werk wel doen, maar denk niet dat m'n baas het leuk vind als ik een film van 3,5 uur ga zitte kijken
    Ik wacht lekker tot december....je moet toch altijd iets hebben om naar uit te kijken.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ik hoorde Ruud de Wild vandaag op de radio zeggen dattie al vanaf www.ruuddewild.nl te downloaden is. Kan dit op het werk wel doen, maar denk niet dat m'n baas het leuk vind als ik een film van 3,5 uur ga zitte kijken
    Ik wacht lekker tot december....je moet toch altijd iets hebben om naar uit te kijken.
    Het is een grapje van RUud, na een paar tussenpagina's krijg je te zien: server too busy...

    Regards,
    Robin...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger


    Het is een grapje van RUud, na een paar tussenpagina's krijg je te zien: server too busy...
    Indeed, en met een tellertje ingebouwd die bij houdt hoeveel mensen zo 'dom' zijn om te denken dat een PUBLIEK radiostation zich het zou kunnen veroorloven om op deze manier mee te werken aan illegale verspreiding van copyrighted materiaal!

  18. #43

    Standaard Vervelend of toch uniek?

    Als ik deze voorgaande berichtjes zo hoor is er maar weinig te vrezen voor AOL Time Warner want jullie gaan toch allemaal naar de bios en/of kopen de film op dvd, ...............terecht overigens, zou ik ook doen . Wat ik wel kwijt wil is dat het bijzonder uniek zou zijn als er nu een ruwe onafgewerkte versie op internet te vinden is!, het zou een mooi stukje extra zijn die straks naast de dvd versie in mijn collectie staat!.
    ps. er ooit wel eens aan gedacht dat het een publiciteits-stunt zou kunnen zijn!

    "You know what they put on fries in Amsterdam?"

  19. #44

    Standaard Re: Makkelijk...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger


    Piet, dat is toch wat te makkelijk hoor. LOTR deel 1 had ik ook al voordat die uitkwam. Verder heb ik Spider-Man gezien voordat die uitkwam.

    Qua muziek had ik het laatste album van The Cure (Bloodflowers) lang voordat die uitkwam en ik heb zelfs een album van Simple Minds dat nooit is uitgekomen...

    Regards,
    Robin...
    Ik snap niet wat jou reply te doen heeft met die van Pietje.
    Pietje zegt: Als je een file ziet die LOTR deel 2 of wat dan ook ziet, dan hoeft het deze nog niet te zijn.
    Dan begin jij een verhaal over films die je al gezien hebt voordat ze hier uitkwamen.

    Dat heeft totaal niets met elkaar te maken.

    Pietje heeft namelijk gelijk:
    Ga maar eens naar Google en zoek op men in black 2, onder movies. Je ziet nu een file van ~700 mb die Men in Black 2 - Dominion heet. Dominion is een ripper van films zoals velen misschien wel weten.
    Allemaal leuk en aardig, maar zodra je het download krijg je Zoolander voorgeschoteld, terwijl de filename MiB 2 was, en dat bedoeld Pietje.

    Of LOTR deeltje 2 al uit is: Nee, deze is nog niet uit.
    Ik check zelf regelmatig de uitgave van nieuwe screeners en bovenstaande zat daar nog niet bij. Een bewijs nodig? Surf naar http://www.isonews.com Hier wordt bijgehouden welke rips er allemaal zijn, zowel dvd-rips, screeners, games enz enz.
    Aangezien deze site altijd up-to-date is kan je er meteen van uitgaan dat deel 2 nog niet te verkrijgen is.

    Nog wat dingetjes die ik aan wilde snijden aan de hand van dit onderwerp:
    Films die nog niet uit zijn in de bios hier, maar wel op het net te verkrijgen zijn 9 vd 10 keer van een slechte kwaliteit. Denk hierbij aan een film die in de bios zelf is opgenomen enz.
    Wil je deze film goed zien, wacht dan op de bios, de DVD-rip of de DVD zelf.

    Nuff said

  20. #45

    Standaard

    Ik vind het echt zonde om de film te downen, zo'n film hoor je gewoon zodra ie op dvd uit is thuis op de bank met alle lichten uit, geluid op 30 en een glaasje wijn te kijken.....

    Laterrr
    It's not like Julius Ceasar said: I came, I conquired and Boohoohoo I feel bad about it... - Spike.

  21. #46
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeff
    Ik vind het echt zonde om de film te downen, zo'n film hoor je gewoon zodra ie op dvd uit is thuis op de bank met alle lichten uit, geluid op 30 en een glaasje wijn te kijken.....
    100% mee eens.
    Vaak zijn films die men download van hele slechte kwaliteit. Ik wacht ook liever tot hij in de bioscoop draait en op DVD uitkomt.

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde


    100% mee eens.
    Vaak zijn films die men download van hele slechte kwaliteit. Ik wacht ook liever tot hij in de bioscoop draait en op DVD uitkomt.
    Ligt eraan wat je download natuurlijk
    Nieuwe films zijn meestal vcd en zijn van slechte kwaliteit, een DVD-rip echter niet

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Leuke site. dat Isonews...
    Het is gewoon een 'checksite' geen download site.

  24. #49

    Standaard

    Het is duidelijk dat bijna niemand hier iets afweet van geripte films zoals vcd en divx. Dat blijkt wel uit posts van mensen die zeggen dat alle films die je download van internet slecht van kwaliteit zijn en dat mensen denken dat Two Towers al uit is.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Het is duidelijk dat bijna niemand hier iets afweet van geripte films zoals vcd en divx. Dat blijkt wel uit posts van mensen die zeggen dat alle films die je download van internet slecht van kwaliteit zijn en dat mensen denken dat Two Towers al uit is.
    [Ter aanvulling]

    Je hebt verschillende soorten rips van films.
    Zo heb je om te beginnen de films die in de bioscoop opgenomen worden. Ook daar is weer een onderscheid in:

    1) Een film wordt opgenomen in een volle bios: Je kan nu nog wel eens mensen horen c.q. zien (in de camera dus)
    2) Een film wordt opgenomen in een lege bios

    Nadeel van beide is dat de kwaliteit slecht is.
    Voordeel is dat je films uit Amerika al heel snel kunt zien, al voordat ze hier in de bioscoop zijn.

    Je kan dan zelf een afweging maken: Kijk ik nu een film die net uit is, maar waarvan de kwaliteit dramatisch is, of wacht ik gewoon af. (uiteraard zal de ene de kwaliteit beter beoordelen als de ander, dat ligt er gewoon aan wat je 'gewend' bent)

    Daarna hebben we de DVD Screeners.
    Deze DVD Screeners worden naar recensisten gestuurd, meestal net voordat ze in de bios uitkomen en geript, net als een DVD geript wordt tot DVD-rip.

    Voordeel is dat je al snel een fillm in redelijke tot goede kwaliteit kunt bekijken.
    Nadeel is dat de kwaliteit nog steeds niet optimaal is: Een DVD Screener is van slechtere kwaliteit dan een DVD-rip, maar van beter kwaliteit dan de bovengenoemde methode: het opnemen in de bios.

    Als laatste hebben we dan ook nog de DVD-rips. Uiteraard worden hier steeds weer aanpassingen in gemaakt zodat het er steeds beter uitziet en steeds beter klinkt. Naar mijn weten is de laatste vernieuwing de xvid methode.

    Voordelen zijn dat je backups kunt maken van je DVD's en dat je overgewaaide DVD-rips uit Amerika al heel snel kunt zien en ontvangen.

    DVD leren rippen? Surf naar http://www.doom9.org en volg de tutorial die u het meest geschikt lijkt. Het is niet moeilijk, maar je moet er wel even voor gaan zitten

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •