Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Het is duidelijk dat bijna niemand hier iets afweet van geripte films zoals vcd en divx. Dat blijkt wel uit posts van mensen die zeggen dat alle films die je download van internet slecht van kwaliteit zijn en dat mensen denken dat Two Towers al uit is.
    Krijg je dan mooi DD5.1 geluid (of DTS) van een gedownde file?? Zo niet, dan is de kwaliteit idd slecht!

  2. #52

    Standaard

    Ik zeg niet dat de site fout is, volg de link maar eens.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Krijg je dan mooi DD5.1 geluid (of DTS) van een gedownde file?? Zo niet, dan is de kwaliteit idd slecht!
    Zoals ik ook al in een andere thread zei kun j onder een divx de originele AC3 trrack van de DVD plakken. Exact hetzelfde geluid als op de DVD.

    En om Rene Groen nog even aan te vullen, een DVD-screener is niet iets beter dan een bioscoop opname, maar veeeel beter. DVD-screeners zijn bijna altijd nagenoeg van gelijke kwaliteit als de uiteindelijke DVD. En xvid is gewoon een nieuwe codec en van ongeveer gelijke kwaliteit als divx (mits beide goed worden toegepast), dus niet een verbetering, maar een toevoeging. Voordeel van xvid is dat het een open-source codec is die gemakkelijker, sneller verbeterd.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Allemaal leuk en aardig maar ik ben het met de mensen eens die zeggen dat ze hem liever in die bios met GOEDE kwaliteit kijken dan op m'n 17" monitor met mindere kwalitiet (beeld en geluid) en daarna koop ik hem wel op DVD en download hem dus ook niet!
    en dt deze te downen is wil ik best geloven btw...
    Wel eens gehoord van divx naar vcd omzetten, dolby prologic aanzetten en dan kijken op een breedbeeld met surround sound...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ppleeuw


    Wel eens gehoord van divx naar vcd omzetten, dolby prologic aanzetten en dan kijken op een breedbeeld met surround sound...
    Wel eens gehoord dat je met (S)VCD's allen maar stereo kan opnemen. Dus als een film orgineel AC-3 geript is krijg je dat never uit je setje.
    En VCD is bij lange na niet zo mooi als Divx
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  6. #56

    Standaard

    Heey, ik heb dit zo ff gelezen en ik heb net op kazaa dus "two towers" ingetypt en er is er 1tje tussen die 1.339 mb is dus hij is er wel. En er staan er ook tussen die je in delen moet downloaden. dus hij staat wel degelijk op internet. Ik ga hem verder niet downloaden want dat is helemaal nix.....film kijken op computerbeeldscherm.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaLexuz
    Wel eens gehoord dat je met (S)VCD's allen maar stereo kan opnemen. Dus als een film orgineel AC-3 geript is krijg je dat never uit je setje.
    En VCD is bij lange na niet zo mooi als Divx
    Daarom heeft ie het ook over ProLogic II....not the real thing dus.
    Heeft iemand hem nu ook al überhaupt gezien
    Heel leuk allemaal die verhaaltjes over hoe je VCD'tjes etc. moet maken, maar ik heb er geen zin, tijd en PC voor... Ik besteed die tijd liever aan het kijken van een film, lekker relax op de bank in goeie kwaliteit!

  8. #58

    Standaard

    ach ja.. Ik ga toch niet achter mn pc een film zitten kijken..

    Dus het is ook niet aan mij besteed
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Heey, ik heb dit zo ff gelezen en ik heb net op kazaa dus "two towers" ingetypt en er is er 1tje tussen die 1.339 mb is dus hij is er wel. En er staan er ook tussen die je in delen moet downloaden. dus hij staat wel degelijk op internet. Ik ga hem verder niet downloaden want dat is helemaal nix.....film kijken op computerbeeldscherm.
    Dat zegt niets natuurlijk.. Er zijn verschillende maatschappijen die films onder andere namen in deze filesharing bende stoppen..

    Om het simpele feit dat als jij tig uur aan het downen bent geweest voor een nieuwe film, en je blijkt een oude film onder een nieuwe naam te hebben gehad, dan is je motivatie om het te herhalen stukken minder..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Dat zegt niets natuurlijk.. Er zijn verschillende maatschappijen die films onder andere namen in deze filesharing bende stoppen..

    Om het simpele feit dat als jij tig uur aan het downen bent geweest voor een nieuwe film, en je blijkt een oude film onder een nieuwe naam te hebben gehad, dan is je motivatie om het te herhalen stukken minder..
    ja maar ik kijk altijd terwijl hij aan het downloaden is vast de preview en dan zie ik het wel.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Heey, ik heb dit zo ff gelezen en ik heb net op kazaa dus "two towers" ingetypt en er is er 1tje tussen die 1.339 mb is dus hij is er wel. En er staan er ook tussen die je in delen moet downloaden. dus hij staat wel degelijk op internet. Ik ga hem verder niet downloaden want dat is helemaal nix.....film kijken op computerbeeldscherm.
    Ik vind het behoorlijk vreemd dat nadat je dit allemaal gelezen hebt je nog steeds gelooft dat de Two Towers op internet te downloaden is.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaLexuz


    Wel eens gehoord dat je met (S)VCD's allen maar stereo kan opnemen. Dus als een film orgineel AC-3 geript is krijg je dat never uit je setje.
    En VCD is bij lange na niet zo mooi als Divx
    Weleens van mpeg multi-channel 5.1 gehoord? blijkbaar niet... Zou de europese opvolger van de aziatische vcd worden, is echter geflopt. Dit is volwaardig 5.1 surround (hoewel met een lagere Kbps) en past gewoon op een svcdtje...

    BTW: pro-logic kan ook surround genoemd worden...

  13. #63

    Standaard

    Ga hem vanacht proberen te downen en dan laat ik het wel weten hoe die was en of het echt the two towers was.

    groeten
    Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84


    ja maar ik kijk altijd terwijl hij aan het downloaden is vast de preview en dan zie ik het wel.
    Mag ik weten hoe jij het voor elkaar krijgt om een DivX te kijken voordat ie helemaal binnen is? Bij een MPEG gaat het wel, maar bij een avi niet!

    En TTT downloaden.. ik vindt het zinloos.. Ik heb toenertijd FOTR wel gedownload, omdat ik hem al 4 keer in de bios gezien had, nog geen genoeg ervan gekregen had en die bios-uistapjes tegenwoordig best prijzig zijn. Die versie die ik had was een hele goeie (Centropy), mooi beeld, en ook wel goed geluid, maar ik miste heel wat scenes (oa de scene met de Balrog). Ik heb hem 1 keer thuis gekeken en daarna niet meer totdat ie op DVD uitkwam. Ik heb hem echter nog wel 2 keer in de bios gezien. DivX en (s)vcd zijn niet altijd slecht, maar toch.. zelfs je nieuwste eigengemaakte home-video's zijn van beroerde kwaliteit als je DVD gewend bent
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal


    Mag ik weten hoe jij het voor elkaar krijgt om een DivX te kijken voordat ie helemaal binnen is? Bij een MPEG gaat het wel, maar bij een avi niet!
    Virtual Dub of Nandub
    Avi filetje erin laden, dan loopt hij na wat er mist aan het bestand en kan je kijken wat je al binnen hebt
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •