Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'LOTR: The Two Towers' nu al op internet?

    'LOTR: The Two Towers' nu al op internet?



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    dat is niet zo mooi.

    alleen vraag ik me af of dit een versie is die helemaal af is.
    ik bedoel ze zijn een paar maanden geleden nog bezig geweest met het opnieuw opnemen van scene's. misschien is het de oude versie die rondzwerft.

    ik kan die paar maandjes nog wel wachten, dus ik hoef hem nog niet te zien, als ie zou bestaan.

  3. #3

    Standaard

    Ik kan alleen maar zeggen: onzin... En als je het van file-sharing programma's moet afhalen is het al helemaal onzin.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Ik houd mij niet bezig met deze lage vorm van piraterij, ik geniet liever van een bioscoopbezoek of een goede DVD.
    Heb trouwens nog nooit goede kwaliteit film gezien van internet...........

  5. #5

    Standaard

    De eerste keer dat ik deze film zie wil ik gewoon écht genieten, dus ik zal never nooit niet eentje van Internet downen. Dan mis je het hele punt van Biosfilms.
    Valt me op dat veel mensen die films downen alleen maar om het downen doen en het ze niks interesseert welke film het is...als ze maar "stoer" kunnen doen om te zeggen: "Ik heb TTT al voordat ie hier in de Bios is..."
    Ben het dus totaal niet eens met zulke acties!

  6. #6

    Standaard

    Heb trouwens nog nooit goede kwaliteit film gezien van internet...........
    Dan moet je toch eens goed uit je doppen kijken

    2 towers circuleert dus niet op internet anders had ik hem wel gehad

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    De eerste keer dat ik deze film zie wil ik gewoon écht genieten, dus ik zal never nooit niet eentje van Internet downen. Dan mis je het hele punt van Biosfilms.
    Valt me op dat veel mensen die films downen alleen maar om het downen doen en het ze niks interesseert welke film het is...als ze maar "stoer" kunnen doen om te zeggen: "Ik heb TTT al voordat ie hier in de Bios is..."
    Ben het dus totaal niet eens met zulke acties!
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.
    Hoe is het nou mogelijk dat zo'n film al op internet komt? Dat kan toch alleen maar komen van iemand die bij New Line ofzo werkt? Die kunnen ze mij niet hard genoeg straffen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Ik geloof er geen bal van. 't Zal wel weer een of ander stoer verhaal zijn wat door een of andere 'aandachtzoeker' uit de duim is gezogen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Hmmmz ik zou het niet weten, maar ik zou iig al niet de moeite nemen om er aan te komen ofzo, en vooral bij zo'n film als LOTR MOET je gewoon in de bios zien, en anders op dvd.

    Maar kan best begrijpen dat mensen dat mensen die wat minder om films geven dan de meeste hier en die dus geen zin hebben om geld aan een film uit te geven, maar daar hoor ik niet bij

  10. #10

    Standaard

    dit is echt pure onzin! beetje loos nieuwsbericht dit.... Door dit bericht behoort DVD.nl nu ook tot 1 van de bronnen die dat melden

  11. #11

    Standaard

    Maak mijn niet uit of de film nu wel of niet al op het net is, ik ga hem toch in de bioscoop kijken
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Ik heb een stukje via via bekeken. En ik kan je vertellen dat het geen trailer was.

    Maar goed, de echte fans gaan hem toch zien. Dus geen paniek!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast


    Dan moet je toch eens goed uit je doppen kijken

    2 towers circuleert dus niet op internet anders had ik hem wel gehad
    nou dan snap jij het niet helemaal volgens mij....
    ik tik zonet Two Towers in op mijn "filesharingproggie" : geen probleem.. zo binnen te halen.

    Maar dat doe ik dus niet.
    Ik kijk namelijk uit naar het bioscoop bezoek over een paar maanden...
    3d

  14. #14

    Standaard

    Dat zegt helemaal niks hoor dat je two towers kan downloaden van een filesharingprogramma, dan is het waarschijnlijk een fake, waarschijnlijk een andere film
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  15. #15

    Standaard

    Dat zegt helemaal niks hoor dat je two towers kan downloaden van een filesharingprogramma, dan is het waarschijnlijk een fake, waarschijnlijk een andere film
    precies jij snapt het tenminste

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digger
    Dat zegt helemaal niks hoor dat je two towers kan downloaden van een filesharingprogramma, dan is het waarschijnlijk een fake, waarschijnlijk een andere film
    ik heb geen zin om de film te downloaden (duurt me te lang en ik doe niet aan die onzin), anders had ik het geprobeerd. maar ik denk persoonlijk dattie WEL te downloaden is...
    3d

  17. #17

    Standaard

    Ik heb hem zojuist bij "een kennis" zien draaien.Gauw mijn hoofd weggedraaid!!!
    Dus hij is inderdaad op het Internet te vinden.
    En Ghast doe is ff lekker chill.
    Zeker zonde om zon filmspektakel op je monitor/tv te bekijken.
    Je "moet'' hem gewoon groots zien

    Groetz

    Lexuz
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  18. #18

    Standaard

    Het kan nooit de definitieve versie zijn, want er zal nog wel aardig aan geknipt worden. Ik wil Gollem en Treebeard ook pas in de bios zien.
    Ik vind het maar een vreemd verhaal. Star Wars was er een weekje van tevoren al, ja, dat is nog wel ok en geloofbaar. Maar 4 maanden???

  19. #19

    Standaard

    ik ben wel zo'n idioot zonder geduld....
    nee, ik doe het niet, zo is de lol eraf. alleen nu word ik wel nog ongeduldiger. ik vraag me af of ik al kan reserveren voor de premiere...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Het kan nooit de definitieve versie zijn, want er zal nog wel aardig aan geknipt worden. Ik wil Gollem en Treebeard ook pas in de bios zien.
    Ik vind het maar een vreemd verhaal. Star Wars was er een weekje van tevoren al, ja, dat is nog wel ok en geloofbaar. Maar 4 maanden???

    gollem in de sneak preview op de FOTR dvd is precies zoals je hem voorsteld.....
    3d

  21. #21

    Standaard

    Gezien de eerste LOTR ook ergens via New Line Cinema op straat is komen te liggen...maar dat was een preview release voor de dvd-versie.
    Maar 4 maanden voor de bios-release? Lijkt me heel erg sterk.
    En als je via file-sharing proggies op "Two Towers" gaat downloaden, denk ik dat je een heeeel ander soort filmpje te zien krijgt, iets waar Tatjana nog het schaamrood van op haar bolle wangen zou krijgen...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John



    gollem in de sneak preview op de FOTR dvd is precies zoals je hem voorsteld.....
    Ja, maar ik wil hem pas in zijn definitieve vorm voor het eerste op het witte doek zien, dat je hem uit de schaduw ziet komen ofzo.

  23. #23

    Standaard

    ben ik de enige die wel af en toe een avi_tje bekijkt via p2p downloading? het is illegaal maar ik denk dat veel mensen die the two towers via internet hebben gezien hem toch in de gaan bioscoop zien, dus uiteindelijk lijd de studio er niet zoveel verlies op. Persoonlijk heb ik hem zelf niet gezien en zou het ook niet downloaden want 3 uur is gewoon te lang zelfs via de kabel.

  24. #24
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik wacht liever tot hij op DVD uitkomt. Dat downloaden van internet vind ik onzin en de bioscoop heeft geen lekkere stoelen.

  25. #25

    Standaard Ik wacht liever tot hij op DVD uitkomt

    Zolang kan ik niet wachten. Gewoon naar een goede bioscoop door de weeks s'middag, lekker rustig geen kinderen en ouwehoer lui.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •