De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: even vraagje ?

  1. #1

    Standaard even vraagje ?

    heeft iemand toevalig evaring met,
    jamo s606 hcs 3 en de pioneer vsx-920.

    zit hier namelijk zelf naar te kijken maar wil ook graag wat van een ander horen of dit zuiver en goed geluid leverd.

  2. #2

    Standaard

    Van een combi als deze mag je verwachten dat het geluid goed is, maar of dit ook zuiver is zul je zelf moeten beoordelen door te gaan luisteren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    oke bedankt voor de reactie.
    en zal binenkort even in de buurt gaan kijken waar ze deze combinatie hebben om te beluisteren.
    als iemand tips heeft hoor het graag.
    woon zelf in gelderland (lienden),
    dus is hier in de buurt niet echt iets wat dat zo heeft staan denk ik zelf.
    ,zag dat jij uit ede kwam weet niet of jij toevalig weet of media markt het heeft staan ?
    om nu even er heen te rijden en vervolgen tereurgelsteld te worden dat ze het niet hebben is ook weer wat.

    mvg Jonathan

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phenom Bekijk bericht
    zag dat jij uit ede kwam weet niet of jij toevalig weet of media markt het heeft staan ?
    om nu even er heen te rijden en vervolgen tereurgelsteld te worden dat ze het niet hebben is ook weer wat.
    Bij de MM in Ede heb ik tot nu toe alleen de A102 set van Jamo gezien. Schijnbaar willen ze alleen de goedkopere sets van Jamo verkopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Bij de MM in Ede heb ik tot nu toe alleen de A102 set van Jamo gezien. Schijnbaar willen ze alleen de goedkopere sets van Jamo verkopen.
    Of, die duurdere set van Jamo is zo goed dat ze dan hun dure aan de straatstenen niet meer kwijtraken
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    oke bedankt voor de reactie`s ben gister naar de mediamarkt geweest,maar dezen hadden ze niet staan.

    wel hadden ze de onlyo tx-sr608 staan, daar zat ik ook nog mee in twijfel maar nu denk ik tog dat ik voor de onkyo kies.
    aleen even uitzoeken waar ze de jamo Speakers hebben,
    want mediamark had ze inderdaad niet staan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •