Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Toen ik de 1e aflevering zag wist ik al wel dat het goed zat, verder niet meer gekeken, omdat ik de kwaliteit van TV-uitzendingen ban

  2. #27
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard Play.com ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn


    Play.com geeft aan dat er wel een DTS-track op zit (UK versie). En ook NL subs. Ik ga de box wel bij Play.com bestellen!
    Wat is jullie ervaring met het bestellen bij Play.com? Heb er net BoB besteld, maar is mijn eerste keer bij Play.com. Benieuwd of er slechte ervaringen zijn met levertijden, etc...

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quartje
    Bestellen bij play.com.... jammer, heb geen CC
    de importbox komt vast wel bij www.rodirect.nl die heeft vaak importdvds. En daar kun je ook op andere manieren betalen

    Ik bestel hem bij play...

  5. #30

    Standaard

    http://dvdworld.co.uk/dvd/product_body.asp?pf_id=67966

    Ook hier zie je de tinnen doos en DTS voor de liefhebbers !!! + een aangename prijs
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ook hier zie je de tinnen doos en DTS voor de liefhebbers !!! + een aangename prijs
    Die tinnen does staat duidelijk bij: Temporary Artwork...niks zeker dus. En DTS is door Warner zelf aangegeven...
    Het wordt heus wel een mooie doos hoor...en ik koop toch R2, aangezien m'n zusje ofzo hem ook wel eens wil gaan zien. En die heeft geen R-vrij speler.

  7. #32

    Standaard

    prijzen bij dvdzone2

    5 disc: 90 euro

    6 disc: 100 euro

    veel geld, maar heb het er wel voor over
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door makkabeer
    prijzen bij dvdzone2

    5 disc: 90 euro

    6 disc: 100 euro

    veel geld, maar heb het er wel voor over
    Als je toch aan de gang gaat met je CC, kan je beter bij Play.com bestellen, want daar is tie 'maar' 45 pond +/- 72 euro... inclusief verzending!

  9. #34

    Standaard

    Is de UK versie eigenlijk gecut of is hopelijk gewoon uncut?

  10. #35

    Standaard

    Klopt het dat deze dvd (5disc) 110euro gaat kosten? en de deluxe (tin can) uitvoering met 1 disc extra 140 euro? .... slik dat wordt sparen...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Klopt het dat deze dvd (5disc) 110euro gaat kosten? en de deluxe (tin can) uitvoering met 1 disc extra 140 euro? .... slik dat wordt sparen...
    Zou me niks verbazen en daarom heb ik de UK versie in bestelling. Scheelt dus bijna de helft. Ga dus iedereen af om te vragen of je hun creditcard mag lenen (als je er zelf geen hebt), want €70 verschil is ronduit belachelijk!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Klopt het dat deze dvd (5disc) 110euro gaat kosten? en de deluxe (tin can) uitvoering met 1 disc extra 140 euro?
    Volgens een medewerker van een Leest winkel zal de 5 disc €110,99 kosten , de 6 disc versie zo'n €139,99 . Nu is van Leest niet de DVD winkel voor koopjes (uitzonderingen nagelaten), maar slechts een indicatie wat het kan worden voor andere (dure) winkels.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    .... slik dat wordt sparen...
    Het is mogelijk dat er een ware prijzenoorlog komt. LOTR en BTTF hebben bewezen dat (tijdelijke) acties wel degelijk de verkopen opvoeren. En daarbij is November een drukke DVDmaand. Hits als Star Wars II en Spiderman staan ook voor de deur. Dus wie weet.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  13. #38

    Standaard

    De 6 disc heb ik al in pre order bij DVDzone2 ... voor 99.99 Ik heb er speciaal mijn Box van seizoen 4 van The X-Files voor verkocht. kwam nog 1 EUR te kort. Valt nog mee hè
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #39

    Standaard Band of Brothers

    Hoop niet dat dit klopt, maar lees net op areadvd.de dat de BOB box niet in november en nog niet eens 100 % zeker in december uitkomt in Dld.
    hij komt daar eerst in de verhuur en dan pas in de verkoop,en wat erger is zonder extra's(5 DVD's).
    Hopelijk geld dit niet voor nederland !!
    Dan toch maar de engelse versie bestellen dacht ik zo.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •