Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: Band of Brothers vanaf 13 November op DVD

    Warner: Band of Brothers vanaf 13 November op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard huh

    Is het nou 13 september of 13 november???
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  3. #3

    Standaard

    Het moet zijn 13 november!
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Het is 13 november. Gek dat er nu ineens ook een 5-disc editie blijkt te komen...
    Ik ga toch voor de 6-disc en hij is al ge-pre ordered bij Play.com. Is dit nu trouwens de eerste keer dat Warner er een DTS track bij zet??

  5. #5

    Standaard

    Ik zal ook de 6-disc editie gaan aanschaffen, ondanks ik maar 2 afleveringen heb gezien. Maar die zagen er zo goed uit
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Helaas heb ik de uitzending op de BBC gemist en heb ik de afleveringen in verknipte staat moeten volgen op SBS/Fox. Desondanks heeft deze serie een onuitwisbare indruk achtergelaten. Het behoeft daarom ook geen toelichting dat deze box aan mijn collectie gaat worden toegevoegd.
    Het verbaast me trouwens dat de 6 disc ook hier gaat worden uitgebracht. Helaas zullen we het waarschijnlijk wel zonder DTS track moeten stellen.

  7. #7

    Standaard

    ik durf bijna te wedden dat de versie hier geen dts heeft. Anders had dat toch wel in dit bericht gestaan.

    (en het is Warner)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Helaas zullen we het waarschijnlijk wel zonder DTS track moeten stellen.
    We worden hier echt altijd zo benadeeld, vermoeiend gewoon....

    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zal ook de 6-disc editie gaan aanschaffen, ondanks ik maar 2 afleveringen heb gezien. Maar die zagen er zo goed uit
    Ik heb er ook maar 2 gezien en die hebben mij ook meteen overtuigd....zeker omdat ik toen al wist dat ze op DVD zouden komen. Heb toen m'n ogen maar niet verder vermoeid met TV verknipte reclame zooi en ben dus erg benieuwd naar de gehele serie. Misschien maar alvast een weekendje vrij maken in November boor BoB en LOTR DC....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Misschien maar alvast een weekendje vrij maken in November boor BoB en LOTR DC....
    Ja dat wordt een lange zit, maar dan is het buiten toch rotweer
    En je hebt gelijk wat de SBS en co betreft, verknipte versies, reclames, Hart van Nederland. Vorige week was het helemaal erg. Ze hebben het meesterwerkje Clockwork Orange niet eens helemaal laten zien. Gewoon het laatste kwartier afgekapt, schandalig.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard geen nood

    De Engelse versie van B of B heeft DTS en dutch subs

    http://www.r2-dvd.org/article.jsp?se...articleId=4626

    het staat op deze site vermeldt.

    importeren anders

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk


    We worden hier echt altijd zo benadeeld, vermoeiend gewoon....

    Play.com geeft aan dat er wel een DTS-track op zit (UK versie). En ook NL subs. Ik ga de box wel bij Play.com bestellen!

  13. #13

    Standaard

    Als bovenstaande waar is dan krijgen we misschien toch dezelfde uitvoering. De Warner release van Training Day was nl. ook identiek. Misschien weet Eric meer?

  14. #14

    Standaard

    Deze ga ik zeker aanschaffen. Voor diegenen die niet kunnen wachten: vanaf vrijdag 6 september om 22u30, iedere vrijdagavond op VTM!


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja dat wordt een lange zit, maar dan is het buiten toch rotweer
    En je hebt gelijk wat de SBS en co betreft, verknipte versies, reclames, Hart van Nederland. Vorige week was het helemaal erg. Ze hebben het meesterwerkje Clockwork Orange niet eens helemaal laten zien. Gewoon het laatste kwartier afgekapt, schandalig.
    Hebben ze er wat film afgeknipt? Wat dan precies want ik vond het een vrij goed einde.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #16

    Standaard

    Komen beide versies tegelijk uit?
    zou die 5-disc versie ook in zo'n mooie doos zitten?
    kzie nog wel voor welke dat ik ga.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB


    Hebben ze er wat film afgeknipt? Wat dan precies want ik vond het een vrij goed einde.
    zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...609#post206609
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    ff denken...

    NL versie DD en NL ondertitels
    UK versie DD en DTS en NL ondertitels....

    lastig kiezen...

    !!IMPORT!!

  19. #19

    Standaard

    Het is 6 disks, net als in de UK, waarom dag geen DTS?????
    De ruimte is er. Wordt het niet eens dat we Warner NL gaan boycotten, omdat ze nooit DTS uitbrengen. Ik vind het echt niks zo.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Vorige week was het helemaal erg. Ze hebben het meesterwerkje Clockwork Orange niet eens helemaal laten zien. Gewoon het laatste kwartier afgekapt, schandalig.
    Dat is inderdaad schandalig. I can't believe my ookos brother.
    Gelukkig Band of Brothers helemaal kunnen volgen op de BBC.
    daarna nog een paar afleveringen op SBS 6 opnieuw gezien.
    Dat was zo'n overdosis. WWII. dat ik blij ben dat die box pas in november uit komt.

  21. #21

    Standaard

    Nou, dat valt me nog alleszins mee. We krijgen zo te zien de blikken box en een boel extra's. Wel jammer dat de DTS track gesneuveld is maja wat doe je deraan als je geen creditcard hebt.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jason Bourne
    Nou, dat valt me nog alleszins mee. We krijgen zo te zien de blikken box en een boel extra's. Wel jammer dat de DTS track gesneuveld is maja wat doe je deraan als je geen creditcard hebt.
    ja ik zit met hetzelfde.... maar je ziet toch ook meestal dat er winkels zijn zoals van leest die een import versie hebben.... je betaalt dan wel een beetje meer maar daar doe je nix aan

  23. #23

    Standaard

    nou ja het is gewoon afwachten geblazen of ie nou wel of niet met dts is. als de nl versie niet met dts is dan bestel ik hem alsnog in de uk versie.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  24. #24

    Standaard

    Zeer goeie serie was dat inderdaad.. vooral toen ze in eindhoven en arnhem waren

    Maar goed heb de deluxe versie gbesteld

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    nou ja het is gewoon afwachten geblazen of ie nou wel of niet met dts is. als de nl versie niet met dts is dan bestel ik hem alsnog in de uk versie.
    De set zal sowieso wel weer goedkopere zijn in de UK...misschien alleen bij de MM niet, maar daar ga ik niet helemaal heen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •