Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 481 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ben ik het wel mee eens....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #152

    Standaard

    Nog 13 dagen mensen!
    Ik weet zeker dat de sfeer van deze film mij in het verhaal zal zuigen!

  3. #153

    Standaard

    13 min. Super slow trailer: http://m.youtube.com/#/watch?desktop...g3zpOJmk&gl=NL

    Lekker spooky.. Voor diegene die er maar geen genoeg van kunnen krijgen...
    Laatst aangepast door Martino : 20-05-2012 om 10:17
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Nog 13 dagen mensen!
    Ik weet zeker dat de sfeer van deze film mij in het verhaal zal zuigen!
    Dat deed de 4 minuten trailer al. Meteen weer de Aliensfeer te pakken. Al wordt het geen echte Alienfilm.
    Serieus: bij de eerste beelden begon mijn scifi-hart spontaan sneller te kloppen.
    Ben van het weekend meteen maar begonnen met het herkijken van de Alien-quadroligy. Hoop dat Scott in de sfeer van de 1e blijft: niet te veel actie om de actie, maar de tijd nemen om een spannend verhaal neer te zetten.

  5. #155

    Standaard

    Aftellen geblazen! Alien is een van mijn all-time favorites dus de verwachtingen zijn hoog.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #156

    Standaard

    Is wel moeilijk om de verwachtingen laag te houden na het zien van al die fantastische trailers...............

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Yes, speelduur 124 minuten, heerlijk! Iets teveel films van de laatste jaren werden naar mijn idee teruggeknipt naar een lengte van 100 minuten zodat de bios een extra voorstelling kan draaien. Suspensevolle horror of serieuze sci-fi hebben echter tijd nodig en vooral geen gejaagd tempo.

    Maar idd geen slecht idee om de advertising wat te gaan mijden de komende tijd, want ze geven nu wel érg veel info vrij.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  9. #159

    Standaard

    Wellicht is het plot zo omgekeerd naar het einde toe dat je denkt..WTF is dit..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #160

    Standaard

    En jullie worden bedankt! Dankzij al jullie gemekker hier heb ik nu zin in deze film gekregen. En dat was helemaal niet mijn bedoeling!

    *vraagt vriendin lief of ze mee wil naar de bioscoop*

  11. #161

    Standaard

    Op arrow-in-the-head is zo'n 2,5 minuut van de soundtrack te horen. Ik ga ervan uit dat een site als arrow-in-the-head geen bootleg-fragmenten laat horen. Van de rest van de fragmenten, waar de clip op die site een link naar bevat, ben ik niet zo zeker. Die link ga ik daarom voor de zekerheid maar niet plaatsen. Als je wilt, kun je zelf doorklikken vanuit de site van arrow.

    Het klinkt in ieder geval mysterieus, episch en ietwat onheilspellend.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #162

    Standaard

    Bij media markt bij aankoop van 2 blurays gratis kaartje: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...t=brand&page=2

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #163

    Standaard

    Is deze film opgenomen in 3D of later toegevoegd. Uiteraard draait in Amsterdam (pathe) alleen de 3D versie. Geen keuze dus.

  14. #164

    Standaard

    Morgen is het zover!

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Is deze film opgenomen in 3D of later toegevoegd. Uiteraard draait in Amsterdam (pathe) alleen de 3D versie. Geen keuze dus.
    Gefilmd in 3D waar het kon.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Morgen is het zover!
    Ja ja, wrijf het er maar in. Wij Nederlanders moeten een dagje langer wachten

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ja ja, wrijf het er maar in. Wij Nederlanders moeten een dagje langer wachten
    Hehe oké; mijn excuses Het is sowieso het wachten waard!

    Trouwens:

    Hieronder een nieuwe featurette van de film Prometheus. Ditmaal wordt het ruimteschip besproken, waarbij crewleden over het ontwerp en andere zaken van het ruimteschip vertellen. Aan het woord komen schrijver Damon Lindelof, productie designer Arthur Max, regisseur Ridley Scott, acteur Michael Fassbender (David), actrice Charlize Theron (Meredith Vickers), Noomi Rapace (Elizabeth Shaw)

    http://www.youtube.com/watch?feature...=5I80v5ymU34#!

    Prometheus volgt de bemanning van het ruimteschip Prometheus. Ze volgen een oude sterrenkaart die door archeologen gevonden werd in Azteekse en Mesopotamische tempels. Die leidt naar een verre planeet, waar ze tekenen vinden die mogelijk de oorsprong van de mens kunnen verklaren. Tegelijkertijd treffen ze echter een bedreiging aan die het einde van de mens kan betekenen.

    De zoektocht naar de oorsprong van de mens begint op 31 mei.

  17. #167

    Standaard

    http://www.prometheus-movie.com/news/124

    zal wel fake script wezen..???
    Laatst aangepast door vista-vision : 29-05-2012 om 21:35

  18. #168

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Eerste Amerikaanse recensie Prometheus is niet bepaald juichend: ...
    Over een recensie moet je je niet druk maken, dat is de mening van een man die ervoor betaald word om te schrijven.

    Een filmliefhebber bepaald zelf wel of ie het een topfilm vind, dat hoeft een schrijvertje niet te bepalen.

    Ik ga een film kijken als ik hem wat vind, en al schrijven ze dat ie erg slecht is bv, dan nog kan ik hem mooi en goed vinden.

    Dus een recensie moet je met korrel zout nemen.

    Maar op de film terug komen, lijkt mij een hele mooie film.

    Jammer alleen dat ze nu alleen nog hem draaien in 3D in Pathe Eindhoven, in plaats van meteen al in Imax.

    Dat gedrocht van MIB3 draait er nog in Imax helaas .

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    zal wel fake script wezen..???
    Yep. Eén van de diverse fake scripts die her en der zijn opgedoken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #171

    Standaard

    Ik ben echt niet vies van vrouwelijk schoon, maar voor mijn gevoel is Theron niet op haar plaats in deze film...eerst maar eens kijken straks....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #172

    Standaard

    Van Twitter:

    #PROMETHEUS is the type of big budget sci-fi that studios rarely make. Extremely well done. Don't read reviews. Just go see it.


    I just saw #Prometheus last night - it was AWESOME. Loved it. Truly breathtaking, incredible, spectacular, thrilling sci-fi at its best.


    Saw @PrometheusMovie last night and it was PHENOMENAL!! A new sci fi epic has been born!! Interviewing the cast today! #prometheus

  23. #173

    Standaard

    Tja, willekeurige quotes van Twitter zonder bron, kan ik nogal weinig mee.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #174

    Standaard

    Ik heb'em gezien. Science Fiction van hoog niveau! Geweldig!

  25. #175

    Standaard

    lijkt mij ook wel een gave film ja.

Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •