Pagina 6 van 20 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 481 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    nog een internationale trailer met nieuwe beelden (aanrader en spoilers): http://nerdbastards.com/2012/04/16/c...s-new-footage/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #127

    Standaard

    Op dezelfde site staat ook een 'viral video' in de vorm van een promotiefilmpje voor David, de robot van dienst in Promotheus.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #128

    Standaard

    En weer een uitspraak over de keuring van de film. Volgens Tom Rothman wordt de film niet aangepast om een gunstigere keuring te krijgen:

    “I can assure the fans—I’m very aware of their concern—absolutely they can take it that the film will not be compromised either way. So if that means that the film is R, then it’ll be an R. If it’s PG-13, then it’ll be a PG-13, but it will not be compromised."

    Hij is CEO van 20th Century Fox, de filmmaatschapij achter Prometheus, dus hij zou het moeten weten. Wat er overigens niet staat is of, en zo ja in hoeverre, in de script-fase en tijdens pre-productie en productie al bepaalde zaken zijn afgezwakt in de hoop een PG-13 keuring te krijgen i.p.v. een R-rating.

    Verder is weer het een en ander op het gebied van foto's gepubliceerd. Op de viral site van Weyland Industries zijn weer een heleboel foto's toegevoegd. Gezien de aard van de site gaat het niet zozeer om screenshots, maar vooral om impressies van producten en projecten van Weyland die wellicht op enig moment in de film te zien zullen zijn.





    Op deze site staan er een aantal ietwat handiger bij elkaar geplaatst.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #129

    Standaard

    Een geupgrade pulsrifle..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #130
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #131

    Standaard

    Ook een fantastische trailer, wordt wel veel vrijgegeven..en de aftiteling van Prometheus is gewoonweg identiek aan Alien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    wordt wel veel vrijgegeven
    Precies, en dat is mijn grootste kritiek op trailers de laatste jaren. Studio's proppen ze maar vol me zo veel mogelijk info en spektakel om maar mensen te lokken. Als je dan in de bios zit vallen alle stukjes op zn plaats en heb je de meeste actie al gezien (uit de trailer).
    Een beetje slimme en ervaren filmkijker haalt al heel veel info uit een trailer. Kan je nu al zeggen dat deze ook gaat tegenvallen, juist vanwege de trailer.

  8. #133

    Standaard

    Ik ben het ermee eens dat trailers soms al te veel weggeven...het komt ook voor dat ze zelfs beter zijn dan de film zelf of ze wekken verkeerde verwachtingen en zetten je op het verkeerde been. Dat had ik bijvoorbeeld met de film Super 8. Leuke trailer, slechte film. De trailer van Drive is ook wat misleidend. Je zou er een snelle actiefilm over autoracen bij kunnen verwachten, wat het dus in feite niet is. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

    Maar er bestaat een oplossing:
    Je kunt ook besluiten om geen trailers te kijken.
    Of, als je toch iets van de film wilt weten, slechts 1 of soms enkel een teaser.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 02-05-2012 om 15:40
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #134

    Standaard

    Volgens Collider heeft 20th Century Fox bevestigd dat de film een R-rating krijgt.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #135

    Standaard

    Dus toch R, maar ben benieuwd of t ook echt bloederig wordt zoals Alien(s), en niet dat ze een R rating hebben gekregen voor wat enge scenes. Sci-Fi violence, tja, wat moet ik me daar bij voorstellen.
    Afgelopen weekend de trailer gezien, voor The Avengers. Stukken slechter uiteraard dan de Amerikaanse trailer. 30 mei zit ik ook in bios. Wil m liefst 2D zien, maar als grote zaal 3D draait dan moet t maar.

    Wat ik vooral hoop is een beklemmende en spannende sfeer, die 'realistisch oogt, en niet te schoon/netjes. De art-direction is heel erg belangrijk bij films zoals deze.

  11. #136

    Standaard

    Deze film leek niks voor mij maar na het zien van de trailers heb ik er stiekum wel zin in. Had alleen gehoopt Scott eerst het 2e deel van Robin Hood zou maken voor hij iets anders ging doen maar helaas

    Hopelijk komt deel 2 van Robin Hood nog wel voor iedereen te oud is of niet meer aan de film wil meedoen

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Dus toch R, maar ben benieuwd of t ook echt bloederig wordt zoals Alien(s), en niet dat ze een R rating hebben gekregen voor wat enge scenes. Sci-Fi violence, tja, wat moet ik me daar bij voorstellen.
    Die MPAA-ratings en hun onderbouwing zijn geen betrouwbare indicatoren voor wat je uiteindelijk te zien krijgt. Aliens kreeg ooit een R-rating zonder dat 'gore' werd genoemd in de onderbouwing, terwijl AvP een PG-13 keuring kreeg die onder andere werd gebaseerd op 'slime and gore'. Het is wat die keuringen betreft regelmatig volslagen willekeur.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #138

    Standaard

    'Prometheus' to receive UK 15 rating without cuts

  14. #139

    Standaard

    De marketingcampagne voor Prometheus schakelt een tandje bij. De afgelopen dagen zijn een aantal featurettes en geposeerde foto's en foto's van de opnames uit Entertainment Weekly verschenen.



    Vandaag zijn daar een paar stills bijgekomen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De marketingcampagne voor Prometheus schakelt een tandje bij. De afgelopen dagen zijn een aantal featurettes en geposeerde foto's en foto's van de opnames uit Entertainment Weekly verschenen.
    Dank voor de beelden!

    Deze is toch wel tof.
    Laatst aangepast door socko : 12-05-2012 om 17:04

  16. #141

    Standaard

    Hele mooie foto!

    Sorry, maar je ziet toch duidelijk in de trailer R-rated footage van een skelet hoofd die door 1 of andere toxic wordt aangetast..? Dit is niet te vergelijken met Die-Hard..anders zou het wel ontiegelijk krom zijn!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #142

    Standaard

    Op aint-it-cool-news staat een kort clipje van iets meer dan een minuut. Er is weinig anders te zien dan de landing van de Prometheus. Geen spoilers dus (tenzij je 101% maagdelijk de film in wilt gaan).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #143

    Standaard

    Man die landing van 1 minuut is super. Die Alien sfeer is gewoon voelbaar !

  19. #144

    Standaard

    Oh wat een heerlijke enge trailer, fijn dat dit nu gewoon een R rated film is geworden. Dit moet het type film zijn waar de jonkies die stiekem meekijken nachtmerries van krijgen, en de laatste trailer doet vermoeden dat ook de rest van het publiek het nog wel eens zwaar kon krijgen in hun slaap.

    Nadeel is wel dat idd een hoop van het verhaal verklapt wordt, maar ik ga er vanuit dat deze film het toch vooral van sfeer en beelden moet hebben, dus dan is dat minder een bezwaar. Ik ga hoe dan ook kijken.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  20. #145

    Standaard

    Het is me tot nu toe gelukt om aan alle extra trailers (muv. de allereerste) te weerstaan en zoveel mogelijk (nieuwe) foto's te vermijden. Ik heb zelfs in het geval van flashy trailers weinig nodig om zaken aan elkaar te linken en vervolgens de puzzel in elkaar te laten vallen en dat is me de laatste jaren net iets te vaak overkomen. Daarom wens ik voor de verrassing te gaan.

  21. #146

    Standaard

    Nieuwe spot (als dit geen R-rated is..:http://www.metacafe.com/watch/850916...heusforum_net/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #147

    Standaard

    Die viral video van Noomi Rapace is echt de laatste promo die ik kijk lol

    Ga de film zelf bekijken met mn moeder... enorme scifi liefhebber die de Alien-films wel kent, maar verder niet weet wie Ridley Scott is en ook niet weet van de connectie tussen Alien en Prometheus. Kan ik mooi kijken hoe goed de film werkt voor iemand die er blanco ingaat....
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nieuwe spot (als dit geen R-rated is..:http://www.metacafe.com/watch/850916...heusforum_net/
    removed

  24. #149

    Standaard

    Fraaie & onthullende poster Prometheus!


    Hieronder zie je een fraaie nieuwe poster van de film Prometheus waarop onder meer de misschien iets overbodige aankondiging staat dat de film is gemaakt door de regisseur van Alien (1979) en Gladiator (2000). Verder zien we enkele hoofdpersonages en een enorme explosie die wordt veroorzaakt door een crash van twee ruimtevoertuigen. Mocht je nog weinig beelden uit de film hebben gezien, dan geeft deze poster misschien net even te veel weg. De kans is echter groot dat je hem vandaag of morgen in abri's of de bioscoophal ziet hangen.

    In Nederland verschijnt de sci-fi actiefilm van regisseur Ridley Scott op 30 mei in de (3D) bioscoop. Hoofdrollen zijn voor Michael Fassbender, Noomi Rapace, Idris Elba en Charlize Theron.



    Hieronder zie je concept-art en een aantal foto's van achter de schermen van de film die circa $120 tot $130 miljoen kostte om te maken en zo'n 1.300 CGI shots bevat.















    Bron : Filmtotaal.nl

  25. #150

    Standaard

    Vind de poster een beetje tegenvallen..veels te belicht...terwijl de trailer best duister is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 6 van 20 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •