Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 481 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    I'm flabbergasted. Ik denk dat er een film uit mijn persoonlijk top tien het loodje gaat leggen.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #52

    Standaard

    Mee eens, ind prachtige sfeer, ook gelijk het Alien gevoel komt heel erg naar voren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #53

    Standaard

    Ik snap het ook allemaal niet meer:
    Je maakt een film, zegt dat het in het alien universum afspeelt, maar geen directe link heeft met alien zelf:

    Maar wat zie je dan vervolgens in de trailer??

    - trailer geluiden uit de originele alien trailer!!
    - titel komt hetzelfde naar voren als in alien
    - alien ruimteschip uit alien
    - medewerking Giger net als in alien
    - space jockey uit alien, compleet met die vreemde stoel
    ...en zo ga ik nog wel even door...

    Misschien zie je wel geen xenomorph, of facehugger, maar mensen dit IS een alien film en zeer zeker een prequel voor alien! Scott kan zeggen wat ie wil.
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  4. #54

    Standaard

    Ridley Scott zegt niet dat het een Alien deel is, omdat mensen hem anders dingen gaan verwijten. Als dit als een losse film wordt gezien, en het is niet zo'n succes als de eerste 2 delen, blijft Alien vrijwel onaangetast. Niet helemaal, omdat de delen 3 en 4 het al hebben verpest voor een merendeel van de Alien liefhebbers. Bovendien noemt hij deze film geen Alien 5, maar Prometheus. Ofwel hij speelt het op save.
    Laatst aangepast door superman : 25-12-2011 om 07:21

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ik snap het ook allemaal niet meer:
    Je maakt een film, zegt dat het in het alien universum afspeelt, maar geen directe link heeft met alien zelf:

    Maar wat zie je dan vervolgens in de trailer??

    - trailer geluiden uit de originele alien trailer!!
    - titel komt hetzelfde naar voren als in alien
    - alien ruimteschip uit alien
    - medewerking Giger net als in alien
    - space jockey uit alien, compleet met die vreemde stoel
    ...en zo ga ik nog wel even door...

    Misschien zie je wel geen xenomorph, of facehugger, maar mensen dit IS een alien film en zeer zeker een prequel voor alien! Scott kan zeggen wat ie wil.
    De titels 'Alien', 'Aliens' etc. slaan op de xenomorphs. De Alien-films draaien om die xenomorphs. Als die inderdaad niet (of niet in dezelfde vorm) voorkomen als in die eerdere films, dan lijken de opmerkingen van Scott me wel terecht. Dat er desondanks links inzitten naar met name de eerste film maakt het enigszins een prequel (en verklaren de muziek, titels, inbreng van Giger, enz), maar bij gebrek aan xenomorphs zijn het geen directe prequels zal zijn.

    Overigens is het nog maar de vraag of we precies hetzelfde ruimteschip, dezelfde space jockey en dezelfde 'stoel' als in de eerste film zien. Dat het ras van de space jockeys een rol spelen was al langer bekend, dus dat we hen en hun technologie in de film zien is niet zo raar -prequel of geen prequel. Maar de stoel in de trailer is kleiner dan die in de eerste film en de space jockey die in de eerste film te zien is ook niet dezelfde als die in de trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Ridley Scott zegt niet dat het een Alien deel is, omdat mensen hem anders dingen gaan verwijten. Als dit als een losse film wordt gezien, en het is niet zo'n succes als de eerste 2 delen, blijft Alien vrijwel onaangetast.
    Het lijkt me niet dat Scott bang is dat hij een slechte film maakt. Hij noemt het geen Alien-film omdat deze film niet om de Aliens uit de eerdere films draait. Hij wil daarover geen valse verwachtingen scheppen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #57

    Standaard

    Wat Markt T heeft goegelicht is toch niet meer dan evident? Zo moeilijk is dat nu toch niet te begrijpen?

  8. #58

    Standaard

    Maar eens afwachten wat dit gaat worden, ben huiverig.
    Productie en 'look & feel' van de film zal zeer belangrijk worden. Ook de uitwerking van personages ben ik benieuwd naar.

  9. #59

    Standaard

    het is geen vergelijkingen met Aliens, omdat er geen Aliens in zitten; maar de hele look & feel is wel Aliens..en het ziet er verdomd goed uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Standaard

    Als er maar niet te veel actie in zit, maar meer suspense en horrorelementen. En laat het AUB een R-rating worden.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Als er maar niet te veel actie in zit, maar meer suspense en horrorelementen. En laat het AUB een R-rating worden.
    Dat hoop ik dus ook. Meer in de stijl van Alien.
    Het vervolg is ook super maar toch heeft deel 1 mijn voorkeur.

  12. #62

    Standaard

    Als Scott nu nog beweert dat deze film niets met ALIEN te maken heeft is hij nog gekker dan ik dacht. Zelfs de fonts en de titel komen overeen. Geef het dan gewoon toe dat je geen inspiratie meer hebt.

  13. #63

    Standaard

    Nu pas de trailer gezien, maar dit wordt een zekere film die ik in de bios wil zien...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Als Scott nu nog beweert dat deze film niets met ALIEN te maken heeft is hij nog gekker dan ik dacht. Zelfs de fonts en de titel komen overeen. Geef het dan gewoon toe dat je geen inspiratie meer hebt.
    Hij heeft nooit gezegd dat de film niets met Alien te maken heeft. Alleen dat het geen directe prequel is en dat de Aliens uit de eerdere films niet in deze film te zien zullen zijn (althans niet in dezelfde vorm).
    En wat het met gebrek aan inspiratie te maken heeft weet ik niet. Dat hij z'n tweede film binnen het Alien-universum maakt wil nog niet zeggen dat hij geen inspiratie heeft. Laten we eerst maar eens afwachten wat hij ervan maakt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Als Scott nu nog beweert dat deze film niets met ALIEN te maken heeft is hij nog gekker dan ik dacht. Zelfs de fonts en de titel komen overeen. Geef het dan gewoon toe dat je geen inspiratie meer hebt.
    Hetzelfde universum dus geen inspiratie? Het één heeft niets met het ander te maken. Het vraagt volgens mij net behoorlijk wat inspiratie om een nieuw verhaal te brengen dat zich afspeelt in een bekend universum. Een overduidelijke Alien-prequel maken die met dezelfde wezens op de proppen komt, dat zou men eventueel inspiratieloos kunnen noemen. En dan valt natuurlijk nog af te wachten wat Scott daarmee zou doen, want dat is het enige dat van tel is en zou alles kunnen veranderen.

    En inderdaad, de bewering dat Scott zelf zoiets zou gezegd hebben is foutief. Meer nog, hij is sinds een half jaar geleden al bijzonder duidelijk over dit project. En zijn uitspraken blijken ook te kloppen, afgaande op de trailer.
    Laatst aangepast door Esteban : 06-01-2012 om 23:42

  16. #66

    Standaard

    Trailer net gezien en ik kan nu al niet wachten tot de film uitkomt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #67

    Standaard

    Oh wat hoop ik toch dat dit - tegen de huidige mode in - een trage, op spanning en horrorelementen gedreven film wordt, zoals Alien. Ik probeer m'n verwachtingen te temperen, maar dat valt nog niet mee
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Oh wat hoop ik toch dat dit - tegen de huidige mode in - een trage, op spanning en horrorelementen gedreven film wordt, zoals Alien. Ik probeer m'n verwachtingen te temperen, maar dat valt nog niet mee
    Ik heb wel vertrouwen in Ridley Scott. Dat is niet direct een director, die naar de pijpen van een studio moet dansen. De nr. 1 reden, dat bepaalde films slechter zijn dan ze hadden kunnen zijn. Ok, misschien moet Uwe Boll op nr. 1
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #69

    Standaard

    Heb ook vertrouwen aan Ridley, vooral veel authenticiteit wat hij creeert, alle werelden die hij tovert lijken ook "echt"; realistisch.(bladerunner, koh, gladiator) ...Robin Hood was dan een tegenvaller maar man, o man..prachtige aankleding..

    Daarnaast van alle trailers en teasers die in 2012 zijn uitgekomen, is Prometheus toch wel de sterkste....

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #70

    Standaard

    Ik heb werkelijk totaal geen idee wat ik van deze film moet verwachten. de teaser is geeft niet zoveel informatie. Opzich heb ik zin om deze film te gaan zien, maar aan de andere kant weer niet. Mijn vertrouwen in Ridley Scott is behoorlijk gedaalt met de jaren, wanneer heeft deze man nou een echt goede film gemaakt? Hij maakt opzich geen slechte films, maar ik heb altijd het idee dat het een stuk beter had kunnen zijn.

    Voor ik na deze film ga wil ik eerst weten of er een verklaring in zit voor het alien gebeuren en of deze de moeite is.ik zit echt niet te wachten dat Ridley Scott op zijn oude dag nog even de parel van zijn oeuvre om zeep helpt.

  21. #71

    Standaard

    Ik zie Ridley Scott vooral als één van de weinige regisseurs die nog nooit een slechte film heeft gemaakt.

  22. #72

    Standaard

    Er was best veel kritiek op maar zelfs American Gangster vind ik een geweldige film.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik zie Ridley Scott vooral als één van de weinige regisseurs die nog nooit een slechte film heeft gemaakt.
    Mhoaw, nee echt slechte films heeft deze man nooit gemaakt maar wel mindere films als Legend, a good year. G.i Jane en Hannibal. Tis nooit heel slecht, maar de laatste jaren ook niet echt goed. Het gaat zelfs behoorlijk bergafwaards.

    Ik zie Alien, Bladerunner en Thelma & Louise als zijn beste werk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Er was best veel kritiek op maar zelfs American Gangster vind ik een geweldige film.
    Beste oke film hoor, maar ook geen topper.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Legend, a good year. G.i Jane en Hannibal.
    ze waren niet super goed, maar deze films blijven mij wel altijd bij

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ze waren niet super goed, maar deze films blijven mij wel altijd bij
    Oh ja mij ook, dat is iets van Ridley Scott altijd wel goed doet. Visueel is hij natuurlijk altijd erg sterk bezig geweest.

Pagina 3 van 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •