Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920
De resultaten 476 tot 481 van 481 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    een echte topper is het misschien niet, maar ik vind ook niet dat er zoveel onbeantwoorde vragen zijn als sommigen beweren

    het is ook nooit goed denk ik: als men echt alles uit de doeken doet vindt men dat het publiek wordt behandeld als kleuters, als men enkel wat hints geeft is het te moeilijk of onduidelijk... blijkbaar mag alleen David Lynch films maken met onbeantwoorde elementen

    ik hoop wel alsnog op een director's cut van minstens 30min langer die wat subplots verder uitwerkt, maar met het concept is niets mis

  2. #477

    Standaard

    Correct maar net zoals Prometheus laat het nog wel wat vraagstukken open, die in een eventuele tweede deel beantwoord zouden kunnen worden.

    Maar is het niet zo dat Scott niet teveel vraagstukken wil beantwoorden omdat de hoofdrolspelers ook geen antwoorden hebben?

    Je kunt immers geen vraagstukken beantwoorden in een film die de hoofdrolspelers zelf ook niet zouden kunnen oplossen of beantwoorden.

    In die zin is de kijker net zo machteloos/onwetend als de rest van de crew en het draagt bij aan de sfeer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    en ook dat is een goede film.

  3. #478

    Standaard

    Eerder werd al de link tussen Prometheus en Blade Runner gelegd door een email uit de extra's Weyland Files.
    Gister zag ik op de BluRay extra Weyland Files QUIET EYE: ELIZABETH SHAW nog wat interessants. In de email bij dat filmpje is te lezen dat Shaw graag naar planeet LV-223 wilde gaan terwijl Peter Weyland naar LV-426, de originele planeet uit Alien, wilde gaan . Leuke insteek voor deel 2.
    uh, uh, It's a dinosaur

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Correct maar net zoals Prometheus laat het nog wel wat vraagstukken open, die in een eventuele tweede deel beantwoord zouden kunnen worden.

    Maar is het niet zo dat Scott niet teveel vraagstukken wil beantwoorden omdat de hoofdrolspelers ook geen antwoorden hebben?

    Je kunt immers geen vraagstukken beantwoorden in een film die de hoofdrolspelers zelf ook niet zouden kunnen oplossen of beantwoorden.

    In die zin is de kijker net zo machteloos/onwetend als de rest van de crew en het draagt bij aan de sfeer.
    Helemaal akkoord. Mocht hij op die vragen een antwoord geven, hoe geloofwaardig zou dat dan overkomen? Op dat soort vragen lijkt mij dat quasi onmogelijk. Ik vind de film geweldig zoals hij is. Heb er helemaal van genoten en heb niet echt de nood aan een vervolg zoals blijkbaar vele anderen.
    The truth is out there

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Helemaal akkoord. Mocht hij op die vragen een antwoord geven, hoe geloofwaardig zou dat dan overkomen? Op dat soort vragen lijkt mij dat quasi onmogelijk. Ik vind de film geweldig zoals hij is. Heb er helemaal van genoten en heb niet echt de nood aan een vervolg zoals blijkbaar vele anderen.
    vervolg is leuk maar geen nood.

    Er zijn zat mensen die ook een vervolg willen op Ridley's Robin hood.Alleen op basis dat de fransen nog een aanval zouden doen,Daar draaide de film toch niet hellemaal om.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Check hieronder de kritische blik van Screen Junkies. En je bent gewaarschuwd: het barst van de spoilers en goofs... Met dank aan Banned!

    TRAILER!
    Gister eindelijk gezien behoorlijke tegenvaller... Bovenstaand dekt de lading goed in mijn optiek. Jammer, film begon wel goed.

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •