Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 481 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik hoop echt dat Prometheus een film waardit zal zijn met zijn 3d toevoeging, en niet 1 van de vele pogingen..het zou jammer zijn als een top film juist tegenvalt vanwege het 3d effect (pirates, transformers, captain america and so on).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Vage synopsis die Fox een tijd geleden heeft uitgegeven:

    Visionary filmmaker Ridley Scott returns to the genre he helped define, creating an original science fiction epic set in the most dangerous corners of the universe. The film takes a team of scientists and explorers on a thrilling journey that will test their physical and mental limits and strand them on a distant world, where they will discover the answers to our most profound questions and to life’s ultimate mystery.

    Aangepaste versie, die iets -maar niet veel- minder vaag is (via de officiële facebook-pagina van de film):

    Ridley Scott, director of “Alien” and “Blade Runner,” returns to the genre he helped define. With PROMETHEUS, he creates a groundbreaking mythology, in which a team of explorers discover a clue to the origins of mankind on Earth, leading them on a thrilling journey to the darkest corners of the universe. There, they must fight a terrifying battle to save the future of the human race.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik weet niet: iets zegt me dat dit fanmade is. Wel knap gedaan, maar die tagline: doet mij wel wat goedkoop aan voor zo'n film.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik hoop echt dat Prometheus een film waardit zal zijn met zijn 3d toevoeging, en niet 1 van de vele pogingen..het zou jammer zijn als een top film juist tegenvalt vanwege het 3d effect (pirates, transformers, captain america and so on).
    Dan reken je wel buiten 1 ding: de films die je noemt zijn wel blockbusters in de zin dat ze veel mensen trekken, maar ab-so-luut geen TOP-films.
    Een film moet het hebben van het verhaal, het acteerwerk, de muziek, kostuums etc.,maar niet van de 3d-effecten.
    Een echte top-film kan het hebben als de 3d-effecten wat tegenvallen. Maar wat de 3d zelf betreft: ik durf er beide handen voor in het vuur te steken dat dat wel goed komt (ALS het een 3dfilm wordt). Je hebt te maken met Ridley Scott en das een vakman onder de vakmensen.

  6. #31

    Standaard

    volgend jaar komt die? en nog niks v trailers?
    erg stil hierond niet?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #32

    Standaard

    vind het een enorme mooie teaser als deze niet fan made is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #33

    Standaard

    Ooo, wat jeukt dat prettig, al dit nieuws en de screenshots die tot dusver zijn uitgebracht. Het wordt nog moeilijk om te wachten, maar hij komt in mei 2012 in Nederland uit, dus dat is te overzien.

    Gelukkig proberen ze niet te geforceerd een Alien-prequel te maken, maar vooral een stand-alone film die in het Alien-universum speelt en toevallig ook voor de eerste Alien. Een sequel of prequel die zijn eigen weg volgt heeft denk ik de meeste slagingskans. En als ze slim zijn, dan houden ze wat van de Alien-mythologie in stand, maar van de Space Jockey wil ik wel meer weten.

    En Ridley Scott is zeker geen tegenstander van CGI, hij gebruikte de techniek ook uitgebreid en met positief resultaat voor Gladiator (het Colosseum in die film is driekwart CGI). Ik denk dat hij de computerbeelden zal reserveren voor alles wat praktisch niet of lastig te realizeren is. En zo werkt CGI vaak prima. Vroeger deden ze b.v. achtergronden met geschilderde matte paintings, nu met de PC.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  9. #34

    Standaard

    scans:







    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #35

    Standaard

    De eerste echte poster schijnt binnen een paar dagen uit te komen. Intussen is hier al een foto van deze poster te zien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    mooie poster!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #38

    Standaard

    De trailer komt donderdag op iTunes uit. Hier alvast een teaser, met wat flarden van de trailer, een paar opmerkingen van Scott en wat beelden van de opnames. Kort, maar 't smaakt naar meer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #39

    Standaard

    De film waar ik het meest naar uitkijk. Laat maar komen die trailer !

  15. #40

    Standaard

    Allemachtig wat een kort filmpje..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #41

    Standaard

    trailer

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=24321

    Zeer kort, maar oh my god, Can't wait, verlang hier haast meer naar daar naar the dark knight rises of the hobbit
    Laatst aangepast door skank : 22-12-2011 om 19:28
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #42

    Standaard

    De apple-site heeft hem nu ook in betere kwaliteit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #43

    Standaard

    Jezus.......dit ziet er echt geweldig uit zeg..........

  19. #44

    Standaard

    Geweldig... Een feest der herkenningen uit Alien.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Geweldig... Een feest der herkenningen uit Alien.
    Nou ja feest der herkenning... qua sfeer wel + titels etc. Maar verder niet echt. Kan vanalles zijn wat je ziet. Maar het ademt wel ontegenzeggelijk de Alien-sfeer.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nou ja feest der herkenning... qua sfeer wel + titels etc. Maar verder niet echt. Kan vanalles zijn wat je ziet. Maar het ademt wel ontegenzeggelijk de Alien-sfeer.
    Naast algehele sfeer, titels en muziek/geluid zitten er wel degelijk een aantal zaken in de film die op z'n zachtst lijken op wat in de originele film te zien is ( een van de ruimteschepen, een space jockey, een stoel/machine/kamer zoals die waarop/waarin in de originele film de space jockey te zien is ). Het enige wat ontbreekt is de xenomorph uit de originele Alien-reeks. Maar daarover heeft Scott al het nodige gezegd in diverse interviews; niet in deze film te zien .
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #47

    Standaard

    Het is voor 't eerst in 2011 dat ik spontaan 'n banale 'Wow!' daadwerkelijk uitsprak bij het zien van een trailer. Ridley Scott at the top of his game? Zo lijkt het in ieder geval. Zonder Ripley, zonder de vertrouwde wezens, je moet 't maar durven. En ons ondanks de vertrouwde omgeving op deze manier opnieuw in 't duister kunnen doen tasten? Kudos!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Naast algehele sfeer, titels en muziek/geluid zitten er wel degelijk een aantal zaken in de film die op z'n zachtst lijken op wat in de originele film te zien is ( een van de ruimteschepen, een space jockey, een stoel/machine/kamer zoals die waarop/waarin in de originele film de space jockey te zien is ).
    Precies wat ik bedoelde met feest der herkenning... die spacejockey, stoel en ruimteschip...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Naast algehele sfeer, titels en muziek/geluid zitten er wel degelijk een aantal zaken in de film die op z'n zachtst lijken op wat in de originele film te zien is ( een van de ruimteschepen, een space jockey, een stoel/machine/kamer zoals die waarop/waarin in de originele film de space jockey te zien is ). Het enige wat ontbreekt is de xenomorph uit de originele Alien-reeks. Maar daarover heeft Scott al het nodige gezegd in diverse interviews; niet in deze film te zien .
    Sterker het ruimteship is het gecrashte ship uit Alien. Ridley Scott heeft meerdere malen aangegeven dat deze film niet met Alien te maken heeft, maar de teaser/trailer laat duidelijk zien dat dit wel zo is. Verder denk ik dat de xenomorph ook niet deze film zit, maar voortkomt uit het gevolgen/beslissingen van deze films. In het begin van de teaser/trailer hoor je ook duidelijk "what have we done". nu nog maar 6 maanden wachten.....

  25. #50

    Standaard

    Wat ik wel vreemd vind (maar ik ben er wel blij mee) is dat dit er toch uitziet als een Alien-prequel wat ook het oorspronkelijke idee was. Daarna kwam echter de melding dat Prometheus zich alleen zou afspelen in het Alien-universum en de oorspronkelijke film maar zijdelings zou raken.

    Maar misschien heb ik het tussentijds het eea gemist.

Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •