Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 481 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Naar mijn mening valt ze teveel op de achtergrond terwijl het juist een sterke en grote actrice is. Ze had een grotere rol moeten krijgen of iniedergeval beter uitgewerkt. Charlize is juist een hele sterke karikatuur als ik haar in films zie spelen..The Italian Job bijv en ook SWATH speelt zij Kristen Stewart ver voorbij. Misschien omdat ik Ripley ijzersterk vind in de Alien films (ja de Prometheus -Aliens vergelijking ) had ik op zijn minst weer een "sterke vrouwelijke" karakter in deze film willen zien..aangezien de trailer dat wel uitbeeld maar totaal niet waarmaakt aangezien David juist de enige karakter in de film die echt een memorabel moment levert gedurende de film...vanuit mijn beleving tenminste.
    Dat was ook niet moeilijk. Jeez wat was Stewart slecht zeg. Maar ik vond Therons rol prima in Prometheus, een aparte bijrol. Haar karakter had wellicht wel meer weg van Ash uit Alien. Fassbender was dan weer een extreme vorm van Ash en de grote uitblinker van de cast.
    uh, uh, It's a dinosaur

  2. #427

    Standaard

    Theron had gewoon een bijrol, daarom was zij voornamelijk op de achtergrond zichtbaar. Ze hadden hier net zo goed een veel onbekendere actrice voor kunnen gebruiken. De sterke vrouwenrol was hier weggelegd voor Rapace.

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Theron had gewoon een bijrol, daarom was zij voornamelijk op de achtergrond zichtbaar. Ze hadden hier net zo goed een veel onbekendere actrice voor kunnen gebruiken.
    Precies. In de aanloop naar de film werd druk gespeculeerd over wie en wat ze zou spelen. En ook in de film werden hints gegeven die heel wat suggereerden (... "Father"). Uiteindelijk kwam er weinig spannends uit. Maar uiteindelijk had het hele karakter dat ze speelde niet zo bijster veel te doen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #429

    Standaard

    Theron zoueerst de rol spelen van Rapace. Toen kon ze opeens niet en uiteindelijk wel. Toen was deze rol nog over.

  5. #430

    Standaard

    Trailer 'Prometheus', zoals deze had moeten zijn...



    Enige tijd geleden plaatsten we al de "Honest Trailer" van The Avengers. De volgende grote blockbuster die er aan moet geloven is Ridley Scotts Prometheus. De veel besproken r-rated sci-fi prequel op Alien was afgelopen zomer een redelijk succes aan de box office. Het noteerde zo'n $400 miljoen wereldwijd bij een productiebudget van $130 miljoen.

    Check hieronder de kritische blik van Screen Junkies. En je bent gewaarschuwd: het barst van de spoilers en goofs... Met dank aan Banned!

    TRAILER!

    Bron : Filmtotaal.nl

  6. #431

    Standaard

    Haha! Geniaal.. Het laat op schijtlollige wijzes overduidelijk alle plotholes zien.

  7. #432

    Standaard

    "and an idiot woman who can only run in straight lines"


  8. #433

    Standaard

    Goede review op Blu-Ray.com. Ben het er ook volledig mee eens. Deze film is misschien niet perfect, maar is voor mij één van de betere en diepste Sci-Fi films van de afgelopen tien jaar.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  9. #434

    Standaard

    Tja,ik lees dingen op het web dat er mensen zijn die de trailer geweldig vinden en de film 3xniets.
    Ik snap dat niet helemaal want de trailer doet niets anders vermoeden.

    Dit vind de media.
    Geen sfeer in de film : Sorry maar mijn broek zakt af.
    Geen antwoorden : Je kan niet op alles meteen een bevestiging hebben.
    slecht acteer werk :gewoon goed en Michael is een ster.
    mensen rennen/springen vreemd weg voor gevaarte:Tja, er komt niet elke dag zoiets op je af [bijna laatste scene]

    Dit en nog veel meen min punten voor een film die met liefde en respect is gemaakt.

    Ik heb de film al een 9/10 gegeven want dat verdient hij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2012 om 08:40

  10. #435

    Standaard

    Wat is er diep aan deze film?

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wat is er diep aan deze film?
    Niks.

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Niks.
    Alien vond je ook niet veel soeps.Zijn dit wel jou soort films ?

  13. #438

    Standaard

    Diep in space

  14. #439

    Standaard

    waar ik me aan stoor is dat men de trailer als beste ooit beschouwd en de film als grootste misser.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-10-2012 om 08:46

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Alien vond je ook niet veel soeps.Zijn dit wel jou soort films ?
    Sci-Fi is een genre die ik erg waardeer en de Alien reeks + Prometheus zijn wel overrated naar mijn idee.

    SW en The Matrix films bv.... kan ik meer waarderen.maar da's een kwestie van smaak denk ik en daar valt niet over......

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    waar ik me aan stoor is dat men de trailer als beste ooit beschouwd en de film als grootste misser.
    De trailer is niet echt origineel.Was gewoon een kopie van de eerste alien trailer.

  17. #442

    Standaard

    Prometheus en The Matrix stelden naar mijn idee wel een paar diepgaande existentiele vragen: wie zijn we, waar komen we vandaan en waar gaan we naartoe. Ik vond dat vwb The Matrix alles goed uitgewerkt in de eerste film, want daar werden de vragen gesteld. In deel 2 en 3 werd er zo gebroddeld over de antwoorden en dit werd dan maar gemixt met (martial arts) actie en en zooitje boemannen die uiteindelijk moesten worden bestreden.
    Prometheus stelt deze vragen ook maar geeft nog geen antwoorden. Op zich vind ik dat helemaal niet erg want ik heb Ridley Scott qua intellegentie een stuk hoger staan dan de Wachowski's. Die hadden naar mijn mening een zooitje futuristische actie met zwarte spandex en een vleugje filosofie in elkaar geflanst wat zo bombastisch interessant werd neergezet maar wat de meesten toch wel wat opgeblazen interessant-doenerij vond.
    Ik hoop dat het vervolg op Prometheus wat meer scope en/of verder achtergrondverhaal creëert want de fundering ligt er al wel. Wellicht een kruisbestuiving met de Tyrell Corporation erin?

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Sci-Fi is een genre die ik erg waardeer en de Alien reeks + Prometheus zijn wel overrated naar mijn idee.

    SW en The Matrix films bv.... kan ik meer waarderen.maar da's een kwestie van smaak denk ik en daar valt niet over......
    Prometheus is juist niet overrtated,de film krijgt er flink van langs door veel
    media en bezoekers.

  19. #444

    Standaard

    Ridley Scott is ook bezig met een Bladerunner film. Dat moet toch echt wel beter worden dan Prometheus.

    Hopelijk gaat Christopher Nolan dat doen, die brengt nooit een miskleun uit.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Prometheus en The Matrix stelden naar mijn idee wel een paar diepgaande existentiele vragen: wie zijn we, waar komen we vandaan en waar gaan we naartoe.
    Zo diep ging die vragen anders niet in Prometheus, sterker nog die vragen bleven aardig oppervlakkig. in mijn ogen sloeg Ridley Scott volledige de plank mis door te proberen diepgang en het alien verhaal zo epische te binnen brengen. Dit heeft een alien films helemaal niet nodig.

  21. #446

    Standaard

    Tylerdurden,Denk je niet dat Warner bij deel 2 en 3 veel verpest heeft.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zo diep ging die vragen anders niet in Prometheus, sterker nog die vragen bleven aardig oppervlakkig. in mijn ogen sloeg Ridley Scott volledige de plank mis door te proberen diepgang en het alien verhaal zo epische te binnen brengen. Dit heeft een alien films helemaal niet nodig.
    Ik heb het er niet over hoe diepgaand de vragen werden behandeld in Prometheus maar dat de diepgaande vragen wel werden gesteld. En er worden (nog) geen antwoord(en) op gegeven maar dat vind ik nog geen tekortkoming en ben benieuwd hoe deze film in verhouding staat tot de andere films die Scott over dit universum (hopelijk) nog gaat maken.
    Ook vind ik Prometheus geen "Alien film" omdat ik vind dat de film wel in hetzelfde universum kan worden gezet en wellicht een (verre) prequel is gezien de zaken die je gezien hebt maar niet direct in verband kunnen worden gebracht met Alien.
    Bedenk bijvoorbeeld alleen al dat Alien landt op planeet LV-426 terwijl Prometheus landt op planeet LV-223. Dus de planeet en het ruimteschip wat je ziet in Alien (en Aliens) is niet eens hetzelfde als in Prometheus. Wel soortgelijk, dus dat betekent dat het eenzelfde oorsprong kan hebben maar dat het in Alien anders is gelopen met het schip wat onderzocht werd.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 09-10-2012 om 10:49

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ridley Scott is ook bezig met een Bladerunner film. Dat moet toch echt wel beter worden dan Prometheus.

    Hopelijk gaat Christopher Nolan dat doen, die brengt nooit een miskleun uit.
    Ik hoop niet dat Chris Nolan dat gaat doen eerlijk gezegd.
    Hij moet zich naar mijn mening weer gaan richten op films zoals prestige en inception.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tylerdurden,Denk je niet dat Warner bij deel 2 en 3 veel verpest heeft.
    Naar wat ik gezien heb kregen de Wachowski's veel vrijheid, zo werden deel 2 en 3 ook back-to-back gedraaid en tot die tijd werd dat (haast) nooit gedaan. Als Warner veel controle had hadden ze de respons van deel 2 wel afgewacht denk ik.

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat Chris Nolan dat gaat doen eerlijk gezegd.
    Hij moet zich naar mijn mening weer gaan richten op films zoals prestige en inception.
    +1. Laat hem idd maar weer eens een origineel geschreven script behandelen, dat pakt tot dusver best goed uit. Misschien heeft zijn broer weer eens iets interessants geschreven.

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •