Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 481 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Tja.....maar ik behoor niet tot die leeftijdscategorie mischien jij?
    Aangezien je als een kleuter steeds leeftijd erbij haalt.
    Sorry, omdat je geen antwoord had gegeven, ging ik er vanuit dat ik gelijk had. Wie zwijgt stemt toe, was het motto .
    Maar blijkbaar is 'hoe oud ben je' een hele vervelende (of moeilijke ) vraag voor je, dus ik zal je er niet meer mee lastig vallen.

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, omdat je geen antwoord had gegeven, ging ik er vanuit dat ik gelijk had. Wie zwijgt stemt toe, was het motto .
    Maar blijkbaar is 'hoe oud ben je' een hele vervelende (of moeilijke ) vraag voor je, dus ik zal je er niet meer mee lastig vallen.
    Ik ga jou toch ook niet vragen wat je gestudeerd hebt ofzo.
    Op een forum zijn dat soort vragen van geen belang.
    En hebt geen recht daar antwoord op te krijgen.
    Je komt daarmee over als betweter.Talk film no nonsense.

  3. #403

    Standaard

    Kunnen jullie onderhand eens ophouden met dat kinderachtige gedoe.
    Elke keer als ik weer een post wil openen vanuit mijn e-mail gaat het hierover.

    Doe dat via PM of zo.

  4. #404

    Standaard

    Jullie? Je bedoelt die Dictators.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik ga jou toch ook niet vragen wat je gestudeerd hebt ofzo.
    Op een forum zijn dat soort vragen van geen belang.
    En hebt geen recht daar antwoord op te krijgen.
    Je komt daarmee over als betweter.Talk film no nonsense.
    Natuurlijk heb je recht om er geen antwoord te geven. Het had wel een relevante reden betreffende de Alien films waarom ik het initieel heb gevraagd. Wat dat met betweterigheid te maken heeft, ontgaat mij?

    Maar goed, we komen hier niet verder mee: ongetwijfeld ligt het steeds aan anderen en niet aan jou .

    Nog anderhalve week tot de blu-ray!

  6. #406

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het is maar de vraag in hoeverre daar met extra scènes nog iets aan gedaan kan worden.
    Losse scenes bekijken vind ik dan niet zo prettig vergeleken dan als het in de film gemonteerd zou zijn.

  8. #408

    Standaard

    Alright de blu-ray covers voor de benelux zijn er en ik vind ze best heel mooi. Al zullen anderen dat niet zo vinden...

    Weet iemand wat de vierde disc is bij die 3D versie ? Extra's ?

    2D Versie :

    3D Versie :

    Vind de 2d versie nu wel mooier... :P
    De dvd cover is dan weer echt heel lelijk maar ja wie koopt dat nog...

  9. #409

    Standaard

    Gisteren de film voor het eerst gezien. Erg interessant onderwerp en ook de film als SF ziet er erg mooi uit, op een paar scenes na. Ook zijn er weer heel wat onlogische of onrealistische scenes (kennismaking van elkaar nadat met uit de hyperslaap ontwaakt. ???? Zoiets gebeurd toch voordat men op reis gaat lijkt mij). Toch een erg mooie opzet naar Prometheus 2.

  10. #410

    Standaard

    Vandaag ook gekeken en daarna dit topic eens doorgestruind vwb positieve en negatieve reacties. De kritiek kan me idd wel voorstellen en ooki k heb heel veel vragen nav de film. Ik hoop dat er dan ook wel dat er een deel 2 komt om eea op te helderen, anders vind ik het wel een samenraapsel van raadsels, quasi onsamenhangende gebeurtenissen en vraagstukken die samen met Alien-achtige kenmerken tot een films is samengesmeten. En dat zou toch wel jammer zijn want er zit veel potentie in het verhaal.....

  11. #411

    Standaard

    Hier dan de US covers met specs (zie link onderaan). Ik vind de US covers toch echt wel het mooist:





    Als je doorklikt op de 3D cover krijg je onderstaande te zien. Denk dat dit de slipcover is:



    In de US is de 3D een 3-disc versie maar daar staat de blu-ray en de Digital Copy op 1 disc. Ultraviolet dan oid? Ook vreemd dat het commentaar bij de extra's staat op een aparte disc.
    Denk dat wij als 3D uitvoering krijgen: Disc 1 3D, Disc 2 Extra's, Disc 3: 2D blu-ray, disc 4: dvd/Digital Copy.
    Heb nu toch wel een beetje hoop dat de NL 3D cover zoals hierboven afgebeeld stiekum de slipcover is en dat wij ook stiekum de US cover krijgen met het hoofd....

    Edit: overigens wordt er in de officiële specs wel steeds gesproken over een "Theatrical Cut". Zou er dan toch een DC komen??

    Bron: bluray.com
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-09-2012 om 08:54

  12. #412

    Standaard

    Van de week ook gezien. Uitstekende film! Moest het allemaal eerst een beetje op me laten inwerken, maar gaandeweg wordt het allemaal wel duidelijker. Vooral na het lezen van deze site. De antwoorden die zij geven zitten volgens mij goed in de richting en verklaard een hoop. Niet alles, want daarop zullen we moeten wachten op de vervolgen.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vandaag ook gekeken en daarna dit topic eens doorgestruind vwb positieve en negatieve reacties. De kritiek kan me idd wel voorstellen en ooki k heb heel veel vragen nav de film. Ik hoop dat er dan ook wel dat er een deel 2 komt om eea op te helderen, anders vind ik het wel een samenraapsel van raadsels, quasi onsamenhangende gebeurtenissen en vraagstukken die samen met Alien-achtige kenmerken tot een films is samengesmeten. En dat zou toch wel jammer zijn want er zit veel potentie in het verhaal.....
    In alle opzichten mee eens.

  14. #414

    Standaard

    Zojuist gezien. Beter dan verwacht (had lage verwachtingen).

    Opvallend:
    Charlize Theron die amper voorkomt en lullig aan dr eind komt

    Ongeloofwaardig 1:
    Shaw wordt verlost van een inktvis in de buik.....en heeft gelijk nergens meer last van, niet van de operatie, etc etc

    Ongeloofwaardig 2:
    "Hey kapitein! Dat ruimteschip moet naar de klote, dus ram het even!" En ok, zegt de captain+crew. Ze offeren hun leven m.i. net iets te simpel op.

  15. #415

    Standaard

    Gisteren gezien en viel me zwaar tegen. Balans is ver te zoeken en van spanning is al helemaal geen sprake. Het boeide me ook totaal niet wie bleef leven.

    Het mooiste moment was het allerlaatste stuk voor de aftiteling.


  16. #416

    Standaard

    Ik had gehoopt dat de film aan zou gaan voelen als dat moment dat Hurt tussen de eieren rond liep en gepakt werd. Heeft zijn momenten, dat wel en als alleen staande film gaat het wel, maar hij sluit gewoon niet lekker aan op de alien reeks qua looks en feeling en dat vind ik erg jammer.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #417

    Standaard

    Vond Charlize heel slecht gecast voor deze film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vond Charlize heel slecht gecast voor deze film..
    Echt waar? Ik heb juist het tegenovergestelde.
    Ze heeft toch wel de laatste tijd hele sterke rollen, zoals in Young Adult en Snow White and The Huntsman (enig hoogtepunt van de film).

  19. #419

    Standaard

    Nou, ik heb hem dan eindelijk gezien vanavond en ik vond het niet bijzonder voor Ridley Scott begrippen. Het was een standaard sf film met wat elementen geleend uit 2001, (het begin van) Toy Story 2, de pc games Halo en Half Life en tel daarbij ook nog wat Star Trek invloeden bij op.

    Dat kan beter Ridley!
    Deze film haalt het echt niet bij pak-um-beet de originele Alien, Gladiator en/of de director's cut van Kingdom of Heaven.
    Jammer.

  20. #420

    Standaard

    De haters van deze film die in bezit zijn van de 3D bluray mogen altijd een PM sturen
    BD (1243) What i Watch

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De haters van deze film die in bezit zijn van de 3D bluray mogen altijd een PM sturen
    Haha 2nd that. Ik geef je zo de helft. Vond het een tofee film maar vind 30 euri teveel voor een film (en ik wil wel de bonus disc)
    uh, uh, It's a dinosaur

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vond Charlize heel slecht gecast voor deze film..
    Mee eens. Ze loopt rond als een kip zonder kop.

    Maar Noomi Rapace vind ik nog slechter gecast. Ze komt totaal niet overtuigend over.

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vond Charlize heel slecht gecast voor deze film..
    Vind ik niet eigenlijk.

  24. #424

    Standaard

    Deze bluray sla ik even over. Wat een crap film. Zware teleurstelling.
    Verhaal slaat nergens op en zit vol gaten, ongeloofwaardige gebeurtenissen (mensen rennen meteen weg na een operatie) en casting is ook slecht.

    S

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Echt waar? Ik heb juist het tegenovergestelde.
    Ze heeft toch wel de laatste tijd hele sterke rollen, zoals in Young Adult en Snow White and The Huntsman (enig hoogtepunt van de film).
    Naar mijn mening valt ze teveel op de achtergrond terwijl het juist een sterke en grote actrice is. Ze had een grotere rol moeten krijgen of iniedergeval beter uitgewerkt. Charlize is juist een hele sterke karikatuur als ik haar in films zie spelen..The Italian Job bijv en ook SWATH speelt zij Kristen Stewart ver voorbij. Misschien omdat ik Ripley ijzersterk vind in de Alien films (ja de Prometheus -Aliens vergelijking ) had ik op zijn minst weer een "sterke vrouwelijke" karakter in deze film willen zien..aangezien de trailer dat wel uitbeeld maar totaal niet waarmaakt aangezien David juist de enige karakter in de film die echt een memorabel moment levert gedurende de film...vanuit mijn beleving tenminste.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •