Pagina 5 van 20 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 481 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brlggs Bekijk bericht
    Behoorlijk awesome

  2. #102

    Standaard

    Dat is hoe je een trailer maakt. Super!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Erg jammer dat deze trailer erg veel verraad/prijs geeft.
    Dat weet je toch niet, dat kun je pas zeggen als je hem gezien hebt.

    Wel een vette trailer idd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

    Standaard

    Gaafe trailer, echt weer op Ridley style..zijn trailers zijn toch altijd top! Ik kan me geen 1 trailer bedenken die saai is. Kwaliteit ziet er zeer goed uit, moderne sci-fi horror..

    Misschien dat het lijkt of er veel wordt vrijgegeven, het is dan ook een lange trailer..maar man o man..het ziet er echt top uit..heb gewoon een voorgevoel dat deze NIET kan tegenvallen tenzij je hele het de hele tijd ga vergelijken met 'andere delen'...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #105

    Standaard

    Toen ik zo'n 10 jaar geleden pas internet had vond ik het zo raar dat er zoveel aandacht was voor trailers. Maar...WOW wat een vette trailer is dit !
    Nu nog zien of de film ook zo goed is. En het is nou lekker eens andersom;
    wij krijgen als eerste Prometheus te zien op 30 mei. De Amerikanen zullen wel stinkend jaloers zijn, want bij hun is de film pas op 8 juni te zien.

    En van de acteurs ken ik alleen Michael Fassbender die een ijzersterke rol vervulde in X-men first class. Charlize Theron zit al een tijdje niet meer op mijn netvlies, maar ze is een mooie verschijning, met name in 3D
    De rest ken ik totaal niet. En dat is mooi ook, want ik wil goed verrast worden.
    Het verhaal is daarbij ook verdomd belangrijk natuurlijk.
    Laatst aangepast door superman : 18-03-2012 om 18:41

  6. #106

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat weet je toch niet, dat kun je pas zeggen als je hem gezien hebt.
    Als je beetje ervaren filmkijker bent dan kun je redelijk wat info uit de trailer halen Maar dat is met meer trailers vandaag de dag.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Als je beetje ervaren filmkijker bent dan kun je redelijk wat info uit de trailer halen Maar dat is met meer trailers vandaag de dag.
    Inderdaad. Wellicht weten we door de trailer minder dan we nu denken, maar er zijn toch delen van het verhaal in de trailer die ik liever nog niet had geweten (de reden waarom ik bv de trailers van seizoen 2 van Game of Thrones niet zal bekijken).

    Wel een goede trailer met prima muziek erbij! Voordat ik de film in de bios ga kijken (zal jammer genoeg nergens groot 2D te zien, of zonder ondertiteling) toch nog even Alien in de speler gooien.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Wel een goede trailer met prima muziek erbij! Voordat ik de film in de bios ga kijken (zal jammer genoeg nergens groot 2D te zien, of zonder ondertiteling) toch nog even Alien in de speler gooien.
    Mijn idee ook! En dan met name het alien-schip met de space-jockey nog eens in detail bekijken.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  11. #111

    Standaard

    De Trailer is idd echt perfecte combinatie van spanning, beelden en muziek. Zeer geslaagd. De internationale trailer vind ik zwaar tegenvallen... die mist de geilheid.

  12. #112

    Standaard

    Mooie trailers met een perfecte sfeer, maar qua verhaal krijg ik nu een beetje het idee dat het om een soort variant op Alien vs Predator gaat, maar dan intellectueler.

    Ik hoop dat de makers nog wat verrassingen bewaard hebben die niet in de trailers zaten. Het oogt in elk geval nog steeds erg vet. Als het verhaal nu maar net zo goed is...
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  13. #113
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #114

    Standaard

    Ridley Scott heeft in een artikel in Empire Magazine zijn visie op de leeftijdskeuring van Prometheus gegeven. Hij zegt het net niet direct (waarschijnlijk omdat de film nog niet gekeurd is), maar het klinkt alsof Scott voor PG-13 gaat.

    Another question for Scott is the film's rating. He hints that the violence may have been toned-down enough to facilitate a PG-13 rating, but intriguingly suggests that the impact will match the R-grade shocks of Alien and Aliens. "The question is, do you go for the PG-13, [which] financially makes quite a difference, or do you go for what it should be, which is R? Essentially, it's kinda R."

    Voor wat taalgebruik en wat bloot vlees betreft (twee van de belangrijkste 'triggers' voor een R-rating) zal hij niet veel concessies nodig hebben gehad. Daar moest Alien het ook niet van hebben. Hij zal zich vooral op het gebied van bloed en gore hebben moeten inhouden. Jammer. Er is binnen de beperkingen van PG-13 weliswaar veel mogelijk (waar hij zelf ook naar verwijst met z'n opmerking over R-grade shocks e.d.), maar ik kan me moeilijk iets voorstellen bij een Alien-achtige film (al dan geen prequel) met 'hygiënisch geweld'.

    En anders hoop ik toch wel op een unrated versie op blu ray.
    Laatst aangepast door mark t : 29-03-2012 om 10:43
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #115

    Standaard

    Het hangt er ook weer vanaf wat voor bloed. Alien kreeg vooral een R-rating vanwege rondspattend mensenbloed. Tegenwoordig zijn we wat bloed betreft al meer gewend, en krijgen films nu een PG-13 die vroeger zeker een R gekregen hadden (de befaamde rating creep). En, met buitenaards bloed in een andere kleur kan je veel verder gaan. In John Carter zitten een paar slachtpartijen waarbij allemaal aliens in de pan gehakt werden, maar omdat die blauw bloed hebben, was de film PG-13.

    Dus als het bloed en de gore maar geen al te herkenbare kleur heeft, of slechts in korte shots zit, kan je best een R-film maken die een PG-13 keuring krijgt. Dat is de kunst van de montage.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  16. #116

    Standaard

    Doodzonde. Deze film moet gewoon hard, rauw en ongecensureerd geschoten en getoond worden zonder watjes 13 rating. Slaat toch nergens op dat je bloed onnatuurlijk moet maken of shots moet wegmoffelen om vooral kindertjes in de bios te krijgen.... zucht, kom maar op met die ubervette director's cut want ik trek dit niet....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld Bekijk bericht
    Het hangt er ook weer vanaf wat voor bloed. Alien kreeg vooral een R-rating vanwege rondspattend mensenbloed. Tegenwoordig zijn we wat bloed betreft al meer gewend, en krijgen films nu een PG-13 die vroeger zeker een R gekregen hadden (de befaamde rating creep). En, met buitenaards bloed in een andere kleur kan je veel verder gaan. In John Carter zitten een paar slachtpartijen waarbij allemaal aliens in de pan gehakt werden, maar omdat die blauw bloed hebben, was de film PG-13.

    Dus als het bloed en de gore maar geen al te herkenbare kleur heeft, of slechts in korte shots zit, kan je best een R-film maken die een PG-13 keuring krijgt. Dat is de kunst van de montage.
    In grote lijnen heb je gelijk. Binnen de grenzen van PG-13 is best het een en ander mogelijk. Afgezien van de chestburster-scène moet de originele Alien-film het toch al meer van suggestie en sfeer hebben dan van expliciete gorigheid. Maar de trailer laat flarden zien van stevige scènes, waarbij ik me in ieder geval al bij één scène afvraag of deze wel 'past' in het streven naar een PG-13-keuring. Om spoilers te voorkomen verwijs ik even naar een pagina op moviehole.net waarin gespeculeerd wordt over verhaallijnen. De scène die ik bedoel heeft betrekking op de gif-animatie onderaan die pagina.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Om spoilers te voorkomen verwijs ik even naar een pagina op moviehole.net waarin gespeculeerd wordt over verhaallijnen. De scène die ik bedoel heeft betrekking op de gif-animatie onderaan die pagina.
    Misschien gaat het om een flard van die scene, zodat je net genoeg te zien krijgt voor het idee, maar te weinig om expliciet te zijn? Wellicht dat ze Ridley Scott nu een PG-13 toekennen omdat je op basis van een nare sfeer of verontrustende beelden niet gauw een R-rating krijgt? Of omdat ze van hem wel erger gewend zijn (Gladiator, Hannibal)? Met de Amerikaanse filmkeuring weet je het simpelweg nooit. Een gerespecteerde regisseur krijgt soms net iets meer voor elkaar.

    Maar het mag van mij gewoon een R worden, het geloof dat dat een commerciële doodssteek is heeft Scott zelf met eerdergenoemde R-rated films allang ontkracht.

    Trouwens, interessante speculaties op die site, bv dat de klassieke Alien wellicht ontstaat in Prometheus omdat wetenschappers gaan knoeien met onbekende levensvormen. Maar dat lijkt me onzin. Het schip met de Alien eieren uit Alien was gefossiliseerd en duizenden jaren oud, dus de Alien moet dan ook al minstens even oud zijn als dat schip.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  19. #119

    Standaard

    'Prometheus' Rating: Ridley Scott Blasts MPAA


    The "Prometheus" rating process doesn't appear to be going as smoothly as "The Dark Knight Rises."
    Speaking at public screening of "Prometheus" footage in London on Tuesday, director Ridley Scott decried the arbitrary nature of the Motion Picture Association of America.

    "[F]ilms this year that have got PG-13 ratings -- it’s absolutely f--king ludicrous," Scott was quoted as saying by Indiewire's blog Thompson on Hollywood, before adding that the MPAA should get its "house in order.”
    In an interview with Empire last month, Scott conceded that the rating makes a huge difference.

    "The question is, do you go for the PG-13, or do you go for what it should be, which is R?" he said. "Financially it makes quite a difference, or the risk makes quite a difference, and yet you also have to apply the question -- if you soften it, will you financially suffer? As opposed to just going for the throat and gambling. Essentially, it's kinda R."

    In London on Tuesday, Scott reiterated that thought, saying "Prometheus" needs a rating which "allows it to make as much money as possible."
    Scott's the second high-profile filmmaker to bash the MPAA in recent weeks; producer Harvey Weinstein famously took on the organization over an R-rating given to the documentary "Bully." Some cuts were made to the film to secure a PG-13 rating, but not before Weinstein sent "Bully" into theaters as unrated.

    Unlike Scott and "Prometheus," Christopher Nolan's "The Dark Knight Rises" coasted through its rating process. The highly-anticipated Batman finale was awarded a PG-13 rating this week.
    Ik hoop dat dit een R rated gaat worden, want blood, guts en gore hoort nu eenmaal bij dit soort type film.
    Maar aan de andere kant zegt Scott: if you soften it, will you financially suffer'. Maar volgens mij niet, toch? Juist dan mogen ook jongere (en dus meer) mensen de film gaan zien.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik hoop dat dit een R rated gaat worden, want blood, guts en gore hoort nu eenmaal bij dit soort type film.
    Maar aan de andere kant zegt Scott: if you soften it, will you financially suffer'. Maar volgens mij niet, toch? Juist dan mogen ook jongere (en dus meer) mensen de film gaan zien.
    Misschien vergist je bron zich. Ik heb een paar post hierboven gelinkt naar het Empire-artikel waar de quote uit komt (althans de online versie). De opmerking 'if you soften it...' komt daarin niet voor. Misschien wel in de papieren versie van het interview, maar het blijft dan vreemd dat hij eerst suggereert dat een PG-13 versie commercieel interessanter is en zich met die 'soften'-opmerking juist afvraagt of het afzwakken ten gunste van een PG-13 rating juist averechts werkt.

    Overigens zou ik me bij dat laatste wel iets kunnen voorstellen. De fans van de Aliens-films (op AvP na allemaal R-rated) zouden een PG-13-rating wel eens kunnen opvatten als een teken dat het een te brave film wordt. Ik denk dat Scott dat ook inziet, aangezien hij zelf al zegt dat de film eigenlijk een R-rating zou moeten krijgen. Het risico bestaat natuurlijk dat een deel van de fans de film in de bioscoop overslaat en in afwachting van een dvd'tje/blu ray/vod.

    Maar zelfs in het gunstigste geval zou de film van deze groep negatieve aandacht krijgen door een PG-13-rating. De vraag is of dat allemaal opweegt tegen de mogelijke extra opbrengst die PG-13-publiek met zich meebrengt. Ik betwijfel eerlijk gezegd of het bij dit soort films (horror/SF) nou wel zo veel extra publiek afkomt uit de groep die een R-rated film niet zou mogen zien.

    Die Hard 4 was ook een film uit een R-rated franchise die ineens een PG-13 rating kreeg. In vergelijking met z'n R-rated voorganger was de opbrengst nauwelijks beter -zeker als je het effect van het hogere budget meetelt en de opbrengst van Die Hard 3 corrigeert voor inflatie (er zaten meer dan 10 jaar tussen). Dit suggereert toch wel dat de kindvriendelijkere keuring geen bijzonder sterk positief effect op de opbrengst heeft gehad.

    Wat mij betreft mag Scott dus ook z'n middelvinger opsteken naar de MPAA en de R-rating met vette letters op de filmposters zetten.
    Laatst aangepast door mark t : 11-04-2012 om 09:50
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #121

    Standaard

    Nog een paar nieuwe afbeeldingen (en gifjes).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #122

    Standaard

    Ik snap toch niet echt waar Scott zich nou zo druk om maakt. Hij zegt haast expliciet dat het wat hem betreft een R-rated film moet worden, maar maakt zich vervolgens kwaad over films die in zijn ogen onterecht een PG-13 krijgen. Hoopte hij toch stiekem op een PG-13 die hem nu ontzegd wordt?

    Dit is sowieso een film met een ingebakken publiek (fans van Alien en Blade Runner), en een enorme hoop (gratis) publiciteit. Dan kan je zelfs met een R-rating nog een heel aardig succes boeken. Als dit nou een compleet nieuw en onbekend project was, dan zou ik snappen dat ze hem het liefst voor een breed publiek toegangkelijk willen houden, maar qua genre (sci-fi/horror) moet deze film het toch al niet van de gemiddelde kijker hebben. En R-rated betekent niet dat er geen kijkers onder 17 in mogen (dat is de NC-17). R-rated betekent onder de 17 alleen toegang met volwassen begeleiding. De echte fan komt er dus wel in.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  23. #123

    Standaard

    Waar ik me een beetje zorgen om maak is dat hij aspecten van de film op voorhand wat tammer heeft gemaakt om kans te maken op een PG-13 keuring, terwijl hij nu misschien genoegen moet nemen met een R-rating. Als hij zich op voorhand had gemikt op een R-rating had hij misschien de teugels wat laten vieren en scènes anders opgenomen. Iets waar het nu wellicht te laat voor is. Misschien is dat ook wel waarom hij zich ergert.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Misschien is dat ook wel waarom hij zich ergert.
    Dat gevoel krijg ik dus ook. Scott is ook een regisseur die iets te vaak op twee gedachtes hinkelt. Van Alien maakte hij ooit een Director's Cut, die voorafgegaan werd door een korte inleiding waarin hij de nieuwe versie verdedigde; maar de Amerikaanse uitgave bevatte ook een notitie van hem waarin hij daarop terugkwam en de originele versie nog steeds als superieur ziet. Gladiator, same story.

    Dus in dit geval hoop ik dat hij niet te lang blijft twijfelen en gewoon helemaal voor de R gaat. Hij heeft altijd gezegd dat de DVD/BluRay release sowieso R-rated kon worden, dus laten we hopen dat er bij de opnames alternatieve (lees: hele vieze) shots zijn geschoten die nu al gebruikt kunnen worden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  25. #125

    Standaard

    At a recent press conference in Paris , Scott was quick to clear up any misconceptions about what version of the movie will be going out into theaters: what you'll see on June 8th, 2012 will be the director's cut. "It's always the director's cut really." According to Scott, this cut currently runs one hour and fifty-nine minutes "and change", and he's happy with it. "It's what it should be."

Pagina 5 van 20 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •