Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 481 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prometheus (Ridley Scott, 2012)

    Dit project verdient toch wel een eigen topic dacht ik zo

    De hoofdrollen worden gespeeld door Noomi Rapace en Michael Fassbender.

  2. #2

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar deze film. Het zou geen reboot of prequel zijn van Alien, maar de fans zouden volgens Ridley Scott wel dingen uit de Alien Saga herkennen. Dus laat de film maar komen!

  3. #3

    Standaard

    Als ik de geruchten moet geloven zal zit de spacejocket alien gewoon in deze film.

    It turns out that Ridley Scott's recent comments that Prometheus would be a departure from the Aliens series are somewhat misleading.

    An exclusive source has told us that not only are HR Giger's classic aliens in it, but that they're integral to the plot.

    Mere hours after the announcement that Michael Fassbender is locked in to play an android with rumoured links to Aliens' Bishop series, our insider sources have revealed that he's not the only one with strong links to the series' past.

    This is back too...."They’ve built the ‘space jockey’ cockpit at Pinewood as seen in the original Alien film, so it definitely takes place in the same world as Alien", they told us.

    "Despite that press release that seemed to indicate there were no aliens in the movie, the familiar HR Giger-style aliens do appear. Big ones apparently."

    And as for Scott's comments noting that "keen fans will recognise strands of Alien's DNA"?

    It turns out there was the slightest hint of misdirection - apparently the actual DNA of the xenomorphs is integral to the plot - and will see the cast jet off to the alien homeworld itself.

    "Part of the film will be shot in Morocco. I’ve heard that some sort of archaeological dig where they discover alien DNA takes place there and that DNA gives them the coordinates for an alien world. I’ve also heard Morocco is being used for alien planet landscapes so I’m not sure if it’s an archaeological dig on another planet," they revealed.

    It gets weirder too, with Damon Lindelof's script set to crank up the sci-fi angle to maximum effect.

    "The main spaceship in the film will be piloted by an enormous head which I assume will be CGI. Yep, sounds weird but I assume some of the technology will be sort of biomechanical."
    Bron: http://movies.sky.com/exclusive-prometheus-plot-reveal-aliens-are-in-it

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Is Guy Pearce In Prometheus?
    Anonymous tipper says he's on set

    Ridley Scott's publicity machine remains as tight-lipped as Ryan Reynolds at the end of Wolverine, but those leaks and rumours are still flying. Making a change from the endless is-it-or-isn't-it-Alien speculation though, comes a report from CHUD that Guy Pearce has been spotted on the Prometheus set.
    An anonymous email was sent under the pseudonym Brian Blessed (unless it really was from Brian Blessed, which would be awesome), and has since apparently been "corroborated" by, er, two more anonymous emails. It runs thusly (with some bleeping to protect the guilty): "My mate is working on Prometheus as **** and met Guy Pearce on set today. She's previously worked on ****, **** and **** and I've no reason to believe she's lying."
    Hey, we really enjoyed ****!
    Hardly rock-solid intel, but assuming good-faith on the part of the emailer, assuming Pearce didn't just wander along to say hello, and assuming Brian Blessed's "mate" didn't meet Michael Fassbender and get confused, this is the first anyone's heard of Pearce being involved. If it's true, it is, of course, excellent news. But given his screen-time in The Road and The Hurt Locker, there's no guarantee that he'll be on set for long.
    Pearce notwithstanding, Prometheus definitely does number the aforementioned Mr Fassbender in its cast, along with Noomi Rapace, Idris Elba, Charlize Theron, and Rafe Spall. It's lined up for release next June, so we've more than a year of rumour-mongering ahead of us yet.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #6

    Standaard

    AVP galaxy had ook een heel apart artikel:

    “Though security on the set is very tight with the good weather, dock doors have been open and cast and crew have been enjoying lunch outdoors. I can confirm seeing 3 aliens having lunch. Not the whole costume but blueish costumes and the unmistakable heads hanging around their shoulders”
    “The alien heads were the same shape but no markings, only a plane bronze colour. As for the suits black boots and shoulder pads the rest was a Chelsea blue body suit could be for SFX, all the sets around the back of the bond stage have huge green chromokey maybe that’s a clue. I have witnessed foam cut outs of unmistakable aliens all cut in half lengh ways so they could be in the floor walls etc and very much from the original film.”
    “I managed to enter the bond stage one weekend when no filming was sheduled all I can say is there is a very very long tunnel that leads to an enormous structure at the back of the stage which is the same height as the stage and probably extends out another 200 ft. All of these sets are surrounded by wood foam and scaffold so sid not see inside, I think this is were the Space Jockey set is.”

  7. #7

    Standaard

    Ik heb erg genoten van de afgelopen 4 alien films dus ik ben benieuwd wat deze prequel met zich mee zal brengen. En ik ben blij dat ze er wél voor kiezen om de xenomorphs in de film te stoppen. Ik vraag mij af of dit een prequel reeks gaat worden of dat ze het bij één film laten. Dat laatste is eigenlijk vrij onwaarschijnlijk tegenwoordig.

  8. #8

    Standaard

    Comic-Con '11 is aan de gang, alwaar bezoekers een Q&A met Charlize Theron en schrijver Demon Lindelof konden meemaken. Er werden ook eerste beelden getoond, voorzien van een toelichting door Ridley Scott. Hij heeft oa. uitgelegd waarom hij voor old-school sets gekozen heeft in plaats van CGI-omgevingen. Dit is het eerste officieel vrijgegeven plaatje uit de film :



    http://www.comingsoon.net/imageGalle...ometheus_1.jpg

  9. #9

    Standaard

    Ben heel erg benieuwed naar dit project. Old school verfilming, daar ben ik ook een grote voorstander van & Ridley is hier een koning in.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Menig regisseur zou voor cgi gegaan zijn, maar Scott is weer tegendraads en wil old school filmen....prachtig, kudo's voor deze man...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Bron nu.nl:

    'Bezoekers Prometheus moeten zich de pleuris schrikken'

    Ridley Scott wil dat zijn nieuwe film Prometheus zijn engste film ooit wordt.

    "Ik wil dat jullie je helemaal de pleuris schrikken", zei de Engelse regisseur donderdag tijdens de strip- en filmbeurs Comic-Con via satellietverbinding tegen de bezoekers, schrijft het Britse filmblad Empire.

    Met Prometheus vertelt Scott het verhaal achter Alien, zijn film uit 1979. De 73-jarige filmmaker benadrukt wel dat Prometheus niet een simpele prequel wordt van Alien.

    "Deze film heeft voor ongeveer één procent het dna van Alien, voor de rest is het een heel nieuw verhaal." Het verhaal gaat over een ruimtemissie die een beschaving ontdekt waarin zeer onbeschaafde dingen plaatsvinden.

    Simpel antwoord

    Op de vraag waarom hij nu pas, na ruim dertig jaar, terugkeert naar het sciencefictiongenre, heeft Scott een simpel antwoord. Hij had het te druk met andere films.

    "Maar hoe langer ik erover nadacht, hoe meer ik besefte dat er in de eerste Alien-film iets zit wat niemand ooit verder heeft uitgewerkt, een onbeantwoorde vraag. Dat is de focus van deze film. Als je hem gezien hebt, begrijp je wat ik bedoel."

    Sterke vrouwen

    In de vertoonde fragmenten van de film zijn enkele sterke vrouwen te zien die aan de missie deelnemen. Zo is Millennium-actrice Noomi Rapace van de partij en drukt Charlize Theron zich naakt op. Rijst meteen de vraag of de film een leeftijdskeuring voor 12 jaar of 16 jaar krijgt.

    "Ik heb twee versies die ik aan de studio kan laten zien", zegt Scott. "Je bent wel gek als je dat niet doet. We bekijken de gehele film en besluiten dan wat we doen. Maar die naakte push-ups zitten er zeker in."

    ---

    Wow, Theron die zich naakt opdrukt...ben ik blij dat Scott alles old school gaat filmen....:toppie:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    <H1>Ridley Scott filmt nooit meer zonder 3D

    Laatste update: 25 juli 2011 07:25 info

    AMSTERDAM - Ridley Scott, de Amerikaanse regisseur die eerder onder andere Gladiator en Blade Runner maakte, vertelde dit weekend op Comic-Con, een van 's werelds grootste comic-evenementen, nooit meer zonder 3D te werken.

    Foto: Novum
    Op de comicbeurs liet Scott beelden zien van zijn nieuwste 3D-filmproject Prometheus. Via een satellietverbinding sprak de regisseur vanuit IJsland de menigte in Amerika toe, meldt Slashfilm.
    Hij liet aan de Comic-Con-bezoekers weten dat zij van hem geen tradionele 2D-films meer hoeven te verwachten. Scott is er tijdens het maken van Prometheus achter gekomen dat 3D iets toevoegt aan elk onderdeel van een film. ''Zelfs de kleinste dialoog krijgt een extra dimensie met 3D-techniek. Ik ben weg van het hele proces dat daaraan ten grondslag ligt.''


    Om daar aan toe te voegen: ''Ik wil dat jullie je helemaal de leuris schrikken.''
    Scenarioschrijver Damon Lindelof voegt daaraan toe: ''Scott is een ware kunstenaar. Ik was nog nooit op een 3D-set geweest. Als je de set opkomt van zijn nieuwe film met een 3D-bril op zie je via vijf gigantische schermen wat er gebeurt. Als filmmaker moet je jezelf de vraag stellen: waarom zou dit project in 3D moeten worden gemaakt? Als je Prometheus straks ziet weet je waarom. Het wordt een bijzondere ervaring.''

    Spielberg


    Scott kent een lange carrière in de filmbranche, die naast vele hoogtepunten ook dieptepunten kende, zoals de flop G. I. Jane in 1996. Steven Spielberg, groot fan van Scott, trok de carrière van zijn landgenoot daarna uit het slop door hem te betrekken bij Gladiator. De film met Russell Crowe werd een enorm succes aan het begin van deze eeuw.
    </H1>Een nieuwe verslaving erbij?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Is die man helemaal doorgedraaid?! Nooit meer zonder 3D?! Straks zet hij anderen nog aan om hetzelfde te doen. Ik ben bang dat James Cameron de 3D technologie ook niet meer los zal laten. Straks krijgen we te horen dat Steven Spielberg er ook niet meer vanaf zal stappen. Ik vind dit geen goede ontwikkeling..

  14. #14

    Standaard

    als 3D echt gebruikt wordt, vind ik dat helemaal niet erg
    als ze 3D er maar bij betrekken als effectje (zoals Harry Potter 7.2), dan hoeft het voor mij niet

    stel je voor dat een facehugger letterlijk uit het scherm zou springen... de halve zaal zit onder z'n stoel :P

    voor bepaalde films kan ik best begrijpen dat deze vanaf nu altijd in 3D gemaakt gaan worden

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    als 3D echt gebruikt wordt, vind ik dat helemaal niet erg
    als ze 3D er maar bij betrekken als effectje (zoals Harry Potter 7.2), dan hoeft het voor mij niet

    stel je voor dat een facehugger letterlijk uit het scherm zou springen... de halve zaal zit onder z'n stoel :P

    voor bepaalde films kan ik best begrijpen dat deze vanaf nu altijd in 3D gemaakt gaan worden
    Stokje of beestjes uit het scherm, of andere objecten die naar je toe worden gegooid is nu net wat 3d juist zo slecht maakt in mijn ogen en mij van 3d weerhoud. Doe dat maar in een pretpark of zo want dit houd 3d alleen maar in de gimmick sfeer en gaat op de lange termijn vervelen. Bytheway, dat raakt men in Amerika al en verbaasd mij niks...

    Ik vond Harry Potter 7.2 juist ondanks 3d goed, niet qua beeldkwaliteit want dat is vooralsnog matig, maar nee omdat men durfde realisme te benaderen zonder al die belachelijke 3d gimmick effecten. Daardoor werden sommige effecten meteen al beter. Het was subtiel 3d en daar moet men voor mij naar toe...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    3D is er vooral voor dieptewerking. Ik vind dat je dat in Avatar heel mooi terugziet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht
    Is die man helemaal doorgedraaid?! Nooit meer zonder 3D?! Straks zet hij anderen nog aan om hetzelfde te doen. Ik ben bang dat James Cameron de 3D technologie ook niet meer los zal laten. Straks krijgen we te horen dat Steven Spielberg er ook niet meer vanaf zal stappen. Ik vind dit geen goede ontwikkeling..
    Ben bang dit Ridley Scott ook wel een beetje moet gezien het budget wat hij voor zijn films gebruikt, een studio wil toch verdienen dus dan maar in 3D over de ruggen van de bezoekers heen.

    Ga er maar vanuit de Spielberg en Cameron alles in 3D zullen doen, ook Martin Scorsese en Steven Soderbergh hebben al aangegeven 3D al een verademing te zien en willen ook niet meer zonder. Kennelijk zien regisseurs iets in 3D wat de wat serieuzere filmkijker nog moet ontdekken. Ben ook niet blij met deze ontwikkeling, maar wat doe je er aan?

  18. #18

    Standaard

    Als je mij vraagt wordt het meer opgedrongen door maatschappijen en geldschieters.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #19

    Standaard

    Ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken, dat ik Prometheus al eerder in één van de Alien films ter sprake heb horen komen. Kan iemand me helpen? Was de Prometheus misschien een terraforming schip uit Aliens?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #20

    Standaard

    Komt er binnenkort een teaser ? Weet iemand dit ?

  21. #21

    Standaard

    Op Comiccon hebben ze in ieder geval enkele beelden getoond die volgens de beschrijving perfect als teaser zouden kunnen dienen. Voorlopig is er nog geen nieuws omtrent een trailer -if I'm not mistaken-, maar wie weet komt hij er binnenkort wel aan.

  22. #22

    Standaard

    Hier een paar screens van die teaser die ze op Comic con hebben laten zien:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  23. #23

    Standaard

    Beetje klein, maar de sfeer zit wel goed..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #24

    Standaard

    Enkele plaatjes zien er wel "Alien-achtig" uit ja... Hoop dat het de verwachtingen gaat waarmaken. De "heimwee" naar Alien is dan wel groot...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  25. #25

    Standaard

    Ik heb hem groter maar blijkbaar kan ik hem niet groter uploaden.. Maakt ook niet uit. Eigenlijk is de scan illegaal.. er zijn setfoto's uitgekomen maar die werden gelijk door FOX weer verwijderd. Met deze foto zal het ook wel zo gegaan zijn, ik was alleen net op tijd om hem te saven op mijn computer
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •