De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Matrix opnieuw Reloaded?

    Keanu Reeves zegt dat de gebroeders Wachowski, de schrijvers en regisseurs van de eerste drie Matrix-films, nog niet klaar zijn met de filmreeks. De 46-jarige acteur, die hoofdpersonage Neo speelde, heeft met de broers geluncht tijdens de kerstdagen en kreeg toen hun twee al afgeronde scripts te lezen.

    Reeves vertelde over de filmplannen tijdens een vraag- en antwoordsessie op de Performing Arts University in Londen, schrijft filmwebsite Ain't it Cool. Hij onthulde bovendien dat de broers al met Avatar-regisseur James Cameron om de tafel hebben gezeten om de voor- en nadelen van The Matrix in 3D te bespreken.

    Reeves sprak uit het gevoel te hebben dat hij de fans een film verschuldigd is die echt de titel The Matrix verdient. Hij zwoer dat deze twee films net als de eerste Matrix een revolutie in het actiegenre zullen betekenen. De Wachowski-broers zijn nu nog bezig met een film genaamd Cloud Atlas, maar zullen zich volgens Reeves daarna richten op het waarmaken van een vierde en vijfde The Matrix-film.

    Het eerste deel van sciencefictionfilm The Matrix kwam uit in 1999 en bleek een enorme kaskraker. Opvolgers The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions uit 2003 deden het ook goed in de bioscopen, maar werden door de meeste critici de grond in geschreven.

    FOK.nl

  2. #2

    Standaard

    Zijn inmiddels geen Wachowski-boers meer toch? Meer broer en zus. Maar goed, met hetzelfde team, waarom ook niet? Ik vond zelf deel twee en drie inderdaad minder, maar toch ook zeker niet slecht. Tja en 3D enkel als het ook echt toegevoegde waarde heeft, wat dat betreft wel goed dat ze met Cameron om tafel zaten, Avatar is in mijn ogen de enige film waar 3D echt meerwaarde had.

  3. #3

    Standaard

    Laat deel 4 & 5 maar komen.Ze kunnen het nog altijd zo doen alsof Neo in coma ligt.

  4. #4

    Standaard

    UPDATE! geen vervolg The Matrix
    Update: Keanu Reeves Was Never In London; Reported ‘Matrix’ Sequels Not Happening


    Looks like no one will be taking the red pill again anytime soon. Over the weekend, reports surfaced that during a talk at the London International School of Performing Arts, actor Keanu Reeves revealed, among many other things, that the Wachowskis had finished a two picture treatment for more “The Matrix” sequels with an eye to do it in 3D. One little problem however. Keanu Reeves never gave that talk.

    We reached out to reps for the actor and were told that “none of it is true…he did not speak nor get an award from the from the London International School of Performing Arts.” So, chalk this one up to a fan hoax and nothing more.

    However, if you do want to see Keanu Reeves once again kick some ass, he’s gearing up for the 3D samurai tale “47 Ronin,” which will be going in front of cameras this year and is slated for a November 21, 2012 release.

    Bron

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Het was ook nog wat vroeg voor 1 april...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Thumbs down Alweer Matrix????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Keanu Reeves zegt dat de gebroeders Wachowski, de schrijvers en regisseurs van de eerste drie Matrix-films, nog niet klaar zijn met de filmreeks. De 46-jarige acteur, die hoofdpersonage Neo speelde, heeft met de broers geluncht tijdens de kerstdagen en kreeg toen hun twee al afgeronde scripts te lezen.

    Reeves vertelde over de filmplannen tijdens een vraag- en antwoordsessie op de Performing Arts University in Londen, schrijft filmwebsite Ain't it Cool. Hij onthulde bovendien dat de broers al met Avatar-regisseur James Cameron om de tafel hebben gezeten om de voor- en nadelen van The Matrix in 3D te bespreken.

    Reeves sprak uit het gevoel te hebben dat hij de fans een film verschuldigd is die echt de titel The Matrix verdient. Hij zwoer dat deze twee films net als de eerste Matrix een revolutie in het actiegenre zullen betekenen. De Wachowski-broers zijn nu nog bezig met een film genaamd Cloud Atlas, maar zullen zich volgens Reeves daarna richten op het waarmaken van een vierde en vijfde The Matrix-film.

    Het eerste deel van sciencefictionfilm The Matrix kwam uit in 1999 en bleek een enorme kaskraker. Opvolgers The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions uit 2003 deden het ook goed in de bioscopen, maar werden door de meeste critici de grond in geschreven.

    FOK.nl
    Grappig dat ik dit bericht gisteren poste en dat ik terecht gewezen word door iemand van de redactie met de mededeling dat dit bericht al bestond !!en vervolgens een dag later word het zelfde bericht gepost met een gewoon een andere titel door de dit zelfde redactielid !!!

    Vreemd om op deze manier een website te bedrijven.
    Lijkt een beetje op de telegraaf daar doen ze ook dit soort dingen.
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrSissor Bekijk bericht
    Grappig dat ik dit bericht gisteren poste en dat ik terecht gewezen word door iemand van de redactie met de mededeling dat dit bericht al bestond !!en vervolgens een dag later word het zelfde bericht gepost met een gewoon een andere titel door de dit zelfde redactielid !!!

    Vreemd om op deze manier een website te bedrijven.
    Lijkt een beetje op de telegraaf daar doen ze ook dit soort dingen.
    Hmm, wel even blijven opletten. Ik heb dit topic eerder geopend dan jij, dus vandaar dat jouw topic dicht ging.

  9. #9

    Standaard

    En bij niemand ging een belletje rinkelen toen de woorden "Reeves" en "Performing Arts University" in één zin werden genoemd .....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrSissor Bekijk bericht
    Grappig dat ik dit bericht gisteren poste en dat ik terecht gewezen word door iemand van de redactie met de mededeling dat dit bericht al bestond !!en vervolgens een dag later word het zelfde bericht gepost met een gewoon een andere titel door de dit zelfde redactielid !!!

    Vreemd om op deze manier een website te bedrijven.
    Lijkt een beetje op de telegraaf daar doen ze ook dit soort dingen.
    Je moet leren lezen... Toen jij jou topic opende stond er 2 regels eronder dit topic dus niet gaan lopen zeuren en klagen als je zelf niet goed kijkt vriend!

  11. #11

    Standaard

    Het was te verwachten dat dit niet door zou gaan, hoewel ik wel een vermoeden heb dat ze met de tijd de Matrix trilogie op 3D bluray gaan uitbrengen. Zal mijn iig niks verbazen

  12. #12

    Standaard

    Ik had graag nog wel een nieuwe Matrix film gezien, Reloaded was ook niet zo tegenvallend, maar Revolutions wel..Jammer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •