De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Van camera naar dvd? Help!

    Ik ben best wel een groentje als het gaat om elektronica, dus ik heb hulp nodig.

    Ik heb allerlei familiefilmpjes op een camera waar nog oude bandjes in gaan. Deze probeer ik momenteel op dvd te zetten, aangezien de camera weg gaat.
    Ik heb de camera aan een packard bell multimedia recorder gekoppeld en brand ze van daaruit op een dvd in dezelfde recorder.
    Dit is me vorig jaar gelukt, maar nu lukt het opeens niet meer. De dvd brandt wel gewoon en doet het ook op de recorder zelf. Maar op de computer of welke dvd speler ook, doet hij het niet. De pc ziet hem niet eens.
    De recorder is echter niet van mij, dus moet ik ze echt aan de praat krijgen op een computer/dvd speler.

    Wie kan mij helpen? Ik heb van alles geprobeerd, andere cd, de instellingen, alle soorten dvd spelers die ik kon vinden..

    Ik weet het niet meer, wie redt mij?

  2. #2

    Standaard

    Heb je de gebrande dvd ook afgesloten of gefinaliseerd? Meestal moet je dat doen als aparte actie nadat je alles op de dvd hebt gezet wat je erop wilt hebben. Daarna kun je er dan ook niets meer bij branden.

  3. #3

    Standaard

    Je zal inderdaad de dvd op de packerd bell brander moeten finalisen. Zolang je dat niet doen kan je het enkel op die brander afspelen.
    Een andere manier dan deze is er niet, dus je zal de brander nodig hebben.

    Anders kan je met zo'n kabeltje die nogweleens bij de aldi of lidll worden verkocht je camera aansluiten op je computer.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #4

    Standaard

    sluit die camera gewoon aan op een dvd recorder en neem dat rechtstreeks op.
    anders probeer eens het programma dvdflick (= gratis)
    dit kan van allerhande filmbestanden een dvd maken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •