De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Vraag om hulp...

  1. #1

    Standaard Vraag om hulp...

    Hallo DVD-Vrienden,

    Hopelijk ben ik beland op de site, waarvan de deelnemers me een & ander kunnen leren over DVD's.
    Gave website, zo te zien!
    Mijn probleem is dat ik geen onderscheid weet te maken tussen de vele soorten DVD's die er zijn, zucht...
    Op mijn computer kan ik sommige schijfjes inlezen en andere weer niet. Kan iemand mij de weg wijzen?
    Ik gebruik een digitale filmcamera, een DVD-recorder met harde schijf, een TV en dus mijn trouwe computer.
    Voor mijn werk als schrijver, kunstenaar maak ik films en die zijn prima te branden en weer te geven.
    Maar, simpel gevraagd, als ik ergens optreed en mijn partner filmt mij, hoe dan verder? Thuis kunnen we de opname zien op de TV, we weten echter niet op welk soort schijfje we de boel moeten zetten om er verder mee te werken, op de computer enzovoort.
    Eerlijkgezegd worden we kierewiet van de plusjes en minnen. Waarschijnlijk is 't van belang welke apparaten je gebruikt? Kan iemand ons helpen?
    Bij voorbaat duizend maal dank!!!

    Rikki Keller

  2. #2

    Standaard

    Niet elk toestel kan eender wat afspelen....zeker met de herschrijfbare RW dvd's kunnen er problemen zijn.
    Zowiezo zullen de meeste toestellen een goed afgesloten (finished) DVD+R kunnen afspelen...indien u deze niet afsluit (op het einde van het inbranden) dan zal deze enkel en alleen door het toestel waarmee u het hebt gemaakt kunnen afspelen....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •