Pagina 43 van 66 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #1051

    Standaard

    met dank aan koffie!!! dat is een compliment waard! met zijn allen...

  2. #1052

    Standaard

    Die van dark city is echt heel goed! Klein puntje, op de originele hoes staat "You are not who you think you are" ipv "You are not who you are"

    Voor de rest:
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  3. #1053

    Standaard

    ik pas het direct aan.

  4. #1054

    Standaard

    en de nieuwe versie van darkcity staat online. aste.

  5. #1055

    Standaard

    Uploaden jullie die covers ook naar sites die daarvoor zijn? Ik kwam laatst een forum tegen waar ook hele mooie staan, voorbeeld:

    http://213.150.54.170/panic/DVD/DVD....tions.-.BF.jpg

    http://213.150.54.170/panic/DVD/DVD-...lianJob-BF.jpg
    Co-StarTrader

  6. #1056

    Standaard

    zou je deze even met een url willen aangeven aub? De hele pagina wordt uit zijn verband getrokken
    Mvg,

    Christiaan

  7. #1057
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    zou je deze even met een url willen aangeven aub? De hele pagina wordt uit zijn verband getrokken
    Mvg,

    Christiaan
    Ach, klein beetje maar

  8. #1058

    Standaard

    hehe oke.
    Co-StarTrader

  9. #1059

    Standaard

    Ik heb een aantal videobanden van mijn held JM Jarre overgezet naar DVD en nu wil ik graag een paar mooie covers maken. Ik zie dat op grote schaal Photoshop gebruikt wordt, dus die zal ik ook maar weer eens afstoffen. Alleen ben ik benieuwd waar ik al die logootjes vandaan haal: DVD, DD, DTS, kijkwijzer e.d. Ik heb via een of andere skin voor DVDProfiler wel al wat studiologo's, maar ik denk dat de ervaren cover-redesigners vast wel een hele stapel kant-en-klare logo's hebben liggen. Scheelt mij weer een hoop zoekwerk... Misschien heeft iemand ook al een soort kant-en-klare template voor Photoshop zodat alle afmetingen meteen goed zijn zonder gepruts.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #1060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Misschien heeft iemand ook al een soort kant-en-klare template voor Photoshop zodat alle afmetingen meteen goed zijn zonder gepruts.
    Templates staan over het algemeen op websites van firma's die cd- en dvdverpakkingen verkopen. Helaas voor alle Photoshoppers zijn deze meestal ontwikkeld voor QuarkXPress.
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  11. #1061

    Standaard

    Ik heb thuis wel een Photoshop template, en in mijn favorieten staat ook een logo-site. Ik zal hem vanavond even posten (als ik er aan denk).


  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik heb thuis wel een Photoshop template, en in mijn favorieten staat ook een logo-site. Ik zal hem vanavond even posten (als ik er aan denk).
    Zou je die ook eens naar mij willen posten? david315@planet.nl thank you..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  13. #1063

    Standaard

    http://www.tvamusic.be/ voor al uw logo's, templates en dvd-opdruk!
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  14. #1064

    Standaard

    Ben alvast begonnen met wat Poster Art te combineren voor een Custom van Revolutions...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  15. #1065

    Standaard

    heeft er iemand toevallig een witte cover voor die another day?

    ik heb deze zopas overgekocht v iemand en blijkbaar is de cover in het zwart en deze is echt niet zo mooi

    mocht er iemand mij de witte kunnen bezorgen zou ik heel dankbaar zijn
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #1066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    heeft er iemand toevallig een witte cover voor die another day?

    ik heb deze zopas overgekocht v iemand en blijkbaar is de cover in het zwart en deze is echt niet zo mooi

    mocht er iemand mij de witte kunnen bezorgen zou ik heel dankbaar zijn
    Die staat toch achterop De ene kant is de witte cover en de andere kant de zwarte cover ??
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  17. #1067

    Standaard

    azo wist ik niet... thx
    onmiddelijk even checken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #1068

    Standaard

    heeft er misschien iemand een cover art van the matrix voor mij want ik heb nog al een in een zwaar kapot doosje gekregen wel korting natuurlijk :wink:

  19. #1069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    heeft er misschien iemand een cover art van the matrix voor mij want ik heb nog al een in een zwaar kapot doosje gekregen wel korting natuurlijk :wink:
    En tenminste geen snapper .

  20. #1070

    Standaard

    en ook nog eens een facking snapper

  21. #1071

    Standaard

    nog niet af, maar weer eventjes aan de cover van gangsof new york gewerkt. hier een sneakpeak.

    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #1072

    Standaard

    Zou iemand de cover van 'De Aanslag' een redesign willen/kunnen geven? Alvast bedankt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #1073

    Standaard

    en iemand die van Arlington Road ?

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    nog niet af, maar weer eventjes aan de cover van gangsof new york gewerkt. hier een sneakpeak.
    Timmie, dat ziet er erg mooi uit. Misschien binnenkort GoNY toch maar aanschaffen zodat ik deze cover erin kan schuiven.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  25. #1075

    Standaard

    en dat voor de cover. vind je de film ook goed of gaat het puur om het re-design. :wink:
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 43 van 66 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •