Pagina 56 van 66 EersteEerste ... 646525354555657585960 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #1376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    ik weet niet of ze in jouw buurt ook zijn, maar bij ons in het dorp hebben we een copyshop, daar kun je alles perfect uit laten printen, heb ik al eens eerder gedaan en als je er highres covers uitprint zie je het verschil tussen een origineel of een namaak niet.
    Jammer genoeg vragen ze hier bij de Multicopy (de enige copyzaak hier in de buurt) 12.50 euro per print. Dus nogmaals mijn verzoek of iemand hier op het forum de covers uit zou willen printen en naar mij op willen sturen.
    Wat wil je geprint hebben, ik wil het wel doen voor je. Maar euh misschien een vraag voor MultiCopy, rekenen zijn soms voor 20 jaar afschrijving mee in de prijs van een printje?? Zelfs thuis is velen malen goedkoper!!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  2. #1377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    ik weet niet of ze in jouw buurt ook zijn, maar bij ons in het dorp hebben we een copyshop, daar kun je alles perfect uit laten printen, heb ik al eens eerder gedaan en als je er highres covers uitprint zie je het verschil tussen een origineel of een namaak niet.
    Jammer genoeg vragen ze hier bij de Multicopy (de enige copyzaak hier in de buurt) 12.50 euro per print. Dus nogmaals mijn verzoek of iemand hier op het forum de covers uit zou willen printen en naar mij op willen sturen.
    Ik heb inmiddels de hoesen ontvangen, en wil ze best uitprinten, even een vraag en die doe ik express op het forum en niet PM: wat moet je met hoesjes van films die nog niet uit zijn?? Het antwoord mag je wat mij betreft best PM :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  3. #1378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    ik weet niet of ze in jouw buurt ook zijn, maar bij ons in het dorp hebben we een copyshop, daar kun je alles perfect uit laten printen, heb ik al eens eerder gedaan en als je er highres covers uitprint zie je het verschil tussen een origineel of een namaak niet.
    Jammer genoeg vragen ze hier bij de Multicopy (de enige copyzaak hier in de buurt) 12.50 euro per print. Dus nogmaals mijn verzoek of iemand hier op het forum de covers uit zou willen printen en naar mij op willen sturen.
    Ik heb inmiddels de hoesen ontvangen, en wil ze best uitprinten, even een vraag en die doe ik express op het forum en niet PM: wat moet je met hoesjes van films die nog niet uit zijn?? Het antwoord mag je wat mij betreft best PM :wink:
    Hmmm, dat is toch wel na te gaan??? Hij is gewoon trots op zijn werk en zet ze nof even 2 maanden leeg in de kast. Zou ik ook doen. Ik zou het niet kunnen aanzien dat je meesterwerkje alleen maar een beetje bits en bytes zijn op je pc! Ik denk dus gewoon voor de sier maar we zullen zien wat hij er zelf over zegt :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #1379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    ik weet niet of ze in jouw buurt ook zijn, maar bij ons in het dorp hebben we een copyshop, daar kun je alles perfect uit laten printen, heb ik al eens eerder gedaan en als je er highres covers uitprint zie je het verschil tussen een origineel of een namaak niet.
    Jammer genoeg vragen ze hier bij de Multicopy (de enige copyzaak hier in de buurt) 12.50 euro per print. Dus nogmaals mijn verzoek of iemand hier op het forum de covers uit zou willen printen en naar mij op willen sturen.
    Ik heb inmiddels de hoesen ontvangen, en wil ze best uitprinten, even een vraag en die doe ik express op het forum en niet PM: wat moet je met hoesjes van films die nog niet uit zijn?? Het antwoord mag je wat mij betreft best PM :wink:
    Hmmm, dat is toch wel na te gaan??? Hij is gewoon trots op zijn werk en zet ze nof even 2 maanden leeg in de kast. Zou ik ook doen. Ik zou het niet kunnen aanzien dat je meesterwerkje alleen maar een beetje bits en bytes zijn op je pc! Ik denk dus gewoon voor de sier maar we zullen zien wat hij er zelf over zegt :wink:
    Ik wist niet dat de hoesen door hemzelf gemaakt zijn/waren. (dan kon ik niet herlijden uit onze berichten) In dat geval heb ik er uiteraard geen problemen mee. Ben gewoon voorzichtig en wil er niet verkeerd op worden aangekeken.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  5. #1380

    Standaard

    @BrianB

    PM ontvangen en eentje terug!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #1381

    Standaard

    nu toch maar eindelijk de SE van Silence of the Lambs gekocht, maar wat staat dat ding lelijk tussen Red Dragon en Hannibal

    dus ben maar aan de slag gegaan voor een nieuwe cover.
    Hij is nog niet af maar de zijkant komt qua kleuren iig al wat meer overeen met de andere 2 delen


  7. #1382

    Standaard

    Na laatst American History X weer eens gekeken te hebben zag ik aan de UK cover dat het tijd was voor een redesign...

    Ik ben begonnen met de front cover... Ik heb gebruik gemaakt van een foto van Edward Norton...

    Ik heb nog geen idee wat er met de achterkant gaat gebeuren... De voorkant blijft er wel ongeveer zo uit zien, een beetje de sobere sfeer van de film weergeven... Alleen moeten er nog wat logo's worden geplaatst...





    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  8. #1383

    Standaard

    Heeft er al iemand een cover gemaakt voor Star Wars IV, V en VI
    Ik heb namelijk de oorspronkelijke films op DVD kunnen bemachtigen maar heb geen cover (LD kopie) :wink:

  9. #1384
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ja hoor ...

  10. #1385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ja hoor ...
    En waar kan ik die vinden Of wie heeft die

  11. #1386

    Standaard

    zie: cc covers

  12. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    zie: cc covers
    Bedankt

  13. #1388

    Standaard dvd-covers

    Heeft iemand mooie covers die met mekaar aansluiten van:

    -terminator serie
    -blade 1+2
    -die-hard 1-2-3

    Deze zou ik graag samenzetten met een gelijkaardige cover,en nt zoals ze nu origineel zijn uitgebracht!!


    grtjs

  14. #1389

    Standaard

    ik ben bezig met de Terminator serie
    met een terminator op de zijkant verdeeld over de 3 hoesjes

    t is nog maar basis, maar ik ben er al redelijk trots op
    ik gok nog ff 2 weekjes werken

  15. #1390

    Standaard

    Omdat de DVD van Jean Michel Jarre - AERO in een SACD Jewel Case wordt geleverd ben ik ook eens gaan fotosjoppen. En dit is het voorlopige resultaat:



  16. #1391

    Standaard

    Zeer netjes gemaakt, naar mijn mening prachtig gebruik van weinig kleuren en door z'n simpelheid blijft ie mooi, toppertje!

    enigste wat ik minder vind, is dat je op de "rug"(dunne kantje) dat je aero daar 3d hebt gemaakt, maar ik vind het er daar niet mooi staan, wel op de cover

  17. #1392
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard


  18. #1393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    Weer even zitten knutselen. langzamerhand komt hij af. afwerken kan ik pas als hij uit is (laatste gegevens). maar tot zover dus:

    Mooi hoor

  19. #1394

    Standaard

    Ik heb de Spider-Man cover geredesigned...











    Beetje genept van Reservoir Dogs...
    Was best wel lastig om er 5 te maken, omdat ik niet wist wie ik erop moest zetten, en omdat de afbeeldingen soms erg klein waren.
    Heb de covers gemaakt met photoshop...

  20. #1395

    Standaard

    Wel erg lo-rez afbeeldingen, ik kan je aanraden om screenshots van de dvd te gebruiken, kun je maken met o.a. PowerDVD. Ben nu zelf ook bezig met een aantal custom covers, ik zal ze hier posten als ik iets heb dat ik ook echt kan laten zien. Ben momenteel bezig met X2, The Usual Suspects en Pirates of the Cairbbean. Heeft er iemand trouwens een leuke Pirates font of de font van het logo?

  21. #1396

    Standaard

    Ik vind het leuk dat je covers maakt, maar ik heb zo'n hekel aan images die uitgerekt zijn (geen constrain properties)
    Co-StarTrader

  22. #1397

    Standaard

    Wat was ook alweer de site waar allemaal van die customs op staan??
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #1398
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Heeft iemand al het idee opgevat om Troy te redesignen? Wat een lelijke cover zeg... Wordt lastig, aangezien ik de 2-disc heb (en het kartonnetje zich lastig laat omtoveren - met hetzelfde plaatje als de cover van de DVD), maar toch...

  24. #1399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Heeft iemand al het idee opgevat om Troy te redesignen? Wat een lelijke cover zeg... Wordt lastig, aangezien ik de 2-disc heb (en het kartonnetje zich lastig laat omtoveren - met hetzelfde plaatje als de cover van de DVD), maar toch...
    Ik ben pas sinds gister serieus begonnen met covers redesignen, al zijn ze niet voor eigen gebruik maar gewoon voor mn lol, maar ik zit erover te denken om Troy te doen. De verpakking is geen probleem, er zijn losse 2-disc keepcases te koop.

  25. #1400

    Standaard

    mijn laatste re-design: monster r2/nl. hij is bijna af. daarna is hij te downloaden (barcode)



    binnenkort is mijn aladdin te downloaden. met lotr heb ik nog steeds problemen qua screenshots.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 56 van 66 EersteEerste ... 646525354555657585960 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •