De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Is dit hdmi 1.4??

  1. #1

    Standaard Is dit hdmi 1.4??

    Ik heb thuis een stevige hdmi-kabel en hangt een labeltje aan waarop staat:
    HDMI - HIGH SPEED with ETHERNET.

    Mijn vraag is.

    Ik dacht dat dit 1.3 kabels waren, maar dezelfde omschrijving zie ik als ik 1.4 kabels opzoek. Ik heb een 1.4 kabel nodig ivm 3D, kan ik bovenstaande kabel daarvoor gebruiken, om moet ik een 1.4 kabel gaan halen?

    Alvast bedankt,

    Sam

  2. #2

    Standaard

    Weet niet of het uitmaakt, maar het merk is HDGear .

  3. #3

    Standaard

    Zou moeten voldoen, dat is de nieuwe benaming voor de snelste HDMI kabels.

    Tip: Probeer altijd eerst je oude HDMI kabels, die kunnen ook gewoon voldoen, maar het is niet gegarandeerd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Heb er hier ook een paar liggen, zijn van de laatste Ibood en kostte me dacht 6,50 p/stuk incl. verzenden omdat ik er maar gelijk 4 had besteld.

    Heb ze nog niet ingebruik, heb gewoon 3D over een wat oudere 1.3 HDMI kabel en dat werkt gewoon. Eigenlijk bestaat de term HDMI 1.4 kabel niet meer, al wordt het nog wel als zodanig omschreven door de gebruikers.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    ik heb dus niet perse een 1.4 kabel nodig voor 3d weergave?
    Ik ga binnenkort 3d kijken via mijn ps3, en heb ooit ergens gelezen dat deze alleen via een 1.4 kabel 3d doorgeeft. Klopt dit?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik heb dus niet perse een 1.4 kabel nodig voor 3d weergave?
    Ik ga binnenkort 3d kijken via mijn ps3, en heb ooit ergens gelezen dat deze alleen via een 1.4 kabel 3d doorgeeft. Klopt dit?
    Vaak zal dat met een andere kabel ook lukken, m.a.w. gewoon proberen met je huidige kabel(s)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •