Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door graceland Bekijk bericht
    Ik heb een Sony Blue-ray Disc/DVD Player BDP-5350.
    Tot nu toe alle Regio Free Blue-ray Disc's goed afgespeeld.
    Snap er niets van waarom hij na het laden ven de disc niet verder gaat dan het Paramount Logo.
    Ik denk dat je bedoelt: Sony Blu-ray speler BDP-S350.

    Dit is een niet zo erg recente speler. Heb je al eens een firmware-upgrade geprobeerd?

  2. #27

    Standaard

    Even een foutje rechtzetten - het typenummer van de Sony Blue-ray speler moet zijn :

    BDP-S350 en dus niet BDP-5350

    Jordy, misschien heb jij gelijk dat het een productiefout is van de disc's maar alle twee doen het niet bij mij.
    Zou graag op een andere speler testen of ze daar wel spelen.
    Oss 0412-633928

  3. #28

    Standaard

    Ben vanmiddag met mijn Ten Commandments Blue-rays naar de BCC winkel geweest en gevraagd of ik ze mocht afspelen in andere players.
    Dat waren een Marantz player en de Sony player 370.

    De disc's waren blijkbaar toch goed want de na het Paramount logo kon ik de film gewoon afspelen.

    Volgens de verkoper moest ik maar een nieuwe player kopen om het euvel te verhelpen.

    Thuis gekomen kreeg ik een e-mail van Rasmus van Team Axel/Music met de tekst :

    It sounds like the issue you are experiencing with your disc is simply a firmware issue. Please update the firmware on your Sony Blue-ray player
    BDP-S350 to the newest available.Most likely the disc will work once the firmware has been updated.

    Ben eigenlijk niet zo goed thuis in deze materie maar zal het proberen !

  4. #29
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-04-2011 om 23:07

  5. #30

    Standaard

    Gisteren kon ik eindelijk genieten van de klassieker uit 1956 dank zij de tips en reacties van jullie (de up-date was inderdaad de oplossing).

    Voor wie de blue-ray nog niet gezien heeft mijn advies : kopen
    Geweldig hoe de mensen van Paramount hem gerestoreerd hebben.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door graceland Bekijk bericht

    Volgens de verkoper moest ik maar een nieuwe player kopen om het euvel te verhelpen.
    Lekker makkelijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    De blu-ray (kale versie - film verdeeld over de twee schijfjes zonder extra's) is al sinds begin deze maand verkrijgbaar in België. O.a. te koop bij de Standaard Boekhandel aan de prijs van € 16,99.

  8. #33

    Standaard

    Balen dat deze hier geen extra's krijgt. Dat word importeren voor mij.

  9. #34

    Standaard

    Inderdaad balen, zeker als je weet dat alleen de gelimiteerde boxset uit Amerika alle extra's bevat. De 2-disc uitgave heeft daar alleen een audiocommentaar, een newsreel en wat trailers, terwijl de LE een derde disc heeft met de versie uit 1923 en een compleet nieuwe documentaire over het maken van de film van 73 minuten.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •