Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 576 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Wauw,dat ziet er allemaal mooi en strak uit!
    this is my boomstick!!!

  2. #102

    Standaard

    Dank voor je plaatjes

    Als ik eerlijk ben moet ik wel opmerken dat je blij mag zijn dat je je brood niet met fotograferen hoeft te verdienen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #103

    Standaard

    is moeilijk foto s te maken in een donkere ruimte
    kom een keer langs en dan zie je hoe het in het echt is

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    is moeilijk foto s te maken in een donkere ruimte
    kom een keer langs en dan zie je hoe het in het echt is
    Van je uitnodiging ga ik zeker gebruik maken, is het niet tijdens mijn vakantie periode, dan zeker in de tijd dat de dagen wat langer duren, tegen de tijd dat het zover is, dan "valt er wel een PM bij je op de mat"
    Have fun and enjoy your collection

  5. #105

    Standaard

    dvdp zo slecht waren de foto s toch ook weer niet.
    je zag toch wel een algemene indruk.
    of je het mooi vind of niet is natuurlijk voor ieder verschillend ik ben blij dat sommige mensen een reactie gaven om mij te hlepen met de instellingen van het gehele proces ook al zijn het steeds dezelfde mensen.
    htip, claudio en dvpd bedankt voor jullie inzet en reacties.
    bedankt jongens

  6. #106
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Jamie, blijft gewoon schitterend zo'n dedicated HT ruimte. Vermoed dat je daar
    menig uurtje doorbrengt.

    Voor mezelf blijft dit een droom maar dan zou 'k wel een andere woning moeten
    kopen

    Teufel ken 'k alleen van naam maar nog nooit gehoord maar ziet er gewoon uit,
    mag hopen dat het ook zo klinkt

    Zie dat je ook een tijdje geleden een foto hebt gepost van je speaker kabels.
    Zijn van Audio Quest maar welk type precies ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #107

    Standaard

    dank je voor de complimenten
    kabels zijn de rocket 33.

  8. #108
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    De foto van de voorkant is wat moeilijk te onderscheiden en dat is ook het probleem wat je hebt met donkere ruimten. Je kan dan het beste de HDR techniek gebruiken, maar dat kan niet met een smartphone, omdat je een statief moet gebruiken met lange sluitertijden.

    Nog graag gedaan voor de tips!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #109

    Standaard

    Ben benieuwd naar je ervaring met The Immortals, deze film schijnt technisch een beetje tegen te vallen volgens het forum, zal er vanmiddag een stukje van bekijken om te zien of het echt zo erg is als ze doen voorkomen....

    Heb je ondertussen nog wat gestoeid met de settings van je HT en komen je speakers ondertussen al een beetje los?
    Have fun and enjoy your collection

  10. #110

    Standaard

    heb alles nu behoorlijk goed afgesteld maar wel het meeste handmatig,
    de automatische afstelling klopt vaak geen meter van.
    ben nog steeds zeer tevreden met de set,
    voor wat je er voor betaalt krijg je een hoop terug incl 12 jaar garantie
    ben helaas nog niet aan immortals toegekomen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    heb alles nu behoorlijk goed afgesteld maar wel het meeste handmatig,
    de automatische afstelling klopt vaak geen meter van.
    ben nog steeds zeer tevreden met de set,
    voor wat je er voor betaalt krijg je een hoop terug incl 12 jaar garantie
    ben helaas nog niet aan immortals toegekomen.
    Handmatig is ook de beste methode, kun je het helemaal naar eigen smaak inregelen en het optimale uit je installatie halen

    Ben zelf gisteren ook nog een beetje aan het stoeien geweest en heb eens gekeken of ik zonder sub kon draaien......... het kan wel, maar met sub is het toch echt velen malen meer genieten dan zonder

    Heb gisteren bijna de hele dag naar muziek geluisterd, had daarna geen zin meer om immortals op te zetten, ach, die loopt niet weg, hoor nog wel je ervaringen daarmee.......
    Have fun and enjoy your collection

  12. #112
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Stel je niet teveel voor van deze film, persoonlijk voor mij een tegenvaller.

    Automatische afstelling via Audyssey heb 'k ook altijd 'problemen' mee. Behalve
    dat de afstanden wel altijd kloppen is er toch altijd wel wat mis, channel levels
    niet goed ingesteld, crossover verkeerd dat soort van zaken.

    Blijft ook plezant om gewoon eens handmatig te stoeien met de instellingen, maar
    niet te veel natuurlijk er moet ook gewoon genoten worden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Stel je niet teveel voor van deze film, persoonlijk voor mij een tegenvaller.
    Heb de film ondertussen in 3D bekeken, technisch is er op beeld en geluidskwaliteit niets aan te merken.....

    Dat was het dan ook wel, inderdaad was de film op zich toch wel een trieste vertoning, alles in het donker, veel bloed en dom geweld en een heel dun verhaaltje, het 3D gebeuren maakt het nog een heel klein beetje leuk om er naar te kijken, enkel in 2D zou ik hem denk ik binnen 10 minuten al zat zijn.....
    Have fun and enjoy your collection

  14. #114
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja het verhaal van Immortals ... zoals een loempiavelletje zo dun

    Beeld en geluid zijn inderdaad wel top te noemen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #115

    Standaard

    heb vorige week een schiterend 164 pagina s boek binnen gekregen dat heet home theathers en staat vol met de mooiste thuisbioscopen van de hele wereld met info van apperatuur wat is gebruikt etc.
    is een gebundeld boek met hele mooie foto s.
    boek kost ongeveer 24 euro mocht iemand belangstelling hiervoor hebben wil ik de website wel even doorgeven.

  16. #116
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Laat maar weten Jamie, ben benieuwd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #117

    Standaard

    sorry voor het late antwoorden was even een weekje weg
    kijk maar of je ervan houdt ik persoonlijk vind het een mooie aanwinst.
    boek is te bestellen bij,
    www.hifitest.de/shop/
    het boek heet hometheaters.

  18. #118

    Standaard

    Tot nu toe vind ik prijs/kwaliteit van Teufel top!


  19. #119

    Standaard

    Ik heb ook een Samsung PS64D8000 sinds augustus vorig jaar na lang en lang en lang wachten op de eerste levering in België, weliswaar heb ik geen last gehad van loskomende schermfilters etc waarvan sprake was in Amerika bij de eerste productiemodellen.

    Ik merk echter sinds kort wel meer en meer brightness pops, heb jij die ook? Ik heb er nog niet bijzonder veel last van omdat het vooral afhangt van het materiaal wat bekeken wordt, maar er is op AVS in ieder geval wel al een dikke draad over te vinden met een custom firmware update waar ik eigenlijk niet aan durf beginnen.

    Voor de rest ben ik bijzonder tevreden over deze TV en had ik nooit de premium prijs voor de Panasonic willen betalen want het kwaliteitsverschil is gewoon bijzonder klein.

    Nu ik de 80 inch Sharp heb zien staan in Media Markt en Saturn begint het weer wel te kriebelen om groter te gaan, het is echter geen plasma...

  20. #120

    Standaard

    heb zelf nergens last van en vind het een top plasma.
    kijk er wel alleen maar films en serie s op en geen tv.
    is ook alleen maar op 1 speler afgesteld en kijk altijd in een donkere ruimte.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #121

    Standaard

    Ik was van het weekend te gast bij Jamie om een mooie laserdisc verzameling over te nemen. Heb in deze bios nog even mogen genieten van de laatste Terminator op blu ray. Zag er geweldig uit en klonk fantastisch. Erg mooie ruimte, maar je in alle rust een hoop herrie kan maken. Toppertje!

  22. #122

    Standaard

    dank uw wel.
    vond het mooi om een forum lid te laten kennismaken met redcinema,
    aangezien ik het op foto s nooit zo krijg zoals het in het echt is.
    thanks en veel plezier met de laserdisc.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #123
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooi compliment Jamie!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Nu ik de 80 inch Sharp heb zien staan in Media Markt en Saturn begint het weer wel te kriebelen om groter te gaan, het is echter geen plasma...
    Bij Saturn is ie nu rond de 4200 euro, de 19% BTW actie
    Have fun and enjoy your collection

  25. #125

    Standaard

    heb hem bij de mm gezien,
    wel groot maar niet echt mijn ding,
    heb toch liever een plasma of beamer,liefst allebijde waar het scherm over de tv heen valt en weer terug,heb alle aansluitingen er nog zitten,mischien iets voor de toekomst.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •