Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 576 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Deze is helemaal geruisloos,
    Opstarten gaat redelijk snel en soepel.
    Ik ben een miereneuker maar valt mij niet tegen.
    Ook normale blurays zien er vele malen beter uit de upscaling is werkelijk subliem.

  2. #527
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks, daar was ik wel nieuwsgierig naar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #528

    Standaard

    Na al het oled en uhd geweld heb ik vandaag een zeer mooie platenspeler aan red cinema toegevoegd.
    Na uren van instellen voor de naald precies de plaat raakt pff wat een gedoe klingt dit toch wel lekker.
    Noem het nostalgie maar muziek op elpee heeft wat, klingt tevens voller en warmer dan op cd.

    Soundtrack van star wars the force awakens meegenomen hiet zit een prachtig boekwerk bij met een schitterende open klapbare hoes waar de 2 elpee s in zitten.

  4. #529
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb teveel LP's weggedaan om daar weer aan te beginnen. De tijd van dubbele draaitafels (in alle soorten) en een mengpaneel liggen ver achter me. Komt ook omdat ik in de woonkamer bijna nooit muziek luister. Zelfs nog vaker in de tuin. Ik ben wel gek van muziek. Maar als ik eerlijk ben luister ik bijna alleen MP3 of Flac en bijna nooit meer een cd of een LP. Meestal in de auto of via mijn mobiel met Plug-ins.

    Maar misschien moet ik dat toch weer eens ervaren zo'n LP.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #530
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb teveel LP's weggedaan om daar weer aan te beginnen. De tijd van dubbele draaitafels (in alle soorten) en een mengpaneel liggen ver achter me. Komt ook omdat ik in de woonkamer bijna nooit muziek luister. Zelfs nog vaker in de tuin. Ik ben wel gek van muziek. Maar als ik eerlijk ben luister ik bijna alleen MP3 of Flac en bijna nooit meer een cd of een LP. Meestal in de auto of via mijn mobiel met Plug-ins.

    Maar misschien moet ik dat toch weer eens ervaren zo'n LP.
    Ik zit er wel sterk aan te denken om een Pick-up te kopen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zit er wel sterk aan te denken om een Pick-up te kopen...
    Er gaat niets boven een LP als het om geluid gaat.

    Heb ik ook aan zitten denken om weer te gaan doen maar ik heb al genoeg hobby's dus het is verstandiger dat ik het niet doe.
    Aan de andere kan heb ik een mooie grote CD collectie waar ik dan ook weer trots op ben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-07-2016 om 15:11

  7. #532

    Standaard

    Het is ook niet mijn bedoeling om opeens elke week een elpee te kopen.
    Kocht wel eens een cd en dat ga ik nu dus op elpee aanschaffen vanwege het geluid en de veel mooiere hoezen, zijn laserdisc formaat.
    Staat trouwens ook wel cool in mijn rack heb een rode teac 300 aangeschaft dit is een goede instapper voor rond de 350 euro.

  8. #533

    Standaard

    Af en toe een LP draaien is heerlijk.
    Een LP luister je ook echt, een heel ritueel...hahaha
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  9. #534

    Standaard

    Ddpf.
    Nee jongen ik begrijp het dondersgoed.
    Wij gaan hier in september onder het genot van een bakkie koffie eens gezellig over hebben tot dan laten we het hierbij.
    Die pup van ons gunt ons trouwens s avonds geen moment rust, pff nog gekker dan een klein kind.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Ddpf.
    Nee jongen ik begrijp het dondersgoed.
    Wij gaan hier in september onder het genot van een bakkie koffie eens gezellig over hebben tot dan laten we het hierbij.
    Die pup van ons gunt ons trouwens s avonds geen moment rust, pff nog gekker dan een klein kind.
    Doe we zeker

    Wacht maar tot pup nog wat ouder wordt

    Je mag blij zijn dat je je werk hebt , dan kun je er af en toe aan ontsnappen,
    doe ik ook aan Beaudy, maar het is ook een genot om met zo'n losgeslagen
    dolle raket aan de wandel te gaan, zeker op plaatsen waar zo'n kind dan loslopend
    al zijn tomeloze energie kwijt kan Ben zo weer even vrij en dan gaan we met het
    kind wandelen, krijg je gewoon een warm gevoel van binnen als je die onschuld
    ziet genieten en rondspringen als een dolle springbok voor wie de hele wereld
    wel een paradijs is, wat het kind niet weet is dat de "ouders" soms doodsangsten
    uitstaan en om elke bocht een groot gevaar verwachten, kind wordt met alle zorg
    omringt en je hoopt er heel lang van te mogen genieten.

    Het is moeilijk om een hond streng genoeg op te voeden dat hij goed luistert,
    maar ook weer niet zo streng dat hij zijn eigen ik verliest, onze vorige was ons
    alles, die zijn we dan ook helemaal niet vergeten, die zit nog in ons hart.

    Beaudy doet zijn best om ons hart te veroveren en net zo'n plekje te krijgen
    als onze trouwe Ricky bij ons had. Het is moeilijk als je voorganger zo voorbeeldig
    was, beiden zijn van een zeer eigenzinnig ras, maar wel in goede banen te leiden.

    Ja..... er zit wat werk aan Pascal, maar het wordt wel beloond, langzaam maar
    zeker zien we ook dat Beaudy onze liefde waardeert en op zijn beurt zijn best
    doet om zijn dankbaarheid te laten blijken, je groeit zo steeds verder naar elkaar
    toe

    Hoop dat we in september rustig kunnen praten, Beaudy is een orkaan waar
    Ricky een zonnige voorjaarsdag bij was, hoop dat onze kinderen een beetje
    met elkaar overweg kunnen..... zal eens op het grote web gaan kijken of er
    zoiets is als hondenvalium

    Mmmmm, zulke beestjes doen je zelfs die big bad wolf WB vergeten
    Have fun and enjoy your collection

  11. #536
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even wat berichten uit het BvS-topic naar hier verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #537

    Standaard

    Pioneer heeft destijds de productie van de Kuro wegens besparingen aan een ander bedrijf overgelaten met echter veel technische problemen en dat heeft Pioneer de das omgedaan!

  13. #538
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt, de techniek was door Panasonic overgenomen, maar omdat Pioneer dure kwaliteitscomponenten gebruikte zagen we daar niks meer van terug. Pioneer verkocht ze bijna tegen kostprijs. Panasonic wilde altijd het onderste uit de kan halen. Kon ook niet anders als je dat afzet tegen de prijzen van een Kuro. Ze zijn op hun hoogtepunt gestopt zeg maar. Mjn oude KURO draait namelijk nog bij een vriend en steekt nog steeds boven de massa uit op sommige onderdelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #539

    Standaard

    Had de pana ub900 al en sinds een week de oppo 203 erbij
    wie niets geeft om bouwkwaliteit maar wel om goed beeld en geluid raad ik de pana aan
    verder gaat alles goed hier en geniet nog steeds van de lg 65e6v de beste koop ooit

  15. #540

    Standaard

    Goed om te lezen, fijne dagen!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #541

  17. #542
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook namens mij hele fijne dagen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #543

    Standaard

    Tijdje geleden.
    vandaag de harmony 950 binnen gekregen de one die ik had wou niet meer opladen.
    voor 5 november staat een meting gepland in redcinema met een aantal forumleden.
    de laatste keer is alweer een tijdje geleden met dvdp peptalk en htip die hier zijn geweest weet nog dat htip ofwel chamber of dreams zat te dansen in de ht op de sacd van destiny child was een zeer leuke dag.
    kijk uit naar 5 november en lijkt mij leuk de andere genodigden ook eens te leren kennen.

  19. #544
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    kijk uit naar 5 november en lijkt mij leuk de andere genodigden ook eens te leren kennen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #545

    Standaard

    Lijkt mij ook leuk om jullie te ontmoeten.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #546

    Standaard

    Oké weet nu wie er komen en is oké!
    jullie gaan leuke demo s horen in mijn dedicated Thx cinema!
    alvast een goede reis en tot 5 nov!

  22. #547

    Standaard

    De goede reis wordt helaas weer uitgesteld 1 van de genodigden moest afzeggen.
    Mischien maar goed ook heb vandaag de Cambridge audio cx uhd speler met dolby vision kado gekregen voor mijn verjaardag.
    tevens paar audioguest HDMI kabels en een dolby atmos demo bluray.
    Over 3 weken als ze dan wel komen hebben we mooi wat te testen.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    De goede reis wordt helaas weer uitgesteld 1 van de genodigden moest afzeggen.
    Mischien maar goed ook heb vandaag de Cambridge audio cx uhd speler met dolby vision kado gekregen voor mijn verjaardag.
    tevens paar audioguest HDMI kabels en een dolby atmos demo bluray.
    Over 3 weken als ze dan wel komen hebben we mooi wat te testen.
    Aan mij heeft het beide keren niet gelegen en hoop dat de 3e keer wel doorgaat, erg benieuwd naar
    je verjaardagscadeau...... tjee..... je moet wel erg lief zijn geweest dat je zo'n mooi cadeau hebt gekregen

    Heb er even een beetje naar gegoogled, kwaliteit op de punten die ik waardeer, het luisteren naar
    de AB schijnt iets traag te verlopen, dus dat wil ik graag bij je proberen en hij heeft geen
    Netflix.... maar heb momenteel 2 spelers die dat wel kunnen dus dat hoeft geen reden te zijn
    om hem voor mij zelf niet te willen, vind het zelfs zonde om een dure speler als Netflix speler in
    te zetten.

    Ben benieuwd of je hem beter kan waarderen dan de Oppo 203, die was je al snel zat heb ik
    begrepen. Zal momenteel zelf ook niet snel meer een Oppo kopen, of ze moeten me minimaal
    een jaar of 3 garantie geven, heb nu al 2x gehad dat de 93 er na 2 jaar en een paar maanden
    de brui aan geeft en dat vind ik niet mogen voor zulke toch wel dure machines, ook al ben
    ik dan wel een extreem intensieve gebruiker.

    Wens je vandaag heel veel plezier met je nieuwe speelgoed, hier vandaag visite en dat wordt
    de hele dag 3D films kijken, snacken en bier lurken..... ach dat is geen straf toch

    Laat maar weten of we echt verrast kunnen worden over 3 weken.

    Groetjes aan de family
    Have fun and enjoy your collection

  24. #549

    Standaard

    De Cambridge audio uhd is in principe een kloon van de oppo.
    wat ze doen is hier hun eigen van maken zo heeft deze geen dacs om optimaal beeld te geven en een betere opbouw.
    de afstandsbediening is ook zeer fraai mooier dan de oppo.
    heb natuurlijk nog weinig kunnen testen maar denk een mooie aanwinst zeker ivm met dolby vision.
    en je hebt iets speciaals weinig zullen de combie hebben de meesten hebben de 65e6v oppo combie.
    Laatst aangepast door Redcinema : 05-11-2017 om 23:11
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    De Cambridge audio uhd is in principe een kloon van de oppo.
    wat ze doen is hier hun eigen van maken zo heeft deze geen dacs om optimaal beeld te geven en een betere opbouw.
    de afstandsbediening is ook zeer fraai mooier dan de oppo.
    heb natuurlijk nog weinig kunnen testen maar denk een mooie aanwinst zeker ivm met dolby vision.
    en je hebt iets speciaals weinig zullen de combie hebben de meesten hebben de 65e6v oppo combie.
    Mmmm ....... een afstandsbediening die fraaier is...... alleen jammer dat de speler er net als mijn Oppo
    zo beroerd slecht naar luistert, iets wat ze ondertussen toch wel eens hadden kunnen oplossen lijkt mij

    Een AB is wel belangrijk vind ik, maar minstens zo belangrijker is het hoe de speler er naar luistert, heb
    mijn Oppo regelmatig een vreselijke verwensing doen toekomen vanwege het slechte luisteren, ben
    benieuwd hoe die van jou reageert, wil ik zeker wel even testen. Ben echt benieuwd, heb nog steeds
    een tic voor wat betreft spelers..... heb dan ook genoeg materiaal in de kast staan om ze te voeden

    Het is jammer dat ze nog geen betaalbare 4K beamer hebben die ook 3D kan weergeven, ach ik heb
    niet echt haast. De 3e lamp in de beamer heeft er ondertussen meer dan 2400 uur opzitten, de reserve
    beamer en een unit met zelf ingebouwde lamp staan klaar om een klappertje op te vangen en ik heb
    reeds een reserve lamp besteld, die is onderweg. Dus als de huidige lamp plots niet meer wil, ik zit
    niet zonder. Het is tevens een teken dat de huidige setup nog steeds uitstekent voldoet, ik zal zeker
    niet overhaast een 4K beeldweergave apparaat aanschaffen ook al kan de rest van de apparatuur er
    al wel mee overweg.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •