Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 576 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    claudio bedankt voor je mooie woorden.
    hoop dat je mooie pioneer het lang zal volhouden.

  2. #27
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    You're welcome.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #28

    Standaard

    htip.
    ik weet dat de oppo goed is,hier hoeft ook niemand mij mee te overtuigen.
    de reden voor de lx 55 gaf ik al aan.
    ben zelf een zelfstandig ondernemer en weet uit ervaring wat je kunt bereiken met een goede service.
    deze zaak waar ik mijn spullen koop doet niet met oppo,maar als ik binnenkom staat er altijd een kopje koffie voor mij klaar en alles is mogelijk,
    dit kan ik dus waarderen.
    de lx 55 schijnt weer een echte pioneer te zijn met dubbele hdmi aansluitingen 1 voor beeld en 1 voor geluid.
    aangezien deze pas half november uitkomt kan ik er verder nog niets over zeggen.
    het is dus niet zo zeer een kwestie van geld maar door een beetje waardering naar de winkel waar in principe alles mee begon,de pioneer elite laserdisc speler.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ik hoor een maar.
    de reden dat ik voor pioneer ga is dat ik al 15 jaar mijn spullen in dezelfde winkel koop een kleine speciaalzaak op gebied van hifi.
    deze doet veel met pioneer en hier toen ook mijn eerste laserdisc speler aangeschaft.
    service is altijd goed en kan ook altijd mijn oude apperatuur weer inruilen.
    dat de oppo goed is weet ik ook wel,lees ook veel recensies,maar kan het naar mijn mening straks ook wel goed vinden met de lx55
    Bedankt voor de plaatjes, ze zijn een beetje donker, maar ze geven wel een idee van je opstelling.

    Denk dat je je met de Pioneer ook zeker zult vermaken, zeker op Blu Ray gebied doen de spelers niet veel voor elkaar onder, de verschillen zijn op het gebied van beeldkwaliteit marginaal. Kies je voor de dubbele HDMI uitgang in verband met het in bezit zijn van een ouder type receiver die zo goed bevalt dat je hem niet weg wilt doen?

    Kan begrijpen dat je voor een bepaalde service kiest, het is altijd fijn te weten als een winkel voor je klaarstaat, heb hetzelfde met m'n auto leverancier, kom er al heel lang omdat ik er zeer tevreden over ben.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    dat de lx55 een dubbele hdmi heeft,heeft niet veel met mijn reciever uit te staan het zit er toevallig op.
    de reciever waar die aan komt is de lx 53.
    als je hoger wilt dan de lx 55 kom je uit op de volgens mij lx91,maar zo n goede ondernemer ben ik nu ook weer niet om dat te kunnen betalen.

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je receiver 3D hdmi 1.4 aankan heb je het niet nodig. Anders had je één naar je 3D scherm kunnen aansluiten en één naar je versterker voor hd audio.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    claudio de reciever kan 3d en hdmi 4 aan,is namelijk nog maar 1 jaar oud.
    iets wat ik niet begrijp is dat als ik de speler deze maand heb is het dan niet beter om beeld en geluid apart te laten lopen dus niet het beeld eerst naar de reciever maar rechtreeks op de tv en geluid rechtsreeks op reciever.

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Audiofielen zullen zeggen dat het beter is om beeld en geluid te scheiden. Maar dan moet je wel een purist zijn. Het principe is echter dat de hdmi kabel meerdere kabels zou moeten vervangen.
    Het is dus meer wat jij van je set eist. Maar wellicht is het in jouw geval een beetje overkill. Wat dat betreft zou je dan ook voor hogere klasse apparatuur moeten gaan. Dus ook hier is alles relatief. Wil je het uiterste van het uiterste dan evt. gescheiden. Is het in jouw ogen het gevoel van het maximale haalbare minder belangrijk dan gewoon via de receiver. Want het is maar de vraag of je dat verschil überhaubt wel gaat waarnemen. Dat is namelijk een discussie apart.

    Maar aangezien je toch twee kabels nodig hebt voor een receiver loop, kan je daar later altijd nog eens mee stoeien. Voor als het toch gaat knagen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    dan zou het bij mij dus wel dubbel aansluiten worden aangezien ik ook echt iemand ben die rustig 125 euro voor 1 meter hdmi kabel over heeft.
    vaak zit het tussen de oren maar in de tijd van laserdisc had ik ook al terminator 2 luidsprekerkabels.
    nu ik een apart gebouw heb doe ik alleen maar van dit soort gekke dingen,stroomfilters,rca caps,hdmi caps enz.
    wat je zei dat het bij mij set overkill zou kunnen zijn ben ik het niet helemaal met je eens,tuurlijk is er zoveel malen beter te koop weet ik ook wel,maar met een reciever van 1300 euro en op de rest ga ik maar niet in lijkt het mij toch goed vertoeven.
    dat ik niet het allebeste heb weet ik maar probeer wel altijd het beste uit mijn set te halen en dankzij jouw uitleg dus dubbel aansluiten.
    in ieder geval bedankt voor je prima uitleg hierover
    gr jamie

  10. #35

    Standaard

    dvd filmgek.
    dat de foto s donker zijn komt mede doordat er bijna geen daglicht is.
    heb bij het gebouw hier toen bewust voor gekozen.
    wanden zijn toen rood en zwart bekleed met tapijt behalfe de achterwand niet ivm teveel demping voor het geluid.
    zal proberen met een beter toestel beter foto s te maken
    gr jamie

  11. #36

    Standaard

    claudio,als je bedoelde met hogere prijsklasse reciever zoals de onkyo van jou,daar kan ik natuurlijk niet tegen aan,dit is natuurlijk wel een hele dure jongen.maar ja altijd baas boven baas.
    mijn reciever is zwaar genoeg om de hele bios van goed geluid te voorzien.
    wou je dit toch nog even mededelen omtrent het dubbel aansluiten van hdmi.

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Je ruimte is mooi geworden Ik vind het erg netjes van je dat je zo loyaal bent naar de winkel toe. Service is iets wat we met kopen via internet nog wel eens vergeten. In ieder geval haal je met de Pioneer combi iets heel moois in huis, waarmee je prima kan genieten van je bioscoop.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    claudio,als je bedoelde met hogere prijsklasse reciever zoals de onkyo van jou,daar kan ik natuurlijk niet tegen aan,dit is natuurlijk wel een hele dure jongen.maar ja altijd baas boven baas.
    mijn reciever is zwaar genoeg om de hele bios van goed geluid te voorzien.
    wou je dit toch nog even mededelen omtrent het dubbel aansluiten van hdmi.
    Há, mijn amp was niet goedkoop, sterker nog.., maar theoretisch al wel flink verouderd. Zo heb ik geen HD formaten. en alleen het onbruikbare hdmi 1.0. Daarvoor heb ik ook de Oppo 93 gekocht omdat ik deze alles goed kan laten decoderen en analoog aansluit. En dan ben ik nog niet eens over de top gegaan want er was ook nog de 95 met speciale analoge DAc'S die een veel beter analoog geluid geven. En er zijn zelfs Oppo's in nog specialere (opgevoerde) uitvoeringen zoals NUforce en TUC. Echter omdat ik flink geinvesteerd had in geluid heb ik hem nimmer meer ingeruild. Liever een mijn 'oude' met erg goed geluid, dan een nieuwere modernere met alle HD decoders en geen HDMI.

    Overigens zeg ik niet dat jouw apparatuur minder zou zijn. Sterker nog er zijn er die veel meer eisen van hun set. Kijk maar eens naar het Walhalla van HTip. Echter ben ik zelf van het relativeren. En gelukkig is ieder mens anders.

    Dus niet baas boven baas, maar mens naast mens...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Overigens zeg ik niet dat jouw apparatuur minder zou zijn. Sterker nog er zijn er die veel meer eisen van hun set. Kijk maar eens naar het Walhalla van HTip Echter ben ik zelf van het relativeren. En gelukkig is ieder mens anders.
    :toppie: Erg leuk gevonden, maar het is toch echt Chamber of Dreams
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #40

    Standaard

    pioneer lx 55 komt volgende week binnen.
    tevens staat er een calibratie voor de samsung op het programma en nieuwe speakerkabels van inakustiek.
    hou jullie op de hoogte,tenminste als er vraag naar is.
    gr jamie

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    pioneer lx 55 komt volgende week binnen.
    tevens staat er een calibratie voor de samsung op het programma en nieuwe speakerkabels van inakustiek.
    hou jullie op de hoogte,tenminste als er vraag naar is.
    gr jamie
    Ik heb wel belangstelling hoor Graag wel met een paar knappe foto's dan

    Calibratie van je TV kan in jouw geval nog een klein beetje nut hebben, zeker als je hem alleen in combinatie gaat gebruiken met je nieuwe Pioneer LX55 speler en hij daarmee optimaal "verenigd" wordt (Calibratie heeft weinig zin als er meerdere apparaten en TV mee gekeken wordt, immers alle bronnen hebben zo hun eigen "eigenaardigheden" ) Zou dan zelf wachten met de kalibratie totdat je Pioneer hebt en dat de Pioneer even heeft ingespeeld, dan krijg je nog een beetje waar voor je geld

    Met kabels heb ik helemaal niets, maar dat is bekend, als ze van goede kwaliteit zijn let ik niet op het merknaampje en wat er aan toebedacht wordt, maar daarom gun ik ze anderen toch wel (ben benieuwd of je dan ook echt enig verschil gaat horen met je huidige kabels en wat die huidige kabels dan precies zijn)
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    speler net opgehaald,ziet er goed uit verder net nieuwe speakerkabels gekocht de audioquest rocket 33.
    zal morgen in daglicht foto s maken

  18. #43

    Standaard foto s

    hierbij de fotos van de pioneer en speakerkabels.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  19. #44

    Standaard



    Gezien, ben benieuwd wat anderen er van vinden.

    De Pioneer ziet er keurig uit, er had Oppo op hebben kunnen staan
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45

    Standaard

    dvdprofilersfilmgek,bedankt dat je altijd een reactie op mijn topic achterlaat,respect hiervoor.
    heb de pioneer dubbel aangesloten dus 1 hdmi voor beeld en 1 voor geluid.
    speakerkabels ook aangesloten en geluid is nu heldere en strakker maar weet dus nu niet waar het door komt,de pioneer of de kabels.
    de speakerkabels van audioquest zijn nu alleen nog op de 3 voorluidsprekers aangesloten achter komt nog eerst weer even sparen waren namelijk 20 euro per meter.
    nogmaals bedankt voor je constante interesse,je lijkt me een topgozer met veel passie voor de homecinema.
    gr jamie

  21. #46
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie aanwinsten Jamie. Leuk dat je foto's van alles laat zien. Nu zie je pas goed hoe groot je TV is
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    dvdprofilersfilmgek,bedankt dat je altijd een reactie op mijn topic achterlaat,respect hiervoor.
    heb de pioneer dubbel aangesloten dus 1 hdmi voor beeld en 1 voor geluid.
    speakerkabels ook aangesloten en geluid is nu heldere en strakker maar weet dus nu niet waar het door komt,de pioneer of de kabels.
    de speakerkabels van audioquest zijn nu alleen nog op de 3 voorluidsprekers aangesloten achter komt nog eerst weer even sparen waren namelijk 20 euro per meter.
    nogmaals bedankt voor je constante interesse,je lijkt me een topgozer met veel passie voor de homecinema.
    gr jamie
    Dank je voor de complimenten

    Heb een zwak voor de echte liefhebbers, mensen die er tijd in stoppen om wat goeds bijelkaar te verzamelen om zo optimaal mogelijk te genieten, daarbij maakt het mij niet zoveel uit wat zij te besteden hebben, de kleine beurs figuren hebben zelfs een speciaal plekje in mijn gevoelswereld, maar dan wel diegenen die er ook echt hun best voor doen.

    Je bent in mijn ogen een echte liefhebber, je hebt momenteel ongeveer éénzelfde soort setup als ik zelf heb, heb helaas alleen geen aparte ruimte ervoor en moet ook nog eens heel veel rekening houden met mijn buren, overigens wel buren die weten dat ik wel eens stout mag zijn op tijden dat het wel kan, en dan hoop ik ook stout te zijn op momenten dat ik niemand het leven zuur maak, zo houd je je buren te vriend, een beetje geven en nemen

    Heb zelf pas 14 dozen met 3D (Real 3D) films, bijelkaar zijn het 16 filmtitels en denk dat jij er ondertussen wel meer zult hebben. Heb wel een aantal 3D films op een HDD staan, dat gaat ook goed, maar heb toch liever de betaalbare tastbare variant daarvan, ben benieuwd hoeveel je er nu zelf hebt.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #48

    Standaard

    ha ha heb zelf nog maar 5 3d blurays dus je loopt nog heel wat voor op mij.
    komen deze maanden nog wel een paar mooie uit dus zal ongetwijfeld wel wat bij komen.
    dat je geen aparte ruimte hebt kan ik begrijpen hebben de meesten niet maar bij mij moest en zal het er toen van komen,veel geld gekost maar geniet er ook dagelijks van en voor mij was het de inverstering waard,voor een ander weer niet,het is net wat je er voor over hebt en moet natuurlijk ook mogelijk zijn.

  24. #49
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Gave ruimte zeg.....
    Erg mooi gedaan en zeker met passie voor deze hobby...
    Star Wars fan zo te zien???

    Ga zo door met je hobby en RESPECT

  25. #50

    Standaard

    ga zeker door
    bedankt voor je reactie

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •