Pagina 18 van 24 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 576 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Pff, geef die man een uitgever om een boek te schrijven.

    Heerlijk verslag herman, en vooral eerlijk zoals jij alles beleefd hebt.
    Tot de volgende keer en dan hopelijk met zijn allen.

  2. #427

    Standaard

    Heerlijk verslag weer, en ze lijken ook alsmaar langer te worden.
    Zoals we gewend zijn, soms kort door de bocht maar wel eerlijk.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #428

    Standaard

    Valt mij een beetje tegen van je claudio.
    Je hebt de gehele week gewacht op het verslag van dvdpf en laten we eerlijk zijn dit heeft hem best wat tijd gekost.
    Had toch wel een reactie van jou kant als eerste vewacht, immers word jou setup ook genoemd.
    Een bedankje naar dvdpf vind ik dan wel op zijn plaats ook al staan we op nr2, maar ja, dat is zijn mening........gelukkig maar.

  4. #429
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh, maar die volgt ook, alleen moet ik daar, net als Herman, ff de tijd voor nemen en dat is lastig als je het weekend in Den Bosch zit. Maar zonder woorden weet Herman al van te voren wat ik vind... En aangezien ik meestal net zo kort van stof ben als Herman....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #430

    Standaard

    heerlijk om te lezen!
    this is my boomstick!!!

  6. #431

    Standaard

    Claudio, wacht nu jou verslag af.

    We hebben allemaal een andere beleving van onze hobby.
    Ik ga puur voor kwalitiet en wil goede zwartwaardes en een homogeen geluid.
    Nu ik dvdpf een beetje ken gaat hij voor groots met zoveel mogelijk speakers enz en als hij hiervoor moet inboeten op zaken wat ik juist wel belangrijk vind krijg je een andere ervaring van hoe iemand met zijn hobby bezig is.
    Op deze manier is het wel leuk wat voor de 1 het belangrijkste is of voor de ander.
    Tenslotte zijn we allemaal liefhebbers.

  7. #432
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Meet&Greet bij jamie. op zondag 9 augustus.
    Zo, eindelijk even tijd om even in te haken… Heerlijk verslag weer Herman. Niets voor niets gaf ik je een por. Kon ik zo toch nog even in detail proeven hoe het was, wat jullie hebben gedaan op de meeting en een beetje raden waarover jullie geroddeld hebben, tijdens en waarschijnlijk ook na de meeting op weg naar huis… “zeg Pepijn, welke vond jij nou de beste? … Ja, da’s waar maar…”. Ben ik er toch een beetje bij geweest!

    Ik ben het helemaal eens met je volgorde. John leeft in een filmwalhalla, waar niets, maar dan ook niets hoeft te wijken. Het is een filmkuil omringd door forse speakers en een immense scherm. De overige ruimte wordt ingenomen door een wandkast vol FILM! Het is zo’n filmhuis waar wij de fanatici van kwijlen, maar elk ander mens denkt, “van je never-nooit-niet dat dit bij mij mag, kan of zelfs wil. Dat vond ik het allermooiste van John. Het “waarom niet?”. Beste antwoord. Het kan ook niet anders dat dit het hoogste filmgevoel geeft. Daarnaast ook het meest complete, want hij heeft ook een Auro 3D-setup. En die demonstraties zijn echt indrukwekkend. Het was het ook mijn eerste ‘echte’ ervaring met het fenomeen Immersive 3D-Audio. Mijn systeem komt een heel eind, maar red het niet bij het geluid- en beeld orgasme van John. Walhalla!!! Maar elk systeem heeft natuurlijk wel ze voor- en nadelen.

    Nou, en over nr 1 en nr 2 kan ik niet oordelen, maar zoals je zegt. Kwaliteit hoor je en ik heb enorm mazzel met de ruimte van de kamer. Ik weet ook zeker dat Jamie, net als ik, door de jaren heen een behoorlijke passie en dito budget heeft gespendeerd. Ik ben door die jaren heen wel steeds relatiever gaan denken. Minder merkvast en iets minder principes. Concessies zijn aan de orde van de dag bij mijn huidige set. Ik vind zelf dat het oog ook wat wil, maar dan wel in een meer dan gemiddelde kwaliteit… Ik ben ook echt heel erg tevreden. Toch, de toekomstige opties (zoals meer speakers, een subwoofer, een immer groter scherm enz.) nemen nooit af, maar als ik dan weer eens weggeblazen wordt door het geluidsorgasme wat een film uit de set weet te halen, denk je weer eens "waarom…". Soms is het zelfs het allerleukste om nog iets te wensen over te houden. Voor al ik later groot ben…

    Ik vond het erg prettig jullie over de vloer te hebben en weet dat Jamie dat ook erg leuk zal hebben gevonden, dat kan niet anders. Daarmee gelijk zeggende dat het zeker voor herhaling vatbaar is. Wie weet valt het dan weer anders. Geen tweede indruk is hetzelfde als de eerste. En wat betreft de kookkunsten van mijn vrouw? Tja, wat kan ik zeggen… Het is niet makkelijk om met een Italiaan getrouwd te zijn, zeker als het over eten gaat. Dus na jaren zuchten, steunen, zeiken en commentaar leveren, is zij momenteel een expert in lekker eten. En dan nog bemoei ik me ermee. Tja, ik kan het natuurlijk toch weer beter…

    Kortom, topverslag! En ik hou er wel van als dat weer eens een flink stuk geworden is. Het toont je waardering, intentie en je liefde voor een top hobby en daar kan ik alleen maar in mee gaan.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-08-2015 om 23:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #433

    Standaard

    Wat een heerlijk bevlogen enthousiast stuk weer, Herman! En wat leuk om te lezen. Wat heerlijk dat er zoveel enthousiaste liefhebbers zijn van het betere filmgeluid. (en beeld!) Jammer dat ik niet bij Jamie kon zijn, het leek me zeer de moeite waard! En zo te lezen heb ik ook daadwerkelijk iets gemist. Uiteraard geldt hetzelfde voor Claudio, want ook die setup zou ik graag eens ondergaan! En als ik dan ook nog eens al die verhalen over al dat lekkere eten hoor... Oef... Wellicht komt er nog eens een herkansing.

    Overigens ook een beetje zitten glunderen om de mooie woorden van Claudio hoor. Ik bedoel, het komt niet elke dag voor dat je vrolijke soort-van-mancave wordt neergezet als een "orgastisch film-walhalla" hahaha!!

    Nou laten we hopen dat er in de toekomst nog een hoop moois verschijnt op blu-ray en dat er ook eindelijk eens een flink blik ATMOS materiaal wordt opengetrokken. Traag maar gestaag komt er gelukkig wel steeds meer bij. Laten we hopen dat het gewoon nog een zekere aanloopperiode nodig heeft...

    Inmiddels is hier overigens wel weer e.e.a. aan gepast; de grote Klipsch full range speakers zijn naar achteren verhuisd en doen nu dienst als Surround left en Surround right; ik moet zeggen dat dat toch wel een behoorlijke verbetering is in de achtersectie....! Vooraan staan nu twee flinke JBL Studio 590 speakers waar ik buitengewoon blij mee ben. De "oude" surround zij-speakers (JBL's) zijn verhuisd naar surround-back. Echter, aangezien die ouwe set al aan flink aantal jaartjes meeging vielen dus letterlijk de gaten in het rubber en waren die ernstig aan vervanging onderhevig. Hetgeen is gebeurd; er staan nu twee JBL's uit de Arena range voor surround-back. Dus het is allemaal weer iets homogener geworden door zo goed als alles weer JBL te draaien, op de grote Klipsch zij-surround speakers na. (maar ik moet eerlijk zeggen dat die - hoogstwaarschijnlijk ook door de EQ setup van de versterker - uitstekend matchen!)

    Mochten jullie weer eens zin en tijd hebben in een hernieuwde kennismaking van hoor ik het wel.
    Laatst aangepast door John Tak : 17-08-2015 om 00:10
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #434

    Standaard

    Heerlijk om alle verslagen te lezen na mijn vakantie , het is altijd wel weer boeiend leesvoer.

  10. #435

    Standaard

    Verslagen van dvdpf zijn altijd boeiend.
    Er zullen er ongetwijveld wel meer komen aangezien wij niet bij elkaar in de buurt wonen maar nu wel een zeer goede vriend is geworden.
    Dit geld ook voor peptalk, is nu ook al 2 keer geweest.
    Hoop bij de volgende meeting de rest te ontmoeten al zal dat dit jaar niet meer gebeuren, helaas.

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Verslagen van dvdpf zijn altijd boeiend.
    Er zullen er ongetwijveld wel meer komen aangezien wij niet bij elkaar in de buurt wonen maar nu wel een zeer goede vriend is geworden.
    Dit geld ook voor peptalk, is nu ook al 2 keer geweest.
    Hoop bij de volgende meeting de rest te ontmoeten al zal dat dit jaar niet meer gebeuren, helaas.
    Oke.... begin volgend jaar dan

    Tegen die tijd is dan ook hopelijk de 4K speler uit en kunnen we deze eens testen met DVD, BR en de UHD BR,
    tegen die tijd heb je dan waarschijnlijk wel een paar UHD schijfjes ook.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Mochten jullie weer eens zin en tijd hebben in een hernieuwde kennismaking van hoor ik het wel.
    Wat mij betreft.... GRAAG , maar dat had ik al laten doorschemeren hier en daar
    Have fun and enjoy your collection

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kortom, topverslag! En ik hou er wel van als dat weer eens een flink stuk geworden is. Het toont je waardering, intentie en je liefde voor een top hobby en daar kan ik alleen maar in mee gaan.
    Dank je Claudio, gelukkig delen we dat.... onze liefde voor deze hobby en het begrip voor elkaar, dat we er allen
    op verschillende manieren(apparatuur), heerlijk van kunnen genieten
    Have fun and enjoy your collection

  14. #439

    Standaard

    Pioneer vsx lx58 ingeruild voor de pioneer vsx lx59 die in oktober uitkomt.
    Inruil gedaan vanwege de hdcp 2.2 wie ik nodig zal hebben voor de ultra hd bluray.

    Samsung heeft de eerste speler aangekondigd alsmede fox voor de eerste batch van films.
    Kan niet wachten tot het zover is.

  15. #440
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spannend!

    Nu OLED ook weer van de partij is, zal de stap (strak) voor mij ook wat makkelijker zijn, maar ff de kat uit de boom kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #441

    Standaard

    Zeker spannend!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Spannend!

    Nu OLED ook weer van de partij is, zal de stap (strak) voor mij ook wat makkelijker zijn, maar ff de kat uit de boom kijken.
    Zeker spannend..... maar allemaal wel heel traag, al zit ik er zelf nog niet echt op te wachten.

    Meer dan een jaar geleden werd er al over verhaald, maar in de winkels helemaal niets en als het
    komt dan is het krom en alleen voor de happy few

    Ik wacht het dan ook geduldig af, wil er zeker geen kapitaal aan uitgeven en hoop dan ook op
    betaalbare 4K beamers, tegen die tijd kijk ik wel even verder, hoop natuurlijk wel dat mijn
    oude tante het dan ook nog wel even volhoud
    Have fun and enjoy your collection

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Pioneer vsx lx58 ingeruild voor de pioneer vsx lx59 die in oktober uitkomt.
    Inruil gedaan vanwege de hdcp 2.2 wie ik nodig zal hebben voor de ultra hd bluray.

    Samsung heeft de eerste speler aangekondigd alsmede fox voor de eerste batch van films.
    Kan niet wachten tot het zover is.
    Je bent altijd wel een heel geduldig manneke , speler komt pas begin volgend jaar uit,
    maar beter mee verlegen dan om verlegen zullen we maar zeggen

    Ga me bijna ouderwets voelen met een berg antiek in huis, heel erg is dat niet,
    het antiek werkt nog steeds naar tevredenheid, het helemaal up to date blijven
    zou me kapitalen kosten, heb best wat over voor de hobby, maar moet het allemaal
    wel leuk blijven, het geldboompje wil maar niet gaan bloeien

    Wens je een voorspoedige levering toe
    Have fun and enjoy your collection

  19. #444
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zeker spannend..... maar allemaal wel heel traag, al zit ik er zelf nog niet echt op te wachten.

    Meer dan een jaar geleden werd er al over verhaald, maar in de winkels helemaal niets en als het
    komt dan is het krom en alleen voor de happy few

    Ik wacht het dan ook geduldig af, wil er zeker geen kapitaal aan uitgeven en hoop dan ook op
    betaalbare 4K beamers, tegen die tijd kijk ik wel even verder, hoop natuurlijk wel dat mijn
    oude tante het dan ook nog wel even volhoud
    Dat is nog de grootste maar, dat kromme. Maar (om er weer een maar in te gooien) Op de IFA heeft naast LG nu ook Panasonic een nieuw OLED-scherm aangekondigd. Oké, ze gebruiken hetzelfde scherm als LG, maar de (aansturings-)software van Panasonic is veelal wat beter en eindelijk bieden hun een opvolger voor de geprezen plasma van Pana. Want met hun LED-tv's konden ze geen potten breken of naam maken. Maar vooral dat er eindelijk weer meer fabrikanten in de OLED-techniek storten en dat is alleen maar winst. Voorlopig zullen die echt nog veel te duur zijn, zo'n 7000 euro voor een 65", maar met wat geduld zal dat ook eens verbeteren. En haast heb ik niet.

    Toch als het echt niet anders kan, wil ik dat kromme (hoe krom ik dat ook vind) nog wel door de vingers zien, maar ik ga ervanuit dat ook hier wel keuze in zal komen. OLED heeft dat kromme verkooptrucje niet nodig...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is nog de grootste maar, dat kromme. Maar (om er weer een maar in te gooien) Op de IFA heeft naast LG nu ook Panasonic een nieuw OLED-scherm aangekondigd. Oké, ze gebruiken hetzelfde scherm als LG, maar de (aansturings-)software van Panasonic is veelal wat beter en eindelijk bieden hun een opvolger voor de geprezen plasma van Pana. Want met hun LED-tv's konden ze geen potten breken of naam maken. Maar vooral dat er eindelijk weer meer fabrikanten in de OLED-techniek storten en dat is alleen maar winst. Voorlopig zullen die echt nog veel te duur zijn, zo'n 7000 euro voor een 65", maar met wat geduld zal dat ook eens verbeteren. En haast heb ik niet.

    Toch als het echt niet anders kan, wil ik dat kromme (hoe krom ik dat ook vind) nog wel door de vingers zien, maar ik ga ervanuit dat ook hier wel keuze in zal komen. OLED heeft dat kromme verkooptrucje niet nodig...
    Die 65 inch..... dacht gezien te hebben, maar dat kan ook een oud bericht zijn, rond de 10.000 euro. Dacht ook ergens iets gelezen
    te hebben over een 72inch 4K OLED, nog weer beter natuurlijk, alleen die prijskaartjes

    Dat kromme.... nee dat is absoluut niets voor mij, die achterlijke fratsen, hebben ze er jaren en jaren over gedaan
    om TV eindelijk plat te krijgen, gaan ze hem nu van bol naar hol krommen, vind het 20x niks en het heeft meer
    nadelen dan voordelen..... en het grootse nadeel voor de fabrikanten is dat ik er zeker niet 1 zal kopen

    Houd het voorlopig lekker bij het projecteren, dat verveelt me geen seconde, de nieuwe lamp heeft er
    ondertussen al weer ruim 500 uur opzitten en daar heeft Netflix ook een aardig aandeel in, lekker series
    kijken voor bijna nop

    Denk dat Samsung zich ook wel zal gaan roeren, al vond ik hun techniek echt veel minder, heb ze beiden
    zien spelen in Amsterdam Arena en vond de LG echt stukken mooier beeld geven. Panasonic en Sony zijn
    van die lekkere arogante Japanse merken, beiden hebben het bij mij wel een beetje verpest met die houding,
    heb er wat nare ervaringen mee gehad op het gebied van(niet) service verlening en dat ben ik nog niet vergeten,
    dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik absoluut niet meer merkentrouw ben, maar wel die merken die
    me slecht behandelen ook echt uit huis verban.

    Denk dat je met de geprezen plasma van pana eigenlijk de pio's bedoeld waarvan pana de techniek heeft
    gekocht, ondertussen is pio weer overgenomen door onkyo en krijgen we eigenlijk steeds minder onafhankelijke
    producenten..... eigenlijk minder, maar wel heel grote jongens en of we daar blij mee moeten zijn....
    Have fun and enjoy your collection

  21. #446
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De KURO-techniek was door Panasonic overgenomen, maar amper geïmplementeerd. Wat Pioneer deed was gewoon niet kostendekkend, dus zijn ze ermee gestopt. Panasonic maakte daarna wel de beste schermen, maar met minder kwaliteit, waardoor er veel problemen waren. Ik zal dus niet direct overstag gaan. Toch zijn er afgelopen week leuke dingen getoond op de IFA. Zo ook de nieuwste schermen. En dat zijn andere dan die in te VS te krijgen zijn tegen enorme prijzen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #447

    Standaard

    Ha ha dvdpf,
    Ben ook geen geduldig manneke.
    Kan wel zeggen van ik stap niet over op weer een nieuw medium maar ik ken mijzelf veel te goed.
    Als het straks te koop is dan wil ik het toch weer, ben altijd al een early adopter geweest.

    Straks waarschijnlijk weer veel titels dubbeldippen maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dit ook wel weer leuk.
    Buitendat het straks 4k is heb je straks ook de niieuwe audioformaten als atmos standaard op de schijf dus voor mij is de keus dan snel gemaakt.

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Buiten dat het straks 4k is heb je straks ook de nieuwe audioformaten als Atmos standaard op de schijf dus voor mij is de keus dan snel gemaakt.
    Oh ik zal je zeggen, dat wist ik dus niet eens, maar dat is wel giga fijn nieuws zeg
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Ha ha dvdpf,
    Ben ook geen geduldig manneke.
    Kan wel zeggen van ik stap niet over op weer een nieuw medium maar ik ken mijzelf veel te goed.
    Als het straks te koop is dan wil ik het toch weer, ben altijd al een early adopter geweest.

    Straks waarschijnlijk weer veel titels dubbeldippen maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dit ook wel weer leuk.
    Buitendat het straks 4k is heb je straks ook de niieuwe audioformaten als atmos standaard op de schijf dus voor mij is de keus dan snel gemaakt.
    Ik kom eerst bij jou de kat uit de boom kijken, dubbeldippen heb ik met DVD/BR zoveel mogelijk vermeden,
    en zal dat ook bij HD-BR versus standaard Full HD BR zoveel mogelijk vermijden als ik die overstap bij
    leven en welzijn ook ga maken, dat het er tegen enige tijd gaat komen is bij mij ook wel aan de orde, zeker
    als er leuke betaalbare 4K beamers op de markt gaan verschijnen.

    Ben denk ik ietsje minder ongeduldig en wil ten tijde van de aanschaf wel weer een aantal jaren
    vooruit kunnen zonder weer spoedig een dure aanschaf te hoeven doen.... tante is bijna het
    oudste onderdeel, maar zolang tante met behulp van wat ondersteuning nog steeds ook 3D weet
    weer te geven laat ik het nog maar even zo.

    Overigens is dacht ik mijn sub zo'n beetje het oudste onderdeel, houd dan ook wel echt van
    deze oude krachtpatser, was gelijk bij aanschaf liefde op het eerste gehoor en dat is tot nu toe
    nog steeds het geval, zal in geval van een defect zeker een reparatie van bijvoorbeeld de
    versterker overwegen, zo worden ze niet meer gemaakt, de fabrikant is al weer lang ter ziele,
    maar mijn sub speelt dacht ik nu al weer bijna 15 jaar, speakers gaan, als je er tenminste
    een beetje netjes op past, heel lang mee.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Oh ik zal je zeggen, dat wist ik dus niet eens, maar dat is wel giga fijn nieuws zeg
    Denk dat het DTS kamp het niet helemaal eens zal zijn met die uitspraak zou me dan ook nog niet al
    teveel gaan verheugen, al mag het van mij best, heb een hogere pet op van DD dan van DTS, maar dat
    terzijde
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 18 van 24 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •