Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 576 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    75 inch is bijna 2 meter.
    Dit vervangt vrijwel de beamer.
    Vergis je niet,75 inch is behoorlijk groot.
    Yep, ongeveer 190 cm in het diagonaal, en dat is zo'n 165 cm breed, dat mist toch wel een paar cm
    zoals jij en ik projecteren op 2 meter breed, dat is ca. 92 inch in het diagonaal. Een 85inch TV komt
    dan wel meer in de richting van het formaat zoals wij projecteren

    Hier kun je in hartenlust stoeien met cm en inch:

    http://www.prinds.com/tools/screenDimensions.htm

    Denk niet dat je TV je projector gaat vervangen, maar niets verbaast mij meer met jou, toch heb je
    al eens eerder het projecteren opgegeven en ben je er toch op teruggekomen.... daarom ben ik
    ook echt benieuwd hoe je zo meteen de nieuwe TV gaat ervaren tov je oude TV en misschien
    ook wel je beamer, al lijkt hij mij geen vervanger voor je beamer, maar goed ben dan ook benieuwd
    hoe je het zelf allemaal gaat ervaren.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    75 inch is bijna 2 meter.
    Dit vervangt vrijwel de beamer.
    Vergis je niet,75 inch is behoorlijk groot.
    Daar zit wat in idd, hoop iig dat hij gaat bevallen en ik denk net zoals Herman dat die beamer er bij jou ook nog wel eens komt
    Gefeliciteerd en veel plezier met je aankoop
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #353

    Standaard

    Dank allemaal.

    @dvdpf.
    De overstap naar de reciever komt door het doorgeven van 4k.
    Ook heeft deze 2 sub aansluitingen en ik heb 2 subs,
    Nu hoef ik niet meer volgens het daisy chain principe te werken en kan ze apart aansluiten.
    Buiten dit alles om is deze reciever ook beter dan deze.
    Het nieuwe dolby atmos heb ik hem niet voor aangeschaft omdat ik dit toch niet ga gebruiken.
    En ja, weer thx.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #354

    Standaard

    Jamiev, ik heb je topic doorgebladerd. Mooie set heb je staan! Wat een monsterlijke tv ga je er nog aan toevoegen. Erg gaaf��. Wanneer ga je de tv ontvangen, of heb ik er overheen gelezen?

  5. #355

    Standaard

    Bedankt hoor!

    Tv heb ik al ontvangen, echt super, zeker het upscalen naar 4k is werkelijk een plaatje.
    Heb deze week ook nog de nieuwe high end blurayspeler van pioneer erbij besteld.
    Mijn nieuwe reciever en speler komen volgende maand uit dus hier moet ik nog even op wachten.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #356

    Standaard

    Nice, ook nog 1 van die nieuwe high-end BD spelers van Pioneer. Veel plezier alvast met de TV!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Bedankt hoor!

    Tv heb ik al ontvangen, echt super, zeker het upscalen naar 4k is werkelijk een plaatje.
    Heb deze week ook nog de nieuwe high end blurayspeler van pioneer erbij besteld.
    Mijn nieuwe reciever en speler komen volgende maand uit dus hier moet ik nog even op wachten.
    Pioneer maakt enorm mooie spelers. Ik geniet nu al weer een aantal jaar van een BDP-51FD. Deze staat nu in de huiskamer. Mooi plaatje en een zeer goede audio kwaliteit. Dat zal met die nieuwe High End Pioneer ook wel snor zitten. Is dat de BDP LX70A?

    Edit: LX88 waarschijnlijk?
    Laatst aangepast door Kamidioblitz : 18-09-2014 om 22:25

  8. #358

    Standaard

    Pioneer maakte vroeger al de beste dvd en laserdisc spelers.
    Ook de recievers worden al jarenlang geprezen als 1 van de beste.
    Miijn nieuwe speler word niet de lx 88 maar de lx 58.
    Dit omdat de reciever ook de lx 58 wordt.
    Had de lx 88 wel willen hebben maar heb nu alles bij elkaar alweer voor 10.000 euro uitgegeven en dat vind vrouwlief alweer teveel.
    De 51 wie jij hebt is ook een mooie speler.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamidioblitz Bekijk bericht
    Pioneer maakt enorm mooie spelers. Ik geniet nu al weer een aantal jaar van een BDP-51FD. Deze staat nu in de huiskamer. Mooi plaatje en een zeer goede audio kwaliteit. Dat zal met die nieuwe High End Pioneer ook wel snor zitten. Is dat de BDP LX70A?

    Edit: LX88 waarschijnlijk?
    LX 88 komt pas in December uit.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #360

    Standaard

    Klopt dvdpf.
    Deze speler gaat 1600 euro kosten volgens mijn lokale hifi dealer.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Pioneer maakte vroeger al de beste dvd en laserdisc spelers.
    Ook de recievers worden al jarenlang geprezen als 1 van de beste.
    Miijn nieuwe speler word niet de lx 88 maar de lx 58.
    Dit omdat de reciever ook de lx 58 wordt.
    Had de lx 88 wel willen hebben maar heb nu alles bij elkaar alweer voor 10.000 euro uitgegeven en dat vind vrouwlief alweer teveel.
    De 51 wie jij hebt is ook een mooie speler.
    Denk dat je een hele lieve vrouwlief hebt, het uitgegeven bedrag is iid geen kattepies

    We willen natuurlijk wel een paar plaatjes van je zien, en daar mag je met zulke mooie apparaten best
    even wat aandacht aanbesteden, je weet het gezegde hier, geen plaatjes, dan is het niet gebeurt

    Je vertrouwen in Pioneer is zeer groot, je besteld toch maar 2 apparaten die nog niets bewezen hebben
    en nog moeten uitkomen en zodoende nog geen gebruikersreviews hebben, hoop dat Onkyo met
    gepast respect de ondersteuning aan de apparatuur blijft geven.

    Je hebt een voorliefde voor de THX vermelding op je apparatuur, zelf heb ik daar helemaal niets mee,
    heb wel een paar apparaten waar dat logo opstaat, maar als het er niet opgestaan had, had ik er
    ook niet wakker om gelegen

    Heb zelf ook kort een Pioneer Blu ray speler gehad, mooi beeld en ook aan het geluid mankeerde niets,
    alleen waren de 2HDMI uitgangen niet zo uitgebreid met hun mogelijkheden als de Oppo die
    ik heb. De speler bleek helaas niet stabiel en om die reden heeft hij helaas het veld moeten ruimen,
    van een iets wat duurdere speler mag je verwachten dat hij in het geheel goed werkt en dat was
    helaas niet het geval.

    Een collega van mij heeft ook Pioneer, heb het hem ook voorgesteld, hij had een zeer teleurstellende
    ervaring met zijn Onkyo receiver, een duur onderdeel ging voor de 2e keer na ongeveer een jaar defect,
    de Onkyo eigenaars zullen het wel weten...... het HDMI board. Hij is best wel tevreden over de kwaliteiten
    van zijn Pioneer spullen, doch hij stoort zich wel aan het feit dat niet alle formaten worden afgespeeld,
    hij heeft schijfjes meegenomen die bij mij wel ondersteund worden maar bij hem niet, schijfjes die voorheen
    met zijn Onkyo wel werkten.....

    Ja, de beste, zelf zou ik momenteel echt niet weten wat ik zou moeten nemen als mijn zwaarwichtige tante
    plots mocht overlijden, ook al ondersteund ze geen 3D, ik ben nog steeds zeer tevreden met haar. Ook mijn
    Oppo bevalt nog steeds goed en heb voorlopig nog geen behoefte aan 4K, zeker niet met TV, de TV is het
    afgelopen jaar nog geen 2 uur gebruikt, waarschijnlijk nog minder, daar in tegen gaat het voorspoedig met de
    lampuren van de projector, had veel eerder moeten beginnen met projecteren.

    Klopt dvdpf.
    Deze speler gaat 1600 euro kosten volgens mijn lokale hifi dealer.
    Heb de prijs gezien bij een Duitse site, daar hadden ze het over 1500 voor de 88 en 700 voor de 58 en dat
    is toch geen kinderspeelgoedgeld. Heb ook ergens gelezen dat ze pas eind volgend jaar denken 4K Blu ray
    op de markt te kunnen brengen en de belangstellenden hebben het angstige vermoeden dat de schijfjes
    voor dit systeem niet echt goedkoop zullen zijn, net als nu de meeste 3D schijfjes best wel overpriced zijn.

    Ben benieuwd naar je kijkerservaringen met je nieuwe TV(BTW nog wel even je onderschrift aanpassen,
    je "oude" plasma staat nog vermeld) ik weet dat je net als mij gek bent op series, veel daarvan staan bij
    mij nog op DVD en dat zal bij jou ook wel het geval zijn..... vraag me af, hoe ziet dat er dan uit op zo'n 4K TV?
    Bedoel dan ook de wat oudere TV series zoals bijvoorbeeld Charmed, Bewitched(al heel oud) Heroes, Merlin,
    Smallville etc etc, heb nog bergen complete series op DVD liggen die ik nog moet kijken, denk dat ik zeker
    nog wel een jaar of wat vooruit kan, ik weet dat het er op de beamer, naar de tijd gerekend, best nog wel redelijk
    goed uitziet, zolang je tenminste niet net daarvoor nog een hoogwaardige Full HD Blu ray hebt gekeken.

    Ja.... daar ben ik echt wel benieuwd naar, zeker ook naar het verschil dat je zou moeten zien tussen de verwachte
    nieuwe Pioneer en je "oude" Onkyo waarvan ik verwacht dat je die als reserve speler laat staan. Ook hoe bijvoorbeeld
    de ondertitels eruit zien, bij sommige DVD series is dat toch wel eens een beetje "ravelig".

    Zie mijn opmerkingen over Pioneer niet als neerbuigend, wilde je enkel even met beide benen op de grond houden,
    zag je in mijn verbeelding een beetje als engel voor Pioneer rondzweven, maar wil gewoon benadrukken dat alle
    merken zo hun (on)hebbedingetjes hebben Heb hier ook nog een Pioneer CD wisselaar staan, die nog steeds
    goed zou moeten werken, staat ergens in de opslag, zijn voorganger was een draak die de helft van de tijd de schijfjes
    niet kon lezen, is overigens toen netjes opgelost door Pioneer, heb dus geen hekel aan het merk..... maar de beste is
    het niet op alle gebied, al heb ik nooit betere autoradio's gehad dan van Pioneer.... die waren wel het beste

    Heb in November 2 vrije zondagen en in December maar 1, en nog maar een 1/2 snipperdag te gaan, hoop er dan
    nog 10 bij te kunnen kopen dit jaar, zou er wel raad mee weten Zou er van die 3 best 1 bij jou en je familie en je
    apparatuur willen doorbrengen

    Hoop dat je nieuwe apparatuur je direct uit de doos voor 100% mag gaan bevallen en je zonder kuren mag gaan dienen
    Have fun and enjoy your collection

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Pioneer maakte vroeger al de beste dvd en laserdisc spelers.
    Ook de recievers worden al jarenlang geprezen als 1 van de beste.
    Miijn nieuwe speler word niet de lx 88 maar de lx 58.
    Dit omdat de reciever ook de lx 58 wordt.
    Had de lx 88 wel willen hebben maar heb nu alles bij elkaar alweer voor 10.000 euro uitgegeven en dat vind vrouwlief alweer teveel.
    De 51 wie jij hebt is ook een mooie speler.
    Ook een mooie speler de 58. Opvolger van de 55 serie. Hen nu een nieuwe blu ray speler gekocht omdat de pioneer geen 3d aan boord heeft, een ud5007 van Marantz. Ben benieuwd naar de plaatjes van je gewijzigde set up!

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Pioneer maakte vroeger al de beste dvd en laserdisc spelers.
    Ook de recievers worden al jarenlang geprezen als 1 van de beste.
    Miijn nieuwe speler word niet de lx 88 maar de lx 58.
    Dit omdat de reciever ook de lx 58 wordt.
    Had de lx 88 wel willen hebben maar heb nu alles bij elkaar alweer voor 10.000 euro uitgegeven en dat vind vrouwlief alweer teveel.
    De 51 wie jij hebt is ook een mooie speler.
    Ook een mooie speler de 58. Opvolger van de 55 serie. Hen nu een nieuwe blu ray speler gekocht omdat de pioneer geen 3d aan boord heeft, een ud5007 van Marantz. Ben benieuwd naar de plaatjes van je gewijzigde set up!

  14. #364

    Standaard

    @DVDPF

    Aanschaf was idd geen kattepis.
    Heb nu 21 dagen achter elkaar gewerkt en ken je vertellen ik ben momenteel helemaal kapot,
    Dat is ook geen kattepis.
    De dingen wat ik kan doen komen mij ook niet aanwaaien, jij weet wat voor bedrijf ik heb en dat is hard werken.
    Voor wat hoort wat.
    Ga nu slapen heb eindelijk dit weekend vrij.
    We spreken elkaar nog wel.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    @DVDPF

    Aanschaf was idd geen kattepis.
    Heb nu 21 dagen achter elkaar gewerkt en ken je vertellen ik ben momenteel helemaal kapot,
    Dat is ook geen kattepis.
    De dingen wat ik kan doen komen mij ook niet aanwaaien, jij weet wat voor bedrijf ik heb en dat is hard werken.
    Voor wat hoort wat.
    Ga nu slapen heb eindelijk dit weekend vrij.
    We spreken elkaar nog wel.
    Ik heb nergens gezegd dat het je aan komt waaien, je weet waarschijnlijk wel wat er met de uitdrukking
    van het is geen kattepis bedoeld wordt; het is geen kleinigheid.

    Nee, het is een zeer behoorlijk kapitaal en al helemaal voor arbeiders zoals wij, jij met een eigen bedrijf
    die veel meer zorgen heeft dan ik, die in loondienst is bij een groot bedrijf.

    Gun het je van harte en zou op het gebied van zorgen niet graag met je willen ruilen, ook niet op
    het gebied van uren die jij maakt, ik maak denk minder dan de helft van de uren die jij maakt, al
    maak ik mijn uren dan wel weer op zeer wisselende tijden en dagen van de week, ach zo hebben
    we allemaal wel wat.

    Was de afgelopen dagen wel weer erg heet op mijn werk, ben dit weekend ook vrij en heb echt zin
    om daar veel uurtjes van achter de beamer mee door te brengen. Gun je ook een fijne tijd met
    je nieuwe speeltje, je zal er waarschijnlijk nog wel even mee aan het stoeien zijn op het gebied
    van instellingen, ik weet dat je heel serieus bent op dat gebied, het moet allemaal zo perfect mogelijk.

    Hoop dat je zaterdag lekker ontspannen en uitgerust wat van je hobby kunt gaan genieten, de snaren
    kunnen niet altijd gespannen staan en dan moet je de accu ook weer even opladen. Je hebt een fijn
    gezin en dat is een fijne steun

    Heel plezierig en ontspannen weekend toegewenst.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #366

    Standaard

    Wat een gekloot,
    Ben mij wachtwoordt kwijt en had nog een ander email adress dus kan geen nieuwe laten verzenden.
    Dus maar even onder deze nieuwe naam.

    Versterker en speler komen eindelijk deze week binnen na een levertijd van bijna 2 maanden.
    Dolby atmos speakers inmiddels aanwezig in plafond keer 4.
    De pioneer lx 58 en bdp lx58 krijgen lovende recensies kan dus niet afwachten en al genoeg gewacht om het te testen.
    Transformers komt deze week uit met dolby atmos dus kunnen we hiermee mooi mee testen.

    De bdp lx58 ondersteunt ook 4k tot 60hz upscaling en 2.0 hdmi.
    Kan ik dit tegelijkertijd ook even bekijken als de upscaling naar 4k beter is dan dat de tv het doet.

    Breng nog wel een verslag hiervan over uit als er animo naar is.

    Mvg jamiev.

  17. #367

    Standaard

    Kan gebeuren, ben wel benieuwd wat je er van gaat vinden en wat een geduld moet je wel niet hebben Iig alvast héél veel plezier er mee!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Wat een gekloot,
    Ben mij wachtwoordt kwijt en had nog een ander email adress dus kan geen nieuwe laten verzenden.
    Dus maar even onder deze nieuwe naam.

    Versterker en speler komen eindelijk deze week binnen na een levertijd van bijna 2 maanden.
    Dolby atmos speakers inmiddels aanwezig in plafond keer 4.
    De pioneer lx 58 en bdp lx58 krijgen lovende recensies kan dus niet afwachten en al genoeg gewacht om het te testen.
    Transformers komt deze week uit met dolby atmos dus kunnen we hiermee mooi mee testen.

    De bdp lx58 ondersteunt ook 4k tot 60hz upscaling en 2.0 hdmi.
    Kan ik dit tegelijkertijd ook even bekijken als de upscaling naar 4k beter is dan dat de tv het doet.

    Breng nog wel een verslag hiervan over uit als er animo naar is.

    Mvg jamiev.
    Tuurlijk is er belangstelling voor...... mistte je al een tijdje.

    Wacht al een hele tijd op een beetje gedegen verslag over je ervaringen met je 4K TV, en dan met name
    hoe hij DVD upscaled naar 4K en hoe dat er uit ziet, zie de TV regelmatig in de winkel staan, maar daar
    staat hij dan geen TV serie vanaf DVD af te spelen...
    Have fun and enjoy your collection

  19. #369

    Standaard

    @peptalk,

    Geduld moest ik zeker hebben maar als het goed is deze week,
    Heb alles in zilver genomen en dat was schijnbaar nog niet leverbaar.

    @dvdp.
    Mij gemist,
    Druk op het werk gehad en hier valt toch bar weinig te beleven,
    In de filmsectie post men nog wel maar voor de rest is het hier een dooie boel, jammer.
    Reacties krijg je hier amper, heb ik al vaker gezegd dus kan ik mijn tijd wel beter besteden.
    Als ik alles heb laat ik mijn bevindingen wel even weten.

  20. #370

    Standaard

    Ben zelf momenteel aan het spelen met Philips Hue Lux lampen en mijn nieuwe iPad Air 2 waar ik de Roomie Remote app op gebruik, lekker alles bedienen vanuit één app. Lachen ook dat die lampen dimmen of uit gaan als ik voor Blu-ray afspelen kies, maar ook als ik van huis af ga dat ze uit gaan en als ik thuis kom dat ze weer aan gaan, behalve als het niet donker is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #371

    Standaard

    Leuk speelgoed die lampen,
    Wil ook nog een keer kijken naar andere verlichting maar alles op zijn tijd.
    Btw ik heb nog steeds niets, pff

  22. #372

    Standaard

    Altijd balen dat wachten, word je net een klein kind, kan niet snel genoeg gaan...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #373

    Standaard

    Klopt pep wachten is zo om gek van te worden.

    Dvdp had me gemist,
    De reden dat ik hier niet meer was is mij nu weer duidelijk.
    Er is gewoon totaal geen interesse in van alles wat.
    Had wel reacties verwacht in de 4 atmos speakers wie ik heb geplaatst maar niemand vraagt hiet naar of wat dan ook.

    Ben hier een poos niet meer geweest maar om dvdp en peptalk wou ik toch nog iets van me laten horen.
    Heb nu besloten om geen verslag of wat dan ook meer te geven.
    Er zullen best veel lezers zijn maar daar doe ik het niet voor.
    Dvdp en peptalk jullie zijn bij mij nog een keer welkom, dvdp heeft mijn nummer.
    Tegen dit forum zeg ik vaarwel en tot ziens.

  24. #374

    Standaard

    Dat er niet gepost wordt wil niet zeggen dat er geen belangstelling is. Ikzelf lees bijvoorbeeld wel elke update van je, maar voel niet de behoefte om te reageren. Dat geeft toch niet?
    Misschien kun je je ei beter kwijt op het htforum?

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Klopt pep wachten is zo om gek van te worden.

    Dvdp had me gemist,
    De reden dat ik hier niet meer was is mij nu weer duidelijk.
    Er is gewoon totaal geen interesse in van alles wat.
    Had wel reacties verwacht in de 4 atmos speakers wie ik heb geplaatst maar niemand vraagt hiet naar of wat dan ook.

    Ben hier een poos niet meer geweest maar om dvdp en peptalk wou ik toch nog iets van me laten horen.
    Heb nu besloten om geen verslag of wat dan ook meer te geven.
    Er zullen best veel lezers zijn maar daar doe ik het niet voor.
    Dvdp en peptalk jullie zijn bij mij nog een keer welkom, dvdp heeft mijn nummer.
    Tegen dit forum zeg ik vaarwel en tot ziens.
    Kop op jamie. dat wat je net verwoord is een teleurstelling die meerdere leden op
    het forum is opgevallen, kortgeleden is er in het Het grote DVD.nl "lucht je hart topic"
    ook een discussie ontstaan over jouw klacht dat er zo mager tot soms helemaal niet
    gereageerd wordt op het forum, je bent echt niet de enige die dit erg jammer vind.

    Ik ben net als Pepijn wel belangstellend, ook al loopt mijn posting gedrag ook al
    iets terug, al die tijd die ik hier doorbreng kan ik immers niet besteden aan mijn
    hobby, het genieten van series en films met de beamer en de 7.1 setup.

    Had overigens geen vraag gesteld over je speakers..... maar er wel over nagedacht
    of ik zoiets zelf ook zou willen hebben...... maar ook of ik het wel zou kunnen
    plaatsen, er over nagedacht heb ik dus wel...... waarom er niets over gevraagd....

    Ja, voor was dat logisch, waarom erover vragen als je ze toch nog niet kan aansturen
    omdat je apparatuur ervoor nog niet is aangekomen. Had je van natuurlijk ook de vraag
    om plaatjes gekregen en vragen om de technische gegevens van de speakers,
    zoals Ohm, frequentiebereik, vereist vermogen en gevoeligheid en de moeilijkste
    vraag natuurlijk hoe ze klinken in samenwerking met je huidige setup en ik zou verwachten
    dat het dan speakers zijn uit dezelfde reeks als van je Teufel 5.2 set.

    Maar de vragen komen pas ook als je er ook zelf iets over kan vertellen.

    Op het forum bij TV's had ik ook al eens laten vallen dat ik benieuwd was
    naar je ervaringen met je 4K TV in samenwerking met Dvd's en omdat ik
    weet hoe kritisch je bent met bleeding en andere fouten heb ik mij toch
    ingehouden, je maakt het jezelf ook wel eens te lastig, je wilt het soms
    wel eens te perfect denk ik, ik kan denk ik makkelijker een klein foutje
    vergeven en dan net zo genieten van de film als zonder dat kleine foutje.

    Hoop toch wel dat ik vaker dan nog een keer mag komen bij jou en je familie,
    je bent vooruitstrevender in je aankopen dan ik, dus kan er enkel van leren,
    maar vergis je niet, ben nog steeds verknocht aan mijn oude "tante" en zolang
    ze lief voor me is mag ze blijven

    Denk dat Pepijn een ritje en uitgebreide demo niet zal afwijzen, hij is ook
    hier nog steeds welkom, maar daar is helaas ook nog steeds niets van gekomen.

    Heb in december zeker tijd om bij je aan te komen als je je nieuwe apparatuur
    in gebruik hebt, heb wat extra verlof die via de CAO is geregeld, opgenomen
    met de melding dat ik graag van deze mogelijkheid gebruik wil maken, kost me
    wel een kleine bijdrage maar geloof me ik houd van mijn vrije tijd en helemaal
    als ik deze mag doorbrengen met mijn hobby, series en films kijken op goede
    apparatuur. Men zal mij niet blij maken als ik het moet kijken op 32inch met
    zo'n plastic alles in 1x weggooi barrel..... dan is het een straf

    Ik weet dat je een hardwerkende zelfstandige bent, denk om je hart en laat het
    magere posting gedrag van de mede forummers je niet ontmoedigen, wij houden
    contact!
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •