Pagina 16 van 24 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 576 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ben zelf momenteel aan het spelen met Philips Hue Lux lampen en mijn nieuwe iPad Air 2 waar ik de Roomie Remote app op gebruik, lekker alles bedienen vanuit één app. Lachen ook dat die lampen dimmen of uit gaan als ik voor Blu-ray afspelen kies, maar ook als ik van huis af ga dat ze uit gaan en als ik thuis kom dat ze weer aan gaan, behalve als het niet donker is
    Lampen..... en ik maar denken dat ik al heel modern ben....tjee, wat simpel ben ik dan hier, al draait momenteel het meeste wel op LED verlichting hier, denk zo'n 75% wordt verlicht met LED techniek, dan zijn er hier en daar nog een paar spaarlampjes en in de badkamer draait het op TL, al heb ik op 2 andere plekken ook nog TL balken, maar die staan bijna nooit aan en worden niet echt gebruikt om als normale verlichting te dienen. Ja de tijd van de gloeidraadjes is bij mij ook bijna afgelopen, al heb ik op 3 plekken nog een 300watt gloeidraadverlichting zitten, 1 ervan is al heel erg oud en ik hoop dat hij nog heel lang heel blijft..... verlichting daarvan is eigenlijk bijzaak, zijn grootste doel is eigenlijk de verwarming die hij geeft bij zijn lichtopbrengst.....

    Ja....eigenlijk een ongelooflijke zaak dat elk van die 300watt lampen meer gebruiken dan alle LED, spaar en TL balken samen..... ik modern, nou..... heb toch 2 kamers waar ik een deel van de verlichting met een AB aan en uit kan zetten...... ben benieuwd hoeveel mensen dat kunnen zeggen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #377

    Standaard

    Mooi gesproken Herman
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #378
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, ik lees natuurlijk ook altijd mee en met mij een heleboel anderen. Kijkt maar hoeveel lezers dit topic heeft! Zo'n 21.206!

    Daarnaast ben ik mij ook aan het oriënteren. Ik heb, naar nu blijkt, een wel heel exclusieve Onkyo. Het schijnt dat ze zo niet meer gemaakt worden, maar hij mist wel een hoop. De Oppo doet het decodeerwerk en voor streamen moet de PC aan. Het is echter wel een uitzonderlijk klinkende receiver die ondanks de concessie van mijn speakers het maximale eruit haald. Ik heb hem al sinds 2006 en net zoals mijn KURO had ik wel verwacht dat de techniek flink ontwikkelt zou zijn. Dan komt wel weer de Early Adopter in mij naar boven en wil ik de meest up-to-date technieken hebben. Dus volledige ondersteuning. Inclusief Atmos, Auro3D en Audyssey XT32 (Vergt meer DSP-chips) Anders is vervangen eigenlijk zinloos, immers, geluid is wat je hoort! En dan moet hij ook beter of minimaal gelijkwaardig klinken. Ik weet wel dat mijn voorkeur bij Hometheatre ligt en niet zozeer bij stereo. Muziek luister ik overal, maar niet vaak thuis. En ik ben wel gek van gadgets en instel opties, dus enige concessie wil ik wel maken. Maar dan nog is de keuze beperkt. Eigenkijk is er geen keuze of het gaat echt duur worden (Classe). Het idee van AV-controller en losse eindversterker begint me dus wel meer aan te spreken. Gewoon een top meerkanaals-eindversterker kopen. En voor een relatief bedrag kan je makkelijk van tijd tot tijd (variabel begrip) een nieuwe AV-controller met de nieuwste codecs en standaarden kopen. Ik heb uiteraard geen haast, maar dat de tijden veranderen is wel duidelijk. Vlaggenschip is een heel ander begrip geworden. Een paradepaardje van de armoe, van de massa. Liever elk jaar een nieuw model, dan af en toe een klasbak. Maar ach, ik heb natuurlijk geen haast en omdat het kan, wil nog niet zeggen dat ik moet. Ik zal wellicht niet eens direct naar Dolby Atmos uitbreiden, maar het moet er wel in. Naar verluid, noemen ze dit de grootste verbetering sinds Dolby Digital. Je huidige BD-speler is geschikt en een paar Atmos speakers zal de kop niet kosten. Dus of helemaal hip, of helemaal niet..

    Ik ben geen fan van Audyssey. Ik meet het liever zelf, maar ik begrijp inmiddels dat de professionele X32T-suite wel een must is voor een goede HT. Onkyo heeft om kosten te besparen bezuinigd op het aantal chips en heeft nu een eigen, naar verluid, minimale (zeg maar ,geen)room correction-software genaamd AccuEQ. Wat ongeveer acht stappen terug is. Daarnaast heeft elk Onkyo-model na 2009 steevast een hdmi-board issue, waarvan je het pas na een jaar of twee ondervind. Van modellen van verleden jaar zijn dus nog geen gevallen bekend, Jammer want de PR-SC5530 in combinatie met MM5501 eindtrap zag er echt aantrekkelijk uit. Inmiddels ben ik toch ook geduldig verder aan het kijken naar andere merken zoals Marantz, Arcam, althans die springen er uit. Evenals de Pioneer's, dus benieuwd hoe het klinkt. Kijk, jij hoef alleen maar te wachten tot het binnen komt, ik moet wellicht nog wachten tot het uitkomt.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-11-2014 om 02:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #379

    Standaard

    Claudio je hebt een behoorlijke reactie achtergelaten over het atmos en het ht gebeuren daarom heen.
    Hiervoor mijn dank.

    Blijf wel bij mijn standpunt om het hier even voor gezien te houden.
    Ben een echte ht fanaat met alles wat hierbij hoort en op dit forum en met name dit topic haal ik hier weinig voldoening uit.

    Mocht het hier ooit eens gaan leven zal ik zeker weer gaan posten althans ik dat niet zie gebeuren.
    Mensen als dvdpf en vooral htip hadden in mijn ogen nog wel een bijdrage aan dit topic.

    Laat het nu even voor wat het is.
    Mvg jamiev.

  5. #380
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Da's toch prima, je moet je sowieso tot niks verplicht voelen.

    Ik heb me eigen aangeleerd om bij voorkeur alleen dingen te doen die ik leuk vind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Claudio je hebt een behoorlijke reactie achtergelaten over het atmos en het ht gebeuren daarom heen.
    Hiervoor mijn dank.

    Blijf wel bij mijn standpunt om het hier even voor gezien te houden.
    Ben een echte ht fanaat met alles wat hierbij hoort en op dit forum en met name dit topic haal ik hier weinig voldoening uit.

    Mocht het hier ooit eens gaan leven zal ik zeker weer gaan posten althans ik dat niet zie gebeuren.
    Mensen als dvdpf en vooral htip hadden in mijn ogen nog wel een bijdrage aan dit topic.

    Laat het nu even voor wat het is.
    Mvg jamiev.
    Had je ook mijn reactie gelezen op de vorige pagina?

    Geen review van jouw kant als je zo wel je nieuwe apparatuur hebt?.... dan moeten we toch echt bij je op bezoek, ben ik overigens toch wel van plan

    Ik volg het andere forum niet..... maar ben je al bij HTip thuis geweest en heb je zijn setup al aan den lijve ondervonden? of ga je nog binnenkort bij hem langs?

    Hoop dat je dan binnenkort een plekje voor ons hebt hebt als je je nieuwe spullen hebt, ben toch echt wel benieuwd en vol belangstelling en je weet dat ik
    dat echt meen, ben niet voor niets al vaker dan 1x bij je thuis geweest en de benzineprijzen zijn ook weer gunstiger zodat ik mij daar ook al niet achter
    kan verschuilen het enige wat mij kan tegenhouden is extreem slecht weer, metershoge sneeuw en ijzel bijvoorbeeld zijn niet mijn vriend en ook zeer dichte
    mist is iets waar ik steeds minder vrolijk van wordt......
    Have fun and enjoy your collection

  7. #382

    Standaard

    Ben nu wel heel benieuwd of alles binnen is en hoe het klinkt en het er uit ziet jamie!!??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #383

    Standaard

    Ha ha pep.
    Zit als een klein kind voor het raam te wachten,
    Zou rond het middag uur geleverd worden.

  9. #384

    Standaard

    Nou hopen dat het ook gebeurt, ik duim voor je.
    Geniet er van!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #385

    Standaard

    En?

    Aangekomen?

    Alles werkend gekregen?

    Al een beetje ingeregeld?

    Doen de plafondspeakers het nu ook?

    Is het een echte aanvulling?

    Plaatjes?

    Ben je er blij mee?

    Wat doe je met je "oude" receiver? ingeruild of komt hij hier op het forum en Marktplaats?
    Have fun and enjoy your collection

  11. #386

    Standaard

    Oke.
    Bij genoeg interesse zal ik een verslag en foto s maken van pioneers nieuwe high end speler en reciever.
    Vooral de speler is zo....

  12. #387

    Standaard

    Ja zie en hoor je echt verschil met die speler of bedoel je dat hij f*cking goed upscaled naar 4k?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #388

    Standaard

    ik ben zelf wel benieuwd of dit ook voor jan met de pet haalbaar is.

    boxen aan t plafond,ik ben bij 5.1 afgehaakt...

    zijn die boxen dan wel draadloos,anders heb je toch een enorm probleem qua installeren...

    jamie,ook ik volg dit verhaal,mensen hebben alleen niet altijd iets aan de discussie toe te voegen.

    zelf heb ik bv mijn thuisbioscoop aangelegd in 2010,zolderverdieping met beamer,2 meter breed scherm en 5 Ikea kasten met materiaal.
    echter,wilde ik de bluray overstap niet doen en heb dus een beamer die niet fullhd is.
    je begrijpt em,ik zit inmiddels alleen nog voor mijn 63inch plasma beneden en koop de blurays die ik echt wil hebben...

    heb miss 2 films boven bekeken...
    T2: I'll Be Back!

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Oke.
    Bij genoeg interesse zal ik een verslag en foto s maken van pioneers nieuwe high end speler en reciever.
    Vooral de speler is zo....
    Lekker..... ons lekker maken, kijk maar uit bij geen verslag staan we bij wijze van spreken overmorgen op je voordeur te bonken
    Have fun and enjoy your collection

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Lekker..... ons lekker maken, kijk maar uit bij geen verslag staan we bij wijze van spreken overmorgen op je voordeur te bonken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    ik ben zelf wel benieuwd of dit ook voor jan met de pet haalbaar is.

    boxen aan t plafond,ik ben bij 5.1 afgehaakt...

    zijn die boxen dan wel draadloos,anders heb je toch een enorm probleem qua installeren...

    jamie,ook ik volg dit verhaal,mensen hebben alleen niet altijd iets aan de discussie toe te voegen.

    zelf heb ik bv mijn thuisbioscoop aangelegd in 2010,zolderverdieping met beamer,2 meter breed scherm en 5 Ikea kasten met materiaal.
    echter,wilde ik de bluray overstap niet doen en heb dus een beamer die niet fullhd is.
    je begrijpt em,ik zit inmiddels alleen nog voor mijn 63inch plasma beneden en koop de blurays die ik echt wil hebben...

    heb miss 2 films boven bekeken...
    Of iets haalbaar is...... soms niet altijd direct als het net uit is en er prijzen voor gevraagd worden waarbij een sterrensalaris
    wel een vereiste is. jamie. zijn TV is groot, nieuw in zijn soort en daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan, niet iets dat
    je aanschaft als je je inkomen moet verdienen met hamburgers keren of artikelen scannen bij de Aldi

    Na geduld zakken de prijzen en wordt het steeds meer betaalbaar voor de grotere massa, maar die grote massa
    koopt graag van die goedkope plastic weggooizooi en tegenwoordig toch wel een TV van 40/42inch, daarna wordt
    het ze zogenaamd te groot en horen ze toch geen verschil..... ze geven hun geld liever uit aan vakanties.

    Ja, het blijft duur als je echt wat knaps wilt en je films graag wat groter en in goede kwaliteit wilt zien en horen, daar
    heb je dan wat voor over en laat je weer wat anders liggen als je een "jan met de pet" bent.
    Maar...waar een wil is, is een weg.

    Jamie. heeft een speciaal voor home cinema bioscoop gebouwde uitbouw bij zijn huis gebouwd...... die speakers
    in het plafond zullen er heus niet in 3 tellen te plaatsen zijn, maar jamie. is wat dat aangaat wel vindingrijk en als
    ik het mij goed herinner heeft hij een dubbel plafond. Hoop dan ook dat er genoeg belangstelling voor komt zodat
    we dan een uitgebreid verslag zullen krijgen.

    Jamie houd net als ik van kwaliteit, draadloos is niet iets dat ik onder kwaliteit rangschik, meer iets voor gemakzuchtige
    mensen die vergeten dat een speaker niet van de lucht leeft maar ook gewoon voeding nodig heeft. Het zou me
    verbazen als het draadloos zou zijn....

    Nog maar 2x een film gekeken in je speciaal daar voor ingerichte ruimte...... dan heb je volgens mij toch nog wel wat
    te verbeteren, comfort qua zitten misschien? lekkere bank of van die stoelen met zo'n voetenbankje Ook misschien
    werken aan de klimaatbeheersing, niemand zit graag te vernikkelen van de kou weg of te smelten van de hitte.

    Ruimte goed? Dan meld je dat je niet projecteert in Full HD, ook daar kun je wat aan doen en voor de prijs hoef je
    het dacht ik tegenwoordig niet meer te laten, voor iets meer dan 500 euro heb je een spiksplinternieuwe
    Full HD 3D projector, en een extra 3D BR-spelertje zal je toch ook de kop niet kosten. Scherm etc etc heb je al.

    De trap af en op voor het broodnodige biertje een bezwaar..... neem je een koelbox met een paar stevig ingevroren
    koelelementen mee naar boven met het benodigde aantal drankjes, je kan het je zo makkelijk en comfortabel maken
    als je maar wil

    Kijk overigens heel veel series, veel daarvan staan nog op DVD en zolang ik niet eerst een BR ga kijken maar
    gewoon begin met de serie, dan bevalt het beeld uitstekend met de Oppo en Full HD beamer, vind het iig geen
    straf om naar te kijken.

    Mijn 63inch plasma heeft dit jaar denk ik bij elkaar nog geen 3 uur aangestaan, kijk alles via de beamer.

    Heb bij 3 mensen kennis gemaakt met beameren en bij jamie. ben ik toen helemaal over de streep getrokken,
    had het al veel eerder moeten doen.

    Zo.... nu maar hopen op meer reacties, mooi verslag met plaatjes..... daar zit ik toch wel op te wachten
    Have fun and enjoy your collection

  17. #392

    Standaard

    Komt wel goed dvdpf.
    Even kijken waneer ik tijd heb voor een mooi verslag met dito foto s.
    Aankomende week weer druk op de zaak en over 3 weken houden we 2 weken vakantie in america.
    Lijkt ons echt mooi om hier de kerst door te brengen was altijd al een wens van ons en gaat nu eindelijk gebeuren.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    ik ben zelf wel benieuwd of dit ook voor jan met de pet haalbaar is.

    boxen aan t plafond,ik ben bij 5.1 afgehaakt...

    zijn die boxen dan wel draadloos,anders heb je toch een enorm probleem qua installeren...

    jamie,ook ik volg dit verhaal,mensen hebben alleen niet altijd iets aan de discussie toe te voegen.

    zelf heb ik bv mijn thuisbioscoop aangelegd in 2010,zolderverdieping met beamer,2 meter breed scherm en 5 Ikea kasten met materiaal.
    echter,wilde ik de bluray overstap niet doen en heb dus een beamer die niet fullhd is.
    je begrijpt em,ik zit inmiddels alleen nog voor mijn 63inch plasma beneden en koop de blurays die ik echt wil hebben...

    heb miss 2 films boven bekeken...
    Bedankt voor je reactie.

    Klopt niet iedereen heeft zin om iets te melden maar is af en toe wel leuk als het niet steeds dezelfde mensen zijn.
    Ach, nu hebben ze hier tenminste weer leesvoer gehad.

    Wat betreft het atmos gebeuren kwa speakers in plafond kom ik nog wel op terug met een terzijnde tijde verslag en foto s

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja zie en hoor je echt verschil met die speler of bedoel je dat hij f*cking goed upscaled naar 4k?
    Wat denk je zelf.

    In deze tijd van plastic is pioneer weer terug.
    Speler weegt alleen al 10 kilo, doet me weer aan de laserdiscspelers denken.

    Neem deze ook wel even mee in het verslag terzijnde tijd.

  20. #395

    Standaard

    Mooi man en geniet van de vakantie in de US
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Komt wel goed dvdpf.
    Even kijken waneer ik tijd heb voor een mooi verslag met dito foto s.
    Aankomende week weer druk op de zaak en over 3 weken houden we 2 weken vakantie in america.
    Lijkt ons echt mooi om hier de kerst door te brengen was altijd al een wens van ons en gaat nu eindelijk gebeuren.

    Oke, ik houd het warm

    Naar America, daar de kerst doorbrengen, dan ga je rond de 22e heb zelf nog de zondag van de 9e vrij en ook het weekend van
    de 22e en 23e, maar ik vermoed dat je dan al op weg of in America zit, Centerparks of meer richting Hollywood?

    Daarna wordt het voor mij pas weer de 18e januari of de 1e van februari om kennis te maken met atmos, laat maar
    weten wanneer je in de stemming voor ons bent
    Have fun and enjoy your collection

  22. #397
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Oke.
    Bij genoeg interesse zal ik een verslag en foto s maken van pioneers nieuwe high end speler en reciever.
    Vooral de speler is zo....
    Je hebt mijn interesse gewekt. Dus laat het verslag en foto's maar komen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #398

    Standaard

    @dvdpf.
    Bedankt vriend het is overgekomen.
    Zie je zeker in 2015.
    Wens je pretigge feestdagen en een gelukkig 2015.
    Wij zien elkaar binnenkort weer.

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    @dvdpf.
    Bedankt vriend het is overgekomen.
    Zie je zeker in 2015.
    Wens je pretigge feestdagen en een gelukkig 2015.
    Wij zien elkaar binnenkort weer.
    Het is ondertussen al weer ruim 2 weken het jaar 2015 en een maandje geleden dat er wat gepost was in je Topic.

    Denk ook dat je het even zeer druk hebt gehad na je vakantie, een goede zelfstandig ondernemer heeft zomaar een berg
    achterstand en het dan ook de eerste tijd weer even extra druk om weer op orde te komen, denk dat we daarom ook
    nog even geen verslag hebben gehad.

    Zag nog ergens een reactie op een onderwerp met ondertitels heb er wel op gereageerd maar ben er later ook
    niet verder over doorgegaan, wel dat ik ze bij jou wil zien met een oude dvd die bij mij bekend ook wat rafelig is,
    dit om een idee te krijgen hoe jouw 4K TV dat weergeeft. Heb je TV al wel een paar keer bewonderd in de winkel,
    maar daar laten ze dit soort zaken niet zien. Wel staat er soms een demo op te draaien die laat zien hoe jouw TV
    het beeld optimaliseert, denk dat die sterk verbeterde techniek die in jouw TV zit er ook voor zorgt dat bijvoorbeeld
    ook de ondertitels er een stuk beter uitzien, ben daar nog steeds erg benieuwd naar.

    Zoals je zelf ook al wel op het forum hebt gelezen zijn er al diverse mensen met een stevige belangstelling voor
    Dolby Atmos en waarschijnlijk zo meteen ook voor de DTS tegenhanger daarvan. Helaas heeft bijna niemand
    het nog en is er nog weinig over geschreven, er is met andere woorden weinig tot geen ervaring mee en bij de
    meeste MM's hoef je het niet te verwachten en al helemaal niet iets in een knappe opstelling..... blijf jij over

    Ik weet dat ook Pepijn graag een ervaring met Atmos bij je op wil doen, ben er zelf ook al helemaal klaar voor
    en het bespaart je je het schrijven van een verslag, want je weet dat ik daar geen moeite mee heb. Heb morgen wel
    vrij, maar dat is te kort dag.... anders had ik dan wel voor je deur gestaan

    Voor mij zou 1 februari heel mooi uitkomen en ook op 22 februari zou het kunnen, al moet ik dan de volgende dag
    al weer heel vroeg op, maar dat is bij jou niet echt een probleem omdat het nooit laat wordt, ook jij moet de dag
    erop weer aan de arbeid. Op 8 maart heb ik ook zo'n vrije dag dat ik de volgende dag al weer vroeg op moet en
    op 22 maart is het wel perfect..... maar tjee, dat is dan nog 2 maanden wachten en dan is Dolby Atmos misschien
    al weer ouderwets

    Laat maar weten wat voor jou gunstig uitkomt, ik pas me wel aan en ik hoop dat ook Pepijn op die dagen kan...
    wie weet krijg je zelfs Claudio zo gek
    Have fun and enjoy your collection

  25. #400

    Standaard

    Mooi stukkie weer Herman
    Ik kan wel, het zijn namelijk allemaal zondagen en die hoef ik niet te werken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 16 van 24 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •