Pagina 19 van 24 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 576 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De KURO-techniek was door Panasonic overgenomen, maar amper geïmplementeerd. Wat Pioneer deed was gewoon niet kostendekkend, dus zijn ze ermee gestopt. Panasonic maakte daarna wel de beste schermen, maar met minder kwaliteit, waardoor er veel problemen waren. Ik zal dus niet direct overstag gaan. Toch zijn er afgelopen week leuke dingen getoond op de IFA. Zo ook de nieuwste schermen. En dat zijn andere dan die in te VS te krijgen zijn tegen enorme prijzen.
    Als dat boompje toch eens ging bloeien

    Als de prijs in mijn straatje komt..... en mijn straatje ligt toch denk ik al vele malen hoger dan wat de gemiddelde Nederlander er voor over heeft,
    dan wordt alles een ander verhaal, maar omdat ik ondertussen groter dan 90inch gewend ben, is denk ik 85inch wel minimaal en dat zal voorlopig
    op OLED gebied nog wel een onbetaalbare droom blijven.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #452

    Standaard

    De 2 audio formaten zullen waarschijnlijk atmos en het nieuwe dts worden.
    4k is niet alleen resolutie maar bied ook een veel bredere kleurenspectrum en hdr voor een optimaal contrast.
    Mijn tv is fit voor 4k ondersteund alleen geen hdr omdat het een 8 bit panel is en geen 10 bit.
    Hdr wacht ik nog even af, mocht dit terzijnde tijd zoveel meerwaarde geven en een standaard worden op uhd bluray dan is dat een zorg voor volgend jaar.

  3. #453

    Standaard

    Ach niks mis met DTS-HD, maar als het in Dolby Atmos kan ben ik daar nog een stuk blijer mee
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #454
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach John, nu we toch allemaal met geld smijten, de 7009 inruilen voor de 7010. Heb je gelijk DTS:X (Na een gratis update later dit jaar). Voor jouw speakerconfiguratie perfect, aangezien je dan echt alles kan gebruiken - tot wel 32 verschillende speakeropstellingen. Oh wacht, jij deed niet mee aan het geld smijten... .

    Ken je die film van die vijf mannen die een bank gingen beroven...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ken je die film van die vijf mannen die een bank gingen beroven...
    Dat gaat toch bijna altijd mis...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #456

    Standaard

    Samsung ingeruild tegen de sony x940c tv.
    Vandaag de eerste demo gezien van live of pi op deze tv in 4k met hdr en dit is fenominaal.
    Heb hem nu 1 week en kan je zeggen 4k met hdr moet je zien.
    Ultra hd bluray mag van mij komen, dit maakt wel degenlijk een groot veschil.
    Heb nu tevens rec 2020 aan boord voor een bredere kleurengamma.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Samsung ingeruild tegen de sony x940c tv.
    Vandaag de eerste demo gezien van live of pi op deze tv in 4k met hdr en dit is fenominaal.
    Heb hem nu 1 week en kan je zeggen 4k met hdr moet je zien.
    Ultra hd bluray mag van mij komen, dit maakt wel degenlijk een groot veschil.
    Heb nu tevens rec 2020 aan boord voor een bredere kleurengamma.
    Zag dit stukje:

    The screen's built to the 3840x2160 4K UHD resolution and will also play HDR content following a firmware update due over the summer. Since Sony informs us that its HDMI 2.0 ports should be updatable to 2.0a ports via firmware, this HDR update should include support for UHD Blu-ray discs as well as Netflix and Amazon HDR streams.
    Read more at http://www.trustedreviews.com/sony-k...ubXLmqvyUm2.99

    Zou een abo nemen op Netflix ...... is ie toch nog een beetje nuttig totdat de UHD Blu er echt komt
    Have fun and enjoy your collection

  8. #458

    Standaard

    Heb de hdr update al binnen.
    Ook zonder de ultra bluray is dit scherm al een feest.
    Het geeft een hele bak licht en met heerlijke kleuren.
    Upscaling naar 4k is ook goed en het mooiste is dat het zeer uniform is, geen dse of clouding waar de samsung wel last van had.

  9. #459

    Standaard

    Klinkt alsof je er op vooruit bent gegaan, dus dat is goed, maar jij vindt vast weer snel weer iets mooiers
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #460

    Standaard

    Je kent mij toch, zo ben ik nu eenmaal.
    Ben vandaag lekker vrij, alweer 43 geworden vandaag.

  11. #461

    Standaard

    Gefeliciteerd en geniet er van z'on zeldzame doordeweekse dag vrij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #462

    Standaard

    Dank je kerel.
    Als ik de ultra bluray speler heb moet je nog maar eens weer komen langswippen

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Je kent mij toch, zo ben ik nu eenmaal.
    Ben vandaag lekker vrij, alweer 43 geworden vandaag.
    gefeliciteerd broekie
    Have fun and enjoy your collection

  14. #464
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hé gefeliciteerd, maak er een fijne dag van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #465
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Congrats...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #466

    Standaard

    Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe aankoop.

  17. #467

  18. #468

    Standaard

    Eey gefeliciteerd Jamie. En een welklinkend nieuw jaar gewenst!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #469

    Standaard

    Weten jullie nog dat ik de pio lx59 had besteld.
    Wegens moeilijk leverbaar nu de onkyo z900 genomen word volgende week geleverd.
    Ben benieuwd omdat ik altijd pioneer heb gehad.

  20. #470
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik hoop dan niet dat je veel waarde hecht aan roomEQ, want dat biedt Onkyo (vrijwel) niet. Audyssey hebben ze omwille van Dolby Atmos afscheid van genomen. Minder DSP-chips. Weet niet hoe het net de nieuwste serie zit, maar het is voor veel Onkyo-fans - zoals ik - een bottleneck geweest, naast hardnekkige HDMI-board issues.

    Pio heeft een eigen, maar erg goede, roomEQ.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #471

    Standaard

    Ik zie het wel claudio,
    Voordeel is dat ik al 20 jaar bij dezelfde speciaal zaak koop dus makelijk mijn spullen weer kan inruilen.
    De sony x940 tv bevalt mij beter dan de samsung dus dit was zeker het inruilen waard.
    De onkyo z900 schijnt wel een dijk van een reciever te zijn, bevalt hij mij niet dan vertrekt hij weer.

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Weten jullie nog dat ik de pio lx59 had besteld.
    Wegens moeilijk leverbaar nu de onkyo z900 genomen word volgende week geleverd.
    Ben benieuwd omdat ik altijd pioneer heb gehad.
    Pioneer is overgenomen door Onkyo en de Z900 is daar een resultaat van
    als ik het hier zo lees:

    http://www.whathifi.com/news/onkyo-l...0-av-receivers

    Pioneer als huismerk voor de toekomst is exit, we mogen alleen maar hopen dat het
    "nieuwe Onkyo-Pioneer" dat Onkyo nu is, het beste van de 2 geeft aan ons consumenten.
    Hoop ook dat die brakke HDMI borden vanaf nu tot het verleden moge behoren, dan wordt
    tante haar opvolger misschien weer een Onkyo.

    BTW, je wisselt, bij wijze van spreken, sneller van receiver dan ik van onderbroek, wat was
    ook al weer de reden dat je de LX59 had besteld?? (kan het allemaal niet bijhouden )

    Laat maar weten wat je ervaringen zijn, wie weet blijft dan Onkyo ook mijn huismerk, al zal
    ik net zo makkelijk weer de stap naar Denon maken, beiden zijn mijn vrienden

    Oh..... wel even een plaatje AUB, dat maakt jouw saaie topic dan weer een beetje kleurrijk,
    geen smoesjes meer vertellen over licht en matige camera's, kom op maak je Topic eens
    een beetje aangekleed. (ja ik vind het ook een hoop werk, maar met alleen een paar zinnetjes
    kom je er bij mij niet vanaf )
    Have fun and enjoy your collection

  23. #473

    Standaard

    Het doorgeven van ultra hd bluray en straks dts x zijn de redenen van overstap, anders moet ik uitkijken naar een speler met 2 hdmi aansluitingen en heb nu beide opties.
    Trouwens ultra hd bluray komt zonder regiocode hetzelfde als laserdisc toendertijd dus kunnen we weer volop importeren.

  24. #474

    Standaard

    Jammer dat je je niet meer op het forum begeeft, mis je updates

    Weet nu niet of je je Z900 al ontvangen hebt..... of ook al weer hebt ingeruild,
    hoe het staat met een eventuele UHD speler en of je misschien al UHD films
    hebt geïmporteerd

    Zou zeggen..... laat eens wat van je horen, ben erg benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  25. #475

    Standaard

    Lol.
    Nou herman opnieuw aangemeld maar nu met mijn eigen naam.
    Had je al een beetje op de hoogte gehouden.

    Heb dus ook de oled 65 e6v besteld en krijg hem woensdag of zaterdag geleverd,
    Heb nu al slapeloze nachten.
    Verder hoop ik deze week de panasonic uhd speler te ontvangen staat al een maand in bestelling bij cinemike,
    Als je er 1 wilt bemachtigen moet je geduld hebben panasonic kan de vraag niet aan, is ook nergens op vooraad leverbaar.

    Hou jullie op de hoogte

Pagina 19 van 24 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •