Pagina 20 van 24 EersteEerste ... 10161718192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 576 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Lol.
    Nou herman opnieuw aangemeld maar nu met mijn eigen naam.
    Had je al een beetje op de hoogte gehouden.

    Heb dus ook de oled 65 e6v besteld en krijg hem woensdag of zaterdag geleverd,
    Heb nu al slapeloze nachten.
    Verder hoop ik deze week de panasonic uhd speler te ontvangen staat al een maand in bestelling bij cinemike,
    Als je er 1 wilt bemachtigen moet je geduld hebben panasonic kan de vraag niet aan, is ook nergens op vooraad leverbaar.

    Hou jullie op de hoogte
    Niemand die het geloofd.... dus ja.... beste medeforummers, het is zijn eigen naam

    Je houd van de puntjes op de i zetten..... je had ook nog jamie met een - kunnen nemen

    Misschien kun je ons tijdens het wachten op je nieuwe OLed en Pana vertellen wat je ervaringen
    zijn met de Oppo 101 en je nieuwe receiver, want over de eerste modellen van Onkyo/Pioneer is
    nog maar weinig geschreven, zou bijna al gaan aannemen dat je receiver je uit de kunst bevalt want
    ik heb je er niet 1 negatief ding over horen vertellen.

    Ben erg benieuwd..... en die 101.... hoe bevalt die? Wel even eerlijk zijn he.... heb ook eerlijk
    vermeld dat mijn Denon dan wel heel goed beeld en geluid heeft maar dat het verder een
    vreselijk eigenwijs vaginaal ding is die ik een aantal jaren geleden nog subiet in elkaar had
    getrapt, zeldzaam eigenwijs.... het toppunt van slechte bedieningssoftware, iets dat je van
    een merk als Denon nooit zou verwachten.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #477
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je wachtwoord hadden we kunnen resetten als het email adres nog bestaat, maar zo gaat het ook.

    Betreft je aankoop, ik ben jaloers... Oh nee, maar dat had je al gehoord hoorde ik.
    Daar gaan we wel even stil van worden en gelukkig vrij van bugs die de 950 en kromme 960 nog wel kende zoals banding en vignettering. Het is aan de rest om ons als complete mafkezen neer te zetten. Met het oog op de toekomst heb ik mijn eerste UHD titel die echt de moeite waard blijkt al binnen. The Revenant en Deadpool met op de UHD zelf wel Dolby Atmos. Speler ga ik echt mee wachten tot er meer keus is en bij voorkeur met twee HDMI-uitgangen.

    Ik wens ons beide een beeldorgasme.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Verder hoop ik deze week de panasonic uhd speler te ontvangen staat al een maand in bestelling bij cinemike,
    Als je er 1 wilt bemachtigen moet je geduld hebben panasonic kan de vraag niet aan, is ook nergens op vooraad leverbaar...
    Bij MM Eindhoven staat ie in de Winkel.

  4. #479

    Standaard

    Uhd pana komen eind mei weer een kleine partij van uit.
    Ik heb er 1 gereserveerd bij cinemike,
    Hier bij mm hengelo konden ze er ook maar 1 krijgen.

    Panasonic kon niet aan de grote vraag voldoen om voldoende te leveren.
    De samsung hoef ik niet.

  5. #480

    Standaard

    Tja claudio,
    Deze week heb ik hem maaar dat wachten.
    Jouw kennende heb je dit jaar ook nog een uhd speler ook al zeg je nu van niet als de tv erhangt dan begint het je wel te kriebelen.

  6. #481
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb hele goede Panasonic bd spelers gehad, maar ik wacht liever even tot een beetje duidelijk wordt wat andere spelers bieden, wie weet heb je voor Dolby Vision weer heel wat anders nodig. In Tv's kan het niet softwarematig alsnog toegevoegd worden. Weet nog niet of UHD BD spelers ook een aanpassing nodig hebben?

    Het zoeken naar titels op UHD BD's is ook nog geen vetpot. Ik zal vooralsnog alleen titels in UHD combi kopen als ze niet in 3D zijn en minimaal native source.

    Uiteraard volg ik de ontwikkelingen nauw en dat is ook best leuk. Dus goed dat jij die wel al gaat kopen, kan ik dat hier mooi volgen.

    Maar je hebt wel gelijk, want het jaar is nog lang niet om.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #482

    Standaard

    Dvdpf.
    Wat wil je weten van de oppo 101.
    Heb deze aangeschaft voor erbij, zoals je mischien nog weet heb ik ook de pioneer bdp lx88.

    De oppo 101 is een leuk ding, snel met laden en handig in gebruik.
    Beeldkwaliteit is goed maar de pioneer is vele malen beter.
    Vooral de 4k upscaling deed de sony tv beter dan de oppo maar de pioneer deed de 4k upscaling beter dan de tv.

    Ook de bouwkwaliteit valt niet te vergelijken, daarin is de pio heer en meester ook met gewone blurays.
    Naadeel van de pio is weer het slome opstarten
    De oppo 101 is een goede speler maar er zijn wel betere te koop met name de 4k upscaling en bouwkwaliteit.

  8. #483

    Standaard

    Vegeten te vermelden,
    Mijn pana wordt geen standaard winkelmodel.
    Als ik alles heb ga ik het allemaal wel melden.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Vegeten te vermelden,
    Mijn pana wordt geen standaard winkelmodel.
    Als ik alles heb ga ik het allemaal wel melden.
    Oh.... je gaat Cinemike er aan laten sleutelen, we horen
    het wel als het zover is.

    Nu nog je receiver.... hoe bevalt hij, dat je er niets over
    meld doet me al het ergste vrezen...
    Have fun and enjoy your collection

  10. #485

    Standaard

    Hey Pascal. Lekker om weer wat te lezen van je, uiteraard weer een fraaie update van je weergever dit keer. Hoop dat je na het weekend de slapeloze nachten weer kunt inhalen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #486

    Standaard

    Kom nu zeker de nachten wel door,
    Vandaag bericht gehad wordt woensdag al geleverd.

  12. #487

    Standaard

    Vandaag contact gehad met cinemike.
    Binnen nu en 4 weken ontvang ik de uhd speler.

  13. #488

    Standaard

    Hij hangt.
    Moest even snel kijken en....

    Wauw wauw wauw en nog eens wauw,
    Binnenkort meer hierover.

  14. #489
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is een hoop wauw...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #490

    Standaard

    Wauw
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Hij hangt.
    Moest even snel kijken en....

    Wauw wauw wauw en nog eens wauw,
    Binnenkort meer hierover.
    Gefeliciteerd.... ook met Jr

    Je bent niet een man van veel woorden, denk dat Claudio
    er wel een heel mooi verhaal van weet te maken

    Oh..... plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes
    plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes
    plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes
    plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes plaatjes

    en natuurlijk ook verhaaltje van je receiver erbij vriend, daar
    kom je nu niet meer onderuit

    Oh..... nu eerst gaan genieten natuurlijk... Veel plezier
    Have fun and enjoy your collection

  17. #492

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar een kleine review van je.

    Heb eerst maar veel plezier van je scherm, we wachten af

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #493

    Standaard

    Had mijn verslagje toch al gemaakt,4 keer wauw
    Nee, dat gewauw kwam gelijk omdat de uniformiteit van het scherm opviel, dat is gewoon geweldig.
    Geen banding dse en al die rotzooi meer wat je met led wel hebt.

    Verslagje duurt nog wel even ben nog wel een aantal weken bezig met klooien mij kennende.
    Kan wel zeggen dat op dit moment geen betere tv te koop is
    De zwartwaardes zijn om bij weg te kwijlen.
    Ben niet snel tevreden over iets maar tot nu toe is this the one to keep

  19. #494

    Standaard

    Even zitten vergelijken met de 4k upscaling.
    Ook hier weer upscaled de tv weer beter dan de oppo naar 4k.
    De pioneer is toch weer beter dan de tv wat 4k upscaling betreft, alles is net iets scherper.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Had mijn verslagje toch al gemaakt,4 keer wauw
    Nee, dat gewauw kwam gelijk omdat de uniformiteit van het scherm opviel, dat is gewoon geweldig.
    Geen banding dse en al die rotzooi meer wat je met led wel hebt.

    Verslagje duurt nog wel even ben nog wel een aantal weken bezig met klooien mij kennende.
    Kan wel zeggen dat op dit moment geen betere tv te koop is
    De zwartwaardes zijn om bij weg te kwijlen.
    Ben niet snel tevreden over iets maar tot nu toe is this the one to keep
    Was me nog niet opgevallen

    Voorlopig kun je weer even vooruit, veel
    plezier met het klooien en vergeet niet af
    en toe een plaatje te schieten
    Have fun and enjoy your collection

  21. #496

    Standaard

    Vandaag nog contact gehad met cinemike, pana uhd staat nog steeds voor eind junie dus nog 2 weken wachten.
    Tevens laat ik door hun mijn oled calibreren, lang over nagedacht maar wil toch het maximale uit dit scherm halen.
    Calibratie kan volgens hun eerst na een bepaalde inspeeltijd dus ook hierop nog even wachten.

  22. #497
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb altijd een beetje moeite om me te laten vertellen wat ik mooi moet vinden. Ook al is het bewezen dat dit natuurlijk is. Misschien wil ik wel in mijn eigen wonderen en kleurrijke wereldtje leven en hoeft het niet perfect. Ik ben benieuwd wat jij er straks van vindt als je televisie gekalibreerd is. Vooral omdat ik weet dat als je het toch niks vindt, je dat ook gewoon zegt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #498

    Standaard

    Haha, dat heb je goed gezien claudio.
    Ik trap rustig mijn eigen aankopen de grond in als ik het niets vind,
    Ben niet iemand die zogenaamd altijd mooi weer heeft op vakantie
    Hou je wel op de hoogte, ook wat ik van de uhd speler vind.

  24. #499
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Het is wel een rage geworden die LG Oled.. Ik begin zelfs al een beetje jaloers te worden. Op een gezonde manier natuurlijk.
    Ik heb er gewoon simpelweg de doekoes er niet voor maar anders...... Maar ik ben ook erg tevreden met mijn LG.
    Maar zoals Herman al zegt.. Picca's zeggen meer dan woorden...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #500

    Standaard

    Als blijkt dat straks die nieuwe consoles echt vol gaan voor 4k/HDR ondersteuning dan pas begint het bij mij ook wel te kriebelen.
    Die XO Scorpio duurt nog dik een jaar en die PS4 Neo zie ik ook pas rond die tijd verschijnen.[Volgens Microsoft gaan we echt 4k gamen]

    Ik verwacht dus dat er eind 2017 heus wel een leuk betaalbaar model is te scoren.
    Heb nu een 50 scherm en dat is voor hier binnen de perfecte maat dus groter ga ik zoizo niet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-06-2016 om 07:55

Pagina 20 van 24 EersteEerste ... 10161718192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •