Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 427 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Als men hier op het forum 'I love you Philip Morris' al een juweel gaat vinden...
    Draak van een film, wil hem voor deze maand graag nomineren in dit topic. Heb de film niet eens uit kunnen kijken, was een tijd geleden dat ik een film heb uitgezet.

  2. #102

    Standaard

    The Tourist(2010)

    Waarom deze film en het acteren van Depp en Jolie voor 3 Golden Globe's genomineerd was is mij onduidelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #103

    Standaard

    Sorry, maar wat een stom topic. Smaakt verschilt van persoon tot persoon. Ik zie heeeel veel titels voorbij komen die echt niet slecht zijn (Kick ass bijvoorbeeld)
    Muziek teasers, demo's en promo's te vinden op www.uniqueradio.nl

  4. #104

    Standaard

    Objectiever zou zijn om films te waarderen en een top 250 vd beste en top 100 vd slechtste te publiceren. O dit bestaat al imdb.com.
    Muziek teasers, demo's en promo's te vinden op www.uniqueradio.nl

  5. #105

    Standaard

    Before It Had a Name (2005)

    Karakteracteur Willem Dafoe hielp zijn kersverse Italiaanse echtgenote Giada Colagrande met het schrijven en regisseren van haar eerste Engelstalige speelfilm. Had die beter niet kunnen doen...

  6. #106

    Standaard

    The Resident

    Slechte formulethriller die zelfs Christopher Lee niet kan redden met zijn bijrolletje. Wat het mysterieuze is aan het huis zie je al van verre aankomen en de finale is eigenlijk gewoon belachelijk te noemen. Op papier ongetwijfeld een goede, er zit ook wel wat aardigs in namelijk, maar op beeld helaas niet. Ik heb 'm met moeite uitgezeten.
    Laatst aangepast door deweb : 05-06-2011 om 14:32

  7. #107

    Standaard

    Het nut van dit topic ontsnapt me volledig. Men geeft een titel op en verduidelijkt vervolgens waarom je het als 'afrader' naar voor schuift. Het énige gevolg zijn bevestigingen van personen die het ermee eens zijn en tegenspraak van de andere groep. Die merken op dat het helemaal geen stinker is en worden nogmaals tegengesproken door degene die stelt dat het wel degelijk een stinker is en hij daarom vermeld staat.

    Wat is hier uiteindelijk interessant aan? Dit kan evengoed in een algemeen "Welke film heb je onlangs gezien?" topic, waar we het eveneens lezen en dezelfde discussies gevoerd kunnen worden. Mensen zullen aan de hand van de begeleidende tekst ook wel merken of de titel door de poster in kwestie al dan niet goed werd bevonden. Het afrader-topic is volledig overbodig, imo.

  8. #108

    Standaard

    Due Date (2010) Vreselijk. Humorloos, onnodig grof en nietszeggende en domme karakters.

  9. #109

    Standaard

    Toegevoegd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #110

    Standaard

    Ninja Assassin (James McTeigue, 2009)

  11. #111

    Standaard

    Season of the Witch
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #112

    Standaard

    Sucker Punch

  13. #113

    Standaard

    Titanic
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  14. #114

    Standaard

    pizza maffia, irritante, agressie opwekkende, "acteurs" . Als hier cultuursubsidies naartoe gaan dmv het filmfonds dan ben ik het volledig eens met het afschaffen daarvan.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #115

    Standaard

    apocalypse now..., the godfather 1/2/3..., jaws....
    en ga zo maar door....

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    apocalypse now..., the godfather 1/2/3..., jaws....
    en ga zo maar door....
    Dit is het waarschuwingen topic hè

    Voor mij: The Tree of Life

  17. #117
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Season of the Witch
    +1
    Ondanks dat ik de recente flics van cage in tegenstelling tot vele, nog best te pruimen vind, had ik hier heel veel moeite mee. Acteerwerk was echt dramatisch. Totaal geen chemie tussen cage en pearlman. Verhaal wat wel meestal wel mijn ding is, was echt onlogisch wat in mijn ogen totaal de verkeerde kant op gaat. Zelfs de special effects, waar ik meestal best gek op ben, zeker bij het occulte, konden de film ook niet maar een beetje redden. Het spannends waren de eerste 10 min. Voor deze film moest ik de acceptatie graad zelfs behoorlijk ver onder nul zetten, en zelfs dat was niet genoeg. Ok ok, dan móet je die ook niet de avond voor the fellowship kijken. over twee uiterste gesproken... En drie avonden ervoor keek ik nog The Rock, die ondanks ik hem al gezien had, mij toch weer postief verraste. Kijk dat is pas Nicolas Cage.

    Season of the Witch, Als liefhebber van het Ocullte en duistere een vet gemiste kans. Heb je deze film. Kijk de eerste 10 minuten en verzin er zelf verder een verhaal bij.

    PS: Ik vind dat als men een film vermeld men er best enige toelichting bij mag verstrekken, zodat men snapt waarom en waarop het gebaseerd is. Want over smaak valt niet te twisten.
    Daarom wil ik dus wel weten waarom ik Suckerpunch bijvoorbeeld moet mijden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-07-2011 om 11:58
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    +1
    Ondanks dat ik de recente flics van cage in tegenstelling tot vele, nog best te pruimen vind, had ik hier heel veel moeite mee. Achterwerk was echt dramatisch. Totaal geen chemie tussen cage en pearlman. Verhaal wat wel meestal wel mijn ding is, was echt onlogisch wat in mijn ogen totaal de verkeerde kant op gaat. Zelfs de special effects, waar ik meestal best gek op ben, zeker bij het occulte, konden de film ook niet maar een beetje redden. Het spannends waren de eerste 10 min. Voor deze film moest ik de acceptatie graad zelfs behoorlijk ver onder nul zetten, en zelfs dat was niet genoeg. Ok ok, dan móet je die ook niet de avond voor the fellowship kijken. over twee uiterste gesproken... En drie avonden ervoor keek ik nog The Rock, die ondanks ik hem al gezien had, mij toch weer postief verraste. Kijk dat is pas Nicolas Cage.

    Season of the Witch, Als liefhebber van het Ocullte en duistere een vet gemiste kans. Heb je deze film. Kijk de eerste 10 minuten en verzin er zelf verder een verhaal bij.

    PS: Ik vind dat als men een film vermeld men er best enige toelichting bij mag verstrekken, zodat men snpa waarom en waarop het gebaseerd is. Want over smaak valt niet te twisten.
    Daarom wil ik dus wel weten waarom ik Suckerpunch bijvoorbeeld moet mijden.

    De kont van pearlman of cage??

  19. #119
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, dat doet mijn telefoon, die gaat soms zelf woorden bedenken. Maar als ik eerlijk antwoord moet geven waren er totaal geen achterwerken die interessant zijn om te vermelden. Best Jammer, want dat is tevens wat ik bedoelde met dat de film een totaal verkeerde kant op gaat.
    Zal het even aanpassen..., want ik zit nu weer achter een wc, sjonge jonge, PC, PC
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Voor mij: The Tree of Life
    Dit is het waarschuwingen topic. Hier kun je het aanrader-van-de-maand topic vinden.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dit is het waarschuwingen topic. Hier kun je het aanrader-van-de-maand topic vinden.
    Jep, maar daar hoort deze film imo niet thuis

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    PS: Ik vind dat als men een film vermeld men er best enige toelichting bij mag verstrekken, zodat men snapt waarom en waarop het gebaseerd is. Want over smaak valt niet te twisten.
    Daarom wil ik dus wel weten waarom ik Suckerpunch bijvoorbeeld moet mijden.
    +1

    En daarbij nog de vraag welke versie van Sucker Punch geld de waarschuwing.

    Hier en daar merk ik op dat Extended Cut beter bevalt, zoals b.v. bij Movie Censorship

    The bottom line is that the Extended Cut is the better version and should be prefered.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    +1

    En daarbij nog de vraag welke versie van Sucker Punch geld de waarschuwing.

    Hier en daar merk ik op dat Extended Cut beter bevalt, zoals b.v. bij Movie Censorship

    The bottom line is that the Extended Cut is the better version and should be prefered.
    Crap blijft crap. Dus dit is Extended Crap.
    Toen ik de trailer zag, dacht ik....dit wil ik zoooo niet zien.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  24. #124

    Standaard

    Misschien is het slim om in bij alle genoemde titels in de openingspost ook de IMDb score te zetten zodat we ook een verbelijk hebben met een wel (enigzinds) serieuze beoordelingssite.
    Het zou jammer zijn als mensen bijvoorbeeld Kick Ass, Inception, en Tree Of Life gaan mijden als de pest omdat er hier een onverlaat is die de film niks vondt. (Gelieve het woord onverlaat niet te persoonlijk nemen )
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Toen ik de trailer zag, dacht ik....dit wil ik zoooo niet zien.
    Je kan geen een film beoordelen op basis van een trailer van ± 2 min tov de Extended Cut van 127 min.

Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •