Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 427 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    The Last Airbender
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Geen slechte films voor mij. District 9 en Lakeview Terrace vond ik tegenvallen, maar zeker geen slecht films waarvoor ik mensen moet waarschuwen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #78

    Standaard

    New Kids Turbo.

    Eersteklas rommel! Het idee leek zo leuk, maar een film maken van een de Maaskantjes viel me zwaar tegen. Gewoon allemaal niet leuk genoeg. Enige moment dat ik kon lachen was bij het zien van Hans Teeuwen. En zijn rol is piepklein.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    New Kids Turbo.

    Eersteklas rommel! Het idee leek zo leuk, maar een film maken van een de Maaskantjes viel me zwaar tegen. Gewoon allemaal niet leuk genoeg. Enige moment dat ik kon lachen was bij het zien van Hans Teeuwen. En zijn rol is piepklein.
    Helemaal mee eens. Wat een prul.

  5. #80

    Standaard

    Mijn laagste cijfer deze maand was een 7.8, dus ik heb ook geen waarschuwing. Topmaandje.

  6. #81

    Standaard

    Ook deze maand weer behoorlijk wat drollen gezien. Lange tijd stond AVPR: Aliens vs Predator - Requiem aan kop maar uiteindelijk was het What Goes Up die met vlag en wimpel de drol van april mag genoemd worden.

  7. #82

    Standaard

    Bij mij staat toch echt The Sorcerer's Apprentice en Kick-Ass bovenaan slechtste films ever!

  8. #83

    Standaard

    Twisted Paths niet aan beginnen....

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Bij mij staat toch echt The Sorcerer's Apprentice en Kick-Ass bovenaan slechtste films ever!
    Welke was het ergst? De anderen toegevoegd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #85

    Standaard

    Ik denk dat ik van de 2 kick ass het ergste vond, daar zat totaal geen humor of spanning in, Sorcerer's apprentice vond ik eerder doodsaai en irritant

  11. #86

    Standaard

    Staat genoteerd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik denk dat ik van de 2 kick ass het ergste vond, daar zat totaal geen humor of spanning in
    kick ass is opzich ook een serieuze film

  13. #88

    Standaard

    geen wonder, maakt ook niet uit, ik kon iig niet van de film genieten, hij was dubbel zo irritant als apprentice

  14. #89

    Standaard

    dan negeer ik bij deze waardeloze topic...
    Daybreakers
    Inception
    I love you Philip Morris
    Låt den Rätte Komma In
    Kick-Ass

    het zal wel weer smaak zijn... ahuhmm maar op deze manier onthoud je filmfans van een paar juwelen

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dan negeer ik bij deze waardeloze topic...
    Daybreakers
    Inception
    I love you Philip Morris
    Låt den Rätte Komma In
    Kick-Ass

    het zal wel weer smaak zijn... ahuhmm maar op deze manier onthoud je filmfans van een paar juwelen
    Helemaal mee eens. Als dit soort titels al in dit topic verschijnen, dan heeft dit topic weinig zin
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #91

    Standaard

    Tja, hier is direct vanaf het begin over gediscussieerd en het lijkt me dan ook voor iedereen verstandig om dit topic met een weloverwogen blik te bekijken.

  17. #92

    Standaard

    Hetzelfde kan ook over het aanrader topic gezegd worden. Vandaar dat een korte toelichting ook gewenst is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    The Last Airbender
    Oeh ja daar ben ik het echt volledig mee eens...

    Mja dit topic, het idee is leuk maar het zou eigenlijk handig zijn (hoewel ondoenlijk en niet bij te houden) als mensen zouden kunnen stemmen op genoemde titels.
    Iedereen kan wel een willekeurige titel de digitale ether in slingeren maar of ie dan daadwerkelijk op de 'waarschuwingslijst' hoort te staan valt soms te betwijfelen. Eén enkele mening vind ik niet genoeg.

    Kick-Ass en Inception horen hier wat mij betreft allesbehalve thuis. Daybreakers vond ik bovengemiddeld, Låt den Rätte Komma In erg mooi.
    Dus héél geloofwaardig is dit topic nog niet, wat mij betreft.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #94

    Standaard

    ach smaken/voorkeuren verschillen gelukkig
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #95

    Standaard

    laat films dan bij 10 stemmen in de lijst zetten, iedere 2 of 3 dagen een film en dan krijgt iedereen tijd om een ja of nee te geven

  21. #96

    Standaard

    Dus dan zouden we dat ook moeten doen bij het aanraders topic. Smaken verschillen tenslotte. Dit topic dient er gewoon voor om mensen die een film gezien hebben die ze slecht vonden, om mensen daarvoor te waarschuwen met een korte toelichting. Smaken verschillen en, mits goed onderbouwd, mogen mensen Mulholland Drive best saai vinden, of Lost in Translation traag. Daar kan dan een leuke discussie uit ontstaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dus dan zouden we dat ook moeten doen bij het aanraders topic. Smaken verschillen tenslotte. Dit topic dient er gewoon voor om mensen die een film gezien hebben die ze slecht vonden, om mensen daarvoor te waarschuwen met een korte toelichting. Smaken verschillen en, mits goed onderbouwd, mogen mensen Mulholland Drive best saai vinden, of Lost in Translation traag. Daar kan dan een leuke discussie uit ontstaan.
    Mja ik weet niet; ik vind er een verschil in zitten als je uit enthousiasme een film aanraadt waar je erg blij van wordt, oftewel uitgaat van het positieve (waarop een ander vervolgens ook kijkt en het mogelijk al dan niet met je eens is), of dat je juist een film afraadt waardoor mensen misschien juist een erg mooie film missen, waarbij je uitgaat van het negatieve... Enig idee wat ik bedoel?

    Affijn, de conclusie blijft: vorm je eigen oordeel
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  23. #98

    Standaard

    Je kan het ook omdraaien. Het gaat immers beide kanten op. Zo heb ik in mijn enthousiasme Lost in Translation (één van mijn favoriete films) aangeraden aan twee van mijn vrienden die destijds plannen hadden om naar Japan op vakantie te gaan (ging helaas niet door vanwege de aardbevingen). Die vonden er echter geen reet aan. Saai, sloom, er gebeurde niets en ze zeiden nog net niet dat het een verspilling van de tijd is geweest. Een film die ze dus liever had gemist.

    Dus ik sluit me aan bij je conclusie. Vorm je eigen oordeel. Maar dat betekend natuurlijk niet dat je dit soort lijstjes niet kunnen gebruiken bij het ontdekken van pareltjes of bij het waarschuwen voor gedrochten. Dat dat voor iedereen anders is laat whatiwatch wel zien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #99

    Standaard

    Als men hier op het forum 'I love you Philip Morris' al een juweel gaat vinden...

  25. #100

    Standaard

    Geen echte afraders. La vita è bella was hard op weg, maar het gedeelte in het kamp kon het nog redden. No Ordinary Trifle was ook minder, maar dankzij het goede spel van Scott en Forlani wist ook deze me aan het einde nog wel te bekoren, dus geen waarschuwingen voor mij deze maand.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •