Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 427 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    The Last Temptation of Christ (Martin Scorsese, 1988)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Een slecht Scorsese? Bestaan die?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Een slecht Scorsese? Bestaan die?
    Het is voor mij ook de eerste, ik ging er juist met veel plezier in, als in: Deze Scorsese ken ik nog niet. Maar bah, wat een baggerzooi...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Whip It
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Hoewel ik Attenberg wou tippen ga ik op het laatste moment voor Zus & zo van Paula van der Oest.

  6. #56

    Standaard

    Phileine zegt sorry

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    The Last Temptation of Christ (Martin Scorsese, 1988)


    Zo zie je maar dat over smaak niet te twisten valt, maar het doet pijn dat deze film gelijkgesteld wordt met prullen als Beowulf & Grendel en Home Alone 4...

    The last temptation is een van de mooiste films ooit in mijn ogen. Maar het is wel een film die voorkennis vereist, want met de verregaande secularisering is er natuurlijk niemand meer die snapt wat het thema van de film is. Scorcese's katholieke achtergrond maakt de film nog eens extra bijzonder.
    Laatst aangepast door Oakey : 03-04-2011 om 21:18

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Gelukkig heb ik van dit lijstje pas 1 film gezien en die was goed. Misschien niet zo goed als de hype deed vermoeden maar goed wel.

    Mijn waarschuwing Snakes on the plane, we hebben de film na 25 min doorgespoeld naar het einde. en de laatste 5 minuten nog even gekeken.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Een slecht Scorsese? Bestaan die?
    Gangs of New York.......wat een slaapverwekkende film zeg.

  11. #61

    Standaard

    I love you Philip Morris.

    Na 40 minuten afgezet eergisteren.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vampire hunter d Bekijk bericht
    gangs of new york.......wat een slaapverwekkende film zeg.
    -1

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    -1
    Ja maar je kan toch niet zeggen dat ie niet goed gemaakt is? Er zit een verschil tussen wat echt niet goed is en wat gewoonweg niets voor jou (of mij) is.

  14. #64

    Standaard

    Only The Brave (Blu Ray), een low budget oorlogsfilm die zeer pover gefilmd is maar bevat wel een aardige cast met bekende Japans Amerikaanse acteurs. Deze film heb ik met half oog bekeken en was blij toen hij afgelopen was.

    The Pilot (DVD), een Italiaanse (anti)oorlogsfilm die waarschijnlijk als TV film bedoeld is, kon mij totaal niet boeien en heb ik na een uurtje uitgezet.


  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ja maar je kan toch niet zeggen dat ie niet goed gemaakt is? Er zit een verschil tussen wat echt niet goed is en wat gewoonweg niets voor jou (of mij) is.
    Een groot probleem van deze film is ook Daniel Day-Lewis. Hoezo overdreven acteren ? Vreselijk om te zien.

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Only The Brave (Blu Ray), een low budget oorlogsfilm die zeer pover gefilmd is maar bevat wel een aardige cast met bekende Japans Amerikaanse acteurs. Deze film heb ik met half oog bekeken en was blij toen hij afgelopen was.
    Helemaal mee eens, heb deze in maart ook gezien. Vaak had 'k iets van, wat zit 'k hier nu te kijken naar verfilming van het spel Call of Duty of zo, zeker in het begin

    Boeiend verhaal nochtans waar echt véél meer mee te doen was, jammer een verloren kans.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mijn waarschuwing Snakes on the plane, we hebben de film na 25 min doorgespoeld naar het einde. en de laatste 5 minuten nog even gekeken.
    Die had je op pagina 1 ook opgegeven, maar ik zie hem niet op WiW staan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Only The Brave (Blu Ray), een low budget oorlogsfilm die zeer pover gefilmd is maar bevat wel een aardige cast met bekende Japans Amerikaanse acteurs. Deze film heb ik met half oog bekeken en was blij toen hij afgelopen was.

    The Pilot (DVD), een Italiaanse (anti)oorlogsfilm die waarschijnlijk als TV film bedoeld is, kon mij totaal niet boeien en heb ik na een uurtje uitgezet.
    Welke kan ik voor je noteren?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, heb deze in maart ook gezien. Vaak had 'k iets van, wat zit 'k hier nu te kijken naar verfilming van het spel Call of Duty of zo, zeker in het begin

    Boeiend verhaal nochtans waar echt véél meer mee te doen was, jammer een verloren kans.
    Kan ik die voor jouw dan ook op de lijst zetten .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Kan ik die voor jouw dan ook op de lijst zetten .
    Ja doe maar, geef niet vaak een lage quotering in WiW maar deze kreeg toch maar een 4,5
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #69
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #70

    Standaard

    Maar die is nog van vorig jaar. Dat is niet van de afgelopen maand.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #71

    Standaard

    Area 51

    http://www.imdb.com/title/tt1519461/

    Bespaar je de moeite. Dit valt in dezelfde categorie als die andere nonsense film over een megashark en een gigantische octopus.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Area 51

    http://www.imdb.com/title/tt1519461/

    Bespaar je de moeite. Dit valt in dezelfde categorie als die andere nonsense film over een megashark en een gigantische octopus.

    Je imdb link klopt niet, dit een totaal andere film zijn namelijk deze:

    http://www.imdb.com/title/tt1629439/

  23. #73

    Standaard

    Ik moet dan toch zeggen: Kees de Jongen
    verplicht moeten zien met CKV maar wat is de film slecht zeg. Enorm overdreven en enorm slecht geacteerd. Theo Maassen kan gewoon veel beter enorm jammer. En ja hij wint ook de prijs voor slechtste CGI ooit maar wat wil je ook als je bedenkt dat het een NL-film is die voor een scheet en drie knikkers gemaakt is.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Je imdb link klopt niet, dit een totaal andere film zijn namelijk deze:

    http://www.imdb.com/title/tt1629439/
    Klopt helemaal. Ik was er al niet zeker van. Thanks!

  25. #75

    Standaard

    the Resident
    slaapverwekkende film, die zogenaamd heel erg spannend is..., met o.a.Hillary Swank en Jeffrey Dean Morgan.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •