Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 427 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Limitless. Film heeft zeker potentie, maar weet de balans tussen slimmigheden, clichés en over de top niet te vinden.

  2. #252

    Standaard

    weer 2 titels die hier niets te zoeken hebben......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mr. Popper's Penguins (2011)
    Deze ken ik niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Limitless. Film heeft zeker potentie, maar weet de balans tussen slimmigheden, clichés en over de top niet te vinden.
    Je geeft de film een 6,9 en plaatst hem hier, dat begrijp ik niet helemaal.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    weer 2 titels die hier niets te zoeken hebben......
    Limitless iig...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je geeft de film een 6,9 en plaatst hem hier, dat begrijp ik niet helemaal.
    Ik geef ook een beetje op een vreemde manier cijfers, waarbij een 6.9 bij mij een tegenvaller(tje) is. Hij viel in ieder geval nogal tegen t.o.v. mijn verwachtingen, dus daarom post ik hem hier.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Deze ken ik niet.
    Staat gewoon exact zo gespeld op IMDB.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Daar bedoelde ik mee dat ik hem niet gezien heb, maar dat was voor jou dus niet duidelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik geef ook een beetje op een vreemde manier cijfers, waarbij een 6.9 bij mij een tegenvaller(tje) is. Hij viel in ieder geval nogal tegen t.o.v. mijn verwachtingen, dus daarom post ik hem hier.
    Tja, op deze manier is een 8.3 een ruime voldoende en een 9.8 een leuke film.

  8. #258

    Standaard

    Ik snap dat je chargeert met je opmerking, maar het slaat nergens op. Een 6.9 blijft nog altijd een 6.9 toch? Net geen zeven, wat ook weer een symbolische waarde heeft. Ik kraak de film ook nergens volledig af en de film heeft zijn momenten (ik heb me er aardig mee vermaakt met het verstand zo laag mogelijk), maar gezien het potentieel van de film en enkele tegenvallende dingen (de clichés in het laatste uur/halve uur en de niet geheel overtuigende Cooper) zijn voor mij genoeg reden hier een waarschuwing van te maken.

  9. #259

    Standaard

    Maar misschien wordt het eens tijd dat je een échte slechte film gaat zien zodat je in de toekomst het verschil ziet tussen een slechte, middelmatige en goede film.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En waarom geef je hier een waarschuwing voor?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy
    Ik snap dat je chargeert met je opmerking, maar het slaat nergens op. Een 6.9 blijft nog altijd een 6.9 toch? Net geen zeven, wat ook weer een symbolische waarde heeft. Ik kraak de film ook nergens volledig af en de film heeft zijn momenten (ik heb me er aardig mee vermaakt met het verstand zo laag mogelijk), maar gezien het potentieel van de film en enkele tegenvallende dingen (de clichés in het laatste uur/halve uur en de niet geheel overtuigende Cooper) zijn voor mij genoeg reden hier een waarschuwing van te maken.
    Het 'nut' van dit topic was langer duidelijk, maar als hier dan ook films geplaatst worden die je eigenlijk een ruime voldoende geeft, dan houdt het volgens mij op .

    Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

  11. #261

    Standaard

    Het is toch ook geen verplichting om elke maand een titel te noemen?? Heb je een maand geen echt slechte films gezien...dan post je toch gewoon niets.....

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Maar misschien wordt het eens tijd dat je een échte slechte film gaat zien zodat je in de toekomst het verschil ziet tussen een slechte, middelmatige en goede film.
    Waarom, omdat jij vindt dat ik geen onderscheid kan maken tussen slechte en goede films op basis van hoe ik op geheel subjectieve wijze films cijfers geef? Die cijfers zijn een mindere afspiegeling van mijn mening dan de sterren die ik een film geef of hoe ik een film beschrijf. Ik ben eenmaal ooit begonnen met deze manier van becijferen op wiw en daar houd ik gewoon aan vast.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het 'nut' van dit topic was langer duidelijk, maar als hier dan ook films geplaatst worden die je eigenlijk een ruime voldoende geeft, dan houdt het volgens mij op .

    Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
    Je hebt gelijk, maar ik heb de film hier geplaatst omdat ik hem niemand aan zou raden. Het is dus niet dat ik hier maandelijks moet posten zoals onder jouw gepost wordt (anders had ik dat ook maandelijks gedaan), maar omdat ik de film anderen afraad.
    Laatst aangepast door vinnypassy : 06-11-2011 om 12:14

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    Beide films toegevoegd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #265

    Standaard

    Ik zie dat Inception hier in de lijst staat. Deze film gisteren eindelijk eens gezien, had hem op BD gekocht en kan Christopher Nolan wel waarderen. Krijgt bovendien een 8,9 op IMDB.

    Alleen: ik vond het he-le-maal niks. Ik heb hem wel helemaal uitgekeken, omdat ik van diverse kanten had gehoord dat er wel een bijzondere clue in zat aan het eind. Maar er is helemaal niets bijzonders aan! De clue is juist datgene wat je na een kwartier in de film al verwacht...

    Bovendien vond ik het ook niet een erg onderhoudende film, eerder saai en langdradig met allerlei zogenaamde plotwendingen die eigenlijk meer plotholes zijn. Nee, dit vond ik echt zonde van de 2,5 uur kijktijd.

    Het ziet er wel mooi uit, maar waarom vindt iedereen dit zo goed? Dit trucje heb je toch al in tig films gezien? Of vindt men het uitgangspunt verrassend? Dan zou ik toch eens aanraden om Plato te lezen...

  16. #266

    Standaard

    kan er niet per een fiml een poll komen? dat er pas naar 10 dislikes de film in de boeken gaat als 'waarschuwing van de maand'?

    ik krijg steeds minder respect voor de goedkope omgang hoe hier met dergelijke films om wordt gegaan

  17. #267

    Standaard

    Ik vind het wel een leuk topic. Vooral als mensen ook hun reden voor de waarschuwing geven zie ik niet wat er mis mee is.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik snap dat je chargeert met je opmerking, maar het slaat nergens op. Een 6.9 blijft nog altijd een 6.9 toch? Net geen zeven, wat ook weer een symbolische waarde heeft. Ik kraak de film ook nergens volledig af en de film heeft zijn momenten (ik heb me er aardig mee vermaakt met het verstand zo laag mogelijk), maar gezien het potentieel van de film en enkele tegenvallende dingen (de clichés in het laatste uur/halve uur en de niet geheel overtuigende Cooper) zijn voor mij genoeg reden hier een waarschuwing van te maken.
    In het algemeen wordt een 6 gezien als een voldoende, 7 ruim voldoende, 8 goed, 9 zeer goed en 10 uitmuntend... Dus een 6,9 zie ik meer als een ruim voldoende dan een voldoende....en dus niet echt een waarschuwing... Waarschuwingen hebben bij mij een 5 of lager, alles daarboven vindt ik niet echt een waarschuwing...

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Ik vind het wel een leuk topic. Vooral als mensen ook hun reden voor de waarschuwing geven zie ik niet wat er mis mee is.
    En dit heb ik nog niet zien gebeuren, vandaar.

  20. #270
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    In het algemeen wordt een 6 gezien als een voldoende, 7 ruim voldoende, 8 goed, 9 zeer goed en 10 uitmuntend... Dus een 6,9 zie ik meer als een ruim voldoende dan een voldoende....en dus niet echt een waarschuwing... Waarschuwingen hebben bij mij een 5 of lager, alles daarboven vindt ik niet echt een waarschuwing...
    Waarschuwing is ook een groot woord. Noem het een headsup, zodat je zelf kunt beslissen of je hem op basis daarvan wel of niet moet gaan kijken/kopen. Het is min of meer wel een waarschuwing maar dat klinkt zo definitief.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    kan er niet per een fiml een poll komen? dat er pas naar 10 dislikes de film in de boeken gaat als 'waarschuwing van de maand'?

    ik krijg steeds minder respect voor de goedkope omgang hoe hier met dergelijke films om wordt gegaan
    Volgens is dit idee al gepost. Het is niet haalbaar, omdat de lijst dan blanco blijft. Gezien het aantal posts hier (die daadwerkelijk een waarschuwing betreffen) zal het aantal van 10 zelden tot nooit gehaald worden.

    Sneaker heeft het aantal erachter gezet hoe vaak een film genoemd is.

  22. #272

    Standaard

    Ik zie liever een blanco lijst, dan wanneer ik lijst moet zien met Lat den Ratte Komma en Kick-Ass bv.

  23. #273

    Standaard

    Tegenvaller van de maand zou een betere titel zijn voor dit topic, vooral het " Dus welke films moet iedereen mijden als de pest." in de openings post gaat volledig over de top.

    Tegenvaller van de maand voor mij was: The Other Guys.
    Ik had er al niet veel van verwacht en ben ook al door andere gewaarschuwd maar toch had ik hem dus gekocht.
    Flauwe amerikaanse soetsappige humor en irritante hoofdrolspelers,... met name Ferrell. de aanwezigheid van Dwayne Johnson en Samual L. Jackson stelt al helemaal niks voor en daar had ik juist nog wel wat van gehoopt in de deze film
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Ik zie liever een blanco lijst, dan wanneer ik lijst moet zien met Lat den Ratte Komma en Kick-Ass bv.
    Dan kijk je simpelweg niet meer in dit topic, het is heel makkelijk .

  25. #275

    Standaard

    Fast Five.

    Mijn hemel, wat een onzin.

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •