Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 427 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    De minste die ik deze maand heb gezien is The Grey (2012) die ik een 5 heb gegeven, maar een echte waarschuwing gaat te ver.

  2. #377

    Standaard

    Wat vond je er dan zo slecht aan? Vond dat juist één van de betere films van de maand waar eens een keer niet de actie centraal staat maar het 'existentiële' levensdrama.

  3. #378

    Thumbs down

    Amsterdam Heavy
    Gewoon een hele slechte film en een waardeloze dvd/blu-ray release.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat vond je er dan zo slecht aan? Vond dat juist één van de betere films van de maand waar eens een keer niet de actie centraal staat maar het 'existentiële' levensdrama.
    Het simpele verhaal is in principe geen probleem; er zijn genoeg geweldige films met een simpel verhaal. De standaardrollen die de overlevenden innemen (de angstige, de stoere enz): ook geen probleem. Voorspelbaarheid maakt geen slechte film.

    De poging om de film meer diepgang te geven d.m.v. bijvoorbeeld de flashbacks en de soorten 'levensvragen' mislukte wel volkomen bij mij; ik vond het meer irritant dan diepgaand. Neeson was niet echt slecht, maar speelde meer op de automaat.
    Het allergrootste probleem was: het boeide mij allemaal niet. Ik gaf niets om de karakters. Weer eentje dood? Gaap, geeft niets.
    Als je tussentijds een paar keer checkt hoe lang de film nog duurt, dan krijgt de film van mij geen voldoende.

  5. #380

    Standaard

    Toegevoegd, mijn waarschuwing is Scooby-Doo, met Journey 2: The Mysterious Island als een slechte tweede. Ik had nauwelijks een Scooby Doo idee. Het was allemaal zo overdreven met een belachelijk subplotje over een oud lid van de gang, dat de groep uit elkaar viel en dat er niets menselijks achter zit. Het was gewoon geen Scooby-Doo en het was allemaal irritant, overdreven en over the top. Nee, ik kon er niets mee. De sequel was overigens al iets beter en leuker, maar nog steeds geen hoogvlieger.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #381

    Standaard

    Voor mij is dat toch echt Immortals... Een over-bombastische leeghoofdige geweldsorgie met de emoties van een zak aardappelen..... Nee, Singh heeft zich hier echt duidelijk op verkeken vind ik. Zijn beste vind ik nog steeds The Fall met echt een hartverwarmend verhaal. Voor prehistorisch Romeins/Grieks geweld zet ik wel 300 op.

  7. #382

    Standaard

    The Green Hornet (Michel Gondry, 2011) Had best wat kunnen worden, een super-hero film van Michel Gondry. Helaas een behoorlijke tegenvaller.

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het simpele verhaal is in principe geen probleem; er zijn genoeg geweldige films met een simpel verhaal. De standaardrollen die de overlevenden innemen (de angstige, de stoere enz): ook geen probleem. Voorspelbaarheid maakt geen slechte film.

    De poging om de film meer diepgang te geven d.m.v. bijvoorbeeld de flashbacks en de soorten 'levensvragen' mislukte wel volkomen bij mij; ik vond het meer irritant dan diepgaand. Neeson was niet echt slecht, maar speelde meer op de automaat.
    Het allergrootste probleem was: het boeide mij allemaal niet. Ik gaf niets om de karakters. Weer eentje dood? Gaap, geeft niets.
    Als je tussentijds een paar keer checkt hoe lang de film nog duurt, dan krijgt de film van mij geen voldoende.
    Even voor de goede orde iedereen was bang of ben je de kampvuurscène alweer vergeten. En de stoere / slechterik maakte een geloofwaardige karakterontwikkeling door. Nu ga ik hier niet alles verdedigen wat jij schrijft maar ik was erg te spreken over de 'diepgang' die meeste Hollywoodfilms ontbreken.

    De flashbackscènes maar vooral de 'geloofsvragen' die de film durft te stellen vond ik erg gedurfd. Daarbij vond ik de muziek erg ge(s)laagd:

    http://www.youtube.com/watch?v=cL26D...eature=related

    En het open einde zorgde voor veel bioscoopbezoekers de druppel die de emmer deed overlopen.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Even voor de goede orde iedereen was bang of ben je de kampvuurscène alweer vergeten. En de stoere / slechterik maakte een geloofwaardige karakterontwikkeling door. Nu ga ik hier niet alles verdedigen wat jij schrijft maar ik was erg te spreken over de 'diepgang' die meeste Hollywoodfilms ontbreken.

    De flashbackscènes maar vooral de 'geloofsvragen' die de film durft te stellen vond ik erg gedurfd. Daarbij vond ik de muziek erg ge(s)laagd:

    http://www.youtube.com/watch?v=cL26D...eature=related

    En het open einde zorgde voor veel bioscoopbezoekers de druppel die de emmer deed overlopen.
    Ik heb totaal geen moeite met open eindes: Take Shelter en Another Earth heb ik dit jaar bijvoorbeeld een 9 gegeven .
    Verder kan ik helaas weinig toevoegen wat betreft jouw reactie, wat nog niet in mijn eerdere post staat.

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    The Green Hornet (Michel Gondry, 2011) Had best wat kunnen worden, een super-hero film van Michel Gondry. Helaas een behoorlijke tegenvaller.
    Ik had je nog zo gewaarschuwd...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #386

    Standaard

    De maand is nog niet afgelopen, maar slechter dan deze zie ik ze niet meer deze maand.

    The Darkest Hour (2011) 3/10

    De slechtste film die ik dit jaar heb gezien.
    Acteurs zijn bedroevend, met Minghella als dieptepunt, en dat zegt wat met al die Russen die tenenkrommend zijn..... Alleen Hirsch houdt zich met moeite staande, maar die heeft een speciaal plekje bij mij na het sublieme Into the Wild .

    Het leek nog redelijk in het begin, maar och, wat zakt het daarna in....
    Geen chemie tussen de spelers, dodelijk saai, ongeloofwaardige rollen. En dan beschouw ik mijzelf toch wel als een sci-fi liefhebber .
    Ik geef nog een paar punten voor het effect als een alien ze aanraakt , maar dat is het.
    Positief punt: hij is niet lang qua speelduur.

    Overslaan als je kan!

  12. #387

    Standaard

    Zeker niet veel films gezien? haha. Maar de film valt inderdaad zwaar tegen, had er veel meer van verwacht. Heeft zijn momenten en is enkel te pruimen voor de sf addict. Ik hou het op een 5+
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zeker niet veel films gezien? haha. Maar de film valt inderdaad zwaar tegen, had er veel meer van verwacht. Heeft zijn momenten en is enkel te pruimen voor de sf addict. Ik hou het op een 5+
    Dat valt wel mee .
    Al is 'veel' een relatief begrip , vergeleken met iemand als Brakhage heb ik er niet veel gezien.

  14. #389

    Standaard

    Haywire

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #390

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Haywire
    +1

  17. #392

    Standaard

    -1
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #393

  19. #394

    Standaard

    -3
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #395

    Standaard

    Als het dan niet om verkeerd geluid, ratio of beeld gaat maar blijkbaar om persoonlijke voorkeur lust ik er ook wel een......

    Nova Zembla....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #396

    Standaard

    Beide toegevoegd. Mijn waarschuwing is Day of the Dead. De remake uit 2008. Wat een drama. Dat ze daar de naam van de klassieker van Romero voor durfden te gebruiken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #397

    Standaard

    Geen waarschuwingen voor mij. Battleship vond ik het minste, maar door de actiescenes nog wel vermakelijk genoeg.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #398

    Standaard

    John Carter

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #399

    Standaard

    Brighton Rock. Vlees noch vis.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #400

    Standaard

    Mijn waarschuwing van de maand is Anniliation Earth. Wat een dramatisch slechte film. Matige effecten, onzinnige bijverhaallijntjes die niets toevoegen en nergens uitgewerkt worden (of eindigen), slechte acteurs (no way that die twee dames in het team lid van het onderzoeksteam zijn) en Marina Sirtis is zwaar irritant. Dan is er ook nog een belachelijk einde en heb ik mijn waarschuwing van de maand te pakken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •