De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Vuurwerk

  1. #1

    Standaard Vuurwerk

    En mensen, laten jullie nog een paar leuke Blu Ray boxen de lucht in gaan vandaag?

    Maw: koop je nog vuurwerk?

  2. #2

    Standaard

    Nee, geldverspilling.. daar kan ik heel wat leukere dingen van doen

  3. #3

    Standaard

    Ik ben ook geen vuurwerk type en als dat wel zo was dan zit het geld al weer in al die BD's die ik de laatste tijd besteld heb
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Vuurwerk is mooi om naar te kijken, maar ik kan er geen geld aan spenderen.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb dit jaar voor ong. 130,- gekocht. Dat is incl. het vuurwerk voor het het kinderuurtje dat we altijd organiseren in de buurt.

    Allemaal sier. Hoort er een beetje bij. En denk er ook niet over na wat ik er allemaal voor had kunnen kopen want dan moet je er niet aan beginnen, denk ik maar.

    Potten van 120,- per stuk, zoals een maat van me ieder jaar koopt gaan me wel te ver.

  6. #6

    Standaard

    Als ik dan hoor dat mensen voor honderden euro's de lucht in laten gaan, dan denk ik weleens: zijn dat dezelfde mensen die zo klagen dat het leven zo duur geworden is??

    Voor mezelf vind ik dat siervuurwerk best mooi om naar te kijken. Dat knalvuurwerk mogen ze van mij best op oudjaarsdag pas verkopen en dan meteen 1 januari kappen met afsteken. En laat dan degenen die er zon troep van maken het ook opruimen! Superirritant vooral als er weer eens van die kids rotjes lopen te gooien voor de wielen van onschuldige voorbijgangers.

  7. #7

    Standaard

    Heb voorgaande jaren altijd vuurwerk gekocht. Dit jaar voor het eerst niet. Kan mijn geld wel beter gebruiken met een kleine van 5 maanden. Ik vond het er ook altijd bij horen, maar soms liggen je prioriteiten gewoon ergens anders
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Vanaf de 7e etage is het heerlijk genieten van het vuurwerk van mijn stadgenoten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    In het zuidoosten zullen we niet veel van het vuurwerk kunnen zien, denk ik. Het is hier behoorlijk mistig.

  10. #10

    Standaard

    Vannacht wel eens kijken wat er nog de lucht in gaat..

    Zelf geef ik er niets aan uit, heb dan wel een excuus om wat meer geld aan dvd's, cd's en blu-rays uit te geven.

    Een mooi siervuurwerk kan wel heel mooi zijn om aan te zien.

    De idioten die overdag alleen maar mensen willen laten schrikken met hun knallen mogen ze van mij opsluiten (helaas is ons hondje er niet meer, maar dat was altijd een drama, want die wou in deze weken nooit naar buiten door alle geknal).

    Maar als anderen er geen last van hebben, dan mag van mij iedereen knallen en afsteken tot ze omvallen.

    Ik ken mensen die honderden euro's aan het spul besteden, maar die vinden mij getikt omdat ik een paar duizend films in de kasten heb staan.
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #11

    Standaard

    Derde jaar op rij dat de mist roet in het eten gaat gooien. Straks met de kruitdampen zie je helemaal niets meer
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Vind het siervuurwerk mooi om te zien maar heb helemaal niets met de enorme knallen die hier in de straat al enkele dagen worden afgestoken. Weet niet hoe ze zo vroeg aan hun vuurwerk komen (over van vorig jaar?), maar het zijn altijd dezelfde gastjes die het leuk vinden om met een enorm bedrag inkopen te doen om het vervolgens vooral naar elkaar te gooien.

    Persoonlijk geef ik niets uit, dit jaar een huis gekocht en de game- en blu-ray collecties gaan toch echt voor op het vuurwerk, dat kijk ik wel af van de buren.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb in mijn leven nog nooit vuurwerk gekocht. Dat geknal vind ik persoonlijk verschrikkelijk, maar ook het zogenaamde siervuurwerk heeft me nooit weten te boeien. Het weerhoudt me er meestal van om op oudejaarsdag/avond naar buiten te gaan, al is het het ene jaar erger dan het andere. Zoals in verschillende andere landen oud en nieuw wordt gevierd lijkt me ideaal. Er wordt geen vuurwerk verkocht aan consumenten, daarentegen is in een aantal grote steden een professionele vuurwerkshow. Het scheelt een hoop geknal, ergernis, stank en rotzooi.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #14

    Standaard

    Geen rotte cent. Ik kan vuurwerk overigens eigenlijk maar alleen appreciëren als professionelen het afsteken, de gevaarlijke cocktail van vuurwerk, alcohol en testosteron zegt me echt niets.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik heb in mijn leven nog nooit vuurwerk gekocht. Dat geknal vind ik persoonlijk verschrikkelijk, maar ook het zogenaamde siervuurwerk heeft me nooit weten te boeien. Het weerhoudt me er meestal van om op oudejaarsdag/avond naar buiten te gaan, al is het het ene jaar erger dan het andere. Zoals in verschillende andere landen oud en nieuw wordt gevierd lijkt me ideaal. Er wordt geen vuurwerk verkocht aan consumenten, daarentegen is in een aantal grote steden een professionele vuurwerkshow. Het scheelt een hoop geknal, ergernis, stank en rotzooi.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen rotte cent. Ik kan vuurwerk overigens eigenlijk maar alleen appreciëren als professionelen het afsteken, de gevaarlijke cocktail van vuurwerk, alcohol en testosteron zegt me echt niets.
    Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ook nooit begrepen waarom Nederland dat weer anders moet dan dan andere landen. Als er op een strandparty doden en gewonden vallen schreeuwt iedereen moord en brand, maar met oudjaar vindt men 2 doden en meerdere zwaargewonden door vuurwerk normaal en is er niemand die roept dat deze onzin verboden moet worden. Helemaal onverantwoord dat men kinderen hiermee hun gang laat gaan in de week aanlopend op oudjaar.

    Het is net als met voetbal; het kost de samenleving klauwen met geld en veel overlast, maar omdat Henk en Ingrid ervan houden is er geen politicus die er wat aan durft te doen, en áls men er wat van zegt kun je bedreigingen en stenen door je ruit verwachten.
    Laatst aangepast door Oakey : 01-01-2011 om 23:12

  16. #16

    Standaard

    Vuurwerk afsteken? Nee dankje..... Vuurwerk is mooi om naar te kijken, maar wil je het zelf afsteken doe het dan veilig en hou rekening met anderen!!! Voor de malloten die wel denken te gaan lopen stunten, klik ff op deze link hieronder en hou dit in gedachten, Let op Schokkend!!!!!! http://www.tctubantia.nl/multimedia/...4_1336391a.jpg
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    als jullie een mortier of een flowerbed achter jullie campong zien dan piepen jullie wel anders

    vuurwerk maak je zelf mooi, net als je je computer voorziet van dure hardware of je een film met de mooiste verpakking koopt

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    vuurwerk maak je zelf mooi, net als je je computer voorziet van dure hardware of je een film met de mooiste verpakking koopt
    Ja en nee, professioneel afgestoken vuurwerk is niet te vergelijken met particulier vuurwerk.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •