De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aanschaf receiver & speakers?

    Hallo allemaal,

    Ik wil graag een receiver en speakers aanschaffen. Hier ben ik al de laatste weken mee bezig. Heb bij vrienden en winkels geinformeerd en natuurlijk diverse forums op internet bekeken.

    Budget zit tussen de 1200,- en 1300,- euro.
    Ik wil het gebruiken voor film, muziek (dance/house) en games (xbox360).

    Zelf heb ik de Yamaha RX-V667 receiver en Canton Movie CD 1000 speakers in gedachten, vooral naar aanleiding van de berichten die ik hier heb gelezen. In de winkels hier in de buurt is het helaas niet mogelijk om deze combi te luisteren.

    Wat is jullie advies/mening? Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Alhowel ik niet houd van opmerkingen als "merk X klinkt zus en merk Y klinkt zo" vind ik dit een listige combinatie.
    Ik ken Yamaha als een merk met een nogal prominent hoog, Canton idem. De kans bestaat dat je een erg fel hoog gaat krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vontrapp Bekijk bericht
    Alhowel ik niet houd van opmerkingen als "merk X klinkt zus en merk Y klinkt zo" vind ik dit een listige combinatie.
    Ik ken Yamaha als een merk met een nogal prominent hoog, Canton idem. De kans bestaat dat je een erg fel hoog gaat krijgen.
    ... of dat de auto-setup van de Yamaha dan de nodige aanpassingen moet maken om het wel mooi te laten klinken en dat dit ten koste zal gaan van de weergave-kwaliteit van de set.

    Het beste blijft nog steeds om zelf te gaan luisteren en dus niet om een set samen te stellen op basis van reviews. De beste review maak je nl. zelf.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Dank jullie wel!

    Van de week ga ik inderdaad even langs een paar winkels om zelf wat sets te beluisteren. Welke speakers zullen eventueel iets mooier klinken bij de RXV667?

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de RXV667 met de Klipisch HDT 500 aangeschaft, gister alles aangesloten en het klinkt super goed!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •