De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Blu-ray doosjes 9mm

  1. #1

    Standaard Blu-ray doosjes 9mm

    Wie weet waar ik deze doosjes kan kopen, of wie heeft er twee (onbeschadigd) voor mij?
    Worden o.a. gebruikt door Sony en Walt Disney

    Natuurlijk tegen vergoeding



  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij zijn dat alleen de dikke amaray doosjes,
    maar ik zal eens een mail droppen

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Heb de mijne bij http://www.dvddoosje.be besteld, maar dat zijn cheap Topboxes waarbij het logo is gespoten ipv zoals bij disney relief. Ik gebruik ze voor eender welk doosje kapot gaat, aangezien het maar de verpakking betreft en niet de disc zelf, maakt het niet zoveel uit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    wat je kan proberen (weet ik niet zeker) is www.opusshop.nl of www.bigdennis.nl
    Helaas niet deze

  7. #7

    Standaard

    Niemand, heb er 2 nodig

  8. #8

    Standaard

    Ik heb ze gezien bij Bol.com van Hama weet alleen niet of het de goede zijn moet je even kijken. Bij zoeken Blu-ray intikken en dan zijn ze er al.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoalebeerLOL Bekijk bericht
    Ik heb ze gezien bij Bol.com van Hama weet alleen niet of het de goede zijn moet je even kijken. Bij zoeken Blu-ray intikken en dan zijn ze er al.
    Helaas ook niet, maar toch bedankt

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    misschien een idee: probeer ebay eens, daar kom ik toevallig wel eens BR doosjes tegen

  12. #12

    Standaard

    ik heb ze bij mediamarkt Roermond zien liggen ( 3 doosjes 9mm ) 4.99 euro.

  13. #13

    Standaard

    http://www.opus.nl/Blu-Ray-Videobox-.../d/foto/12680/

    zijn dit ze ? wel 11 mm.. maar wel met het echte embleem van Blu-Ray bovenaan..

  14. #14

    Standaard

    Doosjes vervangen is lastig, ben ik ook al tegenaan gelopen.
    Ik heb op de shop van DVD.nl een paar besteld, ook dubbeldisc doosjes. Deze zijn het juiste formaat (9mm) maar de logo's zijn niet origineel. De single disc doosjes hebben een blauw etched logo, dus geen silverkleurig logo of reliëf. De dubbeldisc doosjes hebben wel een BR logo, maar niet in shiny silver helaas.
    Ook staat er een TM logo tussen op het logo, wat je op originele doosjes ook niet hebt. En de kleur is iets donkerder dan de originele doosjes. Verder prima doosjes hoor

    Ik ben recent nog in de videoland geweest (vestiging bij de Westerhaven in Groningen) en die verkopen wel de originele doosjes. Ik vermoed dat het doosjes van rentals oid zijn geweest, maar dat is op zich niet erg.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spaulding Bekijk bericht
    Doosjes vervangen is lastig, ben ik ook al tegenaan gelopen.
    Ik heb op de shop van DVD.nl een paar besteld, ook dubbeldisc doosjes. Deze zijn het juiste formaat (9mm) maar de logo's zijn niet origineel. De single disc doosjes hebben een blauw etched logo, dus geen silverkleurig logo of reliëf. De dubbeldisc doosjes hebben wel een BR logo, maar niet in shiny silver helaas.
    Ook staat er een TM logo tussen op het logo, wat je op originele doosjes ook niet hebt. En de kleur is iets donkerder dan de originele doosjes. Verder prima doosjes hoor

    Ik ben recent nog in de videoland geweest (vestiging bij de Westerhaven in Groningen) en die verkopen wel de originele doosjes. Ik vermoed dat het doosjes van rentals oid zijn geweest, maar dat is op zich niet erg.
    Top! Dan weet ik in ieder geval dat ik ze op dvd.nl kan bestellen want heb er maar een 5tal nodig! En op andere sites betaald je dan 3euro voor 5 doosjes maar ook 10e verzendkosten :S

  16. #16

    Standaard

    Hey,

    Ook maar even mijn vraag in dit gapaste topic plaatsen

    Ik ben dus ook opzoek naar 9mm Blu-Ray doosjes,
    Maar dan niet blauw maar in de transparante uitvoering voor de 3D film uitvoeringen.
    Sommige (zoals de Samsung gratis bij de 3D TV uitvoeringen) hebben namelijk gewoon een blauw doosje.
    En ik wil de 3D Blu-Ray's graag in een aparte plank in de kast bij elkaar zetten met dus allemaal in de transparante doosjes.
    Zodat het er netjes uitziet zo bij elkaar

    Ik kan alleen de dikkere 15mm cases vinden,
    Maar de 9mm dus helaas niet

    Dus mocht iemand hier mij mee kunnen helpen waar ik ze eventueel kan kopen,
    Dan hoor ik het zeer graag!


    Bij deze alvast bedankt, ........Greets Ferry, ...

  17. #17

    Standaard

    De 12,5mm doosjes van ELITE zijn ook nergens meer te vinden.
    Wie weet waar?

  18. #18

    Standaard

    Ik ben ook (wanhopig) op zoek naar specifiek deze Blu-Ray cases. Zie foto van "The Puma" aan het begin van deze threat.
    Iemand enig idee waar ik ze kan kopen?
    Het is een vrij normaal type case. Dit moet toch ergens verkrijgbaar zijn....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T Bekijk bericht
    Ik ben ook (wanhopig) op zoek naar specifiek deze Blu-Ray cases. Zie foto van "The Puma" aan het begin van deze threat.
    Iemand enig idee waar ik ze kan kopen?
    Het is een vrij normaal type case. Dit moet toch ergens verkrijgbaar zijn....
    Bigdennis.com....

  20. #20

    Standaard

    Ik heb hier 34 11mm doosjes liggen, singledisc, met safelock.
    Overigens heb ik ook nog 4 losse BR doosjes 11mm dik dubbeldisc + 1 losse BR doos 14mm dik singeldisc.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bigdennis.com....
    Op hun site kan ik niet de case vinden die ik zoek...

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    IwonaTec.de heft heel veel verschillende doosjes te koop. Heb ze zelf al vaak gekocht. Wordt ook snel geleverd.
    http://www.iwonatec.de/NL/NL/!/Alle%...lu-ray+Doosjes
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •