De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Les Miserables in Concert (The 25th Anniversary)

    Heeft iemand deze bluray? Kan nergens een goede review vinden. Wat is er te zeggen over beeld/geluid/performance quality?


  2. #2

    Standaard

    Deze heb ik nu sinds een weekje in huis.

    Het beeld van deze Blu Ray is erg netjes te noemen.
    Soms wel wat last van grain in de donkere gedeeltes, maar over het algemeen best spectaculair.
    Ook het geluid is erg goed (DTS HD MA 5.1 en 2.0 track).
    Het verschil in hoog en laag is goed waar te nemen.
    En laag voel je ook echt dat het laag is

    Nee ik ben er zeer tevreden over.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jkroon Bekijk bericht
    Deze heb ik nu sinds een weekje in huis.

    Het beeld van deze Blu Ray is erg netjes te noemen.
    Soms wel wat last van grain in de donkere gedeeltes, maar over het algemeen best spectaculair.
    Ook het geluid is erg goed (DTS HD MA 5.1 en 2.0 track).
    Het verschil in hoog en laag is goed waar te nemen.
    En laag voel je ook echt dat het laag is

    Nee ik ben er zeer tevreden over.
    Ah, kijk, dank! En het optreden zelf (even los van beeld- en geluidskwaliteit)?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ah, kijk, dank! En het optreden zelf (even los van beeld- en geluidskwaliteit)?
    Ik was er best over te spreken.
    Het is voor mijn gevoel wel zo, heb dan ook de 10th Anniversary op DVD, dat de 10th versie met meer gevoel wordt gespeeld.
    Als je die nog nooit gezien hebt is deze toch wel voor beeld en geluid een aanradertje.

    Het wordt allemaal wel erg goed gespeeld en gezongen, maar haalt het net niet bij de preformance van de 10th

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem binnen. Optreden is super gewoon (ik heb de 10th anniversary niet, maar is die echt nóg beter?). De toegiften met de original 85 cast zijn ook erg mooi.

    Geluid ook super, beeld vond ik hier en daar toch wel erg veel grain bevatten inderdaad. Maar desalniettemin een aanrader!
    Laatst aangepast door Oakey : 08-01-2011 om 23:40

  6. #6

    Standaard

    Is deze er misschien ook op een normale DVD versie, met Nederlandse ondertiteling? Want mijn idool (Nick Jonas) speelt hierin en ik wil deze DVD erg graag hebben.

  7. #7

    Standaard

    Volgens mij is dit een video-registratie. Die kan dus geen filmkorrel (grain) bevatten, dat is een film-chemisch verschijnsel.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robinod134 Bekijk bericht
    Is deze er misschien ook op een normale DVD versie, met Nederlandse ondertiteling? Want mijn idool (Nick Jonas) speelt hierin en ik wil deze DVD erg graag hebben.
    Nick Jonas is juist de zwakke schakel in dit concert. Wat een matige zanger zeg.

  9. #9

    Standaard

    Absoluut waar...zingt vreselijk nasaal en wordt eigenlijk compleet weggeblazen door iedereen...
    Vind het jammer dat er tegenwoordig zulke keuzes gemaakt worden alleen maar voor de gunstige verkoop van cd's en dvd's/blu-rays.
    I am fire
    I am..........Death

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Volgens mij is dit een video-registratie. Die kan dus geen filmkorrel (grain) bevatten, dat is een film-chemisch verschijnsel.
    Digital noise, wellicht?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #11

    Standaard

    Sinds gisteren een review op blu-ray.com: http://www.blu-ray.com/movies/Les-Mi.../19531/#Review
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Vreemd dat ze Samantha Barks als 'pop-star glory' zien.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Nick Jonas is juist de zwakke schakel in dit concert. Wat een matige zanger zeg.
    Ik had er nog nooit van gehoord, maar het leek mij iemand die in een boyband beter op zijn plek is. Maar het is blijkbaar een popidool.

  14. #14

    Standaard

    word dit als de musical zelf gepresenteerd? Dus met het verhaal, en evt gesproken text, of is dit echt een concert?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #15

    Standaard

    Les miserables is doorgecomponeerd (geen gesproken teksten dus), dus je krijgt sowieso het verhaal mee. De uitvoering is wel concertant.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Les miserables is doorgecomponeerd (geen gesproken teksten dus), dus je krijgt sowieso het verhaal mee. De uitvoering is wel concertant.
    Oke. er is toch ook een blu ray met de musical erop? Kan hem nergens meer vinden
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Oke. er is toch ook een blu ray met de musical erop? Kan hem nergens meer vinden

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/les-mise...624/index.html

    Heb hem hier besteld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •