Pagina 90 van 237 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 5903 worden weergegeven.
  1. #2226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb wel al positieve reviews gelezen over Forbidden Zone. Die heb ik in pre-order staan. Dus ik hoop dat deze release van Arrow wel de moeite waard is. De film is trouwens een gok, maar lijkt me een fijn hysterisch geval.
    De film staat in z'n geheel op youtube, dus je zou even kunnen kijken of het een aanschaf waard is
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2227

    Standaard



    Ice Age 3: Dawn Of The Dinosaurs (2009)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 7,5
    Beeld: 10,0
    Geluid: 10,0
    Extra's: 7,5

  3. #2228

    Standaard

    The Grey (2011)
    Liam Neeson vind ik te gek maar zelfs hij kan niets goeds toevoegen aan deze film. Vreselijk slechte en vooral ongeloofwaardige film. Gauw vergeten.
    4/10

    The Devil Inside (2011)
    Mogelijk nog slechter. Geen moment spannend of eng
    3/10

  4. #2229

    Standaard

    Kick ass:

    Leuke, originele film over superhelden, of liever gezegd hoe gewone wensen veranderen in superhelden.

    8.0

  5. #2230

    Standaard

    The Strangers (2008)

    Ik zag de film voor de 2e keer en zoals te verwachten was de beleving een stuk intenser op Blu-Ray. De beeldkwaliteit is uitstekend maar bij deze film is vooral de geluidstrack die enorm uitblinkt. Elk geluid knalt werkelijk je speakers uit wat de hele rit bijna ondragelijk spannend maakt. Erg intense film die dankzij de goede geluidstrack erg aan punten wint. Ook al had ik de film al eerder gezien, ik zat weer met zwetende handjes alsof ik alles voor het eerst beleefde. Vanaf de eerste scene is de sfeer dreigend en die sfeer blijft de gehele speelduur hangen. De 80 minuten is dan ook een prima speelduur. Erg sterke film.

    9.0

  6. #2231

    Standaard

    Helaas vond ik The Strangers een tegenvaller, leuk om te lezen dat iemand dit wel een leuke film vind. Ik vond vooral het einde een beetje abrupt en vreemd. De trailer gaf mij een hele andere indruk die de film niet waar maakte. Ik raad Grave Encounters heel erg aan..en dan vooral s'avonds kijken

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #2232

    Standaard

    Gisteren gezien:

    The Vow
    Aangezien ik een gigantisch zwak heb voor Rachel McAdams kan er bij voorbaat al weinig fout gaan. In dit voorspelbare (op waarheid gebaseerde) romantisch drama is ze dan ook opnieuw erg overtuigend als vrouw die na een auto ongeluk haar geheugen verliest en haar eigen man niet meer kent. Zowel de vrouw waar Channing Tatum`s karakter (en ik als kijker natuurlijk ook) verliefd op wordt als de vrouw die haar geheugen kwijt is zet ze goed neer.
    Over Channing Tatum gesproken: hij laat meer en meer zien toch best redelijk te kunnen acteren en niet alleen een pretty boy te zijn.
    Verder is het allemaal niet wereldschokkend en verrassend maar is het wel een aardig tussendoortje.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    The Strangers (2008)

    Ik zag de film voor de 2e keer en zoals te verwachten was de beleving een stuk intenser op Blu-Ray. De beeldkwaliteit is uitstekend maar bij deze film is vooral de geluidstrack die enorm uitblinkt. Elk geluid knalt werkelijk je speakers uit wat de hele rit bijna ondragelijk spannend maakt. Erg intense film die dankzij de goede geluidstrack erg aan punten wint. Ook al had ik de film al eerder gezien, ik zat weer met zwetende handjes alsof ik alles voor het eerst beleefde. Vanaf de eerste scene is de sfeer dreigend en die sfeer blijft de gehele speelduur hangen. De 80 minuten is dan ook een prima speelduur. Erg sterke film.

    9.0
    Helemaal mee eens. Geweldige film

  9. #2234

    Standaard

    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

    De eerste 1,5 uur is de film prima te pruimen, ik kreeg weliswaar toch wel een beetje de Indy vibe. Humor, actie en mooie locaties. Helaas zwakt de film een beetje weg na de 1,5 uur..vanwege het grote gehalte van sfx en te onlogische dingen. In mijn mening is deel 4 vooral ook op familie entertainment gericht mede doordat Mutt een grote rol in de film heeft. Verder vind ik Ford prima uit de verf komen en Blanchett speelt heerlijk alleen miste er toch een behoorlijke adventure vibe. Een film die meer potentie had kunnen krijgen..wellicht dat deel 5 alsnog oooiiit in de buurt van Raiders kan komen..6.5

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #2235

    Standaard

    Tourist Trap (1979)

    Groepje tieners krijgt autopech en....ach...vul de rest zelf maar in.

    Deze film doet een aantal dingen goed zoals een killer met creepy maskers dat doet denken aan leatherface. Ook de locaties zijn sterk; boslandschap, wassenbeeldenmuseum, oud huis. Helaas was de killer TE over-the-top. Vooral als de beste man ging ouwehoeren, was het vaak tenenkrommend. Met name door de slechte dialogen en zijn dik aangezette stem. Dat is jammer want verder heeft het alle elementen voor een geslaagde horror. Ook kakt de film op een gegeven moment wat in en lijkt de koek echt op. De psychopaat heeft verder telekinetische krachten....en da's eigenlijk ook wat overdreven.

    Zeker een leuke film maar enigszins teleurstellend omdat het in mijn ogen veel beter en enger kon. En Tanya Roberts is in deze film een behoorlijk pluspunt.

    7,2

  11. #2236

    Standaard

    The Wolfman (2010) Directors Cut

    Gezien de matige recensies en slechte score op IMDB was ik aangenaam verrast.
    Wel wat voorspelbaar en teleurstellend einde, maar het geheel is fantastisch in beeld gebracht met dito decors, goede acteerprestaties van Del Toro en Weaving.
    Ik heb dus de DC op Blu-ray gezien en misschien valt de Theatrical Cut wel tegen maar de slechte score op IMDB kan ik niet echt verklaren.

    score: 7.5
    Laatst aangepast door Frenkel : 14-05-2012 om 05:16 Reden: score toegevoegd
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #2237

    Standaard

    Ben het met je eens, maar de film is pokke traag. Had wel wat meer vaart in mogen zitten en ik vond in het algemeen de film veels te donker..het einde had in mijn mening ook wat beter uitgewerkt kunnen worden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #2238

    Standaard

    Nightmares Come at Night - Jesus Franco - 1970

    Speelduur: 83 minuten
    Gevoelsspeelduur: Lord of the Rings Trilogy....extended version

    Goed...nu weet ik het zeker, ik zal geen Jesus Franco liefhebber worden. Venus in Furs vind ik nog steeds te gek maar de rest wat ik heb gezien is meestal tergend saai....of heel slecht....of een combinatie van beiden. Deze film bestaat uit losse soft focus geschoten beelden van naakte vrouwen. Er wordt eindeloos ingezoomd op borsten en billen. Daar omheen zit een simpel verhaaltje verweven dat ondanks zijn simplisme totaal geen logica bevat. Da's allemaal niet erg, who needs logica....maar fuck....wat was dit tergend langzaam.

    Ik ben er eigenlijk nooit voor in de stemming. Ik bleef maar naar de tijd staren. Het is een film typisch voor die tijd en dat dromerige sfeertje heeft best wel wat maar 83 minuten bleek gewoon te lang. Bruno Nicolai verzorgd bij vlagen een aardige score. Dit was mijn laatste Franco die ik probeer. Geef mij Jean Rollin maar.

    4.0

  14. #2239

    Standaard

    Like Crazy (2011) 8 / 10

    Melzz heeft het hierboven over langzaam. Wees gewaarschuwd: dit is ook geen flitsende film . Als je na 20 minuten niet meer trekt, dan weet je alvast dat het tempo niet veel opgeschroefd zal worden....

    Qua verhaal moet je ook niet veel verwachten. Maar.....qua sfeer en muziek is het wel een prachtige film. En de chemie tussen Jones en Yelchin komt ook écht over.
    Je moet er zin in hebben, en er ook echt voor gaan zitten, maar dan heb je ook wat.
    En het einde is best wel onverwacht eigenlijk.....en komt dan best hard aan .

  15. #2240

    Standaard



    The Adventures Of Robin Hood (1938)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: US, met Engelse ondertitels

    Film: 8,0
    Beeld: 9,0
    Geluid: 5,5
    Extra's: 10,0

  16. #2241

    Standaard

    Contraband US versie, gave film met een zeer mooie kwaliteit.

  17. #2242

    Thumbs up

    Gisteren afgekeken:

    Game Of Thrones - Season 1
    Wat een geniale serie is dit, HBO op z`n best!! Grootse sets, een prachtige aankleding en een geweldige cast,alles klopt eraan.
    Wel duurt het een paar afleveringen voordat je, door de veelvoud aan personages, door hebt wie wie is en hoe alles in elkaar zit. Maar laat je meeslepen in deze geweldige en (vooral ook)geweldadige serie, die trouwens niet voor mensen met een zwakke maag is aan te raden, en je bent getuige van 10 uur lang top televisie.
    Kom maar door met seizoen 2!

    9,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2243

    Standaard

    This Means War (Unrated) (2012)

    Zonder enige verwachting gekeken en was aangenaam verrast, aardige doch voorspelbare aktie /romcom en bij lange niet zo slecht als bepaalde reviews doen geloven.
    Aktie is dik in orde (verwacht ook niks anders van de man van beide Charlie's Angels films) en die scene met die schilderijen en familie in het restaurant vond ik persoonlijk echt leuk.
    Alleen jammer dat ze niet wat meer gedaan hebben met hoe de twee hoofdrolspelers telkens elkaar de loef proberen af te steken, was allemaal een beetje te veel op safe gespeeld het had wel wat scherper gemogen.

    7/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  19. #2244

    Standaard

    Rituals (1977)

    Ik ben gek op het rural/backwoods/survival-genre. Rituals is een titel die ik al heel lang wilde zien en hij stelt zeker niet teleur. Je ontkomt niet aan de vergelijking met Deliverance maar deze film heeft toch een eigen karakter. Wat beide films gemeen hebben is het sterke acteerwerk. Het betreft oudere mannen die op survival gaan en dat heeft een andere dynamiek dan dronken tieners.

    Echt heel erg spannend of schokkend wordt het niet maar dat wordt gecompenseerd door het sterke acteerwerk en mooie locaties. De climax is zelfs enigszins tam. De dvd van Code Red is prima. De print bevat weliswaar vele krasjes en vlekjes en wordt op het einde ronduit vaal, maar dat draagt alleen maar bij aan de Grindhouse-feel. Ik heb me er geen moment aan gestoord. Erg goede film. Zal zeker vaker mn speler in belanden. Ik krijg helemaal zin om meer van dit soort films op te gaan zetten.

    7,8

  20. #2245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nightmares Come at Night - Jesus Franco - 1970

    Speelduur: 83 minuten
    Gevoelsspeelduur: Lord of the Rings Trilogy....extended version

    Goed...nu weet ik het zeker, ik zal geen Jesus Franco liefhebber worden. Venus in Furs vind ik nog steeds te gek maar de rest wat ik heb gezien is meestal tergend saai....of heel slecht....of een combinatie van beiden. Deze film bestaat uit losse soft focus geschoten beelden van naakte vrouwen. Er wordt eindeloos ingezoomd op borsten en billen. Daar omheen zit een simpel verhaaltje verweven dat ondanks zijn simplisme totaal geen logica bevat. Da's allemaal niet erg, who needs logica....maar fuck....wat was dit tergend langzaam.

    Ik ben er eigenlijk nooit voor in de stemming. Ik bleef maar naar de tijd staren. Het is een film typisch voor die tijd en dat dromerige sfeertje heeft best wel wat maar 83 minuten bleek gewoon te lang. Bruno Nicolai verzorgd bij vlagen een aardige score. Dit was mijn laatste Franco die ik probeer. Geef mij Jean Rollin maar.

    4.0
    Haha @ die gevoelsspeelduur!

    Ik weet wat je bedoelt maar ga de ongecensureerde versie van Faceless (1987) eens kijken, dit is misschien niet een typische echte old school Franco maar een wat meer toegankelijkere film maar nog wel lekker gory en sleazy!
    Laatst aangepast door DJR : 16-05-2012 om 19:58
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #2246

    Standaard

    Men In Black II (2002)

    Toen ik hem 10 jaar geleden voor het eerst zag vond ik hem en slecht en raar, nu heb ik me er echt wel mee vermaakt al is het verhaaltje te verwaarlozen en sommige special effects al snel door de mand vallen.
    Lekker tempo, af en toe toch wel leuke humor, Boyle zag er toen extra goed uit en aanstekend spel van Smith en Jones.

    Kom maar op met die derde!

    7/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #2247

    Standaard



    Blade Runner (1982)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL (2-disc)

    Film: 8,0
    Beeld: 9,0
    Geluid: 10,0
    Extra's: 9,0

  23. #2248

    Standaard

    Is het beeld echt mooi ala Aliens? Ik wil de Blade Runner DC nog heel graag kopen..namelijk

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #2249

    Standaard

    Intruders (2011)

    Sfeervolle sprookjesachtige horror/thriller die soms toch best creepy is, verwacht geen harde volbloed horror want dan kom je bedrogen uit.

    En die Van Houten moet weer naakt he haha...

    7/10.




    The Devil Inside (2012)


    Op sensatie belust en luidruchtig horrorwerkje in shaky cam stijl met af en toe goedkope schrikeffecten but I'm loving it, sowieso houd ik van dit soort films!

    Demonic possession icm found footage films =

    Vergeet de slechte recensies, deze film is simpel maar effectief zoals het uitstekende The Last Exorcism van twee jaar terug.

    Tip: kijk hem 's nachts in het donker met het volume zo hard als toelaatbaar is, vooral een van de latere scenes (wanneer het licht uitvalt) komt dan extra goed tot z'n recht!

    8/10.




    Quarantine (2008)


    Niks meer dan een 1 op 1 kopie van het originele Spaanse [REC] maar lang niet zo spannend, Carpenter doet het leuk en het geluid is ook top maar voor fans van de originele versie zal de film niet veel voor stellen.

    Overbodig maar toch wel aardig voor wanneer je [REC] al te vaak gezien hebt (zoals ik zelf).


    7/10.



    Claustrofobia (2011)

    Aardige doch onoriginele thriller van eigen bodem met Carolien Spoor (uit GTST, heb ik gelezen kijk het zelf niet) in de hoofdrol. Af en toe vermoeiend na de zoveelste mislukte ontsnappingspoging maar leuk voor een keer tussendoor.

    Amerikaanse remake zal niet lang op zich laten wachten denk ik...

    6/10.
    Laatst aangepast door DJR : 17-05-2012 om 10:54
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #2250

    Standaard

    Intruders (2011)
    ook gezien vond ik ook best goed.

    The Devil Inside (2012)
    Viel me wat tegen had wat anders verwacht, wat verhaal en zo, dit was meer een documentaire achtige film.Het acteren was ook niet zo goed vond ik.

Pagina 90 van 237 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •