Pagina 89 van 235 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 5873 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat zou zomaar kunnen. Op de site van de Filmtheater stond als tijdsduur 175 minuten aangegeven maar dat is dus niet waar?
    Nee, hij duurde geen 175 minuten: begon om iets na 20.00uur en was rond 23.00uur afgelopen, inclusief een pauze van ruim 20 minuten. Dus duurde hij rond de 2uur 45 minuten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2202

    Standaard

    In Time aardig filmpje met een zeer mooi kwaliteit beeld.

  3. #2203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee, hij duurde geen 175 minuten: begon om iets na 20.00uur en was rond 23.00uur afgelopen, inclusief een pauze van ruim 20 minuten. Dus duurde hij rond de 2uur 45 minuten
    Negen van de tien keer nemen bioscopen gewoon de tijd van imdb over, zonder ook maar te checken of dat overeen komt met de print die ze hebben. Dat zou Verhoeven inmiddels toch moeten weten
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #2204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Een deel is altijd afhankelijk van het materiaal waarop geschoten wordt en de omstandigheden zoals belichting ed, maar celluloid film is per definitie altijd opgebouwd uit kleine korreltjes en het zijn precies deze korreltjes die het beeld tot leven doen komen en laten ademen. DVD's waren vanwege hun lage resolutie nooit goed in staat om die korreltjes echt goed weer te geven en dat is een van de grootste voordelen van blu-ray omdat het nu wel kan en veel blu-rays er ter vergelijking met hun DVD tegenhangers veel meer uitzien als 'film' in plaats van een wat platter, digitaal aanvoelend beeld. De jaren '80 zijn nogal berucht om de kwalitatief wat mindere filmstock die meestal gebruikt werd, wat vrijwel altijd leidde tot een wat rauwer en korreliger beeld dan bijvoorbeeld tegenwoordig gebruikt wordt. Als je bijvoorbeeld naar de screenshots van Arrow´s Vamp kijkt, zie je, vooral als je ze vergroot, duidelijk de filmkorrel zitten, zoals het hoort. Bij stilstaande screens ziet het er wat vreemd uit wellicht, maar in beweging geven juist die bewegende korreltjes het beeld een natuurlijke feel. Kijk je echter naar Arrow's Phenomena dan zie je dat vrijwel alle filmkorrels digitaal zijn weggepoetst, zodat je een wellicht schoon en helder maar ook volledig dood en levensloos beeld krijgt. Kijk bijvoorbeeld maar naar het 3 na laatste screenshot, met de bij tussen de vingers - je zou daar duidelijk filmkorreltjes moeten zien dwarrelen, zoals bij 'Vamp', maar het is zo goed als schoon.

    Nadat ik Arrow's release van 'Inferno' zag had ik min of meer volledig de hoop opgegeven, want ik heb zelden zo'n spuuglelijke blu-ray gezien als die. Ik heb toen wat ophef veroorzaakt op het Arrow forum, tot het punt dat ik min of meer geband werd van dat forum, enkel omdat ik zeer gefundeerde inhoudelijke kritiek uitte. Het punt was toen een beetje dat het destijds de enige blu-ray release was en ik geen direct vergelijkingsmateriaal had, maar ik wist gewoon zeker dat het veel beter kon, iets wat de Blue Underground release later zou bewijzen. Maar goed, aangezien Arrow vaak films uitbrengt die door niemand anders worden uitgebracht, ben ik vaak aangewezen op ze, zoals bij 'Demons'. Maar sommige releases van ze zijn ook prima, dus het lijkt iedere keer wel een loterij.
    Bedankt voor de info ik zal daar eens op gaan letten. Balen zeg ik had verwacht dat een label zoals Arrow de beeldkwaliteit hoog in het vaandel zou hebben.
    Ik ben ook zo onder de indruk van het verschil in beeldkwaliteit tussen de oude VHS banden van deze films die ik vroeger had en de Blu-ray uitgaven, het is me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat er dan veel digitaal opgepoetst wordt.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #2205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Negen van de tien keer nemen bioscopen gewoon de tijd van imdb over, zonder ook maar te checken of dat overeen komt met de print die ze hebben. Dat zou Verhoeven inmiddels toch moeten weten
    En of ik dat weet.

    Maar het grote probleem is dat de film niet rond de klok van 23.00 afgelopen was maar om 23.20... Vandaar dat ik twijfels heb.

  6. #2206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Bedankt voor de info ik zal daar eens op gaan letten. Balen zeg ik had verwacht dat een label zoals Arrow de beeldkwaliteit hoog in het vaandel zou hebben.
    Ik ben ook zo onder de indruk van het verschil in beeldkwaliteit tussen de oude VHS banden van deze films die ik vroeger had en de Blu-ray uitgaven, het is me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat er dan veel digitaal opgepoetst wordt.
    Hmm, ben inmiddels deze review tegen gekomen en die foto's vervullen me nu niet bepaald met veel hoop. Grain lijkt aanwezig te zijn, maar tegelijkertijd ook behoorlijk uitgeveegd en blokkerig en het zit volgens mij vol met compressieproblemen (kijk maar eens naar het shot van de Metropol bioscoop), wat ook kan kloppen omdat de bitrate blijkbaar heel laag is. Maar goed, dat zou nog kunnen liggen aan de screenshots en/of er beter uitzien in beweging. Maar die contrastwaarden lijken echt nergens naar, alles is vreselijk vaal en uitgewassen - nergens is zwart ook echt zwart. Vandaar ook de de kleuren allemaal zo flets over komen. Ik wil het toch nog met mijn eigen ogen zien, maar het lijkt er sterk op dat Arrow weer niet de moeite heeft genomen om het verder prima bronmateriaal ook fatsoenlijk te presenteren. Misschien dat het er in beweging allemaal beter uitziet, dat moet ik mezelf maar wijsmaken, anders moet ik de planning voor mijn filmavonden weer omgooien
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #2207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat Coen schrijft. McQueen werkt veel met lange, ononderbroken shots. De ene keer puur ter observatie en dus statief (restaurantscène)de andere keer als tracking shot (joggingscène). Redelijk unieke stem in de hedendaagse Cinema en vandaar dus mijn vraagtekens omtrent je opmerking van Rocky (John G. Avildsen).
    Dan vielen de lange ononderbroken scenes in deze film dus wel mee, want die vielen mij niet echt op eerlijk gezegd. Ik heb in maart de Spaanse thriller Secuestrados uit 2010 gezien. Een film die eigenlijk alleen maar bestaat uit lange scenes (het briljante openingsshot duurt een minuut of 5 geloof ik). Zoek die maar eens op internet.

    Gisteren Sunshine Cleaning uit 2008 gezien op tv.
    Met Amy Adams, Emily Blunt, Alan Blunt, Steve Zahn en Mary Lynn Rajskub. Van de makers van Little Miss Sunshine. Die film heb ik dan niet gezien, maar na het zien van de erg mooie en liefdevolle SC, wil ik die ook wel zien.

    7,5/10

  8. #2208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    En of ik dat weet.

    Maar het grote probleem is dat de film niet rond de klok van 23.00 afgelopen was maar om 23.20... Vandaar dat ik twijfels heb.
    Nee hoor, ik was om 23.10 (of 23.11 ) buiten Toen ik met m`n ma de zaal verliet was die al zo goed als leeg, volgens mij waren we zelfs de laatste. Je klokje loopt voor
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Hmm, ben inmiddels deze review tegen gekomen en die foto's vervullen me nu niet bepaald met veel hoop. Grain lijkt aanwezig te zijn, maar tegelijkertijd ook behoorlijk uitgeveegd en blokkerig en het zit volgens mij vol met compressieproblemen (kijk maar eens naar het shot van de Metropol bioscoop), wat ook kan kloppen omdat de bitrate blijkbaar heel laag is. Maar goed, dat zou nog kunnen liggen aan de screenshots en/of er beter uitzien in beweging. Maar die contrastwaarden lijken echt nergens naar, alles is vreselijk vaal en uitgewassen - nergens is zwart ook echt zwart. Vandaar ook de de kleuren allemaal zo flets over komen. Ik wil het toch nog met mijn eigen ogen zien, maar het lijkt er sterk op dat Arrow weer niet de moeite heeft genomen om het verder prima bronmateriaal ook fatsoenlijk te presenteren. Misschien dat het er in beweging allemaal beter uitziet, dat moet ik mezelf maar wijsmaken, anders moet ik de planning voor mijn filmavonden weer omgooien
    Dat van die zwartwaarden klopt, tis allemaal heel erg licht en grijzig. Heb het begin stuk nog een keer bekeken en er is idd een beetje grain te zien.

    Ondanks de tekortkomingen heb ik toch geen spijt dat ik hem gehaald heb, ik kan de verleiding toch niet weerstaan en het is ook helemaal niet zeker of er nog een keer een andere HD uitgave van de films komen dus doe ik het maar hier mee. Ben eigenlijk al blij dat ze uberhaupt op BD te krijgen zijn...
    Echter ik zal voortaan toch eens wat meer letten op reviews van Arrow releases, sommige films worden ook door Amerikaanse tegenhanger Blue Underground uitgegeven.
    Nou hoop ik wel dat Dario Argento's Opera door Blue Underground wordt uitgegeven dan, deze film staat namelijk zeer hoog op mijn Blu-ray verlanglijstje...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #2210

    Standaard

    Underworld Awakening 3D (2012) (US 3D BD)

    Voor de tweede keer gekeken en blijf het een goede film vinden ondanks de korte speelduur en het matige verhaal.

    Het beeld van de US 3D versie lijkt iets minder licht te zijn als die van de Aziatische uitgave maar toch nog veel te licht, de helderheid een stuk naar beneden zetten is echt noodzakelijk!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #2211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Dat van die zwartwaarden klopt, tis allemaal heel erg licht en grijzig. Heb het begin stuk nog een keer bekeken en er is idd een beetje grain te zien.

    Ondanks de tekortkomingen heb ik toch geen spijt dat ik hem gehaald heb, ik kan de verleiding toch niet weerstaan en het is ook helemaal niet zeker of er nog een keer een andere HD uitgave van de films komen dus doe ik het maar hier mee. Ben eigenlijk al blij dat ze uberhaupt op BD te krijgen zijn...
    Echter ik zal voortaan toch eens wat meer letten op reviews van Arrow releases, sommige films worden ook door Amerikaanse tegenhanger Blue Underground uitgegeven.
    Nou hoop ik wel dat Dario Argento's Opera door Blue Underground wordt uitgegeven dan, deze film staat namelijk zeer hoog op mijn Blu-ray verlanglijstje...
    Na het zien van de DVDBeaver review heb ik het geheel maar geannuleerd, kan me momenteel niet veroorloven om geld te besteden aan zoiets. Krijg je weer dat gemekker dat de DVD's geboost zijn bla bla bla - volgens mij kan iedereen zien dat er van alles niet klopt aan de manier waarop deze blu-ray er uit ziet. Daar gaat een release waar ik letterlijk maanden op heb zitten wachten

    Opera staat inderdaad ook ver bovenaan mijn verlanglijstje, laat maar komen van Blue Underground!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #2212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Underworld Awakening 3D (2012) (US 3D BD)

    Voor de tweede keer gekeken en blijf het een goede film vinden ondanks de korte speelduur en het matige verhaal.

    Het beeld van de US 3D versie lijkt iets minder licht te zijn als die van de Aziatische uitgave maar toch nog veel te licht, de helderheid een stuk naar beneden zetten is echt noodzakelijk!
    Ze verneuken gewoon het beeld met 3D. Daarom voor mij geen 3D. En dan krijg je toch nog dat ze de 3D master gebruiken voor de 2D, dan niet met Underworld Awakening, maar je weet wel met welke titels. En welke Distributeurs dat doen. Sony flikt zoiets niet.

  13. #2213

    Standaard

    Gisteravond vooor de tweede keer naar Bela Tarr's zwanenzang A Torinói Ló / The Turin Horse geweest. Had voor de zekerheid een inleiding gegeven want ik wou niet dat hetzelfde incident gebeurde als op de Filmbeurs (voor programmeurs). Waar ze na een half uur al begonnen weg te lopen en ik met een paar andere alleen overbleef...

    Hier de trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZNkN_...feature=fvwrel

    De zwaarte van ons bestaan!

  14. #2214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Gisteravond vooor de tweede keer naar Bela Tarr's zwanenzang
    Ik wist niet dat Tarr dood was? Damn, toch best een verlies voor de filmwereld Misschien straks Werckmeister Harmoniak nog maar eens kijken dan...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #2215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik wist niet dat Tarr dood was? Damn, toch best een verlies voor de filmwereld Misschien straks Werckmeister Harmoniak nog maar eens kijken dan...
    Niet dood. Hij is ermee gestopt!

  16. #2216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Na het zien van de DVDBeaver review heb ik het geheel maar geannuleerd, kan me momenteel niet veroorloven om geld te besteden aan zoiets. Krijg je weer dat gemekker dat de DVD's geboost zijn bla bla bla - volgens mij kan iedereen zien dat er van alles niet klopt aan de manier waarop deze blu-ray er uit ziet. Daar gaat een release waar ik letterlijk maanden op heb zitten wachten

    Opera staat inderdaad ook ver bovenaan mijn verlanglijstje, laat maar komen van Blue Underground!
    Ik heb wel al positieve reviews gelezen over Forbidden Zone. Die heb ik in pre-order staan. Dus ik hoop dat deze release van Arrow wel de moeite waard is. De film is trouwens een gok, maar lijkt me een fijn hysterisch geval.

  17. #2217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Niet dood. Hij is ermee gestopt!
    Voor ons komt dat min of meer op hetzelfde neer. Hoewel, nu kan hij nog terug komen op zijn beslissing!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb wel al positieve reviews gelezen over Forbidden Zone. Die heb ik in pre-order staan. Dus ik hoop dat deze release van Arrow wel de moeite waard is. De film is trouwens een gok, maar lijkt me een fijn hysterisch geval.
    Ik help het je hopen, ze hebben er soms goede releases tussen zitten dus het is altijd mogelijk. De film zelf is ehm... opmerkelijk Het is vaak iets te hysterisch voor zijn eigen bestwil en verzandt regelmatig in vreemd doen om het vreemd doen, maar het is zeker een film die je een keer gezien moet hebben.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #2218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Voor ons komt dat min of meer op hetzelfde neer. Hoewel, nu kan hij nog terug komen op zijn beslissing!
    Ik hoop het van harte maar als Béla Tarr zegt dat dit zijn laatste film is dat zal dat ook zo zijn. De meeste regisseurs roepen zoiets in een opwelling en maken doodleuk weer gewoon een volgende film en nog één. Maar na deze film gezien te hebben ben ik er van overtuigd dat Tarr het erg serieus meent. Tarr heeft namelijk zijn eindpunt bereikt: de wereld vergaat.

    'Ik geloof dat alles wat in een film getoond moet worden in THE TURIN HORSE bijeen is gebracht - dat wil zeggen dat ik alle mogelijkheden van filmtaal heb gebruikt,' zei Tarr nadat hij in Berlijn de Zilveren Beer 2011 en de persprijs ontving.

  19. #2219

    Thumbs up

    Afgekeken:

    2 Broke Girls - Season 1
    Leuke en frisse nieuwe comedy serie over de serveerster/oppas Max, die weinig geld heeft. Haar nieuwe collega Caroline is juist het tegenovergestelde: ze was steenrijk maar heeft recent alles verloren en is totaal wereldvreemd. Ze moeten eerst niets van elkaar hebben maar langzaam maar zeker ontdooit Max wat en probeert Caroline haar zover te krijgen een eigen cupcake zaak te beginnen...

    Kat Dennings en Beth Behrs zijn een heel leuk en geloofwaardig koppel.
    Het is allemaal niet wereldschokkend maar kijkt, mede door de vele woordgrappen, wel erg lekker weg. Het wordt soms wel heel flauw en plat en naar het einde van het seizoen toe wordt het wat minder maar over het algemeen heb ik me er erg mee vermaakt. Hoop dat er een seizoen twee komt

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2220

    Standaard

    Cinderella Man (waargebeurde film)

    Real Steel (sf film)

  21. #2221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een 7,5 voor het beeld? The Social Network vond ik persoonlijk echt een beeldige Blu-ray met prachtige zwart-waardes en mooie scherpe details.
    Tja, had er zelf ook meer van verwacht. 90% van het verhaal speelt zich binnen af, waarvan de helft nog bij redelijk gedempt licht. Misschien dat dat de beeldindruk (en met name de scherpte) bij mij wat vertroebelde.

  22. #2222

    Standaard



    Gooische Vrouwen (2011)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Nederland

    Film: 7,0
    Beeld: 8,0
    Geluid: 7,5
    Extra's: 7,5




    The Ghost Writer (2010)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Nederlands

    Film: 8,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,0

  23. #2223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Idem, moet the pacific ook nog zien, maar door de mindere commentaren kom ik er maar niet toe
    Ik vind deze bijna net zo goed als BOB, in BOB zie je een broederschap ontstaan wat in mijn ogen mist bij The Pacific, maar zoals hier elders al gezegd is de sfeer is op de andere manier veel rauwer vanwege de nog "bloederige" gevechten en weersomstandigheden..vooral de laatste 4 -5 afleveringen zijn schitterend..echt een ondergewaardeerde serie in mijn ogen. Totaal anders dan The Thin Red Line, maar prachtig geschoten..

    Net gezien

    Indiana Jones and the Temple of Doom

    Op de digitale televisie gezien (HD?) en wat zag het schitterend uit..veel scherper dan de dvd's..blijft een klassieker.. moeilijk te zeggen of ik deel 3 of deel 2 beter vind..Velen zeggen dat dit de minste deel in de serie is, maar in mijn mening een hele goede opvulling..vooral de openingsscène is prachtig weergegeven en de brug scene zet je op het puntje van je stoel! Alles wat een donkere avonturen film moet hebben..8.5
    Laatst aangepast door RobinB : 12-05-2012 om 22:40

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #2224

    Standaard

    Deze week The Avengers gezien in de bioscoop. Een hoop vermaak! Waar die introductie films wat saai waren door een hoop introductie en weinig spektakel, begon deze direct met kabaal en hield 2,5 uur later pas op. Leuk, leuk, leuk! En Misscion Impossible 4, ze zouden een Oscar voor beste hardloper in het leven moeten roepen, want er is werkelijk niemand op deze aardkloot die zo prachtig kan hardlopen als Tom Cruise! Heerlijk!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #2225

    Standaard

    Gone (2012)

    Tegenvallende thriller met veel ongeloofwaardige stituaties, had er meer van verwacht.
    Seyfried is wel goed in haar rol maar dat was het dan wel weer jammer!

    6/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 89 van 235 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •