Pagina 87 van 235 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 5873 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    In het Limburgs Dagblad hebben ze de afgelopen 2 jaar een countdown gedaan van de, volgens lezers, beste 100 films aller tijden. Iedere week een stuk over de betreffende film. Vandaag kwam daar een einde aan met de nummer 1, en dus een goede reden om `m nog eens te kijken, nu op blu-ray:

    C'era una volta il West (Once Upon A Time In The West)
    Sergio Leone`s ultieme western is inderdaad één van de beste films aller tijden. Groots, episch en meeslepend. Wat valt er nog over te zeggen? Niet heel veel. De beelden en de muziek passen perfect bij elkaar. De laatste is eigenlijk een apart personage, net als de landschappen.
    Claudia Cardinale ziet er in high definition nog beter uit dan dat ze altijd al deed, het beeld van de blu-ray is dan ook de volle 5 sterren waard: oogverblindend en strak maar met respect en dus hebben we geen last van overmatig DNR.
    Lijkt me duidelijk: zowel de film als de blu-ray presentatie:

    10/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    In het Limburgs Dagblad hebben ze de afgelopen 2 jaar een countdown gedaan van de, volgens lezers, beste 100 films aller tijden. Iedere week een stuk over de betreffende film. Vandaag kwam daar een einde aan met de nummer 1, en dus een goede reden om `m nog eens te kijken, nu op blu-ray:
    Ga je de film ook nog op het witte doek zien?

    http://www.royaltheaters.nl/specials...teruggespoeld/

  3. #2153

    Standaard

    Waarschijnlijk de mooiste bioscoop van Nederland. onlangs helemaal gerestaureerd. Nieuwe stoelen, nieuw groot scherm, nieuwe geluid etc.
    Op Balkon heb je waanzinnig zich op het immense scherm, geen enkele andere bioscoop kan hier aan tippen. Zeker niet de 'ketenbioscopen' die voor kwantiteit ipv kwaliteit.

    Kan de filmliefhebbers aanraden om dagje Zuid-Limburg te doen en een film in Royal te bekijken, uiteraard zitten op balkon.

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Waarschijnlijk de mooiste bioscoop van Nederland. onlangs helemaal gerestaureerd. Nieuwe stoelen, nieuw groot scherm, nieuwe geluid etc.
    Op Balkon heb je waanzinnig zich op het immense scherm, geen enkele andere bioscoop kan hier aan tippen. Zeker niet de 'ketenbioscopen' die voor kwantiteit ipv kwaliteit.

    Kan de filmliefhebbers aanraden om dagje Zuid-Limburg te doen en een film in Royal te bekijken, uiteraard zitten op balkon.
    Wij hadden hier vroeger ook een theater Royal (met een mooi balkon) in art Deco stijl. Helaas afgebrand.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #2155

    Standaard

    The code

    Misdaadfilm waarin Antonio Banderas ingehuurd wordt door Morgan Freeman voor een laatste klus, waarmee hij zijn schuld aan de maffia kan betalen Een veteraan in de misdaadwereld (Morgan Freeman) rekruteert een jonge man (Antonio Banderas) om een laatste klus te klaren. Deze klus betekent veel voor de veteraan omdat hij zijn schuld aan de Russische maffia zo kan afbetalen.


    Vond het een geweldig verhaal waar ik zelf op laatste verrast werd door de wendingen die er gebeurde in het verhaal, echt wel een aanrader vind ik ..

    8,5/10

  6. #2156

    Standaard



    Runaway Jury (2003)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 8,0
    Beeld: 9,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,0



    Titanic (TV-miniserie (ITV), 2012)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 6,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,5
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 04-05-2012 om 10:48

  7. #2157

    Standaard

    Star Wars Episode I: The Phantom Menace (1999)

    Geheel ondergewaardeerd naar mijn mening, na tig keer kijken van deze en de rest van de prequels heb ik ze toch een plaatsje kunnen geven.
    Tuurlijk er valt genoeg op te merken maar het Star Wars gevoel is er toch wel vind ik en ik ben een Star Wars fan van de oude garde die Jedi nog in de bios heeft gezien btw.
    Dat geluidje van Portman's laser geweer blijf ik tof vinden!

    8/10.

    Resident Evil: Extinction (2007)

    Wederom een lekker aktie/horror werkje met een leuke setting maar toch vind ik dit de minste uit de serie.

    7/10.

    Resident Evil: Degeneration (2007)

    Mooie en vermakelijke CGI film met genoeg aktie en vaart erin. Over het algemeen gezien werd deze film niet zo goed ontvangen maar ik vond hem zeer vermakelijk!

    7/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #2158

    Standaard



    Kiss Kiss Bang Bang (2005)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 8,0
    Beeld: 9,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 5,0

  9. #2159

    Standaard

    Intruders (2011)
    http://www.imdb.com/title/tt1634121/

    Na het fantastische 28 weeks later was ik erg benieuwd naar deze film.
    Helaas, 1 of ander *** verhaaltje over een man zonder gezicht. Niet spannend, niet boeiend.

    Carice van Houten mag echt wel iets aan haar nederlandse accent gaan doen wil ze doorbreken in de VS. Blijf het ook een zeer middelmatig actrice vinden.

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Intruders (2011)
    http://www.imdb.com/title/tt1634121/

    Na het fantastische 28 weeks later was ik erg benieuwd naar deze film.
    Helaas, 1 of ander *** verhaaltje over een man zonder gezicht. Niet spannend, niet boeiend.

    Carice van Houten mag echt wel iets aan haar nederlandse accent gaan doen wil ze doorbreken in de VS. Blijf het ook een zeer middelmatig actrice vinden.
    Ai das jammer de teaser trailer bezorgde me iig kippenvel maar de twee trailers die daar na kwamen zagen er minder belovend uit.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #2161

    Standaard

    Gisteravond de film Shame van Steve McQueen gezien, met Michael Fassbender en Carey Mulligan als getormenteerde broer en zus. Een film die geweldig had kúnnen zijn, maar het (voor mij) nog zeker niet is. Daar kwam hij te afstandig voor over.
    In sommige recensies/besprekingen las ik dat de film ongemakkelijk op de kijker over kwam... Nou, daar had ik absoluut geen last van. Tenzij ze daarmee bedoelen wanneer Michael Fassbender met zijn hele hebben en houden voorbij komt lopen??

    De film bevat wel een aantal erg leuke en knappe scenes (die joggings-scene komt natuurlijk 1 op 1 rechtstreeks uit Rocky!) en is zeker voor New York liefhebbers (hotspots!) leuk om te zien, maar omdat ik hem vooralsnog afstandig vind, zit een hoge score er niet in.

    7/10

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De film bevat wel een aantal erg leuke en knappe scenes (die joggings-scene komt natuurlijk 1 op 1 rechtstreeks uit Rocky!)
    Bedoel je deze scene uit Rocky I?

    http://www.youtube.com/watch?v=-ZKhpbfR-LE

  13. #2163

    Standaard

    Raiders of the Lost Ark

    1 van de beste films aller-tijden.. humor, actie, romantiek, avontuur..een 9!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2164

    Standaard

    BAND OF BROTHERS MINISERIE...Het blijft toch 1 van de beste series van de Tweede Wereldoorlog. Geef ervoor een .....10....!!!

  15. #2165

    Standaard



    Bandidas (2006)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Duits, maar Engels gesproken en Engelse ondertitels

    Film: 7,0
    Beeld: 9,0
    Geluid: 8,5
    Extra's: 5,0




    De Eetclub (2010)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Nederlands

    Film: 6,5
    Beeld: 9,0
    Geluid: 8,5
    Extra's: 7,0

  16. #2166

    Standaard

    Gisteravond No mercy uit 1986 weer eens bekeken op DVD.

    Hoofdrollen voor Richard Gere, Jeroen Krabbé en Kim Basinger op haar jaren 80 best.

    Mooie sfeer in en rond New Orleans, heerlijk "foute" jaren 80 muziek, spanning en actie.

    Film: 8
    Beeld: 7
    Geluid: 7 (2.0 surround)

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    BAND OF BROTHERS MINISERIE...Het blijft toch 1 van de beste series van de Tweede Wereldoorlog. Geef ervoor een .....10....!!!
    Ben het met je eens, BOB blijft goed..fantastisch, alles zit erin.. Heb je the pacific ook al gezien?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #2168

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Yep.
    Nou, ik zie geen overeenkomsten hoor.

  20. #2170

    Standaard

    Tweede helft van het filmpje zie je Stallone rennen met een meelopende camera die Stallone midden in het beeld houdt. Dito bij Shame (waar de scene wel n stuk langer duurt).

  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dito bij Shame (waar de scene wel n stuk langer duurt).
    Ben je bekend met het werk van Steve McQueen?

  22. #2172

  23. #2173

    Standaard

    Battleship (2012)

    Audio/visueel overdonderend maar op de een of andere manier was het niet de film waarop ik gehoopt had.

    Erg storend vond ik ook dat het tussendoor allemaal weer zo perse grappig moest zijn, ook al was het maar subtiele humor dan nog. Af en toe een paar keer is niet erg maar voor de rest heb ik liever een wat serieuzer toontje wat de dreigende houding van de aliens ten goede was gekomen.

    Toch leuk Hollywood popcorn vermaak.

    7/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  24. #2174

    Standaard

    BAND OF BROTHERS MINISERIE...Het blijft toch 1 van de beste series van de Tweede Wereldoorlog. Geef ervoor een .....10....!!!
    Ben het met je eens, BOB blijft goed..fantastisch, alles zit erin.. Heb je the pacific ook al gezien?

    Neen, niet gezien...omdat volgens sommige mensen THE PACIFIC nogal saai moet zijn, vandaar ik deze box nog niet gekocht hebt.

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    BAND OF BROTHERS MINISERIE...Het blijft toch 1 van de beste series van de Tweede Wereldoorlog. Geef ervoor een .....10....!!!
    Ben het met je eens, BOB blijft goed..fantastisch, alles zit erin.. Heb je the pacific ook al gezien?

    Neen, niet gezien...omdat volgens sommige mensen THE PACIFIC nogal saai moet zijn, vandaar ik deze box nog niet gekocht hebt.

    Idem, moet the pacific ook nog zien, maar door de mindere commentaren kom ik er maar niet toe
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 87 van 235 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •