Pagina 86 van 235 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 5873 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard



    Goethe! (2010)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Duits, met Duitse ondertitels

    Film: 8,5
    Beeld: 9,5
    Geluid: 8
    Extra's: 7,5

  2. #2127

    Standaard

    The Darkest Hour (2011) 3/10

    De slechtste film die ik dit jaar heb gezien.
    Acteurs zijn bedroevend, met Minghella als dieptepunt, en dat zegt wat met al die Russen die tenenkrommend zijn..... Alleen Hirsch houdt zich met moeite staande, maar die heeft een speciaal plekje bij mij na het sublieme Into the Wild .

    Het leek nog redelijk in het begin, maar och, wat zakt het daarna in....
    Geen chemie tussen de spelers, dodelijk saai, ongeloofwaardige rollen. En dan beschouw ik mijzelf toch wel als een sci-fi liefhebber .
    Ik geef nog een paar punten voor het effect als een alien ze aanraakt , maar dat is het.
    Positief punt: hij is niet lang qua speelduur.

    Overslaan als je kan!

  3. #2128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Darkest Hour (2011) 3/10

    De slechtste film die ik dit jaar heb gezien.
    Acteurs zijn bedroevend, met Minghella als dieptepunt, en dat zegt wat met al die Russen die tenenkrommend zijn..... Alleen Hirsch houdt zich met moeite staande, maar die heeft een speciaal plekje bij mij na het sublieme Into the Wild .

    Het leek nog redelijk in het begin, maar och, wat zakt het daarna in....
    Geen chemie tussen de spelers, dodelijk saai, ongeloofwaardige rollen. En dan beschouw ik mijzelf toch wel als een sci-fi liefhebber .
    Ik geef nog een paar punten voor het effect als een alien ze aanraakt , maar dat is het.
    Positief punt: hij is niet lang qua speelduur.

    Overslaan als je kan!

    Volledig mee eens !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #2129

    Standaard

    De Gelukkige Huisvrouw
    Het verhaal van deze verfilming van een Heleen van Rooyen boek is, hoewel triest en aangrijpend, redelijk simpel. Daar moet deze film het niet van hebben. Het is dan ook maar goed dat Carice van Houten hier een ontzettend sterke rol neerzet, misschien wel de beste die ik tot nu toe van haar heb gezien. Geloofwaardig en indringend. Ook Waldemar Torenstra als haar man is goed.
    Het is jammer dat het naar het einde nogal inzakt en het einde eigenlijk een anti-climax is.

    6,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Darkest Hour (2011) 3/10

    De slechtste film die ik dit jaar heb gezien.
    Acteurs zijn bedroevend, met Minghella als dieptepunt, en dat zegt wat met al die Russen die tenenkrommend zijn..... Alleen Hirsch houdt zich met moeite staande, maar die heeft een speciaal plekje bij mij na het sublieme Into the Wild .

    Het leek nog redelijk in het begin, maar och, wat zakt het daarna in....
    Geen chemie tussen de spelers, dodelijk saai, ongeloofwaardige rollen. En dan beschouw ik mijzelf toch wel als een sci-fi liefhebber .
    Ik geef nog een paar punten voor het effect als een alien ze aanraakt , maar dat is het.
    Positief punt: hij is niet lang qua speelduur.

    Overslaan als je kan!
    Ik kan me hier ook in vinden, echt een tegenvaller!

    Enigste pluspunt vond ik de aanwezigheid van Taylor en het aardige 3D effect.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #2131

    Standaard

    Martha Marcy May Marlene (2011)

    Interessant psychologisch drama met uitstekend acteerwerk van Olsen, die gaat het wel maken denk ik.

    7/10.

    Super 8 (2011)

    Aangename S.F. met een heerlijk E.T. sfeertje en goed acteerwerk van de jonge acteurs. Mooi beeld en geluid trouwens.

    8/10.

    The Muppets (2011)

    Tis even doorbijten de eerste 20 minuten, die overdreven grijns van Segel en de vele liedjes maar daarna wordt de film beter en leuker.

    7/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #2132

    Standaard



    Harry Brown (2009)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Nederland

    Film: 8,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: niet aanwezig

  8. #2133

    Standaard



    The Adjustment Bureau (2011)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Nederlands

    Film: 8,0
    Beeld: 6,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 6,0

    Opmerking: Beeldkwaliteit viel wat tegen: teveel contrast, te donker, maar wel redelijk goed scherp meestal, met name in overzichtsshots.

  9. #2134

    Standaard

    The Thin Red Line

    1 woord, geweldig..8!! Een poëtisch oorlogsverhaal heel sterk neergezet.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #2135

    Standaard

    Inderdaad een sterke film die helaas overschaduwd is door Saving Private Ryan!



    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    The Thin Red Line

    1 woord, geweldig..8!! Een poëtisch oorlogsverhaal heel sterk neergezet.

  11. #2136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    The Adjustment Bureau (2011)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Nederlands

    Film: 8,0
    Beeld: 6,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 6,0

    Opmerking: Beeldkwaliteit viel wat tegen: teveel contrast, te donker, maar wel redelijk goed scherp meestal, met name in overzichtsshots.
    Blunt is altijd leuk om naar te kijken...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #2137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Blunt is altijd leuk om naar te kijken...
    Ja, dat wou ik eigenlijk niet erbij zetten, want dat is zo'n open deur

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, dat wou ik eigenlijk niet erbij zetten, want dat is zo'n open deur
    Klopt.

    Overigens was zij eigenlijk de reden dat ik de film gekeken heb, verwachtte er niet al te veel van maar vond hem toch wel vermakelijk.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #2139

    Standaard

    Nazis at the Center of the Earth

    8/10

  15. #2140

    Standaard

    The Apartment (Billy Wilder, 1960)



    CC Baxter is een werknemer in een groot bedrijf die zijn appartement met regelmaat vrijgeeft aan hooggeplaatste collega's zodat ze daar voor een afgesproken tijd met hun scharrels kunnen doorbrengen. Op die manier heeft Baxter een gebrekkig privéleven, maar heeft hij wel de kans om zich op te werken bij z'n werkgevers. Totdat privé en werk zich met elkaar gaan vermengen, met een vrouw als middelpunt.

    Geweldige vijftigerjaren feeling. Prachtig zwart-wit en tijdbeeld qua kleding, omgang en arbeidshiërarchie. Mad Men, maar dan authentiek. De film zelf doet soms een beetje overdreven aan qua karakters. De rollen die men speelt worden nog net niet geoveracteerd, maar neigen daar wel naar. Maar dat geeft meteen de charme van The Apartement weer. Hopelijk is het m'n eerste stap om eindelijk weer eens wat dieper in de filmwereld te duiken

  16. #2141

    Standaard

    Net Black Swan gezien.

    Snap de oscar voor Nathalie Portman. Helemaal verdiend. Ze draagt de film niet alleen. Ze tilt hem naar een ander niveau.

    Zeer sterk verhaal, goed gefilmd. Ik houd wel van die rauwe, realistische sfeer. Plus dat je het idee wordt gegeven dat je zelf met iemand mee loopt. Zeker geen film voor de massa. Daarvoor moet de grijze massa teveel aan het werk. Maar daarom voor mij just fine, want ik houd daar wel van op zn tijd.

  17. #2142

    Standaard


    Heerlijk bizarre uberfoute jaren 80 film. De moeder gaat gekleed in een heerlijk aerobic pakje zoals destijds populair gemaakt door Jane Fonda en Olivia newton John, de vader draagt open shirts met gouden kettingen zoals bonton in Scarface en Maimi Vice, de dochter is een kloon van Cindy Lauper, compleet met achtkleurig haar, haar vriend, de brain damaged metal fan en de jongste zoon en opa vertolken de Rambo rol.

    Vermeng dit met een satelliet tv die aliens download, een Heineken drinkende tv verkoper, briljante art direction en een geweldig slijmerig monster en je hebt een heerlijke 80's cocktail. Het enige dat ontbrak, was de met aandelen spelende yup. Helaas is het nooit van een deel 2 gekomen.

    Meesterlijk.

    4/5*

  18. #2143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht

    Heerlijk bizarre uberfoute jaren 80 film. De moeder gaat gekleed in een heerlijk aerobic pakje zoals destijds populair gemaakt door Jane Fonda en Olivia newton John, de vader draagt open shirts met gouden kettingen zoals bonton in Scarface en Maimi Vice, de dochter is een kloon van Cindy Lauper, compleet met achtkleurig haar, haar vriend, de brain damaged metal fan en de jongste zoon en opa vertolken de Rambo rol.

    Vermeng dit met een satelliet tv die aliens download, een Heineken drinkende tv verkoper, briljante art direction en een geweldig slijmerig monster en je hebt een heerlijke 80's cocktail. Het enige dat ontbrak, was de met aandelen spelende yup. Helaas is het nooit van een deel 2 gekomen.

    Meesterlijk.

    4/5*
    Over welke film gaat het hier?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #2144

    Standaard

    TerrorVision.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  20. #2145

    Standaard

    Playback (2011-2012)

    Slap aftreksel van The Ring: rommelig en onzinnig.

    Viel me op dat Christian Slater er bijna nog steeds hetzelfde uit ziet als in Broken Arrow...

    5/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #2146

    Standaard

    22 Bullets (2010)
    Jean Reno speelt een prachtrol als voormalige gangster in Marseille maar die door zijn voormalige partners nog even flink overhoop wordt geknald. De film bevat een hoop dingen die we allemaal al eens hebben gezien maar verder is de film prima vermaak.

    The Bridge (2011)
    Uitstekende TV serie, heb de serie in een weekend uit gekeken, ik vond het misschien daarom echter slechts bij vlagen spannend worden. De hele cast speelt verder geweldig.

    American Reunion (2012)
    Dit was beter dan ik had verwacht, in die zin dat een vervolg nooit een origineel kan overtreffen, maar dit was gewoon zo geweldig leuk dat het wel de originele Pie kon evenaren.

    The Return of the Dancing Master (2004)
    Gebaseerd op een boek van Hennig Mankell (van de Wallander serie), het boek wordt vrij nauwkeurig verteld maar evenzo is het resultaat maar matig. Een gegeven uit het boek komt helemaal niet naar voren in de film en op zich heeft het met het directe verhaal ook niets te maken maar in het boek draagt het wel enorm bij tot de sfeer.

    The Next Three Days (2010)
    Dit is een remake van Pour Elle die ik ook heb gezien, deze remake is echter behoorlijk goed, met name door Russel Crowe. Zit helaas een totaal achterlijke en overbodige scene in (bekend uit de trailers) verder prima dus.

    The Last Deadly Mission (2008)
    Originele (Franse) titel is MR 73, Auteuil speelt een totaal uitgebluste en alcoholistische politieman in Marseille die na het zoveelste incident van het onderzoek naar een aantal gruwelijke moorden wordt afgehaald en 's nachts achter een bureau mag gaan zitten. Uiteraard gaat hij gewoon door met onderzoek en ontmoet tevens de inmiddels volwassen dochter wiens ouders zijn vermoord en waarvan hij de dader heeft opgepakt.

    Het is dat deze film qua stijl en realisme nogal eens uit de toon valt maar verder is het een goede film.

    Colombiana (2011)
    Was wel aardig, Zoe Saldana maakt veel goed, want de actie is af en toe, nou ja, voortdurend zwaar overdreven. Verhaal heeft ook niet veel om handen. Leuk maar helemaal niets bijzonders

    Anthony Zimmer (2005)
    Deze film diende als basis voor de The Tourist en ik hoef die film ook niet meer te zien dus want het is een aardig gegeven en Sophie Marceau is een bijzonder aantrekkelijk dame, de zuidkust van Frankrijk is prachtig en verder kabbelt het allemaal een beetje verder.

    From Paris with Love (2010)
    Net als Colombiana uit de stal van Luc Besson, maar deze film is gewoon een rollercoaster en beviel mij bijzonder goed. Als je van non-stop actie houdt dan raad ik deze film zeker aan. John Travolta speelt geweldig.

    Step Brothers (2008)
    Eigenlijk gewoon verschrikkelijk flauw en wordt al snel melig en bleef dus wel leuk om naar te kijken, zitten een paar ijzersterke momenten in maar verder nogal middelmatig.

    Faster (2010)
    Ik vond de sfeer van de film beter dan het verhaal wat begint als een vrij standaard wraakverhaal wat gaanderweg wat meer voeten in de aarde krijgt. Muziek is uitstekend in deze film.

    True Grit (2010)
    Goed, maar had er nog wat meer van verwacht, ik had meer een The Outlaw Josey Wales verhaal in gedachten. Was zeker een boeiende film en heb er verder met plezier naar gekeken.

    Your Highness (2011)
    Een aaneenschakelijk van flauwe grappen, domme grappen en af en toe eens een geslaagde scene/grap. Ik snap niet dat Natalie Portman er voor heeft gekozen om mee te doen aan deze film, maar ben bijzonder blij dat ze het heeft gedaan want anders had ik hem halverwege uitgezet.
    Als je de (redband) trailer bekijkt dan heb je het hoogtepunt van deze film ook gezien.



  22. #2147

    Standaard

    Pusher II (2004, Nicolas Winding Refn)

    Deel één had al een fijne depressieve en zelfdestructieve narratief, Pusher II gaat daar goed mee verder. Met Mikkelsen in de hoofdrol krijgt de film echter wat meer body, maar dat is ook te danken aan de fantastische sfeer die neergezet wordt door Refn. Af en toe leek het zelfs of dit oefenwerk was voor Refns beste film tot nu toe, Drive. De ontwikkeling van Mikkelsen als slecht functionerende crimineel die worstelt met familie op meerdere vlakken zorgt er bovendien voor dat dit een bovengemiddelde misdaadfilm wordt, die meer heeft dan alleen misdaad.

  23. #2148

    Red face

    Gisteren in de bios gezien:

    The Avengers
    Dan zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: what is all the fuss about?? Dit was voor mij persoonlijk een tegenvaller van het hoogste niveau.
    Ik vond, vooral in het eerste gedeelte,het verhaal een rommeltje. Kan niet echt uitleggen wat het precies maar het voelde gewoon niet gestructureerd aan.
    De nieuwe personages (of die een grotere rol hadden dan in eerdere films) waren compleet niet interessant (Black Widow en Hawkeye) en bij de anderen leek het wel net alsof ze het op de automatische piloot deden en het ze allemaal niet veel kon boeien. De enige die wel tof was Mark Ruffalo als The Hulk.
    Een superhelden moet natuurlijk ook een goede slechterik hebben en als The Avengers iets niet heeft is het dat wel. Loki was belachelijk en niet slecht, of je moet het al hebben over het acteerwerk van Tom Hiddleston: hij wint met deze rol gegarandeerd de Overacting Award van 2012. Hij zet geen villainslechterik neer maar de slechtste karikatuur van een slechterik...
    Een ander punt van ergernis waren de schuine camera standpunten en, ook weer vooral in het eerste deel, rommelige montage.
    Als laatste duurde film met z`n 141 minuten veel te lang.
    Ik ben een liefhebber van het superhelden genre maar dit was een regelrechte domper...

    5,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 29-04-2012 om 21:25
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2149

    Standaard

    Goed, dacht dat ik de enige was die hem minder vond. De humor vond ik té voorspelbaar. De grap met de Hulk en Loki (lees: "I'm a God") is al ettelijke keren gebruikt. Ongeïnspireerd noem ik het. Je weet op voorhand dat het 'boem en bam' gaat zijn maar toch verwacht je dat ietsje meer. Zoals bij The Incredible Hulk. Al goed gun ik films altijd een tweede kans in de huiskamer


  25. #2150

    Standaard

    De humor was idd ook zoiets waar ik me aan ergerde, net als de verschrikkelijke dialogen. Ik vond The Incredible Hulk vermakelijker dan The Avengers
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 86 van 235 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •