Pagina 78 van 237 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 5903 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Geinige film, je moet sowieso van zang in films houden, maar zeker geen echte hoogvlieger!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=PKX9J2ENXTs

    Aaarghh..........zo erg.........

  2. #1927

    Standaard

    Taken (2008)

    Op BD gekeken en volgens de hoes van deze engelse uitgave de "extended harder cut"

    Niks van gemerkt helaas, hij is bij mijn weten gelijk aan de NL versie, niks extended of harder

    Blijft een vermakelijk actiefilmpje, dat wel..

  3. #1928

    Standaard

    Panic in the Streets - Elia Kazan - 1950

    Het leuke aan deze film noir is dat de boeventronie van een jonge Jack Pallance te bewonderen is als de corrupte "Blackie". Noir-regular Richard Widmark speelt iemand van de medische dienst die een epidemie moet voorkomen en daarbij hulp krijgt van een rechercheur. Een man is vermoord emet een virus waardoor de moordenaars vrij spel hebben om de ziekte over te dragen.....zonder dat ze het weten.

    De film opent zeer sterk met prachtig gebruik van licht en schaduw. De zoektocht naar de moordenaars is af en toe wat stroperig met veel ondervragingen met mensen die niets weten of gezien hebben. Het locatiewerk is een pluspunt zoals de havens en arbeiderscafés. Zeer degelijke Noir.

    7,2

    De remake / prequel van The Thing valt aardig tegen. Het is dan ook verdomd lastig om tegen de versie van Carpenter op te boxen. De acteurs doen hun best maar het blijven helaas slechts pionnen. Het ding zelf ziet er goed uit, met een combinatie van handwerk en cgi. Afknapper vond ik het gedeelte in het ruimteschip, dat had echt weggelaten gemoeten. Echt een blamage is het niet maar hier hadden ze toch wat meer uit kunnen halen. Het levert een aardige film op die helaas al snel weer is vergeten. Met name door weinig gedenkwaardige personages waarvan het weinig boeit of ze het loodje leggen. Met name hoofdrolspeelster Mary Elizabeth Winstead heeft het charisma van een zak aardappels. Deze versie lijkt meer te gaan voor een Aliens-achtige actiefilm dan om sterke karakters en paranoia. Er zat ook weinig spanning in, wel een aantal welgemikte schrikmomenten. En het einde is bekend en doofde dan ook uit als een nachtkaars.

    7.0
    Laatst aangepast door Melzz : 04-03-2012 om 18:03

  4. #1929

    Standaard

    271. The Baron of Arizona (Samuel Fuller, 1950) :: 7.5
    272. The Steel Helmet (Samuel Fuller, 1951) :: 8.0
    273. Fixed Bayonets! (Samuel Fuller, 1951) :: 8.0
    274. House of Bamboo (Samuel Fuller, 1955) :: 7.0
    275. The Crimson Kimono (Samuel Fuller, 1959) :: 7.7
    276. Street of No Return (Samuel Fuller, 1989) :: 4.0

    Fuller's allerlaatste film is een soort neo-noir verfilming van noir schrijver David Goodis, die onder meer bekend is van 'Shoot the Piano Player'. Ditmaal is het geen pianist, maar een popzanger (in een waardeloze rol van Keith Carradine) die in de klauwen van de onderwereld verzeild raakt en moet zien te overleven. 20 of 30 jaar eerder had dit waarschijnlijk een of ander meesterwerk geweest, maar nu is het lethargische rommel die niet weet waar het heen wil. Het leukste is nog de ultieme jaren '80 sfeer die over de film hangt, maar dat is niet genoeg om voor de rest te compenseren. Een zeer teleurstellend einde van een imposante carrière.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #1930

    Standaard

    Inherit The Wind (Stanley Kramer, 1960)



    De verfilming van het theaterstuk dat is gebaseerd op de beroemde 'monkey trial' uit 1925, waarbij een leraar door de staat wordt gedaagd omdat hij de evolutieleer van Darwin verkondigde in zijn klas.

    Schitterende rollen van Spencer Tracy (speelt Henry Drummond, de advocaat van evolutie-aanhanger en leraar Bert Cates) en Fredric March (speelt Matt Brady, advocaat van de staat en fervent Christen en Bijbelaanhanger). Ook Gene Kelly (de mannelijke evenknie in uiterlijk opzicht van Lucille Werner) doet lekker mee in z'n rol als cynische journalist en geldschieter voor de zaak van Bert Cates.

    Prachtige discussies en argumenten, en natuurlijk geweldig om het belachelijke letterlijke geloof in de Bijbel aan stukken gescheurd te zien worden, te midden van deze redneck gemeenschap.

  6. #1931

    Standaard

    Pusher (1996, Nicolas Winding Refn)

    Lekkere actiefilm die voornamelijk de neergang van een crimineel laat zien. Toepasselijk met kruimelige beelden, onstabiel camerawerk en enkele uptempo rocknummers is Pusher een op het oog realistisch portret over hoe je alles kwijt kunt raken. Zonder overbodige bombarie, met een sterk einde zoals ze in Hollywood eigenlijk het liefst vermeden worden.

    Eerder zag ik al Valhalla Rising en Drive van Refn. Opvallend is het dat bij deze eerste Pusher-film de ‘in your face-actie’ nog wat vermeden wordt, waar dat bij zijn laatste twee films zo opzichtig in beeld wordt gebracht. Met beide vind ik niets mis overigens, maar ik vraag me af waar de kentering vandaan komt, in deze film had het ook wel gepast. Wellicht het beschikken over een ruimer budget met meer mogelijkheden voor vulgariteit.

  7. #1932

    Standaard

    Hugo Cabret 8/10
    Heel leuke familiefilm. Maar niet te "kinderachtig". Was echt een aangename verrassing. Ik heb een filmticket gescoord met met een super voordelige kortingsbon van een leuke site. We zijn in de Pathé bioscoop in Amsterdam geweest. Ik ben meestal erg sceptisch bij films die een Oscar gekregen hebben. Ik moet namelijk toegeven dat ik vaak niet akkoord ga met de keuze van de winnende films. Het was dus een aangename verrassing toen ik vaststelde dat Hugo een zeer geslaagde film is. Ik begrijp wel niet waarom de acteurs met een Engels accent moesten spreken. Ze hadden evengoed met hun Amerikaans accent kunnen spreken. De film speelt in Frankrijk dus daarom wordt hoe dan ook geen Engels gesproken. Dus begrijp ik niet waarom Scorsese voor een Engels accent gekozen heeft. Maar dat is dan ook het enigste minpunt aan de film. Het is een echte aanrader.
    Laatst aangepast door bazinga : 15-03-2012 om 09:10

  8. #1933

    Standaard

    Mrs Miniver (1942) 8/10

    Het blijft vreemd om een film te zien die gaat over de Tweede Wereldoorlog, die tijdens die oorlog gemaakt is, zodat de uitkomst nog onbekend was voor de makers.

    Hoewel het een duidelijke propagandafilm is (ondanks moeilijke omstandigheden blijven we toch sterk !), heeft de film mij toch genoeg geraakt. Zeker de stukken met de bombardementen gaven goed het gevoel hoe het zou zijn als je er middenin zat.
    Gezien het tijdstip van uitkomen van de film, zijn de Oscars zeker te begrijpen om de burger in Engeland een hart onder de riem te steken, maar zeker Carson is zeer op haar plaats in deze rol.

    Aanrader!

  9. #1934

    Standaard

    Extremely Loud & Incredibly Close Stephen Daldry - 2011

    Het boek heb ik vanuit mijn opleiding van voor naar achteren en van achteren naar voren gelezen. Waarschijnlijk een van de beste boeken die ik de afgelopen 10 jaar heb mogen lezen en nu was dan daar eindelijk de film versie waar iedereen die bekend is met het sublieme boek al jaren op zat te wachten. Voorafgaand aan de film heb ik de nodige positieve, maar vooral ook negatieve recensies/opmerkingen gelezen over deze film en dat stemde me enigszins sceptisch over het eindresultaat dat Stephen Daldry had gefabriceerd. Zijn films Billy Elliot en the Reader zijn toch van een bovengemiddeld goede kwaliteit en ik ging er dus van uit dat ook Extremely Loud de nodige emotionele en menselijke momenten zou kennen. Ik kan concluderen dat de film een prachtige ode is aan het boek; natuurlijk zou men nooit in staat zijn om het perspectief van het boek (dat van de zeer wijze avonturier Oskar) op het witte doek na te bootsen en ook de manier waarop het boek visueel in elkaar zit zou een hele opgave worden te verfilmen. Toch slaagt de film er stap voor stap in het boek de erkenning te geven die het verdient. Bepaalde elementen komen op een andere manier terug en sommige elementen zijn totaal weg gelaten om de film niet te lang voort te laten slepen. Ik heb meerdere malen gelezen dat men de film bijzonder saai vond en dat het jongetje een bron van ergernis is, maar daar kan ik me absoluut niet in vinden. De zoektocht van Oskar in het machtige New York is een prachtig portret van een jonge knul die probeert om te gaan met het verlies van zijn vader. Het trauma dat hij maar niet weet te delen met familie of vrienden maakt deze film, de interne strijd hoe om te gaan met verlies vanuit een kind zijn perspectief is prachtig verfilmd. Staar je niet blind om het feit dat het hier gaat om een film rond 9/11, de film gaat daar nauwelijks over. Zeer overtuigende rollen van Max von Sydow en Sandra Bullock. Een dikke aanrader, maar wellicht is het verstandig het boek toch eerst te lezen..

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Extremely Loud & Incredibly Close Stephen Daldry - 2011

    Het boek heb ik vanuit mijn opleiding van voor naar achteren en van achteren naar voren gelezen. Waarschijnlijk een van de beste boeken die ik de afgelopen 10 jaar heb mogen lezen en nu was dan daar eindelijk de film versie waar iedereen die bekend is met het sublieme boek al jaren op zat te wachten. Voorafgaand aan de film heb ik de nodige positieve, maar vooral ook negatieve recensies/opmerkingen gelezen over deze film en dat stemde me enigszins sceptisch over het eindresultaat dat Stephen Daldry had gefabriceerd. Zijn films Billy Elliot en the Reader zijn toch van een bovengemiddeld goede kwaliteit en ik ging er dus van uit dat ook Extremely Loud de nodige emotionele en menselijke momenten zou kennen. Ik kan concluderen dat de film een prachtige ode is aan het boek; natuurlijk zou men nooit in staat zijn om het perspectief van het boek (dat van de zeer wijze avonturier Oskar) op het witte doek na te bootsen en ook de manier waarop het boek visueel in elkaar zit zou een hele opgave worden te verfilmen. Toch slaagt de film er stap voor stap in het boek de erkenning te geven die het verdient. Bepaalde elementen komen op een andere manier terug en sommige elementen zijn totaal weg gelaten om de film niet te lang voort te laten slepen. Ik heb meerdere malen gelezen dat men de film bijzonder saai vond en dat het jongetje een bron van ergernis is, maar daar kan ik me absoluut niet in vinden. De zoektocht van Oskar in het machtige New York is een prachtig portret van een jonge knul die probeert om te gaan met het verlies van zijn vader. Het trauma dat hij maar niet weet te delen met familie of vrienden maakt deze film, de interne strijd hoe om te gaan met verlies vanuit een kind zijn perspectief is prachtig verfilmd. Staar je niet blind om het feit dat het hier gaat om een film rond 9/11, de film gaat daar nauwelijks over. Zeer overtuigende rollen van Max von Sydow en Sandra Bullock. Een dikke aanrader, maar wellicht is het verstandig het boek toch eerst te lezen..
    Eindelijk bijval voor deze prachtige film!
    Ik heb zonder het boek te lezen de film een 9 gegeven.
    Wellicht zal het ook van je stemming afhangen. Dit is echt een film waarvoor je rustig moet gaan zitten, zonder dat je gestoord wordt.

    Als ik dan in de Veronica gids (nou niet bepaald een graadmeter, ik weet het, maar wel veel gelezen) zie dat ze maar 2/5 sterren geven, dan weet je op voorhand dat veel mensen een juweel gaan missen.

  11. #1936

    Standaard

    Young adult (2011) 8/10

    De tweede samenwerking tussen regisseur Reitman en schrijfster Cody, na Juno, is echt een heerlijke film geworden. Theron speelt de sterren van de hemel, en is zeer overtuigend als de 'woman on a mission', met al haar fouten, stoornissen en onvolkomenheden. Wat een rol!
    Wilson steekt daar een beetje bleekjes tegen af, maar wie niet? Alleen Oswalt kan Theron een beetje bijhouden.

    Het verhaal is komisch en tragisch tegelijkertijd. En een perfect bijpassend einde. Ikzelf zou wel meer willen zien van Mavis Gray .
    Vergeet trouwens niet de geweldige soundtrack, met als hoogtepunt The Concept van Teenage Fanclub.

  12. #1937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Pusher (1996, Nicolas Winding Refn)

    Eerder zag ik al Valhalla Rising en Drive van Refn. Opvallend is het dat bij deze eerste Pusher-film de ‘in your face-actie’ nog wat vermeden wordt, waar dat bij zijn laatste twee films zo opzichtig in beeld wordt gebracht. Met beide vind ik niets mis overigens, maar ik vraag me af waar de kentering vandaan komt, in deze film had het ook wel gepast. Wellicht het beschikken over een ruimer budget met meer mogelijkheden voor vulgariteit.
    Met het grafische geweld in Drive refereert Refn duidelijk naar later werk van Cronenberg (A History of Violence).
    Laatst aangepast door Oudlid_X5 : 09-03-2012 om 13:19

  13. #1938

    Standaard

    John Carter 1/10

    Wat een drama, saai, droge en domme humor, acteren was tenenkrommend, verhaal was slecht en niks omhanden, alles liep door elkaar en er was soms geen touw aan vast te knopen :S Waarom Disney hier in godsnaam 250mil voor heeft uitgegeven is mij volstrekt een raadsel.

    Vraag me ook af of ze uberhaubt de film hebben gezien voor hij de bios in ging want dit had en kan nooit zijn goed gekeurd!

  14. #1939

    Standaard

    Ik had al zo'n vermoeden dat het niet zo'n goede film zou worden. Ik heb op imdb ook al 5 reviews kunnen vinden en die waren ook niet echt lovend! Een 1 is wel erg laag, zover is de hoogste cijfer een 6 met veel 5-en.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    John Carter 1/10

    Wat een drama, saai, droge en domme humor, acteren was tenenkrommend, verhaal was slecht en niks omhanden, alles liep door elkaar en er was soms geen touw aan vast te knopen :S Waarom Disney hier in godsnaam 250mil voor heeft uitgegeven is mij volstrekt een raadsel.

    Vraag me ook af of ze uberhaubt de film hebben gezien voor hij de bios in ging want dit had en kan nooit zijn goed gekeurd!

  15. #1940

    Standaard

    Waking Life (2001, Richard Linklater)

    Flinke ervaring. De film smijt een hoop karakters, ideeën, theorieën en idealistische mono- en dialogen op je af als kijker en het is daarom wat teveel om direct en volledig te kunnen consumeren. De manier waarop echter omgegaan wordt met droom en realiteit kreeg mij wel te pakken. Een ‘extra stukje’ van persoonlijke favoriet Before Sunrise (Hawke en Delphie zetten hun conversatie uit die film min of meer voort in Waking Life), het stellen en niet volledig beantwoorden van vragen die ik mezelf ook wel eens stel over ons bestaan…

    De animatie draagt daar een prachtig steentje aan bij, hoewel het met name aan het begin erg wennen was. De animaties vangen echter wel de menselijke bewegingen die met normale animaties niet te grijpen zijn en voegen wat extra ‘dromerigheid’ toe: de perfecte combinatie om dit bijzondere verhaal te vertellen. Ik móet deze film nog een keer zien.

  16. #1941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik had al zo'n vermoeden dat het niet zo'n goede film zou worden. Ik heb op imdb ook al 5 reviews kunnen vinden en die waren ook niet echt lovend! Een 1 is wel erg laag, zover is de hoogste cijfer een 6 met veel 5-en.
    Ik heb nooit z'n probelem met 6jes qua film maar dit is al de 2e film waar ik in de bioscoop 1 bijna slaap en 2 mezelf gewoon zit te verbijten om niet weg te lopen. Dit heb ik nog nooit gehad, nu gebeurd het me bij MII:4 en nu bij john Carter.. 1 is misschien overdreven maar een hoger als een 3/4 zou ik het echt niet geven!

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik heb nooit z'n probelem met 6jes qua film maar dit is al de 2e film waar ik in de bioscoop 1 bijna slaap en 2 mezelf gewoon zit te verbijten om niet weg te lopen. Dit heb ik nog nooit gehad, nu gebeurd het me bij MII:4 en nu bij john Carter.. 1 is misschien overdreven maar een hoger als een 3/4 zou ik het echt niet geven!
    John Carter was wel te verwachten dat ie zo slecht is. De trailer doet al denken aan Prince of Persia. Dan zie je ook nog eens het logo van Disney erbij en je weet genoeg: weer een film met actie om de actie, slecht verhaal, etc. Maar MI4 valt toch nog wel mee?

  18. #1943

    Standaard

    Hereafter *

    Heb gisteren deze film gekeken, maar afgezien van het begin vond ik het maar een saaie film.

    Ik wist dat het een drama-film was, maar dat is wel erg letterlijk genomen.

    Mijn inziens was het fijner geweest als ze het bij een centraal persoon hadden gehouden, en niet diverse door elkaar heen.

    Ik vond hem gewoon echt niet fijn kijken.

    Hij heeft wel aangestaan de hele tijd, maar in die tijd ben ik wel paar keer achter de pc hier gaan zitten, omdat ie gewoon zo saai was.

    Nee zonde van mijn 7,50 euro die ik voor de blu ray heb betaald.

  19. #1944

    Standaard

    The Notebook (2004) dvd

    Ooit eens de dvd voor mijn vrouw gedownload en hem dan graag alleen in de slaapkamer bekijkt. En dus ook de dvd wel eens kwijtraakt. Aangezien ze afgelopen vrijdag jarig was, heb ik de steelcase-dvd voor haar gekocht waar ze heel erg blij mee was. En ja, die moest dus ook samen gezien worden afgelopen weekend... Eind vorig jaar zag ik de trailer op een blu-ray voorbij komen, en voor ik wist dat het The Notebook was, leek het mij een doodsaaie film.

    Oh, wat zat ik er naast! Het is echt een erg mooie, lieve en hartverscheurende film over liefde, over je eigen keuzes maken en over je hart volgen. Iets waar ik ook sterk in geloof en mij dus eigenlijk bijna nooit andermans keuzes laat opdringen. Dat is iets wat in de film in eerste instantie wel gebeurd en duidelijk wordt dat je daar niet écht gelukkig van wordt.

    Ondanks dat ik broekkie Ryan Gosling niet sterk vond overkomen (weinig gezichts-expressie), was Rachel McAdams daarentegen geweldig op dreef!

    8,6/10

    Scream Of The Banshee (2011)

    De tweede After Dark-film die ik dit jaar gezien heb. De eerste was het geweldige The Task (2010), maar deze heeft (ondanks een boeiende dvd-cover) alleen maar erg slechte kritieken op het internet en na het zien van de film alleen maar logisch. En dat terwijl er toch een paar namen in meespelen die niet de minsten zijn: Lauren Holly en Lance Henriksen.

    Ondanks het bijna no-budget begint de film nog aardig, maar vanaf het moment dat de box waarin het hoofd van een Banshee gevangen zat, vrij is gelaten (Pandora's Box) gaat het snel bergafwaarts met de film en kostte het moeite hem uit te kijken.

    Toch een 4/10 vanwege het aardige gegeven, de potentie en... Lauren Holly.

    The Help (2011) dvd

    Wederom een film die mijn vrouw graag wilde zien en waar ik weinig interesse in had (ondanks dat Emma Stone erin meespeeld). Een zwaar thema over racisme waarbij de zwarte medemens duidelijk gescheiden wordt van de blanke medemens in het straatbeeld en in de politiek, alsof het zo "hoort".
    En toch is het geen zware film geworden, is men er luchtig mee omgegaan. Een film die een tweede keer misschien sterker wordt dan hij nu op mij over kwam.

    Aan de acteerprestaties ligt het niet, die zijn ijzersterk (wat had ik een hekel aan Bryce Dallas Howard zeg! ). Er valt ook genoeg te lachen (de taart om sorry te zeggen ). Misschien duurde de film iets te lang of was hij iets te traag.

    Een film die bij mij duidelijk roept om een tweede kijkbeurt.

    Voor nu 7,2/10

  20. #1945

    Standaard

    Tinker Tailor Soldier Spy
    Ah, wat een prachtige film! Ik had al van een paar mensen gehoord dat ze de film veel te traag en eigenlijk wel saai vonden. Ik vond 'm echt heerlijk! Een goede spionagefilm hoeft helemaal niet vol van actie te zitten. Heel erg aangename en spannende film. En ik vond 'm helemaal niet saai. Ik begrijp wel dat tegenwoordig mensen ertoe geneigd zijn alle films waar niet alle 10 minuten een actiescene saai te vinden. Ik kan me er in ieder geval alleen maar positief over uiten. Prachtig acteerwerk ook van Gary Oldman! En leuk om Colin Firth ook eens in zo een rol te zien.
    9/10

  21. #1946

    Standaard

    Touch of Evil (1958, Orson Welles)

    Vooral de manier waarop Touch of Evil gemaakt is, wist me te grijpen. Het verhaal deed me helaas iets minder, waardoor het geheel me wat minder raakte dan gehoopt. Dit is echter een kleine voetnoot, want er zijn genoeg iconische scènes om mijn filmliefhebbende hart te raken. Vooral de openingsscène en het einde zullen me daarvan het meest bijblijven: prachtige cinema, die steeds sterker wordt naarmate ik eraan terugdenk.

    Double Indemnity (1944, Billy Wilder)

    Wat een heerlijke film noir waarin alles lijkt de kloppen! De film begint met het einde, maar de spanning is vrijwel de gehele speelduur voelbaar. Dit komt met name door het uitstekende acteerwerk van de drie hoofdrolspelers, maar zeker ook door het bijzonder sterke scenario en de fantastische sfeer: er wordt geweldig gespeeld met licht, schaduw en rook. Ik heb nog niet heel erg veel film noirs gezien, maar dit smaakt zeker naar meer.

  22. #1947

    Standaard

    Net terug van John Carter. En ik heb me prima geamuseerd. Het oorspronkelijke verhaal is aardig vertaald naar deze filmversie. De 3D is bij vlagen erg goed en verder niet hinderlijk aanwezig (ben geen 3D-fan), maar de vormgeving in het algemeen is erg goed. Vaak mis ik bij dit soort fantasy-films het gevoel dat de wereld ook een bepaalde 'schaal' heeft. Hier zijn de locaties goed uitgewerkt en ziet het er allemaal prachtig uit. De motion capture is ook prima in orde, alhoewel ik op basis van het oorspronkelijke verhaal de Thark ietwat forser had voorgesteld. Hinderde niet.
    Toch is naast de vormgeving en de goede SFX ook genoeg ruimte voor het verhaal. Het is niet gelukkig niet beperkt tot een opeenvolging van actiescènes en de actiescènes die er zijn, zijn gelukkig niet eindeloos uitgerekt tot een CGI-porno. Wat mij betreft heeft Andrew Stanton met z'n eerste live action-film niet teleurgesteld.

    Jammer dat de marketingafdeling wèl teleurstellend gepresteerd heeft. Ze hebben de film erg onhandig gepromoot en zo de film tekort gedaan. Met name de boxoffice in Amerika viel tegen, ondanks dat dit behoorlijk gecompenseerd werd door de buitenlandse boxoffice. Op zich is een boxoffice van 350 tot 400 miljoen best nog wel haalbaar, maar naast het hoge budget is er veel geld verkwist aan de marketingcampagnes. Het zal van de dvd en blu ray-verkoop afhangen in hoeverre John Carter winst gaat maken, maar het is vooralsnog verre van zeker of er nog vervolgfilms in het verschiet liggen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #1948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    John Carter was wel te verwachten dat ie zo slecht is. De trailer doet al denken aan Prince of Persia. Dan zie je ook nog eens het logo van Disney erbij en je weet genoeg: weer een film met actie om de actie, slecht verhaal, etc. Maar MI4 valt toch nog wel mee?
    Heb John Carter ondertussen al twee keer in de bioscoop gekeken en vind het een van de leukste films van de laatste jaren geef de film dan ook een 9

    Het verhaal is alleen de inspiratiebron geweest voor Star Wars, Avatar, en alle superhelden, dus zo slecht zal het wel niet zijn
    Crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women!

  24. #1949

    Thumbs up

    Vanavond gezien:

    The Woman In Black
    Vooraf lijkt het grootste probleem van deze film de vraag of Daniel Radcliffe het Harry Potter "aura" dat om hem heen hangt van zich af kan schudden en een geloofwaardige rol kan neerzetten waarbij je niet steeds het gevoel hebt dat je naar Potter zit te kijken. Dat lukt hem gelukkig buitengewoon goed. Hij zet een goede, geloofwaardige rol neer en al snel denk je niet meer aan Potter.

    De film drijft voor het grootste deel op sfeer. Een grijze,grauwe en donkere sfeer die mede goed overkomt door het trage tempo. Dat trage tempo was bij de anderen waarmee ik naar de bios ging juist één van de minpunten van de film maar ik vond het juist erg goed bij de film passen.
    Ik vond `m oprecht ontzettend eng. De film zit vol met schrikmomenten, die (ondanks dat je ze al van mijlenver ziet aankomen) goed uitpakken.
    Het einde mag dan wat matig en minder goed zijn dan de rest maar over het algemeen vond ik het een zéér geslaagde, erg enge film waarin een sterke Radcliffe laat zien meer te kunnen dan Harry Potter te zijn.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1950

    Standaard

    The Grey

    Weinig origineel, en we kennen het overlevingsconcept. Desalniettemin toch onderhoudend, zeker eerste half uur. Joe Carnahan herpakt zich wel na het waardeloze The A-Team....

    Young Adult

    Aardige film, maar net zoals 'Up In The Air' is de mengeling van comedy en drama niet goed. Dit gaan ten koste van de uitvoer en toon van de film. Jason Reitman doet dit toch nog niet goed, hij moet nog leren van Alexander Paye, die dat beter doet met bijvoorbeeld The Descendants. Theron zet inderdaad goede vertolking neer, en ook goed werk van Patton Oswalt. Wilson speelt flets, zijn personage had beter uitgewerkt kunnen worden.

Pagina 78 van 237 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •