Pagina 76 van 237 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 5903 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    This Means War (2012)

    Gisteren de speciale Valentijns-voorpremiere gezien van deze film, waarin 2 bevriende CIA-agenten Chris Pine en Tom Hardy vechten om het hart van Reese Witherspoon te veroveren, wanneer ze erachter komen dat ze allebei met haar daten. Hierbij zijn alle mogelijke hulpmiddelen toegestaan, wat vele hilarische momenten opleveren.

    Een romantische actie komedie, waarbij vooral de actie (bewust??) van abominabel niveau is. Gelukkig vergoed de rest heel erg veel. De actie moet je dus niet serieus nemen. Van regisseur McG voor een geslaagde avond lachen met je partner (of alleen).

    7,7/10

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Vond het ook een erg leuk film. Wat nog interessanter is, is dat het er achter de schermen helemaal niet zo leuk aan toe ging. Gable en Colbert waren niet de eerste keus voor de film en Gable moest deze film maken als een soort "straf". Maar waar Gable er het beste van maakte en besloot lol te trappen, ging Colbert een hele andere kant op. Haar eisen waren belachelijk. Ze eistte dat de film in vier weken gedraaid diende te worden en dat ze het dubbele aan salaris kreeg dan hetgeen ze normaal verdiende. Gedurende de hele film klaagde ze over van alles en aan het einde vertelde ze vrienden dat het de slechste film was die ze ooit gemaakt had. Het schijnt zelfs dat ze bij de Oscar uitreiking niet eens aanwezig was, maar na winst snel van haar trein werd geplukt om het beeldje in ontvangst te nemen.

    Leuk dat daar in de film helemaal niets van te merken was.
    Ik heb na de film nog wat opgezocht over de film, en inderdaad je review op wiw gelezen .

  3. #1878

    Standaard

    The Descendants
    Mooi drama waarin Matt King (George Clooney) de zorg voor z`n twee dochters op zich moet nemen nadat z`n vrouw in een coma is geraakt na een ongeluk. Terwijl hij dat voorheen in geen jaren heeft gedaan komt nu alles op hem terecht...
    Een redelijk sterke film met een verhaal waarvan we de basis al vaker hebben gezien. Wat deze echter boven de middelmaat doet uitsteken is een ontzettend goede rol van George Clooney en de strakke regie van Alexander Payne. Hij houdt goed de controle over het geheel en laat het niet verzanden in sentimenteel geneuzel, iets dat het wel heel makkelijk had kunnen worden.

    7,8/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 15-02-2012 om 22:12
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1879

    Standaard

    Superbad (2007) 8/10
    Dit noem ik een geslaagde versie van een "American Pie"-movie. Ok, de twee zijn waarschijnlijk niet vergelijkbaar, maar ze horen ten slotte wel in hetzelfde genre. Ik vond Superbad echt goed entertainment. Heel grappig. Mijn favoriete rol in de film had Christopher Mintz-Plasse als Fogell. Ik heb onder andere deze dvd met een Groupon cadeaubon actie voor Amsterdam gescoord. Ik vond Superbad echt een heel geslaagde komedie. De vertolkingen van de acteurs waren heel heel sterk. Het is ook een behoorlijk realistische kijk op het laatste jaar van je schooltijd. In tegenstelling tot de meeste Amerikaanse "tienerkomedies" vind ik dat dit in Superbad heel dichtbij de realiteit staat. Want als we eerlijk zijn, zijn vele scenes in Superbad herkenbaar voor ons...
    Laatst aangepast door bazinga : 02-03-2012 om 08:42

  5. #1880

    Thumbs up

    Rundskop
    De Belgische Oscar genomineerde van dit jaar. Een veeboer wordt benaderd om een handeltje te sluiten met een handelaar. Hij raakt verwikkelt in de zaken van de hormonen mafia en door een ontmoeting tijdens de zaken onderhandelingen komen de herinneringen aan een ernstig incident in zijn jeugd weer boven drijven.
    Een film die kan rekenen op een geweldig scenario waarin heden en verleden en zaken en privé op ingenieuze wijze worden samen gevoegd en één sluitend verhaal vormen. Een film ook die veel drijft op sfeer.
    Matthias Schoenaerts zet in de rol van de veeboer een fantastische performance neer en draagt de film probleemloos.
    Persoonlijk denk ik niet dat ie de Oscar zal gaan winnen maar het feit dat ie wel is genomineerd geeft dit prachtwerk de eer die het zonder meer verdiend.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1881

    Standaard

    Samen met m`n vriendin een Disney middagje gehouden:

    Snow White And The Seven Dwarfs
    Inmiddels al ontelbaar vaak gezien en het blijft één van m`n favoriete Disney klassiekers. Dit keer hebben we de Nederlandse versie gekeken en ik moet eerlijk bekennen dat ik de nasynchronisatie best goed te doen vond.

    9,0/10

    Pinocchio
    Aw, Pinocchio: heerlijk!! ook hier hebben we Nederlandse vertaling gezien en ook die was goed gedaan, iets wat ik niet direct had verwacht. Heb toch weer van genoten.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1882

    Standaard

    Cash on Demand (1961)

    De Hammer "Icons of suspense collection" heeft me alleen nog maar positieve ervaringen opgebracht en daar kan Cash on Demand zeker aan toegevoegd worden. De film speelt zich af in een paar kamers (een bank) met een paar acteurs. Peter Cushing speelt ijzersterk als de laffe "Scrooge"achtige bankdirecteur die minachting heeft voor zn personeel.

    De bank wordt heel inventief overvallen waarbij Cushing een toneelstukje moet opvoeren want anders wordt gezin vermoord. Economische film die met zijn 80 minuten een heel compact en spannend geheel weet af te leveren. Erg sterk.

    8,5

  8. #1883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Cash on Demand (1961)

    De Hammer "Icons of suspense collection" heeft me alleen nog maar positieve ervaringen opgebracht en daar kan Cash on Demand zeker aan toegevoegd worden. De film speelt zich af in een paar kamers (een bank) met een paar acteurs. Peter Cushing speelt ijzersterk als de laffe "Scrooge"achtige bankdirecteur die minachting heeft voor zn personeel.

    De bank wordt heel inventief overvallen waarbij Cushing een toneelstukje moet opvoeren want anders wordt gezin vermoord. Economische film die met zijn 80 minuten een heel compact en spannend geheel weet af te leveren. Erg sterk.

    8,5
    Die komt op de wishlist. Heb hier al tijden Paranoiac in de kast staan, binnenkort ook maar eens kijken. Moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik, naar mijn weten, nog nooit een Hammer film heb gezien.

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Die komt op de wishlist. Heb hier al tijden Paranoiac in de kast staan, binnenkort ook maar eens kijken. Moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik, naar mijn weten, nog nooit een Hammer film heb gezien.
    Ik moet zeggen dat de suspense thrillers me eigenlijk beter bevallen dan al die klassieke horrors zoals The Reptile en dergelijke. Bovenstaande film zit trouwens in deze box:



    Ik heb er nu vier gezien van de 6 en alle vier erg goed. De box is voor een zacht prijsje te koop.

  10. #1885
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En hier een review op dvdbeaver.com

    Heb deze ook in bestelling staan, vooral na het lezen van je review Melvin
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #1886

    Standaard

    predators (blu ray)

    Dit is de een na beste deel. 7,5

  12. #1887

    Standaard

    Vandaag afgekeken:

    Friends - seizoen 3
    Ik denk dat dit het beste seizoen van de hele serie is. Het bevat een aantal van de meest legendarische afleveringen van de hele serie (The One Where No One Is Ready is geniaal!) en de humor blijft heerlijk.

    9,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 19-02-2012 om 20:40
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1888

    Standaard

    The Help 8,5/10
    Sterk drama. Heel heel sterke vertolking door Emma Stone en Viola Davis. Terecht genomineerd voor een Oscar.
    Wilde Salomé 7/10
    Als je het toneelstuk van Oscar Wilde kent is het zeker een aanrader.
    Heb de dvd met een Groupon deal via dvdigital. Heb daarnaast nog 6 andere dvd's gescoord voor een heel klein prijsje.
    The Descendants 8/10
    Leuke tragikomedie (alhoewel ik het eerder een komedie vind). Sterke vertolking van de acteurs. En ik was positief verrast dat er geen al te zeemzoeterig einde aangebreid werd. Ik word in laatste tijd ook steeds weer verrast door de vertolkingen van George Clooney. De laatste paar films die ik met hem gezien heb waren echt heel sterk.
    Laatst aangepast door bazinga : 02-03-2012 om 08:19

  14. #1889

    Cool

    Vandaag gezien:

    Moneyball
    "People who run ball clubs, they think in terms of buying players. Your goal shouldn't be to buy players, your goal should be to buy wins. And in order to buy wins, you need to buy runs."
    Deze gedachtengang zou een revolutie ontketenen in de baseball sport. Dit is het op waarheid gebaseerde verhaal van Billy Beane, general manager van Oakland A`s. Door het lage budget van zijn team is hij niet in staat sterspelers aan te schaffen om z`n team te versterken. Dus in plaats daar van gaat hij op zoek naar elders uigerangeerde spelers en probeert daarvan een echt team te smeden.

    Het klinkt misschien als een logische gedachte maar dit was tot 10 jaar geleden een ondenkbaar iets in `t honkbal. Het verhaal dat dat oplevert zal buiten Amerika waarschijnlijk worden aangezien als "typisch Amerikaans sentimenteel geneuzel". Toch vind ik het meer dan dat. Het is een verhaal over menselijkheid, over "don`t judge a book by its cover" dat is verwerkt in een sterk scenario dat onder andere werd geschreven door Aaron Sorkin.

    Het geheel wordt mooi in beeld gebracht en de montage van echte en film beelden is goed gedaan. Brad Pitt en Jonah Hill zijn erg goed op dreef in de hoofdrollen en zijn terecht genomineerd voor Oscars.

    Op het eerste gezicht een typisch Amerikaanse sport film, die velen buiten Amerika niet of minder zal aanspreken (zeker in ons "nuchtere" landje). Maar uiteindelijk is het een verrassend sterke film, en dat had ik op voorhand niet verwacht.

    8,0/10

    Midnight in Paris
    De meest recente film van Woody Allen is ook meteen één van de meest originele die ik van hem gezien. Een liefdesbrief aan Parijs en aan het rijke artistieke verleden ervan. Het is een warme film waar de liefde voor de kunst, literatuur en film vanaf druipt. Owen Wilson zet een mooie rol neer als de schrijver met een writer`s block.
    Een hele fijne film, alleen vond ik het jammer dat het einde zo abrupt aanvoelde. Dat liet wel een beetje rare nasmaak achter.

    8,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1890

    Standaard

    The Task (2010)

    De trailer zorgde bij mij voor veel interesse in deze film, waarin het draait om een tv-show die wordt opgenomen in een voormalige gevangenis (met lugubere geschiedenis) waarbij de deelnemers moeten overnachten en individueel of gezamenlijk een taak uit moeten voeren. Een taak waarbij de deelnemers hun grootste angst moeten zien te weerstaan om niet af te vallen.
    Maar niet alles lijkt te gaan zoals de regisseurs vooral gepland hebben...

    Vaak vallen films uiteindelijk erg tegen na het zien van een boeiende en interessante trailer, maar dit is typisch zo'n productie die dus wél werkt als je niet let op de acteerprestaties (behoorlijk naturel, wat misschien ook weer past bij de film), maar wel op de spanning en de juiste entourage thuis: in het donker en alle gordijnen dicht zonder enige vorm van afleiding.

    Vind je de Paranormal Activity-films al eng, dan moet je deze maar overslaan. Ben je een fan van de [REC]-films, dan is dit een must. Vooral het verrassende einde brengt de film naar een hoger niveau.

    8,4/10

  16. #1891

    Standaard

    War Horse
    Het komt regelmatig voor dat een trailer een ander beeld van een film laat zien dan het uiteindelijke resultaat. Maar af en toe komt het voor dat je na het zien van een trailer exact weet wat je voorgeschoteld gaat krijgen. War Horse is een typisch voorbeeld van die laatste categorie.
    Het is één grote sentimentele, oninteressante bende! Zoals ze op het Engels zouden zeggen: watching paint dry is more interesting.
    Het ziet er allemaal prachtig uit maar het is toch echt iets te veel van het goede. Het lijkt net alsof het alleen maar daarom te doen is. Mooie shots maken als einddoel. Want daar houdt het ook op. Het is langdradig en saai en het interesseerde me helemaal niets wat er met de personages en het paard gebeurde.
    Als het hoogtepunt van de film de muzikale score is dan weet je wel hoe laat het is.
    Een grote misser van Steven Spielberg...

    6,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1892

  18. #1893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    War Horse
    Het komt regelmatig voor dat een trailer een ander beeld van een film laat zien dan het uiteindelijke resultaat. Maar af en toe komt het voor dat je na het zien van een trailer exact weet wat je voorgeschoteld gaat krijgen. War Horse is een typisch voorbeeld van die laatste categorie.
    Het is één grote sentimentele, oninteressante bende! Zoals ze op het Engels zouden zeggen: watching paint dry is more interesting.
    maar het is toch echt iets te veel van het goede. Het lijkt net alsof het alleen maar daarom te doen is. Mooie shots maken als einddoel. Want daar houdt het ook op. Het is langdradig en saai en het interesseerde me helemaal niets wat er met de personages en het paard gebeurde.
    het hoogtepuAls nt van de film de muzikale score is dan weet je wel hoe laat het is.
    Een grote misser van Steven Spielberg...

    6,0/10
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En dan toch een voldoende geven....
    Ik kraak toch niet alles af of wel soms??
    Leren lezen:

    Het ziet er allemaal prachtig uit....Als het hoogtepunt van de film de muzikale score is...
    Daarmee geef ik dus dingen aan die ik wel goed vond, dat is voor mij reden `m toch een voldoende te geven. Want de score was prachtig net als de beelden.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1894

    Standaard

    Immortals

    De trailer doet veel vermoeden maar de film op zich viel mij nogal tegen. Gelukkig maakte het einde nog iets goed maar verder zeer mager allemaal...

    6 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #1895

    Standaard

    De afgelopen dagen gezien:

    The Girl With The Dragon Tattoo
    Toen deze remake werd aangekondigd had ik op z`n zachst gezegd er m`n bedenkingen bij. Het Zweedse origineel vond ik ontzettend goed dus een Amerikaanse versie hoefde van mij absoluut niet. Die mening moet ik na het zien, gelukkig, bijstellen. Fincher`s versie ziet er wel een stuk gelikter uit (vooral qua camera werk en montage) dan het origineel maar verder is er helemaal niet veel op aan te merken. Wel merkte ik een paar veranderingen op ten opzichte van het origineel. Ik heb de boeken dan niet gelezen maar toch denk ik dat je hier beter kunt spreken van een re-imagining van het boek dan van een remake.

    Het enige lichte minpuntje vond ik Rooney Mara die als Lisbeth Salander slechts in enkele scenes kon overtuigen. Het was te duidelijk dat het een actrice was die Lisbeth speelt, in tegenstelling tot Noomi Rapace die in het origineel Lisbeth echt is

    Maar dat is dan ook het enige mindere aan deze nieuwe verfilming van de Millennium boeken. David Fincher heeft met z`n nieuwste werk de verwachtingen meer dan overtroffen. Iedereen die net als ik "bang" was voor deze remake kan `m dus met een gerust hart gaan kijken.

    8,5/10

    The Muppets
    Een Muppets film in een vorm zoals we The Muppets het liefst zien: in een lekker voorspelbaar verhaaltje met veel humor, leuke liedjes en toffe cameos.
    Het was heerlijk om ze weer met z`n allen op het grote doek te zien. Ik heb genoten van begin tot einde. Je moet wel een erg grote zuurpruim zijn als na afloop niet met een smile van oor tot oor de bioscoop verlaat.

    8,0/10

    Extremely Loud & Incredibly Close
    Een verhaal over een extreem irritant jongetje dat z`n vader (Tom Hanks) verloor in 9/11 aanslagen in het World Trade Center. Wat volgt is twee uur lang geschreeuw, gehuil en een saaie zoektocht die maar niet kan boeien. Hoe dit in Gods Christus` naam ooit genomineerd is voor de Oscar voor Best Picture zal ik nooit begrijpen.
    Extremely Long & Incredibly Boring....

    5,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 23-02-2012 om 22:55
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1896

    Standaard

    237. Mean Streets (Martin Scorsese, 1973) :: 9.0

    Wist niet zo goed wat ik van de Duitse blu-ray moest verwachten, maar het overtrof mijn stoutste verwachtingen. De print die men gebruikt heeft is vrijwel smetteloos en ik zag geen enkele vorm van digitale manipulatie, wat dus voor een mooie filmkorrel en een zeer filmisch uiterlijk zorgt en waardoor de John Cassavetes-achtige manier van filmen zeer goed weergegeven wordt. Ook het geluid klinkt prima. Heb de Franse Carlotta blu-ray nooit gezien, maar afgaande op de screenshots zie ik bijzonder weinig verschil, heb het vermoeden dat het om exact dezelfde transfer gaat. Engelse en Duitse audio en Duitse subs. Gelukkig heeft het ook een wendecover zodat je die afschuwelijke hoes die je op Amazon ziet kunt omdraaien en je dezelfde hoes krijgt van de Carlotta. Het feit dat ik zo'n imposante transfer van een film als 'Mean Streets' voor minder dan 9 euro kan kopen op het moment dat ie uitkomt is niets minder dan een klein mirakel. Het maakt het leven allemaal weer een stukje mooier
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #1897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    8,0/10

    Extremely Loud & Incredibly Close
    Een verhaal over een extreem irritant jongetje dat z`n vader (Tom Hanks) verloor in 9/11 aanslagen in het World Trade Center. Wat volgt is twee uur lang geschreeuw, gehuil en een saaie zoektocht die maar niet kan boeien. Hoe dit in Gods Christus` naam ooit genomineerd is voor de Oscar voor Best Picture zal ik nooit begrijpen.
    Extremely Long & Incredibly Boring....

    5,0/10
    Kan gebeuren toch? Zat toevallig net de trailer te kijken en had iets van "kan interessant zijn'. Misschien ga ik toch zelf eens kijken.
    Maar mn verzoek is of het recenseren wat minder grof kan. Lijkt me niet nodig om gevloek te gebruiken.
    Ben zelf ook niet roomser dan de paus hoor maar vindt het gewoon niet fijn.
    Maar zat die film voor de rest wel goed in elkaar qua verhaal, acteren, muziek etc. of was het gewoon je smaak niet (zijn denk ik toch 2 verschillende dingen?

  23. #1898

    Standaard

    Ik heb net gisteravond gekeken, en dit is mijn beleving


    Extremely Loud & Incredibly Close
    9,0/10

    Ik had deze nog op stapel staan; alleen Hugo nog (ik wacht op de blu-ray), dan heb ik weer alle Oscar genomineerden voor Beste Film gezien.

    Wat een geweldige film.
    Zeer ontroerend met een kippenvel einde waarbij ik tot tranen toe ontroerd was .

    Er is een geheim, er is een spannende speurtocht, er is humor, er is drama, er is prachtige muziek. En ondertussen wordt het zeer emotionele basisverhaal van de film vertelt: hoe de jonge Oskar, die waarschijnlijk aan het syndroom van Asperger lijdt (een erg geloofwaardige rol van de jonge Thomas Horn) de dood van zijn vader verwerkt en hoe hij om moet gaan met zijn schuldgevoelens om het telefoontje dat hij niet op kon nemen . Hierbij moet hij veel van zijn angsten overwinnen.

    Naast Tom Hanks en Sandra Bullock (die beide ook erg in vorm zijn), is er ook een prachtrol voor Max von Sydow weggelegd, waar ik niets over zal zeggen.

    Ik kreeg tijden de film een glimp (meer zou denk ik niet kunnen met een film) van het gevoel hoe het was op 9/11. Erg triest.

    Van alle Oscar genomineerde films, raakte deze mij het meest, samen met The Tree of Life. Ik kan wel zeggen, dat het één van de meest verrassende films van het jaar was.
    Laatst aangepast door rogue : 26-02-2012 om 08:50

  24. #1899

    Standaard

    The Grey - 2012 (8,0)
    Sterke film. Van begin tot eind met ijzersterke vertolkingen en een spannende sfeer. Liam Neeson en Frank Grillo zijn erg sterk. Niet een standaardfilm zoals je misschien zou verwachten en zeker de beste film van Joe Carnahan.

    The Muppets - 2011 (5,5)
    Na alle Appie Happie gekte en de lovende kritieken de film ook gezien. Hij is op z'n best als de (oude) muppets hun ding doen en dat is helaas te weinig. Zitten geinige stukjes in en leuke cameo's van Dave Grohl en Jack Black. Chris Cooper speelt ook een leuke rol, maar al met al.......geef mij de serie maar.

    The Thing - 2011 (7,0)
    Heb me erg goed vermaakt met deze film. Uiteraard minder dan de film van John Carpenter, maar toch niet slecht.

    Tango & Cash - 1989 (6,5)
    Ach, die goeie ouwe tijd! Op Blu Ray is hij erg mooi en de nostalgie druipt er vanaf. Jammer dat Kurt Russel de laatste tijd zo weinig doet.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  25. #1900

    Standaard

    Kuifje en het Haaienmeer (1972) DVD

    Deze film is pure nostalgie. Als klein jongetje een aantal keer gezien en ook sinds ik hem op dvd heb al eens eerder opgezet. Blijft een erg leuke film, precies zoals ik Kuifje graag zie.

    7,3/10

    The Adventures Of Tintin (2011) DVD

    Visueel een Schitterend geslaagde avonturenfilm met genoeg humor, net als in de stripboeken. En met een aantal verwijzingen naar andere Kuifje-avonturen.
    Jammer dat Kuifje er zo beroerd uitziet en Kapitein Haddock heel anders klinkt dan dat ik hem ken uit de animatieserie van 20 jaar geleden (geregeld op tv geweest en ook op dvd te koop is). Ook ging het allemaal wel erg snel op een gegeven moment, iets teveel toevalligheden.

    Desalnietemin een film om vaker te bekijken.

    7,4/10

    Malèna (2000) DVD

    Monica Bellucci, Monica Bellucci en nog eens Monica Bellucci. En natuurlijk schitterende beelden van het plaatselijke, Middeleeuws-aandoende Siciliaanse kustplaatsje en een bijna nog mooiere score.

    WOII is aan de gang, en toch hebben alle mannen hun gedachten bij de mooie, voluptueuze Malèna als ze voorbij loopt in het dorp. Net als een groepje 13-jarige jongens in de begin van hun puberteit, die mooie Malèna als hun vleesgeworden natte droom zien. En deze ongecensureerde versie laat dus ook niks te wensen over.

    Dit soort films kunnen ook eigenlijk niet in onze Westerse cultuur, want dan komt het woord "kinderporno" of "sexueel contact met een minderjarige" om de hoek kijken. Maar in de Spaanse en (in dit geval) Italiaanse (film)cultuur is dit blijkbaar geen probleem. Een film ook die nooit in ons land (of in Amerika bijv.) gemaakt kan worden. Een cultuur en temperament-kwestie.

    8,1/10

    Immortals (2011) DVD

    Hier valt eigenlijk weinig tot niks positiefs over te vermelden. Visueel vaak erg slecht (buitenopnames), een verhaal en uitvoering om van te janken zo saai.
    Een van de allerslechtste films die ik ooit gezien heb. Totale tijdsverspilling.

    3,0/10

Pagina 76 van 237 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •