Pagina 73 van 237 EersteEerste ... 236369707172737475767783123173 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 5909 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    7. Lord of War (Andrew Niccol, 2005) :: 7.0
    Viel toch een tikkeltje tegen. Nicholas Cage is min of meer wel of dreef maar de hele film probeert semi-grappig te zijn maar is dat niet echt. Die Afrikaanse dictator is enorm over de top neergezet. En de achtergrond van Cage zijn karakter met Rusland enzo het trok mij gewoon niet. De film oogt nogal rommelig en het verhaal gaat nog wel van de hak op de tak, maar heeft zijn leuke momenten.
    8. Pulp Fiction (Quentin Tarantino, 1994) :: 9.0
    Ook voor de eerste keer Pulp Fiction gezien. Het is een typische Tarantino film met ijzersterke dialogen. Iets waar films van tegenwoordig vaak in tekort schieten. Soms vond ik het tempo iets te laag en in het begin vond ik het moeilijk de rode draad te vinden maar de uitstekende dialogen en de kanonnencast maken toch veel goed. De muziek is wederom uiterst goed gekozen. Niet Tarantino's beste maar dat hoeft ook niet want elke film die hij maakt is van ontzettend hoog niveau, alleen vind ik sommige een heel klein beetje minder dan andere. Kijk nu al uit naar Django Unchained.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #1802

    Standaard

    The Girl With The Dragon Tattoo (2011)

    Het zweedse origineel vond ik een vrij aardige film. Deze film zit op hetzelfde niveau maar Fincher's versie ziet er wel veel beter uit.
    Leuk voor een keer. 6.5/10

    In Time (2011)

    Vermakelijke film met een goed acterende Justin Timberlake. Het verhaal is simpel maar toch blijft de film boeien. Geen topper maar komt toch zeker wel boven de middelmaat uit. 7.5/10

  3. #1803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    The Girl With The Dragon Tattoo (2011)

    Het zweedse origineel vond ik een vrij aardige film. Deze film zit op hetzelfde niveau maar Fincher's versie ziet er wel veel beter uit.
    Leuk voor een keer. 6.5/10

    In Time (2011)

    Vermakelijke film met een goed acterende Justin Timberlake. Het verhaal is simpel maar toch blijft de film boeien. Geen topper maar komt toch zeker wel boven de middelmaat uit. 7.5/10
    Ik vind het toch een beetje raar voelen, die twee verschillende cijfers...


  4. #1804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik vind het toch een beetje raar voelen, die twee verschillende cijfers...
    Waarom ?

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Waarom ?
    Het grote verschil tussen TGWTDT en In Time.


  6. #1806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Het grote verschil tussen TGWTDT en In Time.
    TGWTDT was bij vlagen gewoon saai te noemen. Er had makkelijk 45 minuten van de speelduur afgekund.

    In Time bleef me boeien.

  7. #1807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    TGWTDT was bij vlagen gewoon saai te noemen. Er had makkelijk 45 minuten van de speelduur afgekund.
    Dan heb je toch geen verhaal meer? Het origineel duurde net even lang. Ik vond In Time ook wel leuk, en zo'n film MAG gewoon niet saai zijn, daar is hij ook net voor gemaakt. Maar goed, ik wou enkel weten waarom je de ene beter vond dan de andere, en dat weet ik nu


  8. #1808

    Standaard

    Gisteren de dvd van Rocky na vele jaren weer eens bekeken. En ik had het niet verwacht, maar hij staat nogsteeds als een huis!!

    Na het zien van The Fighter een maandje of zo geleden, had ik het er al over met mijn vrouw, dat ik bij die film het echte overwinnaarsgevoel miste, dat de bokswedstrijd om de wereldtitel ging en dat je dat wél hebt bij Rocky. Ze heeft Rocky nooit gezien maar kon wel zeggen dat - omdat het een oude film is - films van nu beter zijn (decor, acteerwerk??).

    Dat dacht ik ooit ook. Oude films, bah, rommel. Nou, als je écht van films houd, weet je dat dat niet klopt. Met Rocky dus ook niet. Want wat zit er veel liefde in. Liefde voor het verhaal, voor de sfeer, voor het uiterlijk, voor het acteerwerk. Terecht winnaar van een Oscar voor beste film en ik denk dat hij tegenwoordig nogsteeds een kans zou maken als het een nieuwe film zou zijn. Zeker nu ik met terugwerkende kracht films uit de jaren 70 bekijk (ja, de grotere, de klassiekers), zie ik hoe goed die films zijn qua verhaal, settings, acteerwerk, en dat mis ik vaak in de huidige tijd. Met "dank" aan al die slaapverwekkende blockbusters en sequels van superhelden-films, waar het totaal niet om het verhaal en het acteerwerk draait.

    Nee, dan Rocky (en de eerste 2 vervolgfilms). Sylvester Stallone wordt vaak verweten dat hij geen geweldige acteur is, maar hij is wél Rocky! En dat heeft weinig met jeugdsentiment te maken (al helpt het wel een beetje )

    8,4/10

  9. #1809

    Thumbs down

    Vanavond wilde ik samen met een vriend van me weer eens een keertje naar de sneak preview gaan. Toen we bij de bioscoop aankwamen bleek dat die een paar weken geleden was afgeschaft. Dus kozen we voor:

    A Good Old Fashioned Orgy
    Dat hadden we beter niet kunnen doen...
    Tegen het einde van de film zit een scene waarin het personage dat voor de comic relief moet zorgen iedere paar seconde met een dienblad met sterke drank komt aanzetten. Wanneer de film is afgelopen (of eigenlijk al tijdens het kijken) komt meerdere malen de vraag bij me boven hoeveel vaten sterke drank de schrijvers moeten hebben genuttigd toen ze dit schreven. Om nog maar te zwijgen over de persoon van de film studio die groen licht gaf om `t te maken....

    Man, man, man wat was dit slecht.Het moet dus een comedy voorstellen maar volgens mij komt dat woord niet voor in het woordenboek van de makers. Er zit geen enkele goede grap in en ik kan me nu al niet meer herinneren of ik uberhaupt wel één keer heb gelachen. Het niveau van de grappen, het scenario, het acteerwerk en dus de film in z`n geheel is van een dusdanig niveau dat je oprecht last krijgt van plaatsvervangende schaamte.
    Dus doe je zelf een plezier en lees 90 minuten in Het Grote Borduurboek. Zelfs dan besteed je je tijd beter dan naar dit misbaksel te kijken...

    2,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1810

    Standaard

    Word sterke drank niet nagemaakt in films?


  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Gisteren de dvd van Rocky na vele jaren weer eens bekeken. En ik had het niet verwacht, maar hij staat nogsteeds als een huis!!

    Na het zien van The Fighter een maandje of zo geleden, had ik het er al over met mijn vrouw, dat ik bij die film het echte overwinnaarsgevoel miste, dat de bokswedstrijd om de wereldtitel ging en dat je dat wél hebt bij Rocky. Ze heeft Rocky nooit gezien maar kon wel zeggen dat - omdat het een oude film is - films van nu beter zijn (decor, acteerwerk??).

    Dat dacht ik ooit ook. Oude films, bah, rommel. Nou, als je écht van films houd, weet je dat dat niet klopt. Met Rocky dus ook niet. Want wat zit er veel liefde in. Liefde voor het verhaal, voor de sfeer, voor het uiterlijk, voor het acteerwerk. Terecht winnaar van een Oscar voor beste film en ik denk dat hij tegenwoordig nogsteeds een kans zou maken als het een nieuwe film zou zijn. Zeker nu ik met terugwerkende kracht films uit de jaren 70 bekijk (ja, de grotere, de klassiekers), zie ik hoe goed die films zijn qua verhaal, settings, acteerwerk, en dat mis ik vaak in de huidige tijd. Met "dank" aan al die slaapverwekkende blockbusters en sequels van superhelden-films, waar het totaal niet om het verhaal en het acteerwerk draait.

    Nee, dan Rocky (en de eerste 2 vervolgfilms). Sylvester Stallone wordt vaak verweten dat hij geen geweldige acteur is, maar hij is wél Rocky! En dat heeft weinig met jeugdsentiment te maken (al helpt het wel een beetje )

    8,4/10
    Nog een paar leuke vechtfilms met naar mijn mening wel een euforisch gevoel:

    Cinderella Man
    Warrior
    Real Steel (wel wat futuristischer, maar daarom niet minder)
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #1812

    Standaard

    132. 4 mosche di velluto grigio (Dario Argento, 1971) :: 7.0

    OK, deze is niet zo slecht als ik aanvankelijk dacht, ook al zal het waarschijnlijk nooit een meesterwerk worden. Heb nooit begrepen waarom Argento de Italiaanse Hitchcock genoemd wordt, maar dit is duidelijk zijn meest Hitchcockiaanse film, ook al is het een wat verknipte variant. Alsof het een suspense film zonder suspense is of zoiets, want het geheel voelt regelmatig aan als een bijna avant-garde experiment waarin het gehele thriller formaat van binnenuit vernietigd wordt. Of dit bewust is of niet heb ik geen idee van en volledig geslaagd is het ook niet, maar is toch best een fascinerende film. De blu-ray van Shameless ziet er verder ook prima uit, met het juiste geluid dit keer, in tegenstelling tot de R1 DVD.

    133. La vampire nue (Jean Rollin, 1970) :: 8.0

    Toen ik hoorde dat er maar liefst vijf (!) Jean Rollin films werden aangekondigd, viel ik bijkans van mijn stoel af en ik kan het nog steeds amper geloven. Wat mij betreft zijn releases als dit de grootste wonderen van het hele blu-ray fenomeen, want om dergelijke obscure films als deze in zo'n verbluffende beeldkwaliteit te kunnen zien grenst wat mij betreft aan het ongelooflijke en ik vraag me soms af of mensen zich nog wel realiseren in wat voor ongelooflijke tijden we leven. Het geluid is helaas vrij abominabel voor deze film (dat is bij 'Le frisson des vampires' aanzienlijk beter, hoewel die qua beeldkwaliteit aanzienlijk minder is), maar nog nooit heb ik een Rollin film met zoveel sfeer gezien en aangezien sfeer datgene is waar Rollin volledig op teert, zijn het compleet andere films geworden dan de DVD's.

    134. The Apartment (Billy Wilder, 1960) :: 10.0

    De Engelse DVD die ik van deze film had was echt een van de slechtste uit mijn collectie, maar dat de blu-ray er zo mooi zou uitzien had ik echt niet verwacht! Wilder is nooit een opvallend stilist geweest zoals Hitchcock of Welles bijvoorbeeld, maar een blu-ray als deze maakt duidelijk dat zelfs een relatief straightforward film als 'The Apartment' een visueel genot wordt om naar te kijken en het enige vervelende is dat ik nu ALLE Billy Wilder films op blu-ray wil zien! Ik ben met deze film (net als met Wilder in het algemeen) al compleet op en neer geweest qua beleving en waardering, maar voor de meeste regisseurs zou een film als deze zijn absolute meesterwerk geweest zijn - is alleen dat Wilder met 'Kiss Me, Stupid' een nóg betere film gemaakt heeft. Een film die destijds algemeen gezien werd als komedie, maar sindsdien een opmerkelijk melancholische toon erbij gekregen heeft, 'The Apartment' is twee uur lang schaamtetherapie van het meest indrukwekkende soort. Hoewel Hollywood nog altijd vaak gezien wordt als emotioneel valse cinema, maakt deze film duidelijk dat dit absoluut niet het geval hoeft te zijn, want deze Wilder film is emotioneel net zo diep en complex als een Ingmar Bergman of Carl Dreyer film. Een film die je aan kunt trekken als een warme trui, maar die altijd iets meer prikt dan je aanvankelijk denkt. Direct een van mijn favoriete releases van het jaar!

    135. Le frisson des vampires (Jean Rollin, 1971) :: 8.0
    136. Two-Lane Blacktop (Monte Hellman, 1971) :: 8.0

    137. Cleopatra (Joseph L. Mankiewicz, 1963) :: 8.5
    138. Glaze of Cathexis (Stan Brakhage, 1990) :: 10.0
    139. For Marilyn (Stan Brakhage, 1992) :: 10.0
    140. E tu vivrai nel terrore - L'aldilà (Lucio Fulci, 1981) :: 9.5

    Heb uiteindelijk toch maar de sprong gemaakt met de Arrow The Beyond blu-ray en moet zeggen dat ik zeer positief verrast was door de kwaliteit! Was vooral dankzij dit soort reviews afgeschrikt, maar niet alleen waren die vroege pressings met de zwart-wit opening, maar het schijnt dat die figuren van Arrow ook redelijk wat screeners de deur uit hebben gedaan waarbij de film slechts een fractie van de schijfruimte in beslag nam ten opzichte van de daadwerkelijke release. Dergelijke screenshots zijn dan ook totaal niet representatief, is niet bepaald handige PR als je al zo'n twijfelachtige reputatie hebt. Als je bijvoorbeeld op de screens kijkt naar die donkere scenes in de kelder dan zijn de zwart waarden volledig uitgewassen, terwijl ik juist hele mooie diepe zwart kleuren zag en volop sfeer.

    In vergelijking met de Nederlandse DVD krijgen alle scenes ineens veel meer sfeer en zijn die ziekenhuis scenes nu eindelijk ook echt stralend wit in plaats van dof grijs. Om eerlijk te zijn zou ik zo direct niet kunnen zeggen wat er echt enorm verbeterd kan worden aan een blu-ray release van deze film, het is echt een gigantische verbetering ten opzichte van de DVD. Op het geluid na dan, want de 5.1 mix klonk vreselijk kil vond ik, maar de Engelse mono was nog te doen, hoewel ook duidelijk voor verbetering vatbaar. Zowaar een Arrow release waar ze trots op kunnen zijn!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #1813

    Standaard

    Januari
    Films
    1. Friends with Benefits (Will Gluck, 2011) :: 6.5
    2. Contagion (Steven Soderbergh, 2011) :: 6.0
    3. Real Steel (Shawn Levy, 2011) :: 7.5
    4. Conviction (Tony Goldwyn, 2010) :: 7.0
    5. From Paris with Love (Pierre Morel, 2010) :: 6.0
    6. Cowboys & Aliens (Jon Favreau, 2011) :: 6.0
    7. Stardust (Matthew Vaughn, 2007) :: 7.2
    8. Rien à déclarer (Dany Boon, 2010) :: 6.0
    9. In Time (Andrew Niccol, 2011) :: 7.0
    10. Harry Potter and the Sorcerer's Stone (Chris Columbus, 2001) :: 7.0
    11. Harry Potter and the Chamber of Secrets (Chris Columbus, 2002) :: 7.3
    12. Fast Five (Justin Lin, 2011) :: 6.0
    13. Priest (Scott Stewart, 2011) :: 4.0
    14. Apollo 18 (Gonzalo López-Gallego, 2011) :: 7.0
    15. Solomon Kane (Michael J. Bassett, 2009) :: 6.0
    16. Hanna (Joe Wright, 2011) :: 5.0
    17. Adem (Hans Van Nuffel, 2010) :: 8.0

    Series
    18. Terra Nova - Seizoen 1 (Kelly Marcel, Craig Silverstein, 2011): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)

    Statistieken
    Totaal 17 films (maandgemiddelde: 17.0) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 17.

    Totaal 4 afleveringen van series gekeken.

    Totale speelduur: 2108 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

    Best beoordeeld: Adem (8.0, 2de dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: Priest (4.0).

    Media-verdeling
    16.
    1.
    1.



    Adem is een prachtfilm maar kan er niks van terugvinden op dit forum?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, heb hem ook gezien: een van de slechtste "komedies" van de afgelopen jaren. Heb denk ik geen enkele keer gelachen.

  15. #1815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht

    134. The Apartment (Billy Wilder, 1960) :: 10.0

    De Engelse DVD die ik van deze film had was echt een van de slechtste uit mijn collectie, maar dat de blu-ray er zo mooi zou uitzien had ik echt niet verwacht! Wilder is nooit een opvallend stilist geweest zoals Hitchcock of Welles bijvoorbeeld, maar een blu-ray als deze maakt duidelijk dat zelfs een relatief straightforward film als 'The Apartment' een visueel genot wordt om naar te kijken en het enige vervelende is dat ik nu ALLE Billy Wilder films op blu-ray wil zien! Ik ben met deze film (net als met Wilder in het algemeen) al compleet op en neer geweest qua beleving en waardering, maar voor de meeste regisseurs zou een film als deze zijn absolute meesterwerk geweest zijn - is alleen dat Wilder met 'Kiss Me, Stupid' een nóg betere film gemaakt heeft. Een film die destijds algemeen gezien werd als komedie, maar sindsdien een opmerkelijk melancholische toon erbij gekregen heeft, 'The Apartment' is twee uur lang schaamtetherapie van het meest indrukwekkende soort. Hoewel Hollywood nog altijd vaak gezien wordt als emotioneel valse cinema, maakt deze film duidelijk dat dit absoluut niet het geval hoeft te zijn, want deze Wilder film is emotioneel net zo diep en complex als een Ingmar Bergman of Carl Dreyer film. Een film die je aan kunt trekken als een warme trui, maar die altijd iets meer prikt dan je aanvankelijk denkt. Direct een van mijn favoriete releases van het jaar!

    Is dat de Canadese blu-ray en is dat de enige versie die tot nu toe uit is? want op amazon.com kon ik `m vorige week niet vinden?


    140. E tu vivrai nel terrore - L'aldilà (Lucio Fulci, 1981) :: 9.5

    Heb uiteindelijk toch maar de sprong gemaakt met de Arrow The Beyond blu-ray en moet zeggen dat ik zeer positief verrast was door de kwaliteit! Was vooral dankzij dit soort reviews afgeschrikt, maar niet alleen waren die vroege pressings met de zwart-wit opening,
    zijn nu alleen nog maar versies te koop met de goede opening of zijn er nog steeds foutieve versies in omloop??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is dat de Canadese blu-ray en is dat de enige versie die tot nu toe uit is? want op amazon.com kon ik `m vorige week niet vinden?
    Amazon verkoopt hem om een of andere reden niet, hij is wel gewoon te vinden op Axel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    zijn nu alleen nog maar versies te koop met de goede opening of zijn er nog steeds foutieve versies in omloop??
    Het lijkt me dat de foutieve versies inmiddels allemaal teruggeroepen zijn en allang niet meer verkocht worden, ze waren er vrij snel mee om die fout te herstellen. En als je hem bij Amazon besteld kun je hem altijd weer terugsturen natuurlijk mocht je de verkeerde versie krijgen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #1817

    Thumbs up

    Jodaeiye Nader az Simin (A Separation)
    De keuze van een vrouw om zich te laten scheiden van haar man en de gevolgen van die keuze worden in het Iraanse A Separation indringend en meeslepend getoond. Op een bijna documentaire, "fly-on-the-wall" achtige manier laat regisseur Asghar Farhadi zien hoe vooral de man van het echtpaar omgaat met de keuze van z`n vrouw om hem te verlaten en het leven samen met z`n dochter en de zorg voor z`n vader zo goed en kwaad als het kan voortzet. Eén incident zet zijn leven op z`n kop.

    Farhadi laat zijn publiek niet alles zien, veel op het oog kleine details spelen later een grote rol in het verhaal. Je moet, zoals hij het zelf zegt in het interview dat op de blu-ray staat, eigenlijk als kijker een beetje detective spelen en zelf uitzoeken wat er is gebeurd en je eigen oordeel vellen. Niet iedereen zal na afloop dezelfde conclusies trekken maar dat is net wat deze film zo goed maakt, net als het onberispelijke acteerwerk van vooral Peyman Maadi als Nader die voor z`n puberende dochter en dementerende vader moet zorgen.

    Een beklemmend, meeslepend en indringend familie portret. Grote kanshebber voor de Oscar voor Beste Buitenlandse film maar wat mij betreft had ie ook voor de hoofdprijs genomineerd mogen worden. Kleine kans echter dat de film de Oscar zal ontglippen.

    8,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1818

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Amazon verkoopt hem om een of andere reden niet, hij is wel gewoon te vinden op Axel


    Het lijkt me dat de foutieve versies inmiddels allemaal teruggeroepen zijn en allang niet meer verkocht worden, ze waren er vrij snel mee om die fout te herstellen. En als je hem bij Amazon besteld kun je hem altijd weer terugsturen natuurlijk mocht je de verkeerde versie krijgen.
    Ok dan. Merci pour l`info
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1819

    Standaard

    War Horse - 2011 (3/10)
    De 3 punten zijn puur en alleen voor het "acteerwerk" van de paarden. De rest is rommel. Na zoveel goed werk (en af en toe een mindere) is dit toch wel erg slecht van meneer Spielberg. Maar ja, kan gebeuren.....voglende keer beter.

    Iron Man - 2008 (8,5/10)
    Voor de zoveelste keer gezien. Tof en uiteraard beter dan zijn opvolger.

    V For Vendetta - 2005 (8/10)
    Origineel verhaal en goed acteerwerk. Knap om als acteur van achter een masker te moeten overtuigen!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Januari
    Films
    1. Friends with Benefits (Will Gluck, 2011) :: 6.5
    2. Contagion (Steven Soderbergh, 2011) :: 6.0
    3. Real Steel (Shawn Levy, 2011) :: 7.5
    4. Conviction (Tony Goldwyn, 2010) :: 7.0
    5. From Paris with Love (Pierre Morel, 2010) :: 6.0
    6. Cowboys & Aliens (Jon Favreau, 2011) :: 6.0
    7. Stardust (Matthew Vaughn, 2007) :: 7.2
    8. Rien à déclarer (Dany Boon, 2010) :: 6.0
    9. In Time (Andrew Niccol, 2011) :: 7.0
    10. Harry Potter and the Sorcerer's Stone (Chris Columbus, 2001) :: 7.0
    11. Harry Potter and the Chamber of Secrets (Chris Columbus, 2002) :: 7.3
    12. Fast Five (Justin Lin, 2011) :: 6.0
    13. Priest (Scott Stewart, 2011) :: 4.0
    14. Apollo 18 (Gonzalo López-Gallego, 2011) :: 7.0
    15. Solomon Kane (Michael J. Bassett, 2009) :: 6.0
    16. Hanna (Joe Wright, 2011) :: 5.0
    17. Adem (Hans Van Nuffel, 2010) :: 8.0

    Series
    18. Terra Nova - Seizoen 1 (Kelly Marcel, Craig Silverstein, 2011): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)

    Statistieken
    Totaal 17 films (maandgemiddelde: 17.0) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 17.

    Totaal 4 afleveringen van series gekeken.

    Totale speelduur: 2108 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

    Best beoordeeld: Adem (8.0, 2de dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: Priest (4.0).

    Media-verdeling
    16.
    1.
    1.



    Adem is een prachtfilm maar kan er niks van terugvinden op dit forum?
    Adem is toch niet uitgegeven op blu-ray?


  21. #1821

    Standaard

    je hebt gelijk
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #1822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Adem is toch niet uitgegeven op blu-ray?
    Sterker nog, skank heeft niet eens een BD speler...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nog een paar leuke vechtfilms met naar mijn mening wel een euforisch gevoel:

    Real Steel (wel wat futuristischer, maar daarom niet minder)
    Deze lijkt mij ook wel wat ja.

  24. #1824

    Standaard

    Reservation Road

    Goed acteerwerk door iedereen en met name (niets nieuws onder de zon) door Joaquin Phoenix. Had misschien wat korter gekund qua speelduur.
    Het pad van 2 gezinnen kruisen elkaar als 1 vader per ongeluk het kind van de ander aanrijdt en in paniek doorrijdt. De vader van het slachtoffer vindt dat de politie te weinig doet en gaat zelf op onderzoek uit waarbij hij niet in de gaten heeft dat de schuldige zich dichterbij bevindt dan gedacht

  25. #1825

    Thumbs up

    Tinker Tailor Soldier Spy
    Na Let The Right One In is deze tweede film van Thomas Alfredson opnieuw een uiterst langzame film, één die je eigenlijk meer moet beleven dan moet kijken. Als je dat doet dan krijg je een totaalplaatje dat ontzettend goed is: het grauwe,gedempte kleurenpallet dat perfect past bij de jaren `70 en het rustige tempo van de film in combinatie met het prachtige camerawerk, de ontzettend sterke rollen van Gary Oldman en John Hurt en een verhaal dat goed in elkaar zit en wordt verteld aan de hand van flashbacks.
    Het past allemaal geweldig bij elkaar.

    Toch worden er veel termen en personages op je af gevuurd en moet je dus goed je aandacht er bij houden. Daarom kan ik me best voorstellen dat iemand er niets aan vindt, maar ik denk dat dit een typische film is die beter wordt naarmate je `m vaker ziet.

    Een klassieker in wording? de tijd zal `t leren. Vooralsnog is het in ieder geval een ontzettend goede en indringende film.

    8,5/10

    For Marilyn
    7,0/10

    Delicacies of Molten Horror Synapse
    7,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 05-02-2012 om 19:58
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 73 van 237 EersteEerste ... 236369707172737475767783123173 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •