Pagina 45 van 237 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 5907 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Ik heb gisteren geprobeerd om True Grit (2010) te bekijken. Ik weet echter niet wat er met me aan de hand was, want ik had al een half uur gezocht naar een film die ik wilde zien. Dus toen heb ik True Grit opgestart. Na een minuut of 20 zette ik zuchtend de televisie uit en realiseerde ik me dat ik zojuist het meest irritante kindacteur/kindsterretje aller tijden op mijn scherm had gezien.

    Maybe another time. Maybe another time.

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik heb gisteren geprobeerd om True Grit (2010) te bekijken. Ik weet echter niet wat er met me aan de hand was, want ik had al een half uur gezocht naar een film die ik wilde zien. Dus toen heb ik True Grit opgestart. Na een minuut of 20 zette ik zuchtend de televisie uit en realiseerde ik me dat ik zojuist het meest irritante kindacteur/kindsterretje aller tijden op mijn scherm had gezien.

    Maybe another time. Maybe another time.
    WAT?! Hailee Steinfeld was voor mij dé ster in deze film!

  3. #1103

    Standaard

    Inderdaad, zelden zo'n goede acteerprestatie gezien van een nieuwkomer.

  4. #1104

    Standaard

    waarschijnlijk heb ik iets gemist, maar is TRUE GRIT een goede film...???

    Want ik had ergens gelezen dat deze film minder was dan andere films van

    de COEN BROTHERS.

  5. #1105

    Standaard

    Het meest irritante kindacteur/kindsterretje....is dat niet JEFF BRIDGES HIMSELF....???

  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inderdaad, zelden zo'n goede acteerprestatie gezien van een nieuwkomer.
    Zegt degene die The Tree of Life in dikgedrukte letters in het 'waarschuwing van de maand' topic zet.

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Zegt degene die The Tree of Life in dikgedrukte letters in het 'waarschuwing van de maand' topic zet.
    Ja, dus? Jij vond The Tree of Life toch ook tegenvallen als ik me niet vergis? Het heeft niet echt iets te maken met True Grit imo.

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ja, dus? Jij vond The Tree of Life toch ook tegenvallen als ik me niet vergis? Het heeft niet echt iets te maken met True Grit imo.
    Laat ik er maar gewoon niet meer op reageren. Jij bent alwetend, jouw mening is veruit superieur aan anderen en wat anderen niet mogen mag jij wel, hier op dit forum. Jammer genoeg kun je 'moderators' hier niet op de ignore list zetten.
    Discussiëren heeft geen immers zin met mensen die altijd de morele superioriteit aan hun zijde hebben.

    NB: Ik kan je overigens de nieuwe van Uwe Boll nog wel aanbevelen. You'll like it.

  9. #1109

    Standaard

    Hoeveel mensen heb je al op je negeerlijst staan inmiddels?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #1110

    Standaard

    Ik snap het ook niet meer.

    Marc zegt dat Hailee irritant is.
    Jordy zegt dat Hailee het heel goed deed.
    Marc word pissig.

    Waarom Marc ?

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Hoeveel mensen heb je al op je negeerlijst staan inmiddels?
    0

  12. #1112

    Standaard

    True Grit behoort zeker tot het beste van wat ik dit jaar uit Hollywood gezien heb.

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik heb gisteren geprobeerd om True Grit (2010) te bekijken. Ik weet echter niet wat er met me aan de hand was, want ik had al een half uur gezocht naar een film die ik wilde zien. Dus toen heb ik True Grit opgestart. Na een minuut of 20 zette ik zuchtend de televisie uit en realiseerde ik me dat ik zojuist het meest irritante kindacteur/kindsterretje aller tijden op mijn scherm had gezien.

    Maybe another time. Maybe another time.
    Bijzonder. Vond het eigenlijk best een overtuigende rol die ze neerzet. Tuurlijk, het kind is een betweter maar dat is de rol. Dat was in het origineel uit 1969 al zo en dat is nu nog. Dat is juist zo leuk, omdat het in schril contrast staat met de lompe Rooster.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik snap het ook niet meer.

    Marc zegt dat Hailee irritant is.
    Jordy zegt dat Hailee het heel goed deed.
    Marc word pissig.

    Waarom Marc ?
    Ja precies, ik snap het ook niet. Ik heb niet het gevoel dat ik iets verkeerd heb gezegd, noch dat ik heb geprobeerd mijn mening er door te drukken ofzo. Ik geef alleen aan dat ik de rol van het meisje in True Grit uitstekend vond in tegenstelling tot jou. Mag dat niet?

  15. #1115

    Standaard

    The Two Towers Extended.

    In 1 ruk. Bijna 4 uur zitten kijken naar een redelijke geslaagde uitvoering.

    In tegenstelling tot deel 1 van deze trilogy vond ik dit deel op bepaalde punten wat langdradig. Het stikt van de dialogen die mijns inziens niet allemaal even interessant waren. Daardoor kabbelt het verhaal op sommige momenten maar een beetje voort wat er bij mij toch voor zorgde dat ik het wel erg lang vond duren allemaal. Daar waar deel 1 in zijn geheel super interessant bleef had ik hier dat gevoel toch niet. Neemt niet weg dat de film in zijn geheel natuurlijk wel indrukwekkend blijft.

    Omdat het de extended editions zijn kom je toch scenes tegen die je misschien helemaaal niet had willen zien. Helaas was dat ook nu het geval. Er zit nl een scene in waarin de Orks/Uruh-Kai wat meer uitgelicht worden en daaruit blijkt dat ze best een stukje menselijkheid bij zich dragen, qua gedrag. En dat maakt ze voor mij gelijk minder 'eng'. Daarvoor vond ik ze altijd bijzondere vijanden maar door deze scene vloeide er iets van deze gedachte weg. Begrijpelijk dat deze scene niet in de Theatricals zat want het doet hun status eerder slecht dan goed. Jammer.

    Natuurlijk zitten er ook scenes genoeg in die wel heel wat toevoegen aan het verhaal waardoor het kijken naar TTT vermakelijk blijft maar niet zo spannend blijft als zijn voorganger.

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ja precies, ik snap het ook niet. Ik heb niet het gevoel dat ik iets verkeerd heb gezegd, noch dat ik heb geprobeerd mijn mening er door te drukken ofzo. Ik geef alleen aan dat ik de rol van het meisje in True Grit uitstekend vond in tegenstelling tot jou. Mag dat niet?
    Jij mag uiteraard je mening geven. Ik begrijp ook niet waarom Marc je zo aanvalt nu. Hij geeft aan dat hij het een irritant meisje vindt, maar ik kan me ook niet vinden in die mening. Zij maakt True Grit samen met Bridges. Maar goed ieder zijn mening.

    @Marc T. ik stel voor dat je pas op de plaats maakt en je excuses aanbiedt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Jij mag uiteraard je mening geven. Ik begrijp ook niet waarom Marc je zo aanvalt nu.

    @Marc T. ik stel voor dat je pas op de plaats maakt en je excuses aanbiedt.

    Dus ik moet volgens jou excuses aanbieden EN pas op de plaats maken terwijl je helemaal niet begrijpt wat er aan de hand is? Dat vind ik raar.
    Echter zal ik verwijzen naar het http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74622&page=16 topic waar het beleid van dvd.nl onderwerp van discussie is. Ik sluit me aan bij de diverse mensen die in het topic aankaarten zat te zijn van de reacties van Jordy van Beul. Je kunt hier geen mening, reactie, tegenreactie of uitspraak doen zonder dat hij ertussen komt. Dit vaak in negatieve sfeer. Ik mag in dit geval geen voorbeelden aanhalen waarin meneer zelf dingen doet die ik hier niet mag doen. Dat is zijn films niet goed vinden. Dat mag niet. Ik heb vorige maand al een keer geopperd om een nieuw topic te openen maar die grap werd niet gewaardeerd. Ik vond dat er een topic moest komen met een lijst van films die we verplicht goed en geweldig moeten vinden. Dit was sarcastisch bedoeld natuurlijk. Het schiet me echter in het verkeerde keelgat wanneer ik het gevoel krijg dat mijn mening er minder toe doet dan de mening van anderen hier. Daar heb ik een hekel aan. Anyway, voorbeelden zal ik niet meer aanhalen, dat 'doet er niet toe' wordt hier dan gezegd. Misschien wordt dit wel weer verwijderd door Jordy, dat heeft hij al tientallen keren gedaan in de laatste maanden. Erg irritant. Als er een excuses moet maken, dan is hij het.

    Ontopic: HEAT (1995) briljante actiethriller en een strijd der giganten. Prachtige film!
    Laatst aangepast door Marc T. : 03-07-2011 om 11:39

  18. #1118

    Standaard

    Die arrogantie helpt je niet Marc. Volgens mij ziet iedereen jouw reactie als een onterecht aanval op Jordy en zou op zijn minst een uitleg wel welkom zijn.

    Strangers On A Train (1951, Alfred Hitchcock)

    Uitstekend opgebouwde spanning en enkele fantastische, wellicht zelfs iconische, scènes in deze echte suspense van Hitchcock. De beelden zijn fantastisch, het acteerwerk is over het algemeen gezien goed maar niet briljant, de muziek is erg sterk en de montage (met name tijdens de tennispartij, enorm goed gedaan) beviel me ook uitstekend. Ik vind dit niet Hitchcocks beste film, maar het is absoluut een hoogwaardige thriller met enkele memorabele momenten erin.

    The Road (2009, John Hillcoat)

    Vooral een erg mooie en deprimerende film. Toch had dit laatste nog een stuk heftiger uitgewerkt kunnen worden. Ik miste namelijk de hele film de kans me in te leven in de moeilijke keuze die voorgeschoteld wordt: tegen beter weten in overleven in een wereld waarin vrijwel niets overleeft, of er toch maar zelf een einde aan maken. De flashbacks werken hier ook niet echt aan mee, omdat de vrouw in kwestie weinig sympathie opwekt. Gelukkig spreken de beelden voor zich en is de band tussen vader en zoon wel voelbaar. Het ontbreken van enige uitleg over waarom de wereld aan het vergaan is werkt overigens prima, omdat je hierdoor zelf je vragen kunt stellen en beantwoorden.

  19. #1119

    Standaard

    En dan zeggen ze dat mannen niet twee dingen tegelijk kunnen doen. Hoppa, het bewijs. Discussie voeren en wat je gezien hebt in een...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    En dan zeggen ze dat mannen niet twee dingen tegelijk kunnen doen. Hoppa, het bewijs. Discussie voeren en wat je gezien hebt in een...
    Ik was ondertussen ook nog aan het stofzuigen

  21. #1121

    Standaard

    Nu wordt het eng Marc......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #1122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik was ondertussen ook nog aan het stofzuigen
    Ik heb het idee dat je teveel dingen tegelijkertijd doet, waardoor je zaken niet meer van elkaar kunt onderscheiden. Jordy geeft hier zijn mening als privépersoon en niet als moderator. Met die mening hoef jij het niet mee eens te zijn, maar je reactie daarop gaat werkelijk veel te ver! Je valt hem aan op zijn moderator-gedrag, terwijl dat hier totaal niet van toepassing is!
    Probeer de zaken eens uit elkaar te houden, scheelt een hoop frustratie bij je, denk ik!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dus ik moet volgens jou excuses aanbieden EN pas op de plaats maken terwijl je helemaal niet begrijpt wat er aan de hand is? Dat vind ik raar.
    Echter zal ik verwijzen naar het http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74622&page=16 topic waar het beleid van dvd.nl onderwerp van discussie is. Ik sluit me aan bij de diverse mensen die in het topic aankaarten zat te zijn van de reacties van Jordy van Beul. Je kunt hier geen mening, reactie, tegenreactie of uitspraak doen zonder dat hij ertussen komt. Dit vaak in negatieve sfeer. Ik mag in dit geval geen voorbeelden aanhalen waarin meneer zelf dingen doet die ik hier niet mag doen. Dat is zijn films niet goed vinden. Dat mag niet. Ik heb vorige maand al een keer geopperd om een nieuw topic te openen maar die grap werd niet gewaardeerd. Ik vond dat er een topic moest komen met een lijst van films die we verplicht goed en geweldig moeten vinden. Dit was sarcastisch bedoeld natuurlijk. Het schiet me echter in het verkeerde keelgat wanneer ik het gevoel krijg dat mijn mening er minder toe doet dan de mening van anderen hier. Daar heb ik een hekel aan. Anyway, voorbeelden zal ik niet meer aanhalen, dat 'doet er niet toe' wordt hier dan gezegd. Misschien wordt dit wel weer verwijderd door Jordy, dat heeft hij al tientallen keren gedaan in de laatste maanden. Erg irritant. Als er een excuses moet maken, dan is hij het.

    Ontopic: HEAT (1995) briljante actiethriller en een strijd der giganten. Prachtige film!
    Ik weet heel erg goed waar het over gaat Marc en het gaat er in dit geval niet om hoe Jordy zijn taken als moderator invult, maar hier ventileert hij zijn EIGEN persoonlijke mening uit naam van ZICHZELF. Niet namens DVD.nl of de rest van de crew. Ja ik deel zijn mening toevallig in deze, maar ga me niet lopen beschuldigen van het feit dat ik niet zou weten waar het over gaat.

    Dat ik niet vaak post op het forum wil niet zeggen dat ik niets lees of niets meekrijg. Het zou voor jou ook eens handig zijn meer na te denken en te lezen i.p.v. gelijk te ventileren wat er in je hoofd omgaat.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #1124

    Standaard

    Geef je een toelichting, is het weer niet goed. Kun je wel allemaal heel hard gaan roepen dat het 'veel te ver' gaat etc. maar dan zeg ik (net als sommige moderators hier) 'dat doet er niet toe'. Anyway, als iedereen weer over zijn frustraties heen is, kunnen we dan weer ontopic gaan?

    Ik zal in ieder geval nooit meer een vergelijking maken hier. Dat wordt blijkbaar niet op prijs gesteld omdat sommigen hier niet zo ver door kunnen denken. De groeten.

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Geef je een toelichting, is het weer niet goed. Kun je wel allemaal heel hard gaan roepen dat het 'veel te ver' gaat etc. maar dan zeg ik (net als sommige moderators hier) 'dat doet er niet toe'. Anyway, als iedereen weer over zijn frustraties heen is, kunnen we dan weer ontopic gaan?

    Ik zal in ieder geval nooit meer een vergelijking maken hier. Dat wordt blijkbaar niet op prijs gesteld omdat sommigen hier niet zo ver door kunnen denken. De groeten.
    Juist door die toelichting gaat het fout Marc. Je geeft daarin duidelijk aan dat je zijn mening toedicht aan zijn moderator zijn. En daar gaat het nu juist hier niet om. Dat proberen we je al een paar keer uit te leggen, maar blijkbaar zie je dat niet in. De vergelijking die je maakt mag wel, maar dan mogen wij ook zeggen dat die nergens op slaat, toch?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 45 van 237 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •