Pagina 38 van 237 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 5908 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    67. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (Gore Verbinski, 2003) :: 8.5
    De eerste Pirates of the Caribbean blijft toch de beste. Hierin zijn de karakters nog orgineel en de het verhaal nog nieuw. De mysterie is goed overgebracht en de muziek door Klaus Badelt en Hans Zimmer is geweldig. Het verhaal is logisch verklaarbaar en heeft een duidelijk doel. De vechtscenes zijn goed gechoreografeerd en er zijn geen irritante of overbodige karakters toegevoegd. Voor mij een van de betere avonturenfilms ooit gemaakt.
    68. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (Gore Verbinski, 2006) :: 7.5
    Het eerste uur van Dead Man's Chest is een deceptie, het tempo in de film is veel te traag en het verhaal slaat nergens op en is totaal niet logisch. De muziek is goed maar soms teveel een kopie van deel 1. Pas na het eerste uur komt de film een beetje op niveau met een paar leuke scenes op het eiland. Verder is deel twee wel de minste van de serie aangezien deze een slap verhaal heeft en de motieven voor de acties van de hoofdpersonen totaal niet duidelijk zijn.
    69. Pirates of the Caribbean: At World's End (Gore Verbinski, 2007) :: 7.7
    At World´s End is de duurste film ooit gemaakt en dat kun je duidelijk zien aan de vechtscenes. Het tempo in deze film is weer terug en er worden leuke nieuwe karakters geintroduceerd. De motieven van de hoofdpersonen zijn eindelijk duidelijk en er zit een goed en geloofwaardig verhaal in dat soms iets te moralistisch is en soms iets over gedramatiseerd is. Deel drie bevat de beste actiescenes met de beste CGI en is gewoon een achtbaanrit van pure revenge en actie. De film loopt lekker en word nooit saai ondanks de speelduur van bijna 170 minuten en dat is al een prestatie op zich.
    70. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (Rob Marshall, 2011) :: 8.0
    Pirates of the Caribbean: On Stanger Tides is eigenlijk niet echt een sequel op deel drie maar meer een reboot van de franchise. In On Stranger Tides gaat Jack op zoek naar The Fountain of Youth terwijl hij op de hielen gezeten word door Barbossa, de Spanjaarden en Blackbeard. On Stranger Tides bevat iets minder actie maar het script is goed en er zit meer humor in. Soms is het iets teveel de Jack Sparrow show maar tijdens de film valt er genoeg te lachen. De muziek weer in handen van Hans Zimmer is weer echt goed en de 3D zorgt voor de nodige extra diepte. De effecten in 3D zijn iets te magertjes maar de extra diepte merk je in elk shot. De film heeft gewoon een hele goede flow, mooie plaatjes al vanaf het begin in London, de film is erg leuk en grappig vanaf de eerste scene. De film vervalt nauwelijks in herhaling en is een leuke start voor de tweede trilogie. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides is gewoon een goede film, goed uitgebalanceerd is en gewoon erg grappig en leuk is. Die soms iets te veel gecentreerd is rond Jack Sparrow maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #927

    Standaard

    Na jaren de dvd van Jurassic Park weer eens opgezet.
    En ondanks dat ik nu een 40" Full HD tv heb, ziet het beestje er nog prima uit! Ik was zelfs verrast dat de meeste dino's geen CGI zijn, maar fysieke creaties uit de Stan Winston studio's.

    Dat diezelfde dino's er in close up een beetje houterig lijken te bewegen mag de pret niet drukken. Misschien dat ze de film voor de aankomende bluray-release nog wat verbeteren om het wat meer cgi te doen lijken. Desondanks staat de film nog als een huis, 18 jaar na dato. Een echt attractiepark, net zoals de Jurassic Park in de film zelf een attractiepark is.

    Geinig detail: in de film hebben ze het erover dat de gevonden dino-DNA gaten bevatte, en dat deze is opgevuld met kikker-DNA. De reden dat een paar vrouwtjes dino's van geslacht zijn veranderd (schijnen kikkerpopulaties ook te kunnen als ze alleen maar uit mannetjes of vrouwtjes bestaan). Ditzelfde gegeven is ook van toepassing in de film Splice die vorig jaar uitkwam.

    8,3/10

  3. #928

    Standaard

    86. From Dusk Till Dawn (Robert Rodriguez, 1996) :: 7.2

    De film begint nog goed, met als opzet een vlotte actiefilm met idem dialoog, waarbij je je verstand niet al te hoog moet zetten. Op het moment dat de film verandert in een vampier-/horrorfilm, raakte mijn interesse echter langzaam verloren. De eerste helft van de film biedt gelukkig wel voldoende (vermaak, diepgang, dialoog, actie) om de mindere tweede helft te compenseren. Deze tweede helft heeft nog wel wat lekkere actie en grappige momenten om de laatste pakweg 45 minuten door te komen. Het gebrek aan verhaal, dialoog en de matige make-up maken het echter wel lastiger dan ik gewend ben van een film die uit QT’s pen komt.
    Laatst aangepast door vinnypassy : 21-05-2011 om 16:29

  4. #929

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (Rob Marshall - 2011)

    Na het immens grote succes van de eerste Pirates of the Caribbean films was deel vier niet weg te denken. De box-office van de vorige delen was ongekend hoog (DMC: 1,066.2 mil$ / AWE: 963.4 mil$). En dit was ook de enige drijfveer voor een vierde deel.

    Depp wou eerst niet terugkomen als de bekende 'Jack Sparrow'. Na een hele boel onderhandelingen met Jerry Bruckenheimer is de knoop toch doorgehakt. Depp zal $55 miljoen krijgen voor zijn rol, de meest betaalde 'single performance' ooit. Zonder hem zou de franchise nooit terug werken, men had dus geen keus.

    De acteerprestatie van Depp is dan ook één van de betere aspecten aan de film. Voor de rest is het allemaal zeer mager. Het verhaal is niet uitgewerkt, en uiterst simpel gehouden. Na het eerste half uur was het doel duidelijk: Depp zoveel mogelijk in beeld krijgen. Dit is negatief t.o.v. de humor. Deze is te kinderachtig. Zijn rol is te repetitief geworden, zijn personage is opgebruikt.

    Verder zit de film boordenvol cliché's, niet uitgewerkte personage's,... Er worden zombies geïntroduceerd maar hier word verder niets mee gedaan. De 'toverkrachten' die Blackbeard bezit komen amper aan bod en zijn personage was te interessant om zo kort samen te vatten. McShane en Cruz verbazen niet en zijn voor mij opvulling van de film.

    De liefdesrelatie tussen Philip en Syrena lijkt me vervanging voor Knightley en Bloom. Té cliché, té saai.

    Hans Zimmer is weer van de partij, en dit is smullen, veruit één van de beste filmcomponisten ooit.

    Na een paar saaie momenten is de actie wel leuk, maar met een té groot 'déja-vu gevoel'. Creatief heeft men er niet mee omgegaan, jammer. Het einde (anti-climax) staat open voor een vijfde deel.

    De enige reden om deze film te bekijken is Johnny Depp. Het blijft leuk om hem bezig te zien, maar genoeg is genoeg. Zonder Depp zou dit niet werken, en is die 55$ miljoen maar een cijfer.

    5,5/10


  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    86. From Dusk Till Dawn (Robert Rodriguez, 1996) :: 7.2

    De film begint nog goed, met als opzet een vlotte actiefilm met idem dialoog, waarbij je je verstand niet al te hoog moet zetten. Op het moment dat de film verandert in een vampier-/horrorfilm, raakte mijn interesse echter langzaam verloren. De eerste helft van de film biedt gelukkig wel voldoende (vermaak, diepgang, dialoog, actie) om de mindere tweede helft te compenseren. Deze tweede helft nog wel wat lekkere actie en grappige momenten om de laatste pakweg 45 minuten door te komen. Het gebrek aan verhaal, dialoog en de matige make-up maken het echter wel lastiger dan ik gewend ben van een film die uit QT’s pen komt.
    Ik vind juist het tweede gedeelte van de film een stuk leuker dan het eerste gedeelte. Het eerste gedeelte is teveel QT-dialoog. Het tweede gedeelte lekker over-the-top amusement á la Robert Rodriguez. Gewoonweg hilarisch.

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik vind juist het tweede gedeelte van de film een stuk leuker dan het eerste gedeelte. Het eerste gedeelte is teveel QT-dialoog. Het tweede gedeelte lekker over-the-top amusement á la Robert Rodriguez. Gewoonweg hilarisch.
    QT-dialoog ligt mij veel beter dan over-the-top amusement, dus dat is dan logisch.

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    86. From Dusk Till Dawn (Robert Rodriguez, 1996) :: 7.2

    De film begint nog goed, met als opzet een vlotte actiefilm met idem dialoog, waarbij je je verstand niet al te hoog moet zetten. Op het moment dat de film verandert in een vampier-/horrorfilm, raakte mijn interesse echter langzaam verloren.
    Had ik de 1e keer ook, maar bij elke herkijkbeurt kan ik het 2e gedeelte beter waarderen en zelfs waarderen. Herkijken dus
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (Rob Marshall - 2011)

    Na het immens grote succes van de eerste Pirates of the Caribbean films was deel vier niet weg te denken. De box-office van de vorige delen was ongekend hoog (DMC: 1,066.2 mil$ / AWE: 963.4 mil$). En dit was ook de enige drijfveer voor een vierde deel.

    Depp wou eerst niet terugkomen als de bekende 'Jack Sparrow'. Na een hele boel onderhandelingen met Jerry Bruckenheimer is de knoop toch doorgehakt. Depp zal $55 miljoen krijgen voor zijn rol, de meest betaalde 'single performance' ooit. Zonder hem zou de franchise nooit terug werken, men had dus geen keus.

    De acteerprestatie van Depp is dan ook één van de betere aspecten aan de film. Voor de rest is het allemaal zeer mager. Het verhaal is niet uitgewerkt, en uiterst simpel gehouden. Na het eerste half uur was het doel duidelijk: Depp zoveel mogelijk in beeld krijgen. Dit is negatief t.o.v. de humor. Deze is te kinderachtig. Zijn rol is te repetitief geworden, zijn personage is opgebruikt.

    Verder zit de film boordenvol cliché's, niet uitgewerkte personage's,... Er worden zombies geïntroduceerd maar hier word verder niets mee gedaan. De 'toverkrachten' die Blackbeard bezit komen amper aan bod en zijn personage was te interessant om zo kort samen te vatten. McShane en Cruz verbazen niet en zijn voor mij opvulling van de film.

    De liefdesrelatie tussen Philip en Syrena lijkt me vervanging voor Knightley en Bloom. Té cliché, té saai.

    Hans Zimmer is weer van de partij, en dit is smullen, veruit één van de beste filmcomponisten ooit.

    Na een paar saaie momenten is de actie wel leuk, maar met een té groot 'déja-vu gevoel'. Creatief heeft men er niet mee omgegaan, jammer. Het einde (anti-climax) staat open voor een vijfde deel.

    De enige reden om deze film te bekijken is Johnny Depp. Het blijft leuk om hem bezig te zien, maar genoeg is genoeg. Zonder Depp zou dit niet werken, en is die 55$ miljoen maar een cijfer.

    5,5/10
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (Rob Marshall, 2011) :: 8.0
    Pirates of the Caribbean: On Stanger Tides is eigenlijk niet echt een sequel op deel drie maar meer een reboot van de franchise. In On Stranger Tides gaat Jack op zoek naar The Fountain of Youth terwijl hij op de hielen gezeten word door Barbossa, de Spanjaarden en Blackbeard. On Stranger Tides bevat iets minder actie maar het script is goed en er zit meer humor in. Soms is het iets teveel de Jack Sparrow show maar tijdens de film valt er genoeg te lachen. De muziek weer in handen van Hans Zimmer is weer echt goed en de 3D zorgt voor de nodige extra diepte. De effecten in 3D zijn iets te magertjes maar de extra diepte merk je in elk shot. De film heeft gewoon een hele goede flow, mooie plaatjes al vanaf het begin in London, de film is erg leuk en grappig vanaf de eerste scene. De film vervalt nauwelijks in herhaling en is een leuke start voor de tweede trilogie. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides is gewoon een goede film, goed uitgebalanceerd is en gewoon erg grappig en leuk is. Die soms iets te veel gecentreerd is rond Jack Sparrow maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen.
    Leuk die 2 uitersten! IK ga het zelf ook maar eens bekijken

  9. #934

    Standaard

    Naar mijn weten is Johnny Depp verzot op zijn rol als Captain Jack Sparrow, geen idee waar Thomas het over heeft dat hij niet wou terug komen.
    BD (1243) What i Watch

  10. #935

    Standaard

    Pirates Of The Caribbean 4. De vele storende continuïteitsfouten zijn in tegenstelling tot 3 niet meer aanwezig, alleen nog de geforceerde walk-onrol van Keith Richards staat haaks op het verhaal, Richards is blijkbaar dan weer niet goed genoeg om de ganse film een dragende rol te spelen. Dat Bloom en Knightley uitgerangeerd zijn is niet zo erg, want de film wordt er minder repititief door. Hun substituut-acteurs (die predikant en zijn zeemeerminvriendinnetje) zijn niet genoeg uitgewerkt, maar ze worden op het einde van de film toch aan de kant geschoven. De voornaamste troef naast Depp, namelijk Geoffrey Rush, is er nog en hij is in vorm.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Naar mijn weten is Johnny Depp verzot op zijn rol als Captain Jack Sparrow, geen idee waar Thomas het over heeft dat hij niet wou terug komen.
    Over de terugkomst van Johnny Depp kwamen toch weer twijfels, na het vertrek van Dick Cook, bestuurslid van de Walt Disney Studios[3]. Toen er besloten werd over het figuur "Jack Sparrow", was Cook de enige die samen met Depp tot een overeenkomst kwam over het personage, en hem hierin steunde[4]. Bij het ontslag van deze 'steun in de rug' twijfelde Depp of hij nu nog wel wil blijven, en zijn vertrouwen in de film is er ook op achteruitgegaan[4]. Producer Jerry Bruckheimer heeft aangegeven dat hij echter wel met Depp in onderhandeling gaat, om zijn terugkomst veilig te stellen; hij wil niet dat de magie van de films verloren gaat.
    bron:wikipedia


  12. #937

    Standaard

    Platoon - 1986 (10,0)
    Na lang wachten gisteren de Blu Ray gekocht en gelijk gekeken. Qua impact boet de film niet in....ook al is de film alweer 25 jaartjes oud. Een film boordevol verschillende karakters waarvan de meesten goed uitgelicht worden. Heel knap. Door de jaren heen heb ik van deze film al diverse versies gekocht maar naar de Blu Ray was ik erg benieuwd.
    De film is erg opgepoetst. Tijdens de eerste aanval ('s nachts in de jungle) zie je de muggenbulten op het gezicht van Charlie Sheen.....zo zuiver. Het groen is groener dan ooit. Helaas is deze trend qua kleurbalans en zuiverheid niet gedurende de hele film en op sommige momenten zit er zelfs erg veel filmgrain op. Maar toch een hele verbetering!
    Het geluid viel me wat tegen. Had het ruimtelijker verwacht dan het uiteindelijke resultaat. Met name de center speaker komt aan bod en zo nu en dan links en rechts.
    Al met al wel de beste uitgave, maar er had meer in gezeten.
    De dikke tien staat echter voor de inhoud en het fantastische spel en de barre omstandigheden waaronder de film in de roerige filipijnen is opgenomen. Chapeau!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  13. #938

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Platoon - 1986 (10,0)
    Na lang wachten gisteren de Blu Ray gekocht en gelijk gekeken. Qua impact boet de film niet in....ook al is de film alweer 25 jaartjes oud. Een film boordevol verschillende karakters waarvan de meesten goed uitgelicht worden. Heel knap. Door de jaren heen heb ik van deze film al diverse versies gekocht maar naar de Blu Ray was ik erg benieuwd.
    De film is erg opgepoetst. Tijdens de eerste aanval ('s nachts in de jungle) zie je de muggenbulten op het gezicht van Charlie Sheen.....zo zuiver. Het groen is groener dan ooit. Helaas is deze trend qua kleurbalans en zuiverheid niet gedurende de hele film en op sommige momenten zit er zelfs erg veel filmgrain op. Maar toch een hele verbetering!
    Absoluut. Er is zoveel meer detail te zien, met name de scenes in schemertijd. Dat er veel grain in zit vind ik juist wel mooi, het verhoogt de rauwigheid van de film. En het is ook wel onontkombaar bij nachtscènes. Of je moet DNR gaan toepassen wat ze gelukkig niet hebben gedaan.
    Prima uitgave, alleen jammer dat bij de extra's een lange docu mist t.o.v. de DVD
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    en zuiverheid niet gedurende de hele film en op sommige momenten zit er zelfs erg veel filmgrain op.
    Je begrijpt dat filmgrain een absoluut essentieel onderdeel is van celluloidfilm? Wat je zegt is ongeveer hetzelfde als: ja, hele mooie auto, helaas zit er wel een motor in, maar ondanks dat rijdt hij wel prima.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #941

    Standaard

    Ik heb gek genoeg Platoon nog nooit gezien. Komt ie in de buurt van Apocalypse Now Redux? Dat is in mijn beleving de meest intense film die ik ooit gezien/beleefd heb.

    Gisteren Battle Los Angeles gezien (zonder : volgens de filmtitels).
    Ik had er best veel van verwacht/gehoopt, maar viel uiteindelijk toch tegen. Ik miste toch wel wat meer verhaal en diepgang dan alleen het verdedigen van Los Angeles tegen de alien invasie.
    Al vond ik Aaron Eckhart wel opvallen in positieve zin. Heb hem alleen in luchtige romcom-rolletjes gezien met een brede grimas.

    Niet dat de film slecht is, dat niet, maar een klassieker zoals ID4 zou veel te veel eer zijn. Wel leuk om Michael Peña weer eens in een film te zien (na World Trade Center).

    6,2/10

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Je begrijpt dat filmgrain een absoluut essentieel onderdeel is van celluloidfilm? Wat je zegt is ongeveer hetzelfde als: ja, hele mooie auto, helaas zit er wel een motor in, maar ondanks dat rijdt hij wel prima.
    En toch lijkt het dat de ene helft van de film de grain volledig weg is gewerkt en bij de andere helft er geen grain aanwezig is....celluloid of niet.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb gek genoeg Platoon nog nooit gezien. Komt ie in de buurt van Apocalypse Now Redux? Dat is in mijn beleving de meest intense film die ik ooit gezien/beleefd heb.

    Gisteren Battle Los Angeles gezien (zonder : volgens de filmtitels).
    Ik had er best veel van verwacht/gehoopt, maar viel uiteindelijk toch tegen. Ik miste toch wel wat meer verhaal en diepgang dan alleen het verdedigen van Los Angeles tegen de alien invasie.
    Al vond ik Aaron Eckhart wel opvallen in positieve zin. Heb hem alleen in luchtige romcom-rolletjes gezien met een brede grimas.

    Niet dat de film slecht is, dat niet, maar een klassieker zoals ID4 zou veel te veel eer zijn. Wel leuk om Michael Peña weer eens in een film te zien (na World Trade Center).

    6,2/10
    .....Persoonlijk vind ik Platoon beter. Apocalypse Now vind ik toch echt de mindere. Mede omdat ik Apocalypose Now niet bij uitstek een Vietnam film vind. Wat dat betreft Geef ik eerder de voorkeur voor Vietnam films als Platoon, Full Metal Jacket, The Deerhunter en Hamburger Hill.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Je begrijpt dat filmgrain een absoluut essentieel onderdeel is van celluloidfilm? Wat je zegt is ongeveer hetzelfde als: ja, hele mooie auto, helaas zit er wel een motor in, maar ondanks dat rijdt hij wel prima.
    Meer als in: Die motor maakt wel erg veel herrie kan dat niet sneller (de niet-liefhebber) vs. wat een heerlijk geluid maakt die motor toch (de liefhebber).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    .....Persoonlijk vind ik Platoon beter. Apocalypse Now vind ik toch echt de mindere. Mede omdat ik Apocalypose Now niet bij uitstek een Vietnam film vind. Wat dat betreft Geef ik eerder de voorkeur voor Vietnam films als Platoon, Full Metal Jacket, The Deerhunter en Hamburger Hill.
    Apocalypse Now is meer een 'oorlog' binnen een oorlog, in dit geval dan die in Vietnam. FMJ is ook top, maar vooral een Kubrick-film imo. Had dus ook WOII kunnen zijn bij wijze van. En The Deerhunter moet ik nogsteeds eens zien. Is niet voor niets een klassieker.

    Net gezien:
    Skyline 2010

    Een film die het onderspit delft t.o.v. Battle Los Angeles (óók over een alien invasie en het vechten tegen cq het zien te overleven ván de aliens in Los Angeles. Liep ik bij BLA steeds op de klok te kijken om te zien hoelang de film nog duurde, had ik dat bij deze totaal niet.

    Ik vind deze film eigenlijk gewoon steengoed en had zeker na afloop een echt 'Wow'-gevoel Een film met een kop en een staart (én een vervolg!) en met redelijk acteerwerk. Al heb ik wel het idee dat David Zayas (Angel Batista uit Dexter) middenin de opnames van Dexter zat toen hij deze film opnam. Ach, moet kunnen...

    De film zelf duurt nog geen 90 minuten, maar ik heb totaal niet het gevoel dat ik geen waar voor mijn geld heb gekregen (ja, ik ga hem aanschaffen). Want ondanks dat de film maar een dikke 10 miljoen dollar heeft gekost, ziet de film er zo geloofwaardig uit en is de score erg bombastisch, alsof het een echte Bruckheimer-blockbuster is van >100 miljoen dollar.

    Krijgt de film op IMDb maar een 4,5 als waardering (2,5/5 op MoMe) en Battle LA maar liefst een 6,0, ik ben van mening dat deze film veel meer verdiend. Blijkbaar snappen ze de film niet helemaal of kunnen ze het verrassende (open) einde niet waarderen.
    Aan de filmscore ligt het niet, want die is erg gedreven en bombastisch, alszijnde het een Jerry Bruckheimer film.

    7,8/10

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Net gezien:
    Skyline 2010

    Een film die het onderspit delft t.o.v. Battle Los Angeles (óók over een alien invasie en het vechten tegen cq het zien te overleven ván de aliens in Los Angeles. Liep ik bij BLA steeds op de klok te kijken om te zien hoelang de film nog duurde, had ik dat bij deze totaal niet.

    Ik vind deze film eigenlijk gewoon steengoed en had zeker na afloop een echt 'Wow'-gevoel Een film met een kop en een staart (én een vervolg!) en met redelijk acteerwerk. Al heb ik wel het idee dat David Zayas (Angel Batista uit Dexter) middenin de opnames van Dexter zat toen hij deze film opnam. Ach, moet kunnen...

    De film zelf duurt nog geen 90 minuten, maar ik heb totaal niet het gevoel dat ik geen waar voor mijn geld heb gekregen (ja, ik ga hem aanschaffen). Want ondanks dat de film maar een dikke 10 miljoen dollar heeft gekost, ziet de film er zo geloofwaardig uit en is de score erg bombastisch, alsof het een echte Bruckheimer-blockbuster is van >100 miljoen dollar.

    Krijgt de film op IMDb maar een 4,5 als waardering (2,5/5 op MoMe) en Battle LA maar liefst een 6,0, ik ben van mening dat deze film veel meer verdiend. Blijkbaar snappen ze de film niet helemaal of kunnen ze het verrassende (open) einde niet waarderen.
    Aan de filmscore ligt het niet, want die is erg gedreven en bombastisch, alszijnde het een Jerry Bruckheimer film.

    7,8/10
    Zeer interessante recensie!
    Ikzelf vond de film enorm slecht, de cast irriteerde me omwille van de slechte acteerprestaties en de special effects vond ik zeer ondermaats... Maar vind het altijd leuk een recensie te lezen die me compleet tegenspreekt.

  22. #947

    Standaard

    gister avond naar Rio geweest in de biscoop. was zeker wel een geinige film ^^

    (animatiefilm over een meisje en haar blauwe papegaai die naar rio gaan omdat daar de laatste andere blauwe ara zit)

    over morgen dan maar naar pirates (fijn zon pathe unlimited)

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Meer als in: Die motor maakt wel erg veel herrie kan dat niet sneller (de niet-liefhebber) vs. wat een heerlijk geluid maakt die motor toch (de liefhebber).
    Dat valt wel mee, aangezien er geen enkele relatie is tussen het geluid van de motor en de snelheid van de auto. Het lijkt me dat zelfs liefhebbers een compleet stille motor zouden moeten willen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #949
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat valt wel mee, aangezien er geen enkele relatie is tussen het geluid van de motor en de snelheid van de auto. Het lijkt me dat zelfs liefhebbers een compleet stille motor zouden moeten willen.
    Als je het hebt over liefhebbers van snelle racewagens, dan is een stille motor wel het laatste wat ze willen. Er zijn nog steeds mensen die met veel heimwee terug verlangen naar het gieren van de V12 van de Ferrari Formule 1 wagens van de jaren 80/90. Maar ook vandaag de dag is het geluid van de bolides één van de meest indrukwekkende aspecten van het bijwonen van een race. Dat wat betreft deze vergelijking.

    Als het gaat over grain, dan is dat natuurlijk onderdeel van film. Mits goed overgezet op dvd, voegt het enkel toe aan de filmbeleving.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  25. #950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    hij wil niet dat de magie van de films verloren gaat.
    Dat, of de $55 miljoen was nogal moeilijk af te slaan.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 38 van 237 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •